MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

17 mrt 2016 10:44
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #1
Bewonder ijzersterk 'Oud MVV' tegen HFL-team op 8 april

Donderdag 17 maart 2016

Een ijzersterk Oud MVV treedt op vrijdag 8 april, voorafgaand aan de kraker MVV Maastricht - VVV Venlo, aan tegen het sponsorteam van Health Foundation Limburg. Met oud-Sterrendragers als Twan Scheepers, Erik Meijer, Reginal Thal, Anton Vriesde, Yvo Joordens, Gunter Thiebaut, Drazen Brncic en Sjoerd Winkens, in de gelederen, kunnen de HFL-mannen hun borst nat maken. Oud MVV staat deze avond onder leiding van trainer Sef Vergoossen.

De wedstrijd begint om 18.00 uur en is vrij toegankelijk voor iedereen die in het bezit is van een geldig toegangsbewijs voor de hoofdwedstrijd MVV - VVV. Het stadion gaat open om 18.00 uur en de cateringpunten zijn geopend. Aanschouw je 'Helden van Weleer' nog een keer in het mooie rood-wit in Stadion de Geusselt, bezoek deze mooie voorwedstrijd en steun Health Foundation Limburg én MVV Maastricht


Hadden ze geen persoon kunnen vinden die GEEN voorstander en voortrekker was van een FC Limburg..?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2016 11:11
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #2
Inderdaad.. Vergoosen in het stadion is niet zo'n goed idee.. maar goed.

Voor de rest natuurlijk wel heel leuk om die spelers in actie te zien. Ik geef normaal niet zo veel om die potjes voor de wedstrijd zelf maar hiervoor zal ik op tijd in het stadion zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2016 13:03
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #3
Hopelijk zijn de stadionverboden tegen die tijd weer terug gedraaid, anders is het weer een dooie boel. 45man onterecht buiten, en andere groepen die uit solidariteit niet zullen supporteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2016 13:12
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #4
heb net met andere fanatieke MVV supporters gesproken en we komen gewoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2016 13:52
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #5
Hij sprak over ultras etc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 17:39
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #6
Over kleine 3 weken dus pas deze volgende wedstrijd. Onze ''rechtsback-Martina'' zal dus geschorst zijn waardoor er rechtsachter een probleem zal liggen aangezien Ciranni nog niet zal kunnen spelen lijkt me. Zou betekenen dat Pereira rechtsback zou moeten, hier persoonlijk zeker geen fan van na zijn wedstrijd als rechtsback tegen Almere.

Misschien Moustafa naar rechts voor een pot en dan Vrijsen op links, maar dan haal je Moustafa van de plek waar hij prima speelt.

Iemand enig idee hoe het met Labylle is? Las paar weken terug ergens dat hij hoopte half maart weer op het veld te staan (trainingsveld?). Misschien dat hij over 3 weken weer eens bij de selectie kan zitten? (Als hij op een of andere manier met een oefenwedstrijd fit kan geraken?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 20:55
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #7
Martina gewoon opstellen, de scheids ziet het verschil toch niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 21:45
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #8
Twee keer geel, betekent niet dat je de volgende wedstrijd geschorst bent toch? Dat is toch alleen bij direct rood? Martina kan gewoon meedoen, hij heeft nog geen 5 gele kaarten dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 21:48
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #9
Toch wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 21:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #10

houtengerard schreef : Twee keer geel, betekent niet dat je de volgende wedstrijd geschorst bent toch? Dat is toch alleen bij direct rood? Martina kan gewoon meedoen, hij heeft nog geen 5 gele kaarten dit seizoen.

Bij 2 gele kaarten in een en dezelfde wedstrijd ben je wel automatisch de volgende wedstrijd geschorst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 22:23 20 mrt 2016 22:24 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #11

pinobel schreef :

houtengerard schreef : Twee keer geel, betekent niet dat je de volgende wedstrijd geschorst bent toch? Dat is toch alleen bij direct rood? Martina kan gewoon meedoen, hij heeft nog geen 5 gele kaarten dit seizoen.

Bij 2 gele kaarten in een en dezelfde wedstrijd ben je wel automatisch de volgende wedstrijd geschorst.


Klopt, jullie hebben gelijk. In het amateurvoetbal geldt deze regel niet. Eigenlijk vrij logisch met het oog op spelbederf. Misschien dat Ciranni weer terug is over twee weken? En anders maar met Pereirra.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 22:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #12

houtengerard schreef :
Klopt, jullie hebben gelijk. In het amateurvoetbal geldt deze regel niet.


Begrijpelijke vergissing gezien de ambiance vandaag. Maar het was toch echt profvoetbal ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 11:10
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #13
Ben benieuwd naar de veiligheidsregels voor deze wedstrijd. Voor de autoriteiten geldt deze wedstrijd als 'derby' met extra regels, vorig seizoen was er daardoor o.a. geen kaartverkoop op de wedstrijddag zelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2016 06:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #14

Heugem schreef : Ben benieuwd naar de veiligheidsregels voor deze wedstrijd. Voor de autoriteiten geldt deze wedstrijd als 'derby' met extra regels, vorig seizoen was er daardoor o.a. geen kaartverkoop op de wedstrijddag zelf.



Ik moet kaart kopen voor mijn schoonzoon,hoe kom ik er achter waar en wanneer ik die kaart kan bestellen?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2016 06:45 24 mrt 2016 06:46 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #15

opadiehard schreef :

Heugem schreef : Ben benieuwd naar de veiligheidsregels voor deze wedstrijd. Voor de autoriteiten geldt deze wedstrijd als 'derby' met extra regels, vorig seizoen was er daardoor o.a. geen kaartverkoop op de wedstrijddag zelf.



Ik moet kaart kopen voor mijn schoonzoon,hoe kom ik er achter waar en wanneer ik die kaart kan bestellen?...gr opa ;)



voetbal.iticketsro.com/mvv_maastricht/default.aspx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden