Transfergeruchten seizoen 2020/2021

31 juli 2020 00:04 31 juli 2020 00:08 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #466
Bijna iedere ex-MVV-er heeft vervolgens tegen MVV gescoord. Ga maar na. Dat is een hele lijst. Ja, dus ook Werker. Het zijn broodvoetballers. Hij zal ook juichen bij een goal tegen Rjc. Dat is niets nieuws. Van mij mag hij naar MVV komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 00:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #467
Boschpoort schreef het al eerder: elke speler die MVV sterker maakt, is welkom. Een centrum achterin met Van Acker en Werker zie ik wel zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 01:14 31 juli 2020 01:19 door Mestreech.
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #468
Het liefst werker erbij en nog een centrale verdediger zodat van acker linie naar voren kan op de plaats van mares want daar kan je niks mee beter op de bank die jongen maakt iedere wedstrijd minimaal 1 cruciale fout of gewoon weg doen en voor dat geld andere speler contracteren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 06:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #469
Ik heb ook liever niet dat Mares een basisplaats heeft. Maar Van Acker speelde vorig jaar een aantal wedstrijden als verdedigende middenvelder en viel me daar tegen. Als centrale verdediger deed hij het een stuk beter.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 07:40 31 juli 2020 07:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #470

M.V.V. 1902 schreef : Als ik me niet vergis wilde Kalezic een stuk of acht spelers halen. Dat moet ook wel als je bedenkt dat we bij zijn komst maar acht contractspelers hadden. Ik dacht nl. dat je minimaal zestien contractspelers moet hebben. Maar goed, als het financieel krap wordt dan zullen ze wat jeugd doorschuiven en her en der kleine contractjes aanbieden.
We zitten nu op tien contractspelers: Zamouri, Stavinski, Van Acker, Van Meurs, Schroijen, Shermar, Deom, Last, Kostons en Mares. Dus ik denk dat er in iedere linie nog zeker één speler bijkomt die voor de basis gehaald wordt.


Ik dacht dat het aantal contract spelers terug gedraaid is naar 14 correct me when i wrong...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 12:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #471
Welkom Jelle Duin
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 12:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #472
Een spits van naam kan mvv niet betalen, die kost minimaal 100.000 kwa salaris. Ik denk dat dit een goede zet , helaas wel huren, maar zo houdt je meer over nog enkele basisspelers
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 12:47
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #473
Jelle Duin behoort tot een van de vele talenten van Az, vorig seizoen speelde hij voor Volendam, deze centrumspits heeft een tijdje eruit gelegen met een knieblessure. Hij is nog jong (21 jaar) en heeft een behoorlijke lengte 1.86m. Mvv is goed bezig, ik krijg er steeds meer zin in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 13:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #474
Wel leuk dat eens twee namen zijn binnengehaald die geen enkele keer op dit forum voorbij zijn gekomen.

Met Jelle Duin haal je potentie in huis. Vraagteken alleen bij deze jongen is dat hij niet opnieuw geblesseerd raakt. Die filmpjes zijn allemaal leuk en aardig. Nog nooit een filmpje gezien waarin een speler dan slecht lijkt (behalve Tutu dan, daar hadden ze iedere pass in verwerkt om maar iets ervan te kunnen maken). Een Nederlandse jongen, kent de competitie en is gretig. Heeft zijn postuur mee , lijkt me daarnaast redelijk snel en technisch. Kalezic zal hem niet voor niets willen lijkt mij.

Dan Zamouri. Hij was eerlijk gezegd ook bij mij een beetje van de radar verdwenen. Hij had een aantal leuke acties toen bij Dordrecht , erna een transfer gemaakt en niets meer gehoord. Hij lijkt me wel een typische alles of niets spits.

Het voorste blok zal nu staan met Schroijen, Stavitski, Zamouri (op 10) en Duin. Kostons kan dan op 10 en de spits als back-up, al zie ik hier toch nog liever een betere versie voor komen.

Benieuwd naar vanavond. Ik verwacht in ieder geval meer dan tegen Helmond....maar goed, dat is ook niet lastig lijkt me.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 13:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #475
Er word nu ook ingekocht op Ganse lengte en niet op Kwarten lengte .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 14:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #476
Prima huur. Jonge gast, die zich wil laten zien. Lijkt me een backup voor onze toekomstige 1e spits, want ik denk toch niet dat dit onze 1e spits gaat worden.
Huren hoeft niet slecht te zijn. Kan me nog vaag een seizoen herinneren dat redelijk succesvol was met huur-spelers als Koswal, Platvoet en Bouma ;)

Vraag me alleen af: waarom verhuurt AZ hem aan MVV en waarom speelt ie niet gewoon bij jong-AZ in dezelfde competitie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 14:46 31 juli 2020 14:47 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #477
Prima dit. AZ heeft een goede opleiding dus daar mag je best iets van verwachten.
In antwoord op de vraag van Maosbrök: mi 2 mogelijkheden... of ze hebben zelf een betere optie achter de hand of ze willen zijn mentale weerbaarheid vergroten. Bij het leerproces hoort ook het omgaan met een kritisch publiek en verwachtingspatronen. Ik denk dat dat stuk in een leerproces bij MVV wel anders is dan bij een jong team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 14:50
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #478
Ik denk dus wel dat dit onze eerste spits gaat worden aankomend seizoen. Zamouri is denk ik in de eerste plaats voor de positie achter de spits gehaald en evt voor op de flanken. Wellicht wil AZ een andere jeugdspeler de kans geven en natuurlijk wordt er überhaupt veel gerouleerd in de meeste belofte elftallen. Plus hij is 21, een leeftijd waarop het denk ik belangrijk is om ook meer ervaren jongens om je heen te hebben om jezelf door te kunnen ontwikkelen. Dat kan bij AZ wel op de training, maar niet in wedstrijdverband. Als hij niet de 'belofte' heeft gekregen als 1e spits te mogen fungeren denk ik niet dat hij was gekomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 15:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #479

Maosbrögk schreef :
Vraag me alleen af: waarom verhuurt AZ hem aan MVV en waarom speelt ie niet gewoon bij jong-AZ in dezelfde competitie?


AZ heeft op het eerste natuurlijk de spitspositie dubbel bezet met Boadu en Druijf. Dan hebben ze voor Jong AZ afgelopen seizoen een spits van Vitesse, Margareth, overgenomen die daar de eerste keus zal zijn. De jeugdopleiding van AZ kennende hebben ze ook nog jongens tussen de 17 en 20 rondlopen die spits spelen in andere jeugdelftallen en voor hun kans willen gaan bij Jong AZ. Dan geeft AZ de voorkeur aan Margareth in de spits en jongere jongens zonder ervaring als back-up. Duin komt niet in aanmerking als eerste spits en staat daarnaast andere jongens in de weg om te kunnen spelen.

We spelen KKD, maar de situatie moet je vergelijken met die van Botman van Ajax. Speelt in Jong Ajax, maar komt tekort voor Ajax 1. Staat ander talent in de weg, al ziet Ajax zijn kwaliteiten wel degelijk. Ze verhuren hem één jaar aan Heerenveen en maakt nu een miljoenentransfer naar Lille. Ik denk dat AZ een beetje op een dergelijk scenario hoopt, al moet je het woord miljoenentransfer in een andere proportie zien.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 15:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #480

Maosbrögk schreef :

Vraag me alleen af: waarom verhuurt AZ hem aan MVV en waarom speelt ie niet gewoon bij jong-AZ in dezelfde competitie?

Omdat AZ in een topic heeft meegelezen. Nog een goedmakertje om Kenneth Perez ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden