MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

08 apr 2016 23:27 08 apr 2016 23:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #76
Ik ga morgen een kaarsje opsteken in de kerk. In de hoop dat Ron de komende wedstrijd wel beseft dat hij al zes weken de man of the match op de bank houdt.. Guvenc..(Oorlogsgeneraal/Basis Speler) Bij Pereira heeft helaas driekwart seizoen geduurd voordat dit inzicht er kwam, hopelijk valt deze 'Willly' ook door..

Jammer dat die 2-2 uiteindelijk niet valt, ik had onszelf ook een Suzuki Honda momentje gegund. Foutje van Moustafa en een vlijmscherpe counter van VVV bepaalden het slot. Coppens zag er bij die laatste goal niet goed uit, maar als je alles tegen elkaar weg streept heeft hij ons goed op de been gehouden vanavond. VVV was toch een kaliber hoger, potige spelers die allround heel goed kunnen voetballen, constanter dan MVV en vlijmscherpe counters. Wij missen de afwerking voorin en natuurlijk een beetje geluk. bij de afgekeurde 2-3 van Guvenc heb ik mijn twijfels of dat wel buitenspel was. De 0-2 was geen buitenspel en de 0-1 één uit het boekje, te eenvoudig.

Zes ton tegen vier miljoen, we mogen niet klagen, hielden goed de druk op de ploeg. Hopelijk maandag wel drie punten, anders geven we het laatste play-off ticket uit handen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 23:38
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #77
Prima analyse van Jim Cemint !!! Compliminte eigenlijk hoef ik hier niks aan toe te voegen buiten het
feit dat ik nog eens wil benadrukken bedaank Ron en Wim. Blijkbaar spelen persoonlijke belangen mee
bij jullie als iemand hun een weerwoord geeft. Altijd en zeker nu gebeurd er iets als onze Superturk erin komt !
Waarom niet beginnen ipv Palacios met zijn balverlies !!
Tactisch klopte er niks van wat Jim hierboven terecht aangeeft !! Zolang Elsen hier trainer is zal het nooit wat
worden en dat zeg ik niet dat ze nu verloren hebben !! Het coachen is helemaal een drama als een dood
vogeltje ZONDER enige beleving en passie. :sick: Wat heb je ze ingefluisterd Ron in de rust; vooral zo door gaan en de
0 houden, jullie moeten je schamen, VVV lachte zich kapot overigens en opnieuw een drama v.d Graaf en zijn companen....!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 07:24
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #78
Ron mag van mij wegwezen als hij structureel de beste spelers op de bank houdt.

Guvenc is al duidelijk, dat deze speler veel te weinig minuten krijgt. Maar Polizzi kun je ook niet met droge ogen op de bank houden en dan Martina opstellen(niks ten nadele van Martina, maar die moet nog groeien).

En Verheijdt valt week na week door de mand en die mag wel blijven staan. Ik vind het onbegrijpelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 08:56
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #79
Ik snap dat Guvenc wat meer minuten verdient, maar volgens mij zijn jullie allemaal vergeten dat hij al vaker kansen heeft gehad om in de basis te starten, en toen ook vies tegen viel!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 09:01 09 apr 2016 09:02 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #80
Jeoff ik wilde het net typen.

Het is weer dat typische -net-na-de-wedstrijd-gezeik waarbij de rasechte pessimistische mestreechteneer weer een zondebok nodig had.

7 weken klimmen we in de ranglijst en hoor je niemand meer over Ron, dan verlies je op effectiviteit van gewoon een goed team (nr2!) en dan moet Ron weer weg.

MVV speelde gewoon goed, had inzet, passie, beetje pech en maakt 3x verkeerde keuze, wat meteen dodelijk blijkt. Soit.

Laten we nou eens optrekken als 1 MVV femilie en vol achter deze ploeg gaan staan, ipv dat gezeik. Dan had MVV niet verloren!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 09:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #81
Een hele teleurstellende avond voor mij en ik denk voor veel MVV supporters

Ook ik vond zoals zoveel hier dat MVV de eerste helft slecht begon, angst om te verliezen en een verkeerde opstelling .
Nys op rechtsback in een woord onbegrijpelijk ...ook dat Guvenc niet speelt , in een woord onbegrijpelijk. Je wilt spektakel en 3 punten in zo'n wedstrijd , spektakel kwam ( 2de helft) de punten helaas niet.

De publieke belangstelling viel me weer enorm tegen , de Qpark tribune matig gevuld , de AS was niet uitverkocht , helaas zegt dat toch genoeg over hoe het publiek MVV vind en zoekt .

De sfeer , door het boycot van supporters groepen was natuurlijk veel minder en ondermaats , ik denk dat het punt is aangebroken dat zich een nieuwe sfeer groep moet gaan vormen die een positie inneemt op de AS, doorlopende conflicten tussen supporters en bestuur zijn voor mij vermoeiend en doen de club geen goed .
Wat de club ook geen goed doet is dat er geen sfeer is, zeker in deze wedstrijden , iedereen weet dat in een kolkende Geusselt MVV de bovenliggende partij moet zijn.
Ik heb begrip voor ieder zijn standpunt maar wat mij betreft zijn er teveel boycots en acties tegen , en dit gaat nergens meer over.
Streep door de supporters groepen zoals ze er nu zijn , diegene die wel willen kunnen wat mij betreft over in een Angel Side 2.0 , en misschien kunnen we die groep dan ook finnacieel gaan ondersteunen voor het maken van sfeer acties en andere positieve bijdragen.
Bij deze heeft zich de eerste "sponsor " sympathiesant zich aangemeld en ik doneer € 500,- voor een nieuw op te richten sfeer groep , die fanatiek is maar ook de belangen van MVV en de overige supporters behartigd
Dit moet gewoon weer de Angel Side worden, die op de AS sfeer maakt en MVV naar een hoger niveau tilt, dit gezeik moet ophouden, je moet daarom ook als groep eens in de spiegel durven kijken als je zo vaak negatief in het daglicht staat , vraag je dan maar eens af waar t vandaan komt, en wie de schoen past in deze trek hem aan !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Oaktree, aait wief, opadiehard, Boer458, Hill28, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 09:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #82
Teleurgesteld in de uitslag, het had 2-2 kunnen worden maar MVV heeft een structureel probleem met scoren.
Spitsen worden niet gebruikt zoals ze gebruikt moeten worden, en gericht op goal schieten is al een paar seizoenen niet zoals het moet zijn.

Teleurgesteld in de Ultra's die voor de zoveelste keer weer een reden hadden om weg te blijven. En zich ook nog zo belangrijk vinden dat ze hun vak gaan afschermen met een Lint. Hierdoor is er geen sfeer waardoor MVV al meerdere wedstrijden verloren heeft omdat de 12de man het liet afweten. Trepke B maakte enigszins wat geluid maar ook die zijn niet meer wat ze vroeger waren.
Kijk naar feyenoord, iedere X opnieuw staan ze achter de ploeg en geven ze 100% support. Maar ja dit is een eindeloze discussie die door die kinderen toch niet begrepen zal worden.

Ik ben benieuwd maandag in Sittard of we daar voor schut gaan staan omdat we niet boven 500 boeren uit gaan komen met ons geluid of dat we dat beton blok laten horen wat echte support geven is.

Helaas weer een slecht begin van het weekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 10:43 09 apr 2016 10:44 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #83
Sympathiek interview met Guvenc na de wedstrijd. Ik snap die vrouw van Ron wel ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #84

jeoff schreef : Volgens mij was die 2-0 echt dik buitenspel. De grensrechter stond totaal verkeerd opgesteld dus kon dit nooit zien.. dikke blunder van de leiding weer. Verder was het niet eens een echt onverdiende nederlaag.


Jaomer genog moot 'ch nao 't trök loere vaan de beelde concludere tot 't 'ne geldege goal waor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #85
Jammer. Ik vond MVV gister niet de mindere van de nr 2. En zeker niet na de 2-1. De 2-2 stond eraan te komen en tja dan komt de oude wet van het voetbal weer om de hoek kijken. Maak je de goal niet dan valt die aan de andere kant, waarbij ik Coppens bij die 1-3 veel te zwak naar de hoek zag duiken. Die bal had hij makkelijk kunnen hebben. Overigens ben ik wel nog altijd trots op ons toeschouwers aantal. Ultras waren weg en mogen voor mij nu ook wegblijven. Dan maar verder met de oude garde. Ik kan me ook niet herinneren dat die dit ooit geflikt hebben. Wegblijven bij je club is toch wel de meest minderwaardige oplossing. Daar heb je alleen de spelers mee. De calimero's deden hun naam overigens veel eer aan. De nr 2 van de JL in een derby met zo'n schamel aantal. Dit moest eens andersom zijn En daar wordt het de komende 3 jaar hoog tijd voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #86

MVVke schreef :

jeoff schreef : Volgens mij was die 2-0 echt dik buitenspel. De grensrechter stond totaal verkeerd opgesteld dus kon dit nooit zien.. dikke blunder van de leiding weer. Verder was het niet eens een echt onverdiende nederlaag.


Jaomer genog moot 'ch nao 't trök loere vaan de beelde concludere tot 't 'ne geldege goal waor.


Yep.. is inderdaad duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:48
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #87
We komen voorin te kort.. Verheijd verliest nog steeds werkelijk ieder duel! Zijn snelheid is ook niet al te best, en zijn bal aannames zijn amateur niveau. Het enige positieve is dat hij redelijk overzicht heeft. Zijn collega spits bakte er helemaal niks van. Ik pleit voor de Guvenc in de spits , die kan kaatsen, beweegt, en is voetbal smart.

Peeters helaas weer wisselvallig in zijn acties, respect voor Croux.. die man geeft zoveel goeie voorzetten, is altijd dreigend en maakt doelpunten.Coppens gaat 3x achter elkaar in de fout, maar red ook weer belanrijke ballen. Martina komt nog te kort, werker en knops is een goed duo.

Op naar sittard.. revanche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #88
Coppens 3 fouten? Volgens mij keepte hij een prima pot, alleen bij de 1-3 zag hij er niet goed uit. Eerste helft hield hij ons ook op de been.

Verder wel eens met wat je zegt, vooral Croux, die speelde een weergaloze tweede helft. Helaas werd er door medespeler geen goed vervolgd gegeven aan zijn prima acties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:59
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #89
Mooi om te lezen dat jullie iedere keer zo afgeven op de ultras, maar zelf niks ondernemen. Jullie weten ook dat MVV hun nodig heeft, net zo hard als zij MVV nodig hebben.

Deze jongens zijn meer met de club bezig dan jullie denken te weten. bij uitwedstrijden is 90% van dit forum er ook niet? Of hoe deze jongens zich inzetten voor de jeugd van MVV. Daar spreekt de jeugd vol lof over. Daar heb ik jullie ook nog nooit gezien.

Hopen dat MVV en de jongens er snel uitkomen en dat de geusselt weer gaat spoken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 12:02
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #90
wat een poppenkast hier. Wat let jullie om zelf sfeer te maken? Zijn de ultra's een organisatie die een vergunning en alleenrecht krijgen aan het begin van het seizoen om sfeer te maken? Denken jullie nou echt dat er een openbare aanbesteding is ieder seizoen en dat je het pacht krijgt op het monopolie op van sfeer in de Geusselt? Kom zelf met je luie reet van je stoel af en schreeuw die jongens naar voren stelletje nietsnutten. Probeer zelf eens jullie negatieve energie en commentaar om te zetten naar het steunen van de club. Of is dit weer teveel gevraagd , jullie spuwen liever jullie gal hier op dit theekransje.

Gisteren deed ook een aanzienlijk deel van de HK mee met deze solidariteit actie. Zelf gesproken gisteren met de voetbalcoordinator bij de politie Maastricht. Die vertelde mij dat MVV zelf de mensen uitspeelt tegen elkaar. Het aangeboden politieonderzoek nav venraij bevatte 0 (!) verdachten , 0 bewijs en de politie heeft ook het onderzoek afgesloten. Hij was zelf verbaasd dat MVV insinueerde in het persbericht dat de politie 4 verdachten heeft aangedragen. Het enige dat de politie aan MVV heeft gegeven zijn de namen van de 45 inzittenden. Dat was het. Niks nada! Dat MVV besluit aan symboolpolitiek te doen door 4 namen buiten te sluiten die een waarschuwing en/of aanwezig waren bij een eerder incident is zeer kwalijk. Het komt er op neer dat ook de 45 inzittenden van de partybus dus geel hebben. Zeer kwalijk dat je vogelvrij bent!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Usual_suspects

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden