Transfergeruchten seizoen 2020/2021

10 aug 2020 14:37
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #526
Zak Swanson
Age: 19
Position: Right-back

There remains much uncertainty about who will be Arsenal’s back-up right-back next season, and Swanson will be hoping that he can fill the void.

Previously a winger, the Hale End product has adapted well since being converted into a full-back and dealt well with the threat of Leroy Sane in an U23 game this season.

Swanson’s positioning requires some work, but he often makes excellent interceptions and is capable of delivering dangerous crosses.

Van: arseblog.news/2020/06/five-arsenal-young...-the-premier-league/


Mooi werk van MVV. Klinkt als een prima rechtsback voor de tactiek die Kalezic voor ogen heeft. En hopelijk ik Zak een gretige jongeman die zich wil bewijzen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 16:19 10 aug 2020 16:35 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #527
Zou mooi zijn als we ook de ervaren verdediger Claude Dielna van Dynamo Boekarest konden overnemen.
Toch geen lullig duo, Claude/Zack.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 16:33 10 aug 2020 16:35 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #528
Dit meldde/meldt Trepke B op Facebook, vandaag, vanaf plm. 12.00 uur:

≠=========

De training nao de oefenwedstrijd lievert väöl informatie op:

Um mèt de kiepers te beginne. Bill Lathouwers geit normaal geheurd weure vaan Royal Antwerp FC. Chesneau en Cymer zien vertrokken. Ouch ‘n nuie nog oonbekinde kieper op proof.

Kai Heerings ouch neet mie vaan de partij. Wel ‘n nuie linksbeinege centraole verdeideger ouch aofkomsteg vaan Antwerp:

?? | Matteo Waem
ℹ️ | Centraole verdeideger
? | www.transfermarkt.nl/matteo-waem/profil/spieler/719382

En dus de nuie rechsback Zak Swanson.

Ouch aonwezeg:

?? | Mihovil Klapan (25)
ℹ️ | Centraole middevelder
? | www.transfermarkt.nl/mihovil-klapan/profil/spieler/252874
? |


De beoogde rentree vaan Willy Balikwisha zal oetgestèld mote weure. Heer heet zien sjouwer oontwrich in de oefenpot mèt de reserves vaan Standard tege Union en ligk d’r twie weke oet.

#trainingsnuits

==========


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 16:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #529
PERSBERICHT 10 augustus 2020

MVV huurt Zack Swanson van Arsenal

MVV Maastricht heeft zich versterkt met de 19-jarige Zackary Swanson. Hij wordt voor de periode van 1 seizoen gehuurd van ‘The Gunners’. De laatste drie maanden trainde Swanson mee met het eerste team van Arsenal. Hij wordt in Londen gezien als groot talent. De 1.89 meter lange Zack debuteerde ruim een jaar geleden namens zijn club in de Premier League 2 in het duel met Derby County. Twee maanden geleden speelde hij een oefenwedstrijd met het eerste team van Arsenal met aan zijn zijde onder meer Mesut Özil.De Engelsman is al sinds zijn achtste verbonden aan de voetbalacademie van de bespelers van het Emiratus Stadium. Zack kan op diverse posities op het middenveld maar ook als vleugelverdediger uitde voeten. Arsenal ziet graag dat Swanson veel aan het spelen komt en ervaring opdoet in een goede competitie. Door de goede contacten tussen Arsenal en MVV is er nu dus een akkoord bereikt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard, jovkle, bokkesprongen, Komopdieroeie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 17:14
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #530
Misschien wat opportunistch, maar ik plaats het toch even. Swanson speelde namelijk niet al te lang geleden 45 minuten tegen een van een blessure herstelde Leroy Sane tegen man city u23. Volgens het volgende artikeltje deed hij dat heel verdienstelijk. Staat ook een kort filmpje bij. Is natuurlijk een heel korte momentopname, maar verraad wellicht toch al wat van zijn talent.

dailycannon.com/2020/02/zak-swanson-feel...leroy-sane-for-u23s/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 17:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #531

Boschpoort schreef : PERSBERICHT 10 augustus 2020

MVV huurt Zack Swanson van Arsenal

MVV Maastricht heeft zich versterkt met de 19-jarige Zackary Swanson. Hij wordt voor de periode van 1 seizoen gehuurd van ‘The Gunners’. De laatste drie maanden trainde Swanson mee met het eerste team van Arsenal. Hij wordt in Londen gezien als groot talent. De 1.89 meter lange Zack debuteerde ruim een jaar geleden namens zijn club in de Premier League 2 in het duel met Derby County. Twee maanden geleden speelde hij een oefenwedstrijd met het eerste team van Arsenal met aan zijn zijde onder meer Mesut Özil.De Engelsman is al sinds zijn achtste verbonden aan de voetbalacademie van de bespelers van het Emiratus Stadium. Zack kan op diverse posities op het middenveld maar ook als vleugelverdediger uitde voeten. Arsenal ziet graag dat Swanson veel aan het spelen komt en ervaring opdoet in een goede competitie. Door de goede contacten tussen Arsenal en MVV is er nu dus een akkoord bereikt


Lange rechtsback! Dit zou zomaar een publiekslieveling kunnen worden.

Goede contacten met Arsenal? Heb ik iets gemist?
Of wordt dit de beoogde samenwerking met een grootmacht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 17:48
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #532
Een samenwerking met Arsenal zou ik toejuichen!
Maar weet eerlijk gezegd niet zo wat ik vind van de komst van Swanson. Tuurlijk zal hij kwaliteiten hebben etc. Maar hij zal wel de ontwikkeling van Zeegers (bevalt me wel deze voorbereiding) in de weg gaan zitten, want deze jongen gaat natuurlijk een basisplaats krijgen anders komt die niet. En aan het einde van het seizoen gaat hij weer terug naar Arsenal. Maar las dat Swanson ook op het middenveld uit de voeten kan, dan hoop ik dat hij daar voor gehaald is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 18:31 10 aug 2020 18:32 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #533
Op papier uitstekende aankoop. Ik denk toch dat hij onze rechtsback gaat worden .

In tegenstelling velen hier denk ik dat Zeegers nog niet klaar is om basisspeler te worden. Ik dacht overigens dat hij in de jeugd middevelder was?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 20:42
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #534
Welkom Zack, Mestreech zal eve moote weene aon dunne naom. Zoelangste gein kat met numps, kump dat gans goot.

Kom op Ron. Nog even gas erbij en je best doen voor Werker en Heerings en wellicht een belletje wagen aan Piet Velthuizen. Die is het keepen niet verleerd hoor. Achterin heb je dan een top eerste divisie waardig elftal. In aanvallend opzich mag er nog wat scorend vermogen bij. Dan kan het een aantrekkelijk seizoen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 07:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #535
Diech zuus ze zeker vleege ExDeuitenDeef..?
Gaank der mer vaanoet dat et neet meugelik is um Werker, Heerings en Velthuizen vas te legge.
En stèl, dat is wel zoe, daan is der gein budget euver veur de aonvallende versterking dies diech nog benömbs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 08:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #536
Ik denk voorzichtig te kunnen constateren dat MVV goed bezig is. Door de verschillende huur constructies houden we meer budget over om enkele versterkingen nog te kunnen binnen slepen en een heel leuk elftal neer te zetten. Ondertussen bouwen we met ons onder de 21 elftal voor de toekomst. Hierin zitten toch echt talenten. We moeten nog zien hoe het een en ander uitpakt maar voorlopig lijkt het de goede kant op te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 08:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #537
Werker is aan het wachten op groen licht, om naar een buitenlandse club te vertrekken. Mocht dit niet lukken dan blijft die bij MVV. Dit is dan ook waar MVV op hoopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 08:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #538

Schapendonk schreef : Werker is aan het wachten op groen licht, om naar een buitenlandse club te vertrekken. Mocht dit niet lukken dan blijft die bij MVV. Dit is dan ook waar MVV op hoopt.


Precies zoals Schapendonk het zegt. Aan de andere kant begrijp ik niet waarom een eventuele transfer dan nog niet rond is. De competitie zit daar als ik het goed heb immers al bijna op de helft. Ook kan ik mij niet voorstellen dat MVV al die tijd gaat wachten op Werker totdat hij inziet / te weten komt dat er geen transfer zal komen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 09:28 11 aug 2020 09:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #539
Ik denk dat MVV hem al een kleine aanbieding heeft gedaan. Vandaar ook dat hij meespeelde tegen Eindhoven. Want waarom zou Kalezic hem dan inzetten. De trainer gaat denk ik niet naar iemand kijken voor spek en bonen. Maar daarom natuurlijk ook Heerings. MVV die iets achter de hand houdt, voor als Werker toch gaat vertrekken, en tegelijkertijd Werker die MVV achter de hand heeft, voor als een transfer niet doorgaat. Maar ja, wellicht met een risico dat zowel Heerings als Werker gaat lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 09:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #540
Kalezic op mvv.nl over Werker en de selectie:

Opvallend was de invalbeurt van Werker. De centrale verdediger houdt zijn conditie op peil in Maastricht, in afwachting van een (buitenlandse) club. Kalezic: “Daryl traint goed en hij heeft een positieve invloed op onze groep. Daarom hebben we afgesproken dat hij ook mee mag spelen in wedstrijden. Dat geven we Daryl terug.” Of een terugkeer van Werker naar MVV helemaal uitgesloten is, durft Kalezic niet te zeggen. “Dat is nu niet de insteek.” De Bosnisch-Zwitserse oefenmeester hoopt zijn selectie snel rond te hebben. Afwachten tot het laatste moment van de transferperiode is geen optie, zegt hij vastbesloten. “Ik wil een team hebben staan als we van start gaan. De club kent die wens, en ik moet zeggen dat Ron Elsen daar goed in meedenkt en er alles aan doet. Maar met ons budget moet elke aanwinst raak zijn.”

Hele artikel hier:
www.mvv.nl/nieuws/mvv-eindhoven-oefen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden