MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

09 apr 2016 12:21
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #91
MVV verdiende meer dan de 1-3 nederlaag. MVV had meer balbezit. Maar 3 vlijmscherpe counters van VVV, het veel scorende VVV van veel scorende spits Seuntjens. Die heeft MVV niet, een scorende spits. Verheydt raakt alles, behalve de bal, mekkert op alles en iedereen. Maar zelf geen rendement. Hij kreeg een goede bal die hij terug moet leggen op Palacios.

Waarom begint Elsen niet met Guvenc in de basis? Na het inbrengen van Guvenc kreeg het spel van MVV meer vleugels.
Waarom speelt Palacios nog? Hij heeft ook geen rendement en loopt maar wat op het veld. En dan wilt hij de eredivisie in... Dat hij eerst eens 2 of 3 jaar bij een Jupiler League club veel gaat spelen en gaat scoren.

Over Martina kun je niks zeggen. Hij is nog jong, mag je niks van verwachten. Talentvolle voetballer, maar nog niet voor de basis. Hij heeft leuke wedstrijden gehad. Maar je ziet dat bij hem de tank langzamerhand leeg raakt. Zoals ik dat denk bij meerdere spelers, dragende spelers (Nys, Peeters).

Maandag dikke revanche!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 12:42
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #92
We komen voorin te kort.. Verheijd verliest nog steeds werkelijk ieder duel! Zijn snelheid is ook niet al te best, en zijn bal aannames zijn amateur niveau. Het enige positieve is dat hij redelijk overzicht heeft. Zijn collega spits bakte er helemaal niks van. Ik pleit voor de Guvenc in de spits , die kan kaatsen, beweegt, en is voetbal smart.

Peeters helaas weer wisselvallig in zijn acties, respect voor Croux.. die man geeft zoveel goeie voorzetten, is altijd dreigend en maakt doelpunten.Coppens gaat 3x achter elkaar in de fout, maar red ook weer belanrijke ballen. Martina komt nog te kort, werker en knops is een goed duo.

Op naar sittard.. revanche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 12:42 09 apr 2016 12:44 door Romadu.
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #93
Dat krijg je wanneer je niet serieus genomen wordt. Wanneer je denkt dat onvoorwaardelijke support, oneindig veel vrije tijd en financiën in de club stoppen niets meer dan een kunststukje is. Wanneer je een euro in de machine stopt het zelfde nummer weer wordt afgespeeld. Dat het blijkbaar niets met oprechtheid te maken heeft. En dat je het recht zou mogen hebben van een ander te verwachten dat hij zo'n nummertje opvoert iedere week.

Is natuurlijk ook onderdeel van de Maastrichtse mentaliteit, om op een arrogante en hypocriete manier jezelf op de borst te kloppen wat voor geweldig publiek wij zijn. Het lef hebben om op een autoritaire wijze vanuit je luie stoel met het vingertje naar anderen wijzen hoe het zou moeten gaan. Maar zelf geen ene fuck bijdragen of je mond open doen als het er op aan komt. Nee nee, dan verwachten we natuurlijk vanzelfspekend dat anderen het wel weer doen.

Niemand mag voor een ander bepalen hoe hij de wedstrijd beleefd en of hij er nog zin in heeft om te gaan kijken of niet. Van wegblijven en niets meer doen heeft niemand last. Geloof mij maar dat er genoeg scenario's zijn waar dat wel het geval zou zijn. Dat deze actie veel breder gedragen wordt dan het selecte groepje Ultras, doet er blijkbaar niet toe. De vinger zal altijd richting de groep gaan, maar dat zijn we na ruim 10 jaar wel gewend. Wat we ook doen, het is nooit goed.

P.s. Ik doneer ook voor Angel Side 2.0!
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 13:36
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #94
Maar beste Romdau, wie heeft dan nog begrip en respect voor al die protestacties? Supporteren betekent je club steunen. Gebeurt dat nu? Volgen mij niet. Ja, de Ultras/harde kern was een factor van betekenis omdat ze voor sfeer zorgden. Sfeer die MVV absoluut punten heeft opgeleverd. En dat mis ik, en velen met mij, nu. Maar om maar altijd naar anderen te wijzen gaat te ver. Houden jullie/de Ultras zichzelf ook wel eens een spiegel voor. Ik vind, maar dat is mijn mening, dat de Ultras denken dat ze belangrijker zijn dan de club. En dat gaat juist ten koste van die club die ons allemaal zo na aan het hart ligt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 13:44
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #95
Iedereen heeft redenen en idealen waarom hij of zij wel of niet naar MVV komt. Ook de ultras. Sommige mensen komen niet als het regent, anderen niet als een neefje de communie doet en weer anderen komen niet op basis van een in hun ogen door de club begane onrechtvaardigheid. Ik kan me voorstellen dat de ultras naar aanleiding van de stadionverboden bij Venray, wellicht opgeteld bij eerdere voorvallen, dit besluit hebben genomen. 41 van 45 vrijgesproken is een mooi papieren resultaat. Maar dat betekent nog altijd dat er vooralsnog 4 mensen zonder bewijs niet vrijgesproken zijn. Als buitenstaander is het makkelijk hierover heen te stappen, maar ik kan me indenken dat dit voor de betrokkenen minder makkelijk is. Misschien ook met het oog op de toekomst en de precedenten die dit voorval schept.

Voor de duidelijkheid, ik ben geen ultra, ik ken zelfs geen enkele ultra. Ik vind het ook heel jammer als ze er niet zijn, de Geusselt is simpelweg niet hetzelfde. Ik hoop van harte dat vak F snel weer vol zit. Maar de ultras zijn MVV niks verplicht. Het is belachelijk dat sommigen hier denken dat de ultras een 'verplichting' zouden hebben achter het team te staan of sfeer te maken. De ultras zijn een groep supporters met eigen ideeën over voetbal en wedstrijdbeleving, geen klapperclubje dat er is voor het entertainment van de rest van het publiek en het ondersteunen van het elftal. Zij hebben hun eigen idealen, ik ben het daar ook niet altijd mee eens, maar het is hun goed recht daarnaar te handelen. En daar hoeven ze echt geen verantwoording over af te leggen naar de rest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 13:48
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #96
Deels eens, Tuor. Maar om me heen proef ik ergernis over de voortdurende protestacties. Als je als individuele supporter wegblijft vanwege welke reden dan ook, is dat iets anders dan als groep en uit protest toch? Daarbij vind ik dat juist de Ultras nu hard nodig zijn omdat zij, en dat is een oprecht compliment, MVV net over dat dode punt kunnen helpen. Waarbij ik niet beweer dat zij 'schuld hebben' aan puntenverlies MVV maar als je eigen protest voor clubliefde/clubbelang gaat, stel je jezelf boven de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 14:14
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #97
Als Elsen maandag WEER Palacios in de basis zet in plaats van Guvenc dan heeft die man toch echt een plank voor zijn kop
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 15:15 09 apr 2016 15:18 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #98
Waarom ga je naar een voetbal stadion, betaal je een seizoenskaart of een kaartje, als je van helemaal geen toegevoegde waarde meer bent. Ik snap het gewoon niet meer ? Je wilt toch dat het goed gaat met je club? Of zie je MVV meer als een politiek uithangbord waar je je ongenoegen kan uiten over FOX. KNVB etc.

Als je komt steun je je club, als je alleen maar komt om negatieve shit te tonen, blijf lekker thuis. Hier zit niemand op te wachten.

En trouwens, als je niet wilt komen, om welke reden dan ook, echt welke reden, dan zou ik dat altijd respecteren, altijd!!!
Maar als je komt, wees dan gewoon een steun!

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 22:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #99

mvv supporter schreef : Trepke B maakte enigszins wat geluid maar ook die zijn niet meer wat ze vroeger waren


Sfeer was inderdaad ruk zeker voor zo'n affiche met voor ons grote belangen. Trepke B kan het ook niet met een paar man die zingen doen. Daarin is niets veranderd tov van 'vroeger'. Wij zijn ook afhankelijk van de bereidheid van mensen om mee te zingen. En die bereidheid is al tijden ver te zoeken. Mensen die tegenwoordig rustig blijven zitten op vak B en vak C willen de handschoen niet oppakken en meezingen. Sterker nog als je tegenwoordig nog wat zingt word je schaapachtig aangekeken of zelfs met een blik van 'ssssssssst ik wil voetbal kijken'. Alleen als MVV scoort bij de 1-2 dan wil er nog eens 5 minuten gezongen worden. De ploeg over een dood punt heen helpen voor een succesmomentje zit er niet in. Het gaat qua sfeerniveau meer richting het niveau Telstar, Almere City. Wat mij betreft mogen mensen die sowieso geen zin hebben om vocaal te supporteren zich een andere tribune zoeken ipv een sfeertribune. Dan heb ik nog liever de 'Hollender' die de afgelopen wedstrijden aanwezig is en vraagt wat we eigenlijk zingen en dan enthousiast meezingt de hele wedstrijd en VZM goed sponsort trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 10:34 10 apr 2016 10:37 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #100
Sorry dat ik dit moet zeggen, het kinderachtigste aan deze protest acties vind ik nog de tegen reacties hier op het forum, of die nu van ultra;s of andere afkomen maakt niet uit.
De Ultra's zijn van mening dat ze moeten protesteren. Dat doen ze ook en ze laten hun mening zien.
Echter kunnen ze niet tegen de mening van andere personen en dat vind ik kinderachtig, jammer.

Als jullie je mening uiten door middel van een protest actie dan moet je ook de mening van je mede supporter accepteren.
En niet iedere keer gaan roepen maak dan zelf sfeer, begin zelf met zingen.
Nee dat doe ik niet want ik ben niet zo iemand. Maar dan mag ik het nog wel steeds jammer vinden dat de Ultra's staken.
Als jullie dat eens 1 x doen geen probleem, maar er is altijd wel wat waar jullie het niet mee eens zijn en vinden dat je een wedstrijd moet boycotten.

Maandag avond wedstrijden, wedstrijden tegen jonge clubs, zodra er een stadion verbod valt.
Ik heb soms het idee dat jullie meer protesteren dan supporteren,
Maar openstaan voor de mening van andere doen jullie ook niet.

In deze wereld zijn de meningen altijd verdeeld, het ene gedeelte zal jullie begrijpen, het andere zal jullie niet begrijpen en kinderachtig of dergelijke vinden.
Het FEIT blijft wel dat de spelers hier het dupe van zijn en niet de support krijgen die ze moeten krijgen, niet de steun un de rugm het geschreeuw van de 12de man. Dat is waar het mij allemaal om gaat. Niet om het stadion verbod van pietje of een nieuwe regel van de KNVB waar we het niet mee eens zijn.
De Spelers hebben ons en jullie nodig. Net zoals de club in jullie ogen jullie in de steek laten , vind ik dat jullie de spelers in de steek laten.

Ik hoop dat maandag tegen fortuna jullie wel mee gaan, maar wat ik heb horen zeggen blijven jullie dan ook thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 11:40
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #101
Er wordt toch aangegeven dat jij helemaal niet in de positie bent om te verwachten van iemand anders dat hij als een clownsact iedere week sfeer maakt in een stadion. Jij doet net alsof ze dat aan jou of MVV verplicht zijn. Dat zijn ze net zo min als dat jij dat bent.

Laat staan de dooddoener dat je achter de club en de spelers moet blijven staan. Dat is een wisselwerking en moeten zij evengoed verdienen. Zij laten ons wellicht wel vaker in de steek. Hierover mogen we best van mening verschillen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat van dit seizoen, ook al zouden we de play-offs net halen. En zoals Anna D. het beschreef proefde ik die onvrede en gelatenheid vrijdag ook om me heen op de tribune.

Vind het jammer dat de Ultras er niet waren, ze horen voor mij toch bij een avondje MVV. Maar ik kan hun standpunt volkomen begrijpen. Ze zijn tenminste consequent, saamhorig en solidair. Iets dat je niet vaak meer tegenkomt in de huidige maatschappij. Ook ik weet dat het over het algemeen vechten tegen de bierkaai is, maar het is nog altijd beter dan zo naïef in het leven staan als mvv supporter hierboven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 12:47 10 apr 2016 12:52 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #102

Kanarie schreef : Laat staan de dooddoener dat je achter de club en de spelers moet blijven staan. Dat is een wisselwerking en moeten zij evengoed verdienen. Zij laten ons wellicht wel vaker in de steek. Hierover mogen we best van mening verschillen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat van dit seizoen, ook al zouden we de play-offs net halen. En zoals Anna D. het beschreef proefde ik die onvrede en gelatenheid vrijdag ook om me heen op de tribune.

Volgens mij hebben we allemaal dezelfde dromen. Ook het bestuur, de spelers, en trainers. Of denk je dat onze spelers ,het bestuur, en de technische staf tevreden zijn met dit seizoen ? Ik zie vechtlust en strijd. Het was anders geweest als spelers er met de pet naar zouden gooien. Momenteel zit er niet meer in dan hopelijk een play-offs plek. Dan kun je 2 dingen doen. Je laat de club en spelers vallen. Want dat doe je als je niet meer achter ze staat. Of je ziet de realiteit in, en je beseft dat het nu eenmaal de realiteit is, en we enkel met iedere steun , van wie dan ook , een stap omhoog kunnen gaan.
Protestacties die invloed hebben op datgene wat er op het veld gebeurd begrijp ik niet. Zeker niet in de competitiefase waar we nu zitten. Ten eerste levert dit MVV geld op, en wie weet komt onze droom zelfs uit.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 12:48 10 apr 2016 12:48 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #103
Wat ik begreep heeft het uitsluiten van de 4 supporters er o.a er mee te maken , dat de personen een keer of 5-6 betrokken zijn geweest bij bepaalde "opstootjes" en dat MVV heeft gezegd , voor nu even genoeg we willen die personen niet meer in het stadion hebben.

Hoe dan ook incidenten schaden een club , direct dan wel indirect en op korte en op lange termijn
Neem nu het rook incident in Rotterdam bij Sparta, ik begreep dat dit gebeuren MVV tussen de 10.000 en 25.000 boete kan opleveren !!
Als dat werkelijk zo is dan vraag ik me echt af waar de personen die dit bedenken en uitvoeren in godsnaam mee bezig zijn, onze club wordt direct sportief en financieel geraakt en ik pik dat niet meer , die figuren mogen van mij zelf voor die boete opdraaien , lik op stuk en als ze de poen niet hebben dan gaan ze maar net zolang bij MVV maatschappelijk aan de slag totdat ze het hebben terug betaalt.

het bestuur mag hier wat mij betreft keihard tegen optreden , ik laat me het avondje MVV niet afpakken omdat sommige denken dat ze meer zijn dan onze lieve heer en het plezier van andere MVV supporters afpakken

wat betreft de sfeer, je kunt natuurlijk niemand verplichten sfeer te maken, dat ontstaat van zelf , natuurlijk zijn er bepaalde groepen binnen MVV die daar de voortouw in nemen/namen en die zichzelf daar ook mee profileren en daar ook bepaalde priveleges etc mee proberen af te dwingen, als club en dat blijkt wel weer moet je niet met de grillen van deze groepen mee gaan , immers krijg je meer de deksel op je neus dan wat anders.
kijk ik ben ook geen voorstander van 2de elftallen en maandagavonden , maar het is nu eenmaal zo en als we promoveren zijn we van die 2de elftallen af en ook de maandag , stop daar je energie in en kijk verder

We moeten dan maar gaan inzetten op Angel Side 2.0 , gedurfd , gewaagd en tot over t randje maar wel 1000% MVV support ook op maandagen en 2de elftallen , want de enige manier is om hier uit te komen is promoveren
Dus leden van de fanatieke aanhang, bezin je zelf en splits af en sluit je aan bij een nieuw op te richten groep die al op trepke B staat en maak daar furore en gezang die gaat voor bovenstaande en voor diegene die dat niet doen heb ik het volgende advies voor je , doe gewoon t zelfde wat je nu doet en blijf dat vooral doen , dan zul je altijd de zelfde resultaten behalen die je nu al hebt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sjotelsplak, Karakter, hindriks, middenstip, Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 12:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #104

Napoleon schreef : kijk ik ben ook geen voorstander van 2de elftallen en maandagavonden , maar het is nu eenmaal zo en als we promoveren zijn we van die 2de elftallen af en ook de maandag , stop daar je energie in en kijk verder

Stel je voor, dan word het ipv de 2de elftallen en maandagavonden boycotten, het boycotten van de FIFA, UEFA en live wedstrijden op FOX ;)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2016 14:04
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #105

Sjotelsplak schreef :

Kanarie schreef : Laat staan de dooddoener dat je achter de club en de spelers moet blijven staan. Dat is een wisselwerking en moeten zij evengoed verdienen. Zij laten ons wellicht wel vaker in de steek. Hierover mogen we best van mening verschillen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat van dit seizoen, ook al zouden we de play-offs net halen. En zoals Anna D. het beschreef proefde ik die onvrede en gelatenheid vrijdag ook om me heen op de tribune.

Volgens mij hebben we allemaal dezelfde dromen. Ook het bestuur, de spelers, en trainers. Of denk je dat onze spelers ,het bestuur, en de technische staf tevreden zijn met dit seizoen ? Ik zie vechtlust en strijd. Het was anders geweest als spelers er met de pet naar zouden gooien.


Voor wat de spelers betreft geef ik je in zekere mate gelijk. Maar de trainers en het bestuur zijn verantwoordelijk voor wat er op de mat staat. Dit is het zoveelste jaar dat er middelmaat wordt voorgeschoteld. Hoelang nog? Ja er is zoals gewoonlijk geen geld, maar daar heeft het merendeel van deze divisie mee te maken. Als je in al die jaren amper een uitschieter hebt (laat staan door toeval), begint het steeds aannemelijker te worden dat dit te wijten is aan een incapabel technisch beleid.

Over de beperkingen van Ron Elsen en zijn summiere netwerk kunnen we het in een andere topic hebben, maar het punt is dat als de club dezelfde weg blijft voortkabbelen we volgend jaar wederom zo'n middelmatig zoutloos seizoen krijgen. Ik wil ambitie en een sprankje hoop op betere tijden. Als dat verdwijnt vraag ik me ook af waarom ik nog zou gaan kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden