MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

07 apr 2016 16:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #46
3-1 winst voor MVV.
Of in ieder geval een ruime winst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 08:44
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #47
Ik ben er sinds lange tijd ziek geweest te zijn weer eens bij...na maanden afwezigheid ben ik toch wel heel nieuwsgierig geworden naar hoe "us MVV-ke" voor de playoff plekken zal gaan.....ik hoop op een mooie overwinning maar die zal zeker niet gemakkelijk worden. Op naar vanavond, ik heb er echt zin in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 10:15
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #48
Cher gamins,
Ik doe deze oproep geheel op persoonlijke titel omdat ik vind dat IEDEREEN (lees niet alleen supporters) eens stil moet blijven staan bij het feit hoe men dient om te gaan met een honderdveertien jarige. Met respect. Een instituut waar we naar mogen kijken maar niet aankomen. Dat zijn we verplicht aan de mensen die vroeger genoten hebben van Us-MVVke maar ook aan de vele generaties die er nog zullen volgen.
Een instituut dat al jaren dabbelt in de kelder van het betaald voetbal. Een kelder waar we zo snel mogelijk uit willen met z’n allen en als de kans zich voordoet om de begane grond te bereiken dan breekt de pleuris uit. Wie er gelijk of ongelijk heeft boeit me op dit moment niet omdat er belangrijkere zaken op het menu staan. Twee derby’s die gewonnen moeten worden om onze droom in stand te houden.
Ik zeg begraaf de strijdbijl voor dit moment en laat ons na deze wedstrijden om de tafel gaan zitten om de ontstane problemen op een mannelijke manier op te lossen. Ik vind ook dat we dat verplicht zijn naar de spelersgroep en technische staf die onze steun verdienen en hard nodig zullen hebben.
Deze honderdveertien jarige verdient eigenlijk een oorverdovend applaus als cadeau en wat is er sjieker om dit te doen tijdens de wedstrijd na ut mestreechs keteerke (bent gerust er zullen geen ummerkes rondgaan)
Mesjiens is #MVVMestreecheink.tfemilie meh Veer zien wel MVV.

Roei baank

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Jim Cemint, gaston satijn, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 10:56
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #49
Mvv mag ook met respect omgaan met haar supporters!

Je kunt geen mensen buitensluiten zonder bewijs, maar op basis van aanwezigheid.
Iets wat MVV nu wel doet, getuige de verklaring van de supporterscoordinator in een ander topic.

Ik zal me solidair met de jongens houden deze avond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 12:13
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #50

Usual_suspects schreef : Mvv mag ook met respect omgaan met haar supporters!

Je kunt geen mensen buitensluiten zonder bewijs, maar op basis van aanwezigheid.
Iets wat MVV nu wel doet, getuige de verklaring van de supporterscoordinator in een ander topic.

Ik zal me solidair met de jongens houden deze avond.


Ik ben het met je eens. Eisen is bewijzen. Maar besef dat MVV is niet de eigen rechter is, er zitten dikkere vingers in de pap. Ze hebben op vier man na een hele bus vrij gekregen. Dat was twee jaar geleden wel anders geweest.

Als dit consequenties heeft voor de sfeer van vanavond, dan lachen ze zich in Kerkrade helemaal kapot. "Opgeklopt verhaal, indirect de sfeer naar de klote en het breken van de sportieve flow bij de aartsrivaal." Dit allemaal door even een sjaaltje te pikken op een parkeerplaats. Over effectiviteit gesproken.. Laat je toch niet zo kennen door die Koempels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, aait wief, Brncic, gaston satijn, Och jeh, Zoewiezoe, DeBezem, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 12:24
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #51

Roei baank schreef : Ik zeg begraaf de strijdbijl voor dit moment en laat ons na deze wedstrijden om de tafel gaan zitten om de ontstane problemen op een mannelijke manier op te lossen. Ik vind ook dat we dat verplicht zijn naar de spelersgroep en technische staf die onze steun verdienen en hard nodig zullen hebben.
Roei baank


Geef mij 1 reden waarom ook maar iemand dit verplicht is richting onze spelers en technische staf, na weer een (het hoogst haalbare) "hakken over de sloot seizoen". Het zoveelste, wisselvallige, ambitieloze, ondermaatse tussenseizoen met nog vele in het vooruitzicht.

Waarover moet je om de tafel gaan zitten als je vandaag de dag vogelvrij bent als supporter en op basis van geruchten, willekeur en het horen via via veroordeeld wordt. Alsof hoor en wederhoor en het aandragen van bewijslast een rol speelt bij het huidige MVV. Diverse mensen wekenlang ten onrechte geweerd en keer op keer dezelfde fout blijven maken.

Het is duidelijk dat MVV meer focus legt op deze politiek correcte poppenkast richting de buitenwereld dan het progressie boeken met de club. De club staat stil, in mijn ogen al te lang. En op dit moment worden de mensen die het nog dragen het plezier ontnomen.

Alleen maar negatieve energie, ik ben er klaar mee. Ik laat alle activiteiten binnen de club vallen. Er gaat immers voorlopig toch niks veranderen. Zoek het maar lekker uit, mij zien ze voorlopig niet terug

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 12:48
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #52
Mij wordt het plezier ontnomen omdat er regelmatig incidenten plaatsvinden waardoor de club in een negatief daglicht komt te staan en er nooit eens iemand opstaat die zegt dat hij/zij inderdaad schuld heeft aan een gebeurtenis. Nee lekker elkaar rugdekking geven en dan het MVV bestuur afzeiken omdat ze de club naar klote helpen. pffffff, wat een ongelofelijke toestand eigenlijk. Vlgs mijn definitie betekent supporter zijn de club in goede en kwade tijden te ondersteunen, de club staat altiijd op 1.
Dat gevoel heb ik toch echt niet als ik kijk wat er steeds gebeurd. Nooit heeft iemand wat gedaan en het bestuur (en dus de club) zijn de tegenstander. Zo komen we verder ja....
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Karakter, Huib, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 13:06
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #53
je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je over praat vriend. Dit gaat veel verder dan het incident in Venray. Dit "incident" werd groot gemaakt door het West-Duitse staatstelevisie. Doordat zij hun journalistiek baseren op een Facebook post van een overspannen huisvrouw, wordt MVV in een kwaad daglicht gesteld. Zowel MVV, politie en de buschauffeurs van beide partijen hebben bevestigd dat de vork wel iets anders in de steel zat. Maar goed, vroeger was vast als beter.

Deze frustratie gaat van supportersoverleg, tot organisatie open dag, tot wedstrijdshirt, tot jeugdwedstrijden, tot busreizen faciliteren, tot verenigingsstructuur, tot communicatie en het schofferen van individuen. De batterij is op bij mij, ik heb er geen zin meer in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 13:24
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #54
Dat klopt. Ik weet inderdaad helemaal niet waar ik over praat.......ik heb het zeker niet alleen over Venray. Maar wel over een waslijst van andere zaken de afgelopen jaren. Van vuurwerk en rookbommen en gestaakte wedstrijd tot afgebroken wc potten etc. En dat zaken uitvergroot worden en de pers regelmatig een kwalijke rol speelt; geen discussie over. Maar laten we de boel niet bagatelliseren en doen of er nooit wat gebeurd. Waar het mij om gaat is dat uiteindelijk de club de pineut is. En ja; ook door toedoen van de pers.
En dat er veel dingen anders en beter kunnen; ook hier geen discussie. Maar wel een andere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 13:50
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #55
De club is de pineut doordat de KNVB een belachelijk beleid hanteert. Waarom zou MVV een boete moeten krijgen, wanneer er 1 persoon een rookbom afsteekt? Collectief straffen geven voor de activiteiten van een individu, past wat mij betreft alleen bij dictatoriale regimes. Om over het non-'incident' bij Venray nog niet te spreken. Omdat er leugens in de media worden verteld, moeten er nu mensen gestraft worden voor dingen die ze niet hebben gedaan.

Tuurlijk is dit voor het MVV bestuur niet makkelijk, desalniettemin is het onrechtmatig om personen te veroordelen zonder bewijs. Door dit beleid verliest MVV dus dubbel. Supporters keren het bestuur de rug toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 14:01
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #56

αναρχος schreef : De club is de pineut doordat de KNVB een belachelijk beleid hanteert. Waarom zou MVV een boete moeten krijgen, wanneer er 1 persoon een rookbom afsteekt? Collectief straffen geven voor de activiteiten van een individu, past wat mij betreft alleen bij dictatoriale regimes. Om over het non-'incident' bij Venray nog niet te spreken. Omdat er leugens in de media worden verteld, moeten er nu mensen gestraft worden voor dingen die ze niet hebben gedaan.


Zonder verder inhoudelijk op de discussie in te gaan, slaat de zin "Waarom zou MVV een boete moeten krijgen, wanneer er 1 persoon een rookbom afsteekt? Collectief straffen geven voor de activiteiten van een individu, past wat mij betreft alleen bij dictatoriale regimes. " natuurlijk nergens op!

"Collectief" straffen gebeurt overal en is al van alle tijden. Na het heizeldrama (kleine groep Liverpoolfans verzaken chaos), mogen 5 jaar ALLE Engelse clubs Europa niet meer in, na pop bij Ajax- Feyenoord moet heel vak 410 leeg blijven, bij Kroatië waar waarschijnlijk een persoon een hakenkuis op veld maakt wordt heel het land gestraft en ga zo maar door... Dit is nu eenmaal internationaal en dus ook landelijk beleid!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 14:05 08 apr 2016 14:09 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #57
Gebeurt overal? Volgens mij alleen in het voetbal. Als er een vechtpartij is in een café en de daders ontkomen, krijgt het café toch ook geen boete. Dat het verder gaat dan de KNVB alleen is natuurlijk waar. De UEFA en FIFA zijn net zo goed corrupte maffia organisaties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 14:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #58
Ik begrijp het punt heel goed hoor. En ik ben blij dat ik niet de keuzes moet maken die het MVV-bestuur moet maken. Zie ook een Ajax, waar twee vakken dicht moeten omdat iemand een pop met Vermeer heeft opgehangen - deze persoon is overigens vrij duidelijk in beeld, dus ik begrijp niet waarom twee hele vakken moeten boeten. Je zult maar toevallig een seizoenskaart voor dat vak hebben.

Vanuit die gedachte was ik juist trots dat MVV relatief snel de schorsing van de hele bus heeft opgeheven. Niet iedere toevallige bijstander straffen maar alleen de vier die daadwerkelijk betrokken waren. Maar nu gaan er geluiden dat ook dit laatste niet waar is.

Ik weet oprecht niet hoe zoiets werkt en waarschijnlijk is dit veel te veel complotdenken, maar zou het kunnen dat de politie of de KNVB of wie dan ook, heeft laten doorschemeren dat MVV hoe dan ook een paar mensen moet straffen voor dit voorval? Dat iedereen vrijspreken geen optie was? Natuurlijk zullen betrokkenen dit ontkennen maar in het verleden hebben er wel vaker dit soort rare dingen gespeeld. Daar kunnen wat forumers over meepraten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 15:00
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #59
Eigenlijk word ik best een beetje moe van dat calimero gedrag. Booohoooo wat zijn we zielig. We gaan niet op maandag. We gaan niet tegen Jong elftallen. We zijn altijd onschuldig. Wat is nou precies het punt. Bedoel je moet niet naar mvv. Langzaam merk je in het stadion ook dat iedereen het niet meer mist. Die negatieve laken is zo deprimerend voor de andere. Ik mis zo de positieve visie. Dat iedereen trots was op de schitterende sfeer acties. Op het gezang
Een echte steunpilaar. Wat overgebleven is is een pessimistisch oude zeur.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, aait wief, Sjappie, SJENG@BOSCHPOORT, Brncic, Lambik, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 15:07
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #60
Sorrie, ik snap werkelijk niet waarom er nu velen ineens positief gestemd zijn ??
Zijn we nu werkelijk aan het denken aan play offs, een periode titel of een promotie ???
Het moet niet gekker worden.
Denk eens terug begin dit jaar.
Het hele forum stond vol over Elsen.
Elsen dit, Elsen dat....
Nu pakken we weer een aantal punten en nu hoor je niks meer.
Is Elsen nu wel weer een goede trainer ? (ikzelf heb overigens niks tegen Ron)
Als weer twee keer verliezen, moet je eens kijken waar we staan.
Ja ik weet ook, als we twee keer winnen staat het er geweldig voor, maar hoe realistisch is dat ?
Persoonlijk denk ik maximaal 1 puntje uit de komende twee wedstrijden (ik hoop dat ik het mis heb)
Een beetje realistisch mag ook wel, alhoewel sommigen me nu als negatieveling zullen bestempelen.
Het seizoen is allang naar de kloten.

Wat betreft het supportersgebeuren ben ik van de ene kant blij de er 40 belachelijke tijdelijke verboden zijn opgeheven, en van de andere kant ben ik woest hoe MVV met de andere 4 supporters omgaat. MVV hoort achter haar supporters te staan. De laatste jaren heb ik daar nog geen vooruitgang in gezien.
Ik snap ook wel dat sommige dingen niet onbestraft kunnen blijven, maar straffen op alleen 'in de buurt zijn van... ' kan echt niet !!!
Mijn inziens zullen ze eerst met bewijzen moeten komen van kwalijk gedrag, en zo niet, moeten ook deze vier weer gewoon welkom zijn in de Geusselt. Van mij een dikke chapeau voor de mensen die zich nu solidair opstellen ! (dat zou eigenlijk iedereen moeten doen!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden