MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

24 mrt 2016 08:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #16
Nou ik zie het ook als derby. Kan me nog verhitte potjes tegen VVV herinneren, zoals de kampioenswedstrijd met Körver als trainer. En die werd toen ook zeker als derby gezien destijds.

En kaartverkoop moet gewoon kunnen op dag. Eventueel met een paspoort uit Maastricht of omstreken. Denk nu niet dat hier veel VVV-fans wonen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2016 14:53 24 mrt 2016 14:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #17
Ik wil weer eens winnen van de calimero's. En het liefst met de omgedraaide cijfers in Venlo, 3-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2016 13:11
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #18
Nog geen info omtrent kaartverkoop deze wedstrijd? Aan kassa of niet aan kassa op wedstrijddag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2016 08:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #19

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Nog geen info omtrent kaartverkoop deze wedstrijd? Aan kassa of niet aan kassa op wedstrijddag?



Wie heeft hier info over,zou graag op de wedstrijd dag kaartjes kopen,,,gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2016 13:44
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #20

opadiehard schreef :

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Nog geen info omtrent kaartverkoop deze wedstrijd? Aan kassa of niet aan kassa op wedstrijddag?



Wie heeft hier info over,zou graag op de wedstrijd dag kaartjes kopen,,,gr opa ;)

Kassa's zijn gewoon open, met 100% id-controle.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2016 13:47
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #21
Dankjewel MVV4life.
Goede zaak dat ze gewoon open zijn voor aanvang van de wedstrijd dit zal het toeschouwers aantal goed doen.
Kan me herinneren dat het vorig seizoen anders was tegen vvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2016 18:00
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #22
Vrijdag 8 april: foodpleintje bij ingang B open vanaf 18.00h: Beer van Veer zien MVV, Weurs vaan bij Würst&Co, Bruudsjes vaan 't Bammeke, Superkoffie en chocomel vaan Jeroen vaan Surplace, Merchandise vaan Veer zien MVV!
Geer komp 'ne gooje slaag aw hoore, gèt drinke, ete én vaanaof 8 oor voetbal!!! MVV Maastricht - VVV Venlo! Wat wèlt de MVV supporter nog mie?

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2016 23:14
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #23

aait wief schreef : Vrijdag 8 april: foodpleintje bij ingang B open vanaf 18.00h: Beer van Veer zien MVV, Weurs vaan bij Würst&Co, Bruudsjes vaan 't Bammeke, Superkoffie en chocomel vaan Jeroen vaan Surplace, Merchandise vaan Veer zien MVV!
Geer komp 'ne gooje slaag aw hoore, gèt drinke, ete én vaanaof 8 oor voetbal!!! MVV Maastricht - VVV Venlo! Wat wèlt de MVV supporter nog mie?


Vergeet niet, de wedstrijd van 18:00 van oud MVV-ers.. toch een extra reden om met un bruudsje Weurs en un pilske in de han nog eens te genieten van oa. Drazan Brncic, Thal, Meijer etc.. Iech bin present!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2016 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #24
Ik zet het hier maar vast neer.

Dit weekend een volledig competitieprogramma, maar MVV heeft vrij. Een goed moment om eens een vooruitblik op de komende drie wedstrijdronden te werpen. Ik roep al weken dat MVV stiekem naar de vijfde plaats moet blijven kijken. Laat ik dat eens onderbouwen. Vijfde staat momenteel Go Ahead, met 45 punten, net als Emmen. Volendam staat zevende met 44 punten. MVV heeft er pas 41 en een wedstrijd meer gespeeld. Van die kant lijkt de vijfde plaats toch nog wel een eindje weg. Maar…

Go Ahead heeft de komende drie tegenstanders: Almere uit, Eindhoven uit en Volendam thuis. Almere heeft al vijf wedstrijden op rij gewonnen, Eindhoven verliest thuis zelden en Volendam en Go Ahead ontlopen elkaar niet zo veel. Het zou best kunnen dat Go Ahead maar één puntje uit deze drie wedstrijden haalt, thuis tegen Volendam een gelijkspel. Emmen vervolgens. Die krijgen Volendam thuis, Jong Ajax uit en Eindhoven thuis. Ook Jong Ajax verliest niet zo veel meer, al blijft dat een beetje een loterij. De andere twee zijn gewoon zware tegenstanders. Ik zie het zo maar gebeuren dat Emmen niet meer dan 2 puntjes pakt. Volendam dan? Tsja, zoals hier voor al te lezen mogen die uit naar Emmen en Go Ahead. Tussendoor krijgen ze Achilles thuis. Stel dat ze die winnen, en de andere twee gelijk spelen, dan pakt Volendam vijf punten. Maar de boodschap moge duidelijk zijn: de teams direct boven ons spelen de komende rondes vooral tegen elkaar en hebben verder lastige tegenstanders. Die gaan veel punten laten liggen. ALS MVV volgend weekend twee keer wint, en dat is een grote als, ik weet het, dan staan we opeens heel dicht bij de vijfde plaats. Volgens bovenstaande voorspellingen staan we dan zevende met één punt achter Go Ahead en twee achter Volendam. En even veel wedstrijden gespeeld. Dat ziet er toch heel anders uit.

De ploegen onder ons? Als ik het ruim neem, doen Almere, Telstar, Fortuna, Den Bosch, Dordrecht en Helmond nog allemaal mee om de laatste play-offs plek(ken) via de reguliere stand. Almere krijgt Go Ahead, Oss en Dordrecht. Winnen ze die allemaal, dan boeit de stand voor hun niet meer, want dan winnen ze de vierde periode. Ik vind Almere een dark horse, ik vond die voetballend heel mager ongeveer een maand geleden, maar sindsdien hebben ze alles gewonnen… Onvoorspelbaar of die dat volhouden. Telstar moet tegen Achilles, Den Bosch en NAC. Ook niet loodzwaar, op NAC na, die gaan wel wat punten pakken. Fortuna krijgt Jong Ajax en MVV en heeft tussendoor vrij, dat lijkt een veel zwaarder programma. Den Bosch moet tegen VVV, Telstar en Jong PSV. Voor hun ook niet gemakkelijk. Dordrecht krijgt Helmond, Jong PSV en Almere, en Helmond krijgt Dordrecht, Sparta en Achilles. Een gemêleerd programma voor beiden, die gaan wel punten pakken, maar zeker niet maximaal. Kortom: ALS MVV volgend weekend twee keer wint, en opnieuw, die als is natuurlijk nogal een onzekere factor… dan verwacht ik dat alleen Almere en Telstar nog een beetje in de buurt staan. Telstar staat – als die vier punten pakken - dan op 6 punten van ons met een wedstrijd meer gespeeld en zijn de eerste ploeg die de play-offs mislopen. Voor MVV komen de play-offs dan wel heel dicht in de buurt.

Uiteraard valt deze post gemakkelijk te updaten na de wedstrijden van vanavond. Maar de boodschap is duidelijk: MVV doet zichzelf een groot plezier als het volgend weekend twee keer wint!

(al ben ik stiekem al erg tevreden met een puntje tegen VVV en winst in Sittard)


Overigens, als Sparta vanavond wint en VVV niet, dan kan VVV geen kampioen meer worden. Nu denk ik dat ze die droom daar nooit echt gehad hebben, maar dat zou ze hopelijk toch een mentaal tikje geven richting de wedstrijd van volgende week.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, opadiehard, Tuor, Boschpoort, Peter Pan, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2016 22:09 01 apr 2016 22:10 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #25
Redelijk gunstige uitslagen. Alleen jammer van Telstar, die staan nu op 1 punt van ons. Door nederlagen Sittard en Almere nu 5 punten voor op de play-off plekken (hebben ook nog eens een match meer). Alleen Almere zit me helemaal niet lekker. Hebben nog Oss en Dordt resterende 2 potten van de periode, zie ze daar wel 4 punten pakken. Betekend dat we 9 punten moeten pakken uit komende 3 potten om periode te pakken zodat Almere deze niet krijgt. Zie Almere dus de periode pakken waardoor het tussen MVV en Telstar zal gaan voor de resterende play-off plek. Hebben wel een pot minder dan Telstar op het moment. Belangrijke dubbele ronde komende week!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2016 23:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #26

Peter Pan schreef : Redelijk gunstige uitslagen. Alleen jammer van Telstar, die staan nu op 1 punt van ons. Door nederlagen Sittard en Almere nu 5 punten voor op de play-off plekken (hebben ook nog eens een match meer). Alleen Almere zit me helemaal niet lekker. Hebben nog Oss en Dordt resterende 2 potten van de periode, zie ze daar wel 4 punten pakken. Betekend dat we 9 punten moeten pakken uit komende 3 potten om periode te pakken zodat Almere deze niet krijgt. Zie Almere dus de periode pakken waardoor het tussen MVV en Telstar zal gaan voor de resterende play-off plek. Hebben wel een pot minder dan Telstar op het moment. Belangrijke dubbele ronde komende week!!




Vergeet die periode , focus on de ranglijst . Wat ik me afvraag is , de kans dat MVV promoveert via de playoffs is te verwaarlozen . Eindig bij de eerste 8 , schakel een ploeg als Almere/Telstar uit en verdien wat geld . Een ieder die serieus denkt dat MVV kan promoveren ( Promoveren zou op dit moment de doodsteek zijn voor MVV )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2016 23:46
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #27

Sjonnie schreef :

Peter Pan schreef : Redelijk gunstige uitslagen. Alleen jammer van Telstar, die staan nu op 1 punt van ons. Door nederlagen Sittard en Almere nu 5 punten voor op de play-off plekken (hebben ook nog eens een match meer). Alleen Almere zit me helemaal niet lekker. Hebben nog Oss en Dordt resterende 2 potten van de periode, zie ze daar wel 4 punten pakken. Betekend dat we 9 punten moeten pakken uit komende 3 potten om periode te pakken zodat Almere deze niet krijgt. Zie Almere dus de periode pakken waardoor het tussen MVV en Telstar zal gaan voor de resterende play-off plek. Hebben wel een pot minder dan Telstar op het moment. Belangrijke dubbele ronde komende week!!




Vergeet die periode , focus on de ranglijst . Wat ik me afvraag is , de kans dat MVV promoveert via de playoffs is te verwaarlozen . Eindig bij de eerste 8 , schakel een ploeg als Almere/Telstar uit en verdien wat geld . Een ieder die serieus denkt dat MVV kan promoveren ( Promoveren zou op dit moment de doodsteek zijn voor MVV )


Nou, niet mee eens hoor. Een periodetitel levert zowiezo al 75000 eurootjes op. Kun je daarna toch nog in de playoffs wat extra verdienen. Maar die 75 mille zijn dan al binnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2016 23:56
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #28
Allemaol uow kloete wat hey geschreve weurt gewoen met z,n alle nao mvv - vvv dit holp zeker .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2016 00:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #29

Sjonnie schreef :

Peter Pan schreef : Redelijk gunstige uitslagen. Alleen jammer van Telstar, die staan nu op 1 punt van ons. Door nederlagen Sittard en Almere nu 5 punten voor op de play-off plekken (hebben ook nog eens een match meer). Alleen Almere zit me helemaal niet lekker. Hebben nog Oss en Dordt resterende 2 potten van de periode, zie ze daar wel 4 punten pakken. Betekend dat we 9 punten moeten pakken uit komende 3 potten om periode te pakken zodat Almere deze niet krijgt. Zie Almere dus de periode pakken waardoor het tussen MVV en Telstar zal gaan voor de resterende play-off plek. Hebben wel een pot minder dan Telstar op het moment. Belangrijke dubbele ronde komende week!!




Vergeet die periode , focus on de ranglijst . Wat ik me afvraag is , de kans dat MVV promoveert via de playoffs is te verwaarlozen . Eindig bij de eerste 8 , schakel een ploeg als Almere/Telstar uit en verdien wat geld . Een ieder die serieus denkt dat MVV kan promoveren ( Promoveren zou op dit moment de doodsteek zijn voor MVV )

Wat een onzin! Promoveren zou juist een financiële verlossing zijn voor MVV.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2016 12:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #30
VVV heeft achterin de nodige blessures en na ook nog eens de rode kaart van Haagen gisteren lijken ze aardige problemen te hebben achterin.

Rechtsbacks:
Moreno Rutten geblesseerd
Dylan Donkers geblesseerd
Jonge back van reserves van West Ham nu waarschijnlijk basis. Maakte gisteren pas eerste minuten.

Centrale verdedigers:
Jerold Promes geblesseerd
Haagen geschorst
Buwalda prima verdediger
Korkmaz, 18 jaar en maakte ook gisteren met een korte invalbeurt pas zijn debuut

Aanvoerder Danny Post ook geblesseerd, hebben ze linksback nog Niels Fleuren staan, laat die maar lekker tegen Croux dabbelen :P

Maarja, aanvallend hebben ze natuurlijk een fantastische linie (Seuntjens, Van Crooy, Opoku, Resida, Paulissen).

Verwacht een leuke pot vrijdag :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.460 seconden