Transfergeruchten seizoen 2020/2021

30 juli 2020 13:30
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #451
Op het eerste oog lijkt het me geen HALVE kan een GANSE worden evenals die jongen van Caen Leuke jonge voetballers .Wat moet je met afgedankte HALVE spelers als Heerings of Vosselbelt die KWARTEN worden of minder ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 13:32
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #452
We weten inmiddels dat promotiefilmpjes een ietwat positief geflatteerd beeld kunnen geven, maar toch. Hij kan een mannetje uitspelen, is technisch vaardig, heeft overzicht, is snel en kan scoren. Welkom Oussama!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 14:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #453
En als we het dan toch over aanvallers hebben; Willy mag verhuurd worden!

www.voetbalnieuws.be/news/532645/drie-sp...er-niet-en-mogen-weg

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 15:21
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #454
Typische MVV-transfer weer. Nog nergens genoemd deze naam en onbekend, maar toch al wat kilometertjes op de teller. Als buitenspeler 9 Keer scoren is niet verkeerd. Concurrentie voor Joeri, en die heeft dat als geen ander nodig.
Én: eens een keer niet afwachten op een Genkse of Luikse afvaller, maar gericht versterken. Geeft vertrouwen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 16:58 30 juli 2020 17:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #455

Jacques schreef : En als we het dan toch over aanvallers hebben; Willy mag verhuurd worden!

www.voetbalnieuws.be/news/532645/drie-sp...er-niet-en-mogen-weg


Tijdens het supporterscafe vroeg ik naar hem omdat hij bij standard redelijk wat speelminuten maakte bij oefenwedstrijden,en Ron antwoorde daarop dat ze richting hem zeker alert zouden blijven...Gr opa.

Ps er werd toen ook verteld dat al in een vroeg stadium verteld word wat er financieel geboden kan worden,dit is wel eens anders geweest toch?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 17:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #456
Ik ben blij dat er eens een speler van buiten de Euregio voor MVV kiest. Iemand die uit de Randstad voor waarschijnlijk niet heel veel geld kiest voor het project MVV. Dat zegt toch iets. Normaliter zouden dit soort spelers voor Almere, Dordrecht ofzo kiezen.
Fijn!

Wat ook fijn is: het filmpje dat MVV heeft gemaakt om de transfer bekend te maken. Ziet er prima uit! Ook daar is een duidelijke professionalisatie gemaakt. Chapeau!

Nu hopen op Willy, Werker en Heerings. Dan ziet het elftal er toch al redelijk uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 17:15 30 juli 2020 17:17 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #457
Prima aanwinst, die hopenlijk onze (nieuwe) spits goed gaat bedienen. Verwacht dat hij voor de 10 is gehaald. Als ik de berichten van o.a. Trepke en andere zie geloof ik dat we de komende dagen nog wat aanwinsten(testers) kunnen verwachten.

Zoals hier boven al ook gezged, met Werker/of Heering centraal erbij, een linksback (Tom Plezier), nieuwe Keeper en nieuwe spits denk ik dat we klaar zijn voor dit jaar (of er moeten nog wat buitenkansjes in oktober komen) Dan ben ik eerlijk gezegd niet ontevreden over de selectie met ons beperkte budget.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 18:29
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #458
Als ik me niet vergis wilde Kalezic een stuk of acht spelers halen. Dat moet ook wel als je bedenkt dat we bij zijn komst maar acht contractspelers hadden. Ik dacht nl. dat je minimaal zestien contractspelers moet hebben. Maar goed, als het financieel krap wordt dan zullen ze wat jeugd doorschuiven en her en der kleine contractjes aanbieden.
We zitten nu op tien contractspelers: Zamouri, Stavinski, Van Acker, Van Meurs, Schroijen, Shermar, Deom, Last, Kostons en Mares. Dus ik denk dat er in iedere linie nog zeker één speler bijkomt die voor de basis gehaald wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 19:05 30 juli 2020 19:06 door ExDuitenDeef.
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #459
De namen die gecontracteerd en op proef zijn, mogen sinds jaren ambitieus genoemd worden. Spelers als Zamouri en Werker zijn in potentie ook van financiële waarde mits MVV goede contracten afsluit met eenzijdige optie tot verlenging. Persoonlijk denk ik dat Zamouri voor nummer 9 is gehaald, dat zou ik jammer vinden. Met hem en de Finse huurling heb je op de flanken voldoende snelheid en dreiging.

Kalezic zal ook aan zijn eigen reputatie hebben gedacht toen hij tekende. Werken met onbekend talent van grotere clubs uit de Eurregio icm ervaren spelers in de as is een goede combinatie.

Morgen kunnen we de contouren al een beetje zien.Kalezic houdt van verzorgd voetbal. Het komende seizoen zullen we iig weer meer op de banken staan. Positieve ontwikkelingen, de tussenjaren zijn nu ook wel op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 21:09
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #460
Ik ga er toch vanuit dat Werker puur en alleen z'n conditie op peil komt houden? Die zal toch zeker meer opties hebben neem ik aan. De aanwinsten tot nu toe kunnen me in elk geval wel al bekoren, en er wordt gelukkig ook een stuk sneller gehandeld dan voorheen!

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 21:30
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #461
Blij dat we weer enige voetballers hebben voorin die iemand voorbij kunnen pingelen: Zamouri Stavitski Deom. Willy is ook zo een, rolde vorig jaar GoAhead bijna in zijn eentje op (de 3-0 was een gemakkelijke inschuiver voor van den Hurk weet ik nog). Voor zo een speler kom je alleen al naar het stadion, zelfs als ze verliezen. Labylle kon dit ook. Make us Drream MVV. De nieuwe spits zal in ieder geval genoeg aanvoer krijgen dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 22:25
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #462

Frostie_999 schreef : Ik ga er toch vanuit dat Werker puur en alleen z'n conditie op peil komt houden? Die zal toch zeker meer opties hebben neem ik aan.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


In principe ga ik daar ook vanuit. Zou vreemd zijn dat je als voormalig aanvoerder én eigen jeugdproduct jouw vertrouwde club verlaat, omdat je er financieel niet uitkomt, je dan naar de rivaal zou gaan voor een stuk minder geld. Klinkt niet logisch.

Maar aan de andere kant: ik vind het ook niet logisch dat je je conditie dan op peil gaat houden bij de aartsvijand. Tuurlijk kent ie Kalazic en Vrede, en ook de club, maar dan nog. Er zal toch wel iets spelen.
Misschien helpt MVV hem aan een baan na zijn carrière. Bedoel: als je 26 jaar bent, op de top van je kunnen, en je balt in de KKD dan moet je ook heel serieus aan je toekomst denken. Tis geen vetpot waar je mee binnen bent tot aan je pensioenleeftijd.

Ik zou het een enorme (welkome) stunt vinden. Voor mij is ie meer dan welkom! En die ene goal in de playoffs vergeten we dan maar...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 22:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #463

Maosbrögk schreef :

Frostie_999 schreef : Ik ga er toch vanuit dat Werker puur en alleen z'n conditie op peil komt houden? Die zal toch zeker meer opties hebben neem ik aan.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


In principe ga ik daar ook vanuit. Zou vreemd zijn dat je als voormalig aanvoerder én eigen jeugdproduct jouw vertrouwde club verlaat, omdat je er financieel niet uitkomt, je dan naar de rivaal zou gaan voor een stuk minder geld. Klinkt niet logisch.

Maar aan de andere kant: ik vind het ook niet logisch dat je je conditie dan op peil gaat houden bij de aartsvijand. Tuurlijk kent ie Kalazic en Vrede, en ook de club, maar dan nog. Er zal toch wel iets spelen.
Misschien helpt MVV hem aan een baan na zijn carrière. Bedoel: als je 26 jaar bent, op de top van je kunnen, en je balt in de KKD dan moet je ook heel serieus aan je toekomst denken. Tis geen vetpot waar je mee binnen bent tot aan je pensioenleeftijd.

Ik zou het een enorme (welkome) stunt vinden. Voor mij is ie meer dan welkom! En die ene goal in de playoffs vergeten we dan maar...


Bij Werker spelen meerdere dingen:

- Vorige contractverlenging bij Roda was een verlaagd contract.
- Huidige aanbieding was opnieuw een verlaagde aanbieding
- Gezien de speelstijl / voorkeur van Streppel was Werker niet langer verzekerd van een basisplaats
- Werker studeert nog altijd in Maastricht

Dan komt Werker voor de keuze om een (bijna) gelijke aanbieding van MVV (mochy MVV interesse hebben) te kiezen waarbij hij wél speelt , zijn oude niveau kan halen om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten in een systeem (noem het parkeer de bus) waarin hij wél tot zijn recht komt en een basisplek heeft.

Ik denk dat we morgen veel kunnen opmaken uit de speeltijd die hij krijgt tegen Ado. Speelt hij 0 minuten , kan het kloppen enkel conditie. Speelt hij minimaal 1 helft , kun je concluderen dat MVV hem test

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 23:40
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #464
Mag Werker morgen wel meedoen? Net als Zamouri?

www.nu.nl/voetbal/6067731/tweede-nederla...n-met-6-oktober.html

En dan onderstaand stukje.

In de periode tussen 21 juli en 5 augustus is het voor de clubs toegestaan om spelers aan te trekken en mee te laten trainen. De aanwinsten mogen in die periode alleen niet uitkomen in (oefen)wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2020 23:47
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #465
Werker is dat niet die al eens eerder voor Aken noord speelde en daarna in de play offs scoorde tegen ons scoorde en juichte voor Aken Noord...
En nou is usmvvke weer goed genoeg voor hem...

Nee merci. Ik zie dan toch liever iemand anders komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden