Transfergeruchten seizoen 2020/2021

12 aug 2020 20:19
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #556
Napoleon, sodemieter alsjeblieft op! Je geschreeuw begint echt ontzettend irritant te worden. Zorg dat je heel snel bij Streppel aan de tafel kunt gaan zitten, zorg dat je “angels” een onvergetelijke indruk maken op het publiek in Kerkrade en maak jezelf daar onsterfelijk met je fantastische plannen! Maar stop alsjeblieft met je ongefundeerde uitspraken over salarissen, functioneren en alle andere onzin...

Het feit dat we spelers testen is ontzettend simpel, we kunnen het geld maar een keer uitgeven... Ben blij dat men nadenkt over de juiste aankoop en dat men niet blind afgaat op succes filmpjes op youtube, successen bij andere clubs etc... We hebben blijkbaar nog steeds een prima samenwerken met Arsenal, lijkt me toch prima voor een clubje als MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:21
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #557

Komopdieroeie schreef : Napoleon, ga je nu ook al na twee en een halve maand (in moeilijke omstandigheden) de nieuwe AD een negatieve beoordeling geven? Verfrissend dat je tenminste ook eens een keer over Ron Elsen begint, daar hebben we wel behoefte aan in deze hete periode. Volgens mij wist Kalezic waar hij instapte, denk dat hij niet zit te wachten op jouw medelijden. Hij wist waar hij instapte, is niet bij MVV begonnen om dit seizoen meteen een gooi te doen naar de titel of promotie. Een stabiele basis creëren was het credo, daar wordt nu aan gewerkt. En jij brandt dat alweer af voordat de eerste competitiewedstrijd überhaupt gespeeld is? Wat ben je toch lekker positief ingesteld.


Dat is nou precies de reden waarom ze hem niet hoeven. En dat begrijp ik volkomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #558
Ik denk dat het transferbeleid gaat verranderen bij mvv.
Ik heb ergens gelezen dat bestuurslid Bastiaaens is opgestapt en volgens mij had hij grote inspraak.
Kalezic lijkt me een trainer die zich niks laat opdringen en hij gaf ook aan dat hij de huidige (transfer) gang van zaken nooit had mee gemaakt bij andere clubs. Echter is Kalezic pas laat begonnen om zijn stempel te drukken op het transferbeleid, al denk ik wel dat we dat volgend seizoen gaan merken.

Mvv pakt het nu eenmaal zo aan en soms levert dat wat op en soms niet.Maar ik denk dat er ook eens gerichter gezocht mag worden, zodat je op het einde van seizoen een lijstje hebt met 5 spelers per positie.
Zo ging dat vroeger wel bij mvv.
Wat wel slecht is , is de zoektocht naar keepers. Dat moet toch niet kunnen.

Die franse linksbuiten die nu op proef is ,lijkt me geen slechte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #559
Is een zichzelf tot vervelens toe herhalende langspeelplaat in zo ongeveer elk topic ook reden voor een ban??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Kotspoejer, Vrijgeleer, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #560
Houten Gerard en Napoleon .

Waarom is dit Gods Naam voor Nodig .......? ... het zijn popylistische praatjes van jullie Papigaaien die andere papigaaien na praten

Succes Coppy Crow

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #561
Ik vind wel degelijk dat kalezic al invloed heeft op het transfer beleid bij MVV. En ja, natuurlijk zal ron ook een en ander inbrengen. Maar Kalezic heeft zijn eigen netwerk en zal hier zeker zijn stempel drukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:51 12 aug 2020 20:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #562
Oh ja, Bokkesprongen. Wat zijn de kwarte, halve en hele op dit moment....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 21:19
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #563
Napoleon, ik zal je helpen. Loop richting je auto, stap in en stel de tomtom in op P*rkstad L*mburg Stadion. Oohjaa blij daar maar meteen. Je duitste vriendjes zullen je met open armen ontvangen.
Wat een gezwets kraam je uit zeg. Ik had je hoger in geschat. Maar blijkbaar ben je een klein kind in de supermarkt die van mama zijn surprise ei niet mag kopen en vervolgens op de grond gaat liggen janken. We weten onder hand dat je niet alle mensen binnen MVV aardig vind, maar de onzin die jij uitrkraamt slaat kant nog wel.

Oohja en volgens mij doet Noor zijn uiterste best en heeft hij al genoeg resultaat behaalt in zijn eerste week. Afscheid nemen van een gek binnen de sponsoren van MVV namelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Huib, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 21:52 12 aug 2020 21:53 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #564
Napoleon zijn wekelijkse klaaguurtje is weer begonnen. Wat pas echt onprofessioneel en amateuristisch is, is dat je je niet bij een beslissing kunt neerleggen maar je gelijk wil afdwingen door alles en iedereen binnen mvv een schop te verkopen met drogredenen. Mooi ook dat je weer het salaris van Ron Elsen erbij haalt, bijzonder dat hij een maand geleden nog 2,5 ton verdiende en nu nog maar een ton. Schijnbaar weet je hier dus ook niks van af.

Het is meer dan logisch dan mvv spelers test. Iets met spelers met een krasje? We hebben niet het geld om 3 miskopen te doen, over elke speler zal goed nagedacht moeten worden en weten wat voor vlees je in de kuip hebt, voor dat we ze iets kunnen aanbieden. Bijzonder dat jij uit deze selectie vindt dat er maar 2 spelers kunnen voetballen, de meeste heb je slechts 1 helft in actie gezien en laten we niet vergeten, spelers als van den Hurk, Okita, Nwakali, Brüls, Gomez etc waren in hun 1e oefenwedstrijd ook geen 5 cent waard. Uiteindelijk prima voetballers voor ons geweest.

Het wordt misschien tijd dat we jou niet alleen een ban hier op het forum gaan geven zodat je eens in je eigen vet gaat gaar koken, maar misschien moeten we jou ook maar weren in het stadion. Want als je ‘supporter’ bent dan juich je de initiatieven die nu gebeuren toe, mvv is juist aan de weg aan het timmeren! Zo’n negatievelingen als jij kunnen we niet meer gebruiken, old-boys zeikers zullen we ze maar noemen. Ga die 2 briefjes van 10 euro en die zak bitterballen maar bij die Oosterburen sponsoren, want hier kotst men je uit en heb je jezelf finaal voor lul gezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 21:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #565
schapendonk ,

De berichten van Houten Gerard en Napoleon bevatten per regel minimaal 5 onwaar heden .

Ik ga naar een wedstrijd van MVV kijken en zie ik bv .Jonas Olsen klungelen als een beginneling en Ja dan schrijf ik op het forum het is een Halve of een kwart .

Wat ik niet probeer te doen is , wat ik niet zeker weet en dit toch te benoemen zoals Werker is niet dank baar aan MVV , dit heb ik nooit kunnen waarnemen of de Noor vol doet nirt ook dit heb ik niet kunnen waarnemen .

Maar Jonas Olsen was een kwart dit heb ik meerdere keren kunnen zien ....Labyllle was een Ganse evenals Agu , Ciiranni , Brizzinck dat heb ik ook gezien dus schrij f ik het is een Ganse .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 22:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #566
Tsja Napoleonneke , een beleid kraken dat er geen sponsors worden aangetrokken en zelf je sponsorcontractje opzeggen omdat MVV niet naar je wilt luisteren . Arme man , ik krijg oprecht met je te doen.

Mogen we terug naar het topic transfergeruchten. Geruchten , leuk woord. Laat je niets wijs maken , maar geruchten zijn net leuk om te speculeren.

Kalezic - Marcel Brands? Is hier een link?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 22:47 12 aug 2020 22:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #567

bokkesprongen schreef : Houten Gerard en Napoleon .

Waarom is dit Gods Naam voor Nodig .......? ... het zijn popylistische praatjes van jullie Papigaaien die andere papigaaien na praten

Succes Coppy Crow


Kon mijn papegaai maar zo goed typen..

bokkesprongen schreef :
De berichten van Houten Gerard en Napoleon bevatten per regel minimaal 5 onwaar heden .

Ik ga naar een wedstrijd van MVV kijken en zie ik bv .Jonas Olsen klungelen als een beginneling en Ja dan schrijf ik op het forum het is een Halve of een kwart .

Wat ik niet probeer te doen is , wat ik niet zeker weet en dit toch te benoemen zoals Werker is niet dank baar aan MVV , dit heb ik nooit kunnen waarnemen of de Noor vol doet nirt ook dit heb ik niet kunnen waarnemen .

Maar Jonas Olsen was een kwart dit heb ik meerdere keren kunnen zien ....Labyllle was een Ganse evenals Agu , Ciiranni , Brizzinck dat heb ik ook gezien dus schrijf ik het is een Ganse .


Wat is er dan onwaar wat ik schrijf over Werker? Goed, ik geef toe, Sun Tzu heeft die uitspraak nooit gedaan. Maar de rest klopt wel in figuurlijke zin.
Om in jouw papegaaien-termen te blijven; Het is een vogeldans, alles wordt uit de kast gehaald, de vleugels gaan open, er wordt gefloten, maar het koppige vrouwtje hapt niet toe, maar verblijft wel in het warme nestje van de geplukte kaketoe. Maar straks is de vogel gevlogen, het nest bevuild en wordt het paarseizoen jammerlijk overgeslagen. En kijkt de lijken-pikkende Ara weer triomfantelijk op ons neer tijdens het broedseizoen, naar ons lege nestje. Zo beter Bok?

Wat betreft de mening van Napoleon, die deel ik niet. Ik begrijp niet waarom je me samen met hem op één podium zet. Wij hebben twee verschillende meningen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 22:49 12 aug 2020 22:55 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #568

Lijnsje@tappunt schreef : Tsja Napoleonneke , een beleid kraken dat er geen sponsors worden aangetrokken en zelf je sponsorcontractje opzeggen omdat MVV niet naar je wilt luisteren . Arme man , ik krijg oprecht met je te doen.

Mogen we terug naar het topic transfergeruchten. Geruchten , leuk woord. Laat je niets wijs maken , maar geruchten zijn net leuk om te speculeren.

Kalezic - Marcel Brands? Is hier een link?



Ik had daar wel iets van verwacht, aangezien zij een goede band hebben.
Vraag me sowieso of er testers zijn die uit het netwerk van kalezic komen?
Bijvoorbeeld die Kroat, die komt toch ook van een redelijke club af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 22:49
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #569
Kunnen we het monddood maken overlaten aan Loekasjenko en ons weer richten op transfers in dit topic? Zou fijn zijn

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 22:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #570
Na een dag werken hoop ik iedere dag weer in dit topic nieuwe geruchten te lezen. Helaas is het weer steeds vaker alleen onderlinge vetes die publiek uitgevochten worden.
Stop daarmee!
Angel-Side probeert met al hun acties een eenheid te krijgen. SV-1902 is zelfs opgericht met de gedachten om er voor iedereen te zijn en eenheid te krijgen.
Waarom proberen jullie verdeeldheid op het forum te creëren? Waarom continu elkaar persoonlijk aanvallen? Wat schieten we ermee op? Niets!
Wil je iemand persoonlijk aanvallen, prima. Doe het dan ook persoonlijk! Liefst face to face, anders met privébericht. De rest hoeft hier geen deelgenoot van te zijn. Discussie is prima, noodzakelijk zelfs. Maar met respect voor elkaar. Gelukkig zijn we het niet altijd eens, maar laat dat gedoe tussen Napoleon en anderen nu eens rusten. Tis klaar.
Alle neuzen moeten dezelfde kant op willen we onze club vooruit krijgen!
Ik schreef het al eerder: we hebben tegenstanders genoeg, laten we niet onze eigen tegenstander zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Brncic, itsman, Ekstertjj, Och jeh, Komopdieroeie, Hier menier, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden