Transfergeruchten seizoen 2020/2021

11 aug 2020 10:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #541
Mooi dat dat er staat. Goed gevonden. Hulde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 10:47
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #542

Schapendonk schreef : Mooi dat dat er staat. Goed gevonden. Hulde.


Hoe bedoel je?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 11:00
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #543
gein gerucht, wel 'n vraog:
Is d'r 'n kans tot Joshua Holtby es nog bij MVV blijf? waor altied erg gecharmeerd vaan häöm en had aog 't idee tot heer ziech wel op zien plek voolt bij MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 11:14
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #544

Jack Luijten schreef : gein gerucht, wel 'n vraog:
Is d'r 'n kans tot Joshua Holtby es nog bij MVV blijf? waor altied erg gecharmeerd vaan häöm en had aog 't idee tot heer ziech wel op zien plek voolt bij MVV!


Dat lijkt me uitgesloten, dan had MVV hem wel een (nieuw) contract aangeboden als ze hem wilden behouden. Lijkt me ook niet dat hij nu dan nog staat te springen om alsnog weer aan te sluiten. Het enige dat misschien nog mogelijk is (ik schat die kans zelf wel in op 0%): Holtby vindt geen nieuwe club, sluit daardoor aan bij MVV op amateurbasis. Goedkoop voor MVV, Holtby heeft de kans om zich opnieuw in het elftal te spelen en in de kijker te zetten voor een nieuw avontuur. Maar zoals gezegd, lijkt mij heel sterk dat we Holtby op korte termijn nog terug gaan zien bij MVV. Denk dat de meesten wel gecharmeerd van hem waren, mijzelf inclusief. Aan de andere kant was dit echt geen jongen die MVV niet kan missen.

Nog altijd benieuwd naar het verhaal Nwakali. Was vorige week dus in Maastricht en in de Geusselt, (helaas) nog geen transfernieuws wat hem betreft. Mijn hoop is nog niet vervlogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 12:44
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #545
Denk dat Nwakali een moeilijk haalbare speler is, maar zijn bezoek aan Maastricht en MVV schept hoop/verwachtingen.
Afwachten, zo'n speler mag wat mij betreft ook na de start van de competitie komen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 12:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #546
Inderdaad Sjappie.

Voor zover ik het begrijp, maar ik kan er naast zitten hoor: Nwakali is natuurlijk een speler van buiten de EU en moet daarom tonnen verdienen. Is eigendom van een club (Huesca) waar hij niet aan spelen toekwam én die gepromoveerd is, voor volgend seizoen komt hij daar waarschijnlijk niet in de plannen voor. De mogelijkheid voor MVV is dus dat Huesca hem aan MVV verhuurt én dat Huesca MVV (een gigantisch deel van) het salaris overmaakt zodat het MVV bijna niets kost onder aan de streep. Zoiets was ook de regeling met Arsenal.

Voor Huesca niet de meest interessante regeling. Dus daar zal Huesca normaal gezien niet meteen mee akkoord gaan. Als tegen de transferdeadline Nwakali nog geen club heeft, hebben we een ander verhaal, dan is iedere cent bespaard meegenomen voor Huesca, plus de kans dat Nwakali zich bij ons in de kijker speelt zodat ze hem na dit seizoen alsnog voor een leuk bedrag kunnen verkopen.

Kortom; als Nwakali al komt (reken er niet op) zal dat normaal gezien pas tegen sluiten transfermarkt zijn. Begin oktober dus.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 18:41 11 aug 2020 18:42 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #547
Misschien gewoon even afwachten ipv allemaal die namen droppen hier. Straks gaat er weer een andere limburgse To(b)(p)club mee vandoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 21:57 11 aug 2020 22:04 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #548
Jarenlang was hij een vertrouwd gezicht van ‘zijn’ Roda JC, maar de laatste weken staat Daryl Werker (26) op het trainingsveld bij MVV. Hoe kijkt de verdediger uit Mechelen naar zijn toekomst? En behoort een langer verblijf in Maastricht überhaupt tot de mogelijkheden?
Hij wisselde in het verleden al eens tijdelijk zijn zwart-gele voor een rood-wit tenue. Destijds een halfjaartje op huurbasis, nu trekt Daryl Werker elke morgen het tenue van MVV aan om zijn conditie op peil te houden. Het zal toch even onwennig hebben gevoeld voor de 26-jarige verdediger die vrijwel zijn hele leven voor Roda JC speelde.

Het verhaal is bekend: zijn contract in Kerkrade liep af en in de onderhandelingen die volgden kwamen beide partijen er niet uit. Meetrainen met het eerste elftal was er vanaf dat moment ook niet meer bij. MVV bood hem die kans wel. Zo kan het zijn dat Werker nu dagelijks rondloopt bij de club die hij een paar jaar geleden nog met een rake kopstoot uit de eredivisie hield.

„Ik vind het fijn dat MVV me die kans heeft gegeven”, stelt Werker. „Ik miste het trainen met een groep.” Afgelopen zaterdag mocht de verdediger zelfs een half uurtje meespelen in het oefenduel tegen FC Eindhoven.

Deur niet dicht

Of daar nog meer optredens in het rood-wit bij komen, is nog maar de vraag. Werker heeft vooralsnog zijn zinnen gezet op een transfer naar het buitenland. „Ik ben concreet bezig met een club uit Duitsland, de derde Bundesliga om precies te zijn”, licht zijn zaakwaarnemer Farid Bouchtaoui toe. „Er is nu wat meer reuring op de markt dan een paar weken geleden, dus dat ziet er wel goed uit.”

Werker ziet zo’n stap wel zitten. „Dat balletje rolt nu, dus voor mij is het even afwachten. Maar Duitsland zou heel aantrekkelijk voor mij zijn.”

Daarmee is de mogelijkheid tot een langer verblijf bij MVV nog niet definitief van de baan. Hoewel de voorkeur ligt bij een buitenlands avontuur, zijn alle opties nog open. „Als we over twee weken nog geen andere club hebben en MVV wil hem graag houden, dan weet je het nooit”, zegt Bouchtaoui. Hetzelfde geldt voor een terugkeer naar Roda. „Die deur is nooit echt dichtgegooid.” Ook Werker zelf zegt ‘niks uit te sluiten’. „Dat zou dom van me zijn.”

Financiën

In de mislukte onderhandelingen tussen Roda en Werker speelde ook het verlaagde salarisvoorstel een rol. Een contract bij MVV, dat met een significant lager budget werkt, leek daarom op voorhand een ingewikkeld verhaal. Toch ligt dat genuanceerder, zegt Werker. „Alleen financiën zijn voor mij geen drijfveer. Het totaalplaatje moet kloppen.”

Voorlopig is zo’n aanbod nog niet aan de orde en is Werker in Maastricht slechts op bezoek. Hoe lang dat nog duurt? „Zolang ik kan meetrainen, doe ik dat. Ik leef op dit moment van dag tot dag, om eerlijk te zijn.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2020 23:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #549
Dat zou nog eens een dankjewel zijn he, als hij straks toch naar roda gaat. Dat hij nu maar vast vertrekt dan, wat mij betreft niet meer welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, middenstip, opadiehard, Kletswief, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 08:24
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #550

Mienclub1902 schreef : Misschien gewoon even afwachten ipv allemaal die namen droppen hier. Straks gaat er weer een andere limburgse To(b)(p)club mee vandoor.


Dat is natuurlijk even grote kul als dat uzze Ron op appjes van spelersmakelaars ligt te wachten. De mofjes die dit forum als tipkanaal voor spelers gebruiken. We vissen gewoon allebei in dezelfde (armoedige) vijver en ga er maar van uit dat ze dat in Kerklaar nog veel erger vinden dan wij :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 10:05
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #551
Kan me goed voorstellen dat Werker in dit interview heeft aangegeven geen deuren te sluiten waarop de interviewer logischerwijs de vraag stelt of dat ook voor r*da geldt. Als Daryl zichzelf ook maar een klein beetje respecteert dan is deze deur wel dicht: „Alleen financiën zijn voor mij geen drijfveer. Het totaalplaatje moet kloppen.” Het totaalplaatje kan bij de oosterburen nooit meer kloppen Daryl, ze hebben je bij het grofvuil gezet. Blief mer fijn bij die vaan us;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 17:16 12 aug 2020 17:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #552
Het lijkt wel een tienerfilm het hele Werker verhaal. Het kneusje (MVV) wilt graag een date met een meid die boven zijn bereik ligt. Zij ziet hem alleen maar staan als anderen haar geen aandacht geven. Op het einde van de film ziet ze dan toch zijn pluspunten en kiest ze voor hem. Alles kan in de filmwereld. Ik vrees alleen dat het in de werkelijkheid niet zo romantisch zal aflopen voor MVV.. Over een maand loopt ze weer hand in hand met haar ex die haar verwaarloosde over de catwalk of reist ze naar haar nieuwe welvarende en avontuurlijke vriend in het buitenland.. -*.Laat de aftiteling maar rollen.-

Dat Werker een waardevolle professionele voetballer is die zijn eigen contract respecteert daar twijfel ik geen seconde aan. Hij is een meerwaarde voor iedere club in de eerste divisie. Ik vraag me alleen af waarom je nu als club onder deze afstandelijkheid iemand laat meetrainen, een jeugdproduct van de "rivaal' die met zijn kopgoal MVV in de eerste divisie heeft gehouden.. (Eigenlijk was dat Scheidrechter Ed Janssen die de genadeklap gaf..). Waarom ga je uitgerekend deze persoon helpen zijn oude werkgever jaloers te maken en zijn carrièrepositie elders te verbeteren? Straks komt het geldverhaal weer om de hoek en sta je weer voor lul, en neemt hij misschien de aantekeningen van de training mee naar zijn opleider.

"De beste manier om de tegenstander te bestuderen, is door met ze mee te trainen."
- Sun Tzu
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 19:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #553
De hele "discussie" rondom Werker is eigenlijk in onderwerp het hele probleem bij MVV en dat is knippen en plakken , en op hoop van zegen....

Dat Werker al deze dingen zegt of laat schrijven , dat zal mij eigenlijk een worst wezen, maar het feit dat de directie van MVV voor deze route kiest daar ligt het echte probleem . Werker is geen wonderkind , Roda verlengd niet voor niks zijn contract tegen condities die Werker zou willen. Het feit dat Werker zijn ambities op 3de bundesliga niveau liggen op dit moment zegt alles.

Ook als je nu naar de hele voorbereiding kijkt met nog amper 3 weken voor de start van de competitie dan staat er nog geen enkele elftal wat maar ook een rol van betekenis gaat spelen en dat weten wij allemaal.... Ik heb oprecht met Darije te doen... die is een verhaal voorgeschoteld door Elsen wat rammelt aan alle kanten....hoezo een jaar opbouwen en dan volgende jaar wel meedoen .... op basis waarvan ?! Volgend jaar zal de begroting na Corona nog een tonnetje minder zijn .... en de TD die strijkt ieder jaar gewoon 100.000 plus op !! Dat verzin je toch niet ....
Jullie vallen allemaal over mee heen , het zal me echt een zorg zijn... maar hoe MVV de zaken op voetbal gebied aanpakt is het woord amateuristisch nog te professioneel voor .
En als we dan toch over beleid hebben .... Erik Noor zou de man zijn... wat is er in 3 maanden nu gebeurd , hoeveel nieuwe sponsoren zijn er gepresenteerd uit zijn netwerk of uit een nieuw netwerk... precies ... nul komma nul !!! . Er moet weer geld worden uitgegeven ... de Business club moet opgedoft worden, waarom ...straks mag er toch niemand het stadion in... ga op jacht naar sponsoren en een hoofdsponsor, geen enkel ludiek idee heb ik voorbij zien komen in 3 maanden tijd !! Hij had toch een heel plan geschreven voor de business club een nieuw leven in te blazen bij een eredivisie club ?!....nou rol dat dan uit als je het toch hebt ....

Mensen laat je toch niet zo voor de gek houden , ook hier bij transfergeruchten... spelers worden weken getest om dan naar huis gestuurd te worden, spelers als Werker mogen weken meetrainen met de hoop dat hij toch voor MVV gaat kiezen... beleid my ass !!!

Er staat helemaal niks we hebben 12-13 contract spelers en we hebben 2 voetballers , dat zijn Acker en Deom en de rest kan er helemaal niks van of bijna helemaal niks van ...
Weet je ik gun Darije echt zijn succes en ik zal hem steunen , die man hadden we vorig jaar moeten hebben toen we ambitie uitspraken en "geld"hadden , nee wat kregen we ...een oefenmeester zonder ervaring.... Maar je zult maar iedere dag met Ron Elsen moeten samen werken, de man met de "gelikte "presentaties en praatjes over benchmark, de man met een contract voor het leven , de man met een salaris van meer dan een ton .
Het is allemaal eigen belang, belang voor eigen posities ... en de club die kan barsten ...
Deze topic gaat over transfer geruchten ... Daryl werker is geen gerucht meer maar gewoon een speelbal geworden voor allemaal de partijen en onze directie laat toe dat wij MVV die speelbal zijn geworden !!! wat een slap beleid hebben we ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 19:58 12 aug 2020 20:05 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #554
Napoleon, ga je nu ook al na twee en een halve maand (in moeilijke omstandigheden) de nieuwe AD een negatieve beoordeling geven? Verfrissend dat je tenminste ook eens een keer over Ron Elsen begint, daar hebben we wel behoefte aan in deze hete periode. Volgens mij wist Kalezic waar hij instapte, denk dat hij niet zit te wachten op jouw medelijden. Hij wist waar hij instapte, is niet bij MVV begonnen om dit seizoen meteen een gooi te doen naar de titel of promotie. Een stabiele basis creëren was het credo, daar wordt nu aan gewerkt. En jij brandt dat alweer af voordat de eerste competitiewedstrijd überhaupt gespeeld is? Wat ben je toch lekker positief ingesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2020 20:17
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #555

Komopdieroeie schreef : Wat ben je toch lekker positief ingesteld.


Dit heeft niks te maken met positief ingesteld zijn.
Napoleon is gewoon realistisch, naar mijn mening, en ik vind het persoonlijk jammer dat hij niet zijn kans gekregen heeft bij MVV.
Dat zegt mij al meer dan genoeg, de arrogantie en vriendjespolitiek heerst nog steeds in Maastricht.
Maar goed, die discussie hebben we al achter de rug.
Iedereen heeft nu nog het volste vertrouwen in alles en iedereen, maar ik wil over een paar maanden weleens zijn hoe de vlag er dan voor hangt.
Persoonlijk denk ik dat Darije hier niet lang trainer is, en dat Noor binnen één seizoen ook weer met de noorderzon is vertrokken.
Let op mijn woorden.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden