Transfergeruchten seizoen 2020/2021

03 aug 2020 12:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #496

Lijnsje@tappunt schreef :

Jim Cemint schreef : Belgische media melden dat Antwerp-doelman Bill Lathouwers op proef komt bij MVV. Een jonge en ongetwijfeld talentvolle doelman. Maar nul komma nul ervaring. Ik hoop toch dat al die doelmannen die op proef zijn (geweest) onderling vechten voor een plek als tweede keeper. Ze hadden allemaal nog niet echt veel ervaring. De afgelopen jaren heeft MVV steeds goede keepers aangetrokken. Ik hoop toch echt op een buitenkansje wat een eerste keeper betreft. Zou toch mooi zijn als we er eentje kunnen strikken die al behoorlijk wat vlieguren heeft.


Mee eens. Aan de andere kant hadden Geens en Verrips ook geen enkele ervaring op een hoog podium. Waren uiteindelijk ook twee prima doelmannen voor MVV-begrippen.

Ik vraag me overigens wel af hoeveel keepers MVV aan het werk wilt zien voordat de knoop wordt doorgehakt? Cymer, Zbinden, Lathouwers, Chesneau...


Waarschijnlijk overtuigen ze allemaal niet echt en zoeken ze daarom verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 13:01
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #497
Antwerp-doelman Bill Lathouwers op proef bij Nederlandse tweedeklasser MVV
Bill Lathouwers was de doublure van Matijas in doel voor de bekerfinale. De 20-jarige Antwerpenaar, vierde keus, staat nu voor een nieuwe uitdaging. Hij gaat enkele dagen op proef bij de Nederlandse tweedeklasser MVV in de hoop een jaar op huurbasis te mogen overkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 13:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #498
Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali post vandaag foto's op zijn instagram waarbij hij in Maastricht en zelfs in de Geusselt is. Gewoon bezoekje of...?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:00
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #499

Jacques schreef : Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali post vandaag foto's op zijn instagram waarbij hij in Maastricht en zelfs in de Geusselt is. Gewoon bezoekje of...?


Daar zou wel eens meer achter kunnen zitten. Heeft sinds zijn vertrek uit Maastricht nergens meer structureel in de basis gestaan, natuurlijk wel een paar mooie clubs op zijn cv met Arsenal en Porto maar heeft daar nooit door kunnen breken. Vorig jaar van Arsenal naar SD Huesca gegaan, Spaanse 2e niveau. Die zijn wel kampioen geworden dus dat is een aardige ploeg. Nwakali heeft daar slechts 5 keer mee mogen doen, waaronder de kampioenswedstrijd op 20 juli (1-0 winst). In die wedstrijd lijkt hij volgens de rapporten een degelijke pot te hebben gespeeld, dus die zal het echt nog niet verleerd zijn. Ondanks een gebrek aan wedstrijdritme in de eerste elftallen en een grijze periode in de voetbalcarrière van Nwakali sinds het vertrek bij ons, zou ik hem ontzettend graag zien terugkeren. Vond het een heerlijke speler om naar te kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #500

Jacques schreef : Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali post vandaag foto's op zijn instagram waarbij hij in Maastricht en zelfs in de Geusselt is. Gewoon bezoekje of...?

Ssssttt. Laot die vaan de club boe iech de naom vaan neet kin oetspreke ut neet huure tot heer in Mestreech is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:26
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #501
Nwakali is in de geusselt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:46
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #502
Dat zou natuurlijk een mooie aanwinst zijn. Maar ik neem ook in dit geval aan dat er echt wel kapitaalkrachtigere clubs dan MVV hem op de radar zullen hebben.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 14:55 04 aug 2020 14:58 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #503
Het is maar de vraag hoe goed je nog ergens op een radar staat.
In de jaren dat hij gespeeld heeft komt hij tot de volgende statistieken (volgens transfermarkt.nl)
45 Wedstrijden KKD, 6 doelpunten, 4 assists.
6 Wedstrijden KKD Play-Offs, 1 doelpunt, 1 assist.
9 Wedstrijden Eredivisie, 1 doelpunt.
4 Wedstrijden KNVB Beker, 1 assist.
16 Wedstrijden 2e niveau Portugal, geen doelpunten of assists.
5 Wedstrijden 2e niveau Spanje, geen doelpunten of assists (waarvan voornamelijk als invaller, achtereenvolgens 7m, 30m, 20m, 1m, en de laatste wedstrijd de volle 90m).

Voornamelijk gespeeld in de marge bij geen aansprekende ploegen, ligt wel nog tot medio 2022 vast bij SD Huesca, echter zijn deze gepromoveerd naar La Liga, dus ga ik er vanuit dat ze Kelechi niet (meer) nodig hebben. Afwachten of hier verder nog nieuws over komt, zou transferstunt zijn vind ik persoonlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 15:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #504
Nwakali huren zou weer een enorme stunt zijn, dan ben je aanvallend ver klaar. De spits die overigens op proef was ook altijd een groot talent.

Plezier zou overigens niet meer trainen. Zou ik jammer vinden maar LB is geen prio

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 15:34
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #505
Nwakali is een enorm talent, maar zoals anderen ook al zeggen niet de productiefste speler. Zijn schoten op doel bijv. waren vaak ronduit zwak.
Desalniettemin zou het een super aanwinst voor MVV zijn natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 15:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #506
Ik zou het onbegrijpelijk vinden als we Plezier laten lopen. Heeft toch echt wel een goede indruk achter gelaten. En linksback hebben we toch niet veel opties buiten Last? Last deed het goed vorig seizoen, maar is nog heel jong. Ik heb Plezier er graag bij: kan aardig verdedigen, heeft goede rushes, goede voorzet en prima inzet. Zal toch ook geen torenhoog salaris willen neem ik aan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:26
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #507
Voor dat spelers mogen komen testen. Zou mvv al aan hun bekend gemaakt hebben wat ze hier kunnen krijgen van salaris. Zodat je achteraf geen gedoe krijgt met onderhandelingen over salaris. Dus of hopelijk binnenkort goed nieuwes of hij is ergens anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #508

Bromsnor-West schreef : Voor dat spelers mogen komen testen. Zou mvv al aan hun bekend gemaakt hebben wat ze hier kunnen krijgen van salaris. Zodat je achteraf geen gedoe krijgt met onderhandelingen over salaris. Dus of hopelijk binnenkort goed nieuwes of hij is ergens anders.


De testspelers weten wat MVV hun kan bieden. Dus van te voren wordt dat besproken en als de speler zegt 'dat vind ik niet voldoende', wordt die speler ook niet getest. Bron: Elsen/Kalezic
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #509

Mie leef Mestreech schreef :

Bromsnor-West schreef : Voor dat spelers mogen komen testen. Zou mvv al aan hun bekend gemaakt hebben wat ze hier kunnen krijgen van salaris. Zodat je achteraf geen gedoe krijgt met onderhandelingen over salaris. Dus of hopelijk binnenkort goed nieuwes of hij is ergens anders.


De testspelers weten wat MVV hun kan bieden. Dus van te voren wordt dat besproken en als de speler zegt 'dat vind ik niet voldoende', wordt die speler ook niet getest. Bron: Elsen/Kalezic


Dus kun je , lijkt mij, concluderen dat Kalezic toch onvoldoende onder de indruk was van zijn kwaliteiten en Ron hoopt een betere versie te strikken voor de linksback positie. En heel eerlijk, ik vond Plezier niet een dusdanige verbetering t.o.v. wat er momenteel rondhuppelt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:47 04 aug 2020 16:53 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #510
MVV zal vast en zeker een indicatie geven van wat ze kunnen bieden. Maar zo'n speler zegt dan netjes OK om maar onder de panne te zijn. Zeker als er geen andere opties zijn, is het lekker als je ergens in groepsverband kunt trainen en je conditie op peil kunt houden. Als puntje dan bij paaltje komt, vinden ze het toch te weinig en slaan ze het aanbod af. Plezier speelde het laatst in de derde divisie en kreeg daar waarschijnlijk meer dan MVV hem kon bieden. Dan is de keuze snel gemaakt. De transfermarkt is nog wel even open. Dus dan kijkt zo'n gast gewoon nog even verder...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden