Transfergeruchten seizoen 2019/2020

05 feb 2020 19:23
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #871
Stel je voor je vrouw zegt: over 5 maanden ga ik bij een andere man wonen.....Slik
Dan gaat toch niet alles zo vrolijk verder als het nu gaat?
Ik denk dat ze dit ook nooit zouden akzepteren bij top clubs.
Als MVV investeren wil in de toekomst moeten ze inderdaad nu de andere 2
nieuwe aanvallers en Kostons in de spits gaan testen.
Het interessert toch weinig of we 13-e of 19-e worden?
Als we aanvang volgend seizoen maar een enigzins ingespeeld team hebben,
wat weer kan gaan voor de play-offs.
Investeren in de toekomst heet dat; oftewel huidige spelers beter maken of
wedstrijd ervaring op laten doen.
Dus die treffer van Kostons tegen Roda was een toevals treffer?
Trouwens zonder Hurk worden we ook 13-e.
Als we beter wisselen en vooral vaker dan hadden we meer punten gehaald.
B.v. uit tegen Roda 15 minuten voor het eind had ik Schrooien al gewisseld voor Martina.
Dan was het 0-1 gebleven? De meeste spelers van MVV lopen 10 minuten voor het eind op hun tandvlees.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 19:58
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #872

FatyPapy1990 schreef : Stel je voor je vrouw zegt: over 5 maanden ga ik bij een andere man wonen.....Slik
Dan gaat toch niet alles zo vrolijk verder als het nu gaat?
Ik denk dat ze dit ook nooit zouden akzepteren bij top clubs.
Als MVV investeren wil in de toekomst moeten ze inderdaad nu de andere 2
nieuwe aanvallers en Kostons in de spits gaan testen.
Het interessert toch weinig of we 13-e of 19-e worden?
Als we aanvang volgend seizoen maar een enigzins ingespeeld team hebben,
wat weer kan gaan voor de play-offs.
Investeren in de toekomst heet dat; oftewel huidige spelers beter maken of
wedstrijd ervaring op laten doen.
Dus die treffer van Kostons tegen Roda was een toevals treffer?
Trouwens zonder Hurk worden we ook 13-e.
Als we beter wisselen en vooral vaker dan hadden we meer punten gehaald.
B.v. uit tegen Roda 15 minuten voor het eind had ik Schrooien al gewisseld voor Martina.
Dan was het 0-1 gebleven? De meeste spelers van MVV lopen 10 minuten voor het eind op hun tandvlees.


Een liefdesrelatie en een werkrelatie zijn totaal iets anders, ik hoop voor jou ook.
Daarbij is Mvv bij lange na geen topclub, en dan heb je nu eenmaal minder te eisen.
Ik hoop niet dat Kostons onze toekomstige spits gaat zijn, als dat de ambitie van onze club is, dan is er geen toekomst voor onze club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 20:18 05 feb 2020 20:20 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #873

Zwegel schreef : Met alle respect.
Ik zou hem niet meer opstellen en Kostons en/of Balikwisha een kans geven.
Met het oog op komend promotiejaar zou dit geen gekke zet zijn ..! :)

Balikwisha is ook maar een huurling toch? Die is straks ook weer weg, zeker als hij het goed doet. Dan ben je alleen maar voor een andere club aan het opleiden. Met deze gedachtegang moet je al zeker geen enkele huurspeler meer laten spelen en moet je al de spelers die einde contract zijn en wellicht weg gaan, ook niet meer laten spelen. Ik denk dat je een middenweg moet vinden hierin. Ik ben het er wel mee eens dat, zeker nu het seizoen er toch al op zit wat resultaten halen betreft, het slim is om te focussen op de ontwikkeling van jeugdspelers die dichtbij de basis staan. Laat Kostons inderdaad maar eens een reeksje wedstrijden spelen als centrumspits, ook Zeegers en Everaers zouden gerust wat meer minuten mogen gaan maken.

Ik vrees echter dat dit niet gaat gebeuren. Usta heeft er alle belang bij om zo goed mogelijke resultaten neer te zetten, tenzij hij de zekerheid krijgt dat hij in ieder geval volgend seizoen ook nog mag blijven zitten. Ik mag echter toch hopen dat MVV niet de blunder begaat deze man nog een seizoen langer te laten blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 22:25 05 feb 2020 22:26 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #874
Als Balikwisha het goed doet en zich goed ontwikkelt, laten ze hem misschien nog een jaar in Maastricht. Of ze halen m terug en sturen mogelijk een nieuw talent. Of MVV lijft hem in, zoals eerder al bij een hoop andere Belgische (vlaamse) huurspelers is gedaan
Als je hem 0 minuten geeft weet je zeker dat hij weg is en dat je geen huurlingen meer krijgt uit Luik.

Je ziet trouwens dat Goppel zich ook heel goed ontwikkelt. Hopelijk kunnen we die ook nog een jaar houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 07:37
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #875
Goppel zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af, die kun je dus zelf contracteren.
Zelfde geldt voor Balikwisha, ook aan het einde van het seizoen geen contract meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 08:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #876
Voor wat het waard is; ik heb het geloof ik al eens eerder bericht. De ouders van Goppel waren een tijdje geleden in Maastricht en gaven aan dat ze hun zoon in jaren niet zo gelukkig hebben gezien als nu. Die basisplaats doet hem niet alleen veel goed op sportief gebied maar blijkbaar - en begrijpelijk - ook als mens. Ik denk dat Goppel best nog een jaartje zou willen blijven.

Maar goed, ADO Den Haag heeft een optie om het contract van Goppel met een jaar te verlengen (zie link ) en die zullen dat wel doen. Haagse jongen die zich ontwikkelt, zou vreemd zijn als ze het niet deden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2020 12:40 07 feb 2020 12:40 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #877

MVV86 schreef :

Charmeur schreef : Volgens Trepke B vertrekt Anthony pas aan het einde van dit seizoen naar zijn nieuwe club in Zweden.


Best begrijpelijk dat hij niet nu meteen vertrekt, zijn vrouw is hoogzwanger.

Sportief voor ons niet verkeerd, het is onze topscorer. Financieel wel jammer, was toch €150.000 + 5 maanden salaris wat je niet hoeft te betalen.


Anthony van den Hurk heeft een contract getekend bij het Zweedse Helsingborgs IF. De spits is een verbintenis voor tweeënhalf jaar overeengekomen. MVV ontvangt geen transfersom, omdat het contract pas op 1 juli ingaat. De aanvaller uit Veghel maakt het seizoen af in Maastricht. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Danny Ris.
„Dit is een geweldige stap voor Anthony. Hij wilde heel erg in het buitenland gaan spelen. Helsingborgs is een topclub in Zweden”, aldus Ris.

Lees ook: Van den Hurk goud waard voor MVV: ‘Anthony, is dit je afscheidscadeau?’

De 27-jarige Van den Hurk is aan een sterk seizoen bezig bij MVV. Momenteel staat de teller op dertien competitiedoelpunten. Afgelopen vrijdag was hij nog de grote man tegen Jong PSV met drie treffers. Er waren meerdere clubs geïnteresseerd in Van den Hurk zoals De Graafschap, Go Ahead Eagles, SK Lommel, Sporting Lokeren en het Moldavische Sherrif Tiraspol. Vanwege het feit dat Van den Hurk nog maar over een verbintenis van een half jaar beschikte bij MVV was hij vrij om te praten met andere clubs.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 14:39
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #878
Ik zou toch een poging wagen om het bies thomas verheijdt terug te halen.
Wie niet waagt die niet wint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2020 09:40 07 mrt 2020 09:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #879
Die zal idd te duur zijn. Je zult zo snel mogelijk een trainer moeten vastleggen waardoor een speelwijze duidelijk wordt. Daarna kun je gerichter doorselecteren en aanvulling zoeken. Maar zou er nou werkelijk geen goede spits of aanvallende middenvelder meer te vinden zijn in de hoogste amateurklassen in Nederland en België. Bij Verheijdt heeft die stap en het opgeven van zijn baan (uiteindelijk voor beide ook een gok natuurlijk) toch goed uitgepakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2020 20:36
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #880
Ik heb deze week de naam Drazen Brncic horen vallen bij mensen die dicht bij het vuur zitten.
Kan iemand dit bevestigen en heeft nog iemand deze naam horen vallen?
Voor mij persoonlijk zou het trouwens een serieuze optie zijn voor de trainerspositie, maar dit terzijde...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 09:53
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #881

ASR schreef : Ik heb deze week de naam Drazen Brncic horen vallen bij mensen die dicht bij het vuur zitten.
Kan iemand dit bevestigen en heeft nog iemand deze naam horen vallen?
Voor mij persoonlijk zou het trouwens een serieuze optie zijn voor de trainerspositie, maar dit terzijde...


Klinkt totaal niet onlogisch in ieder geval. Aangezien het budget voor de trainers positie niet groot is, dan vis je ongeveer in die vijver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 11:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #882
De naam Brncic heb ik ook vaker gehoord. In mijn ogen was hij als speler de meest technische speler die ik heb gezien in 20 jaar eerste divisie. Wel vaak afwezig in wedstrijden, maar dat ene moment in een wedstrijd was hij toch wel beslissend.

Ik ben ook wel voorstander om zo iemand als trainer te hebben bij MVV.

Maar dan komen we weer bij een bekend punt: de financiën.

Voorafgaand dit seizoen werd ook het budget omhoog gekrikt om zo betere spelers te halen. Maar dat zie ik totaal niet.
Frenoy, Nissila (werd gehaald als DE topaankoop, deze moest echt komen. Maar ik zag totaal niet waarom iedereen zo weg was van hem) werden al recentelijk teruggestuurd. Bonifazi mag alweer vertrekken. Al vind ik hem nog niet eens zo slecht. Kot kan me nog steeds niet bekoren.
Bertrams, van Acker, Goppel (na een slechte start), Mahmutovic en na de winterstop ook Balikwisha zijn wel goede aanwinsten geweest.

We zullen weer afhankelijk zijn van de financiën, maar duidelijk is dat er beter gescout moet worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 11:52
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #883
Die kansloze failliete club uit Aken-noord zit alweer de aasgieren op Thijmen Goppel. Wat een verschrikkelijk volk daar, is er een speler bij Mvv wat iets beter is dan de rest dan zit die club op een achterbakse manier achter de speler aan. Jeffrey van As was vaker te zien op de tribune bij Mvv, hij weet dus wat Thijmen Goppel kan.
Mvv doe verstandig en biedt Thijmen een contract aan!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 13:10
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #884

Driver schreef : Die kansloze failliete club uit Aken-noord zit alweer de aasgieren op Thijmen Goppel. Wat een verschrikkelijk volk daar, is er een speler bij Mvv wat iets beter is dan de rest dan zit die club op een achterbakse manier achter de speler aan. Jeffrey van As was vaker te zien op de tribune bij Mvv, hij weet dus wat Thijmen Goppel kan.
Mvv doe verstandig en biedt Thijmen een contract aan!!


Laat je toch niet zo opfokken , door wat een supporter op dat prikbord zegt. iemand plaatst daar een bericht en jij neemt het meteen voor de waarheid aan, die gasten lachen zich kapot dat jij hier zo reageert. Goppel is een leuke speler geworden bij MVV en is transfervrij, zullen meerdere clubs een poging gaan wagen om hem binnen te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 16:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #885
Smerige kutclub. Hebben ze niet genoeg aan één rechtsbuiten van MVV? De optie van Croux lichten en dan ook nog Goppel willen wegkapen.

En zul je zien dat straks meerdere clubs staatssteun gaan krijgen. En dat Roda daardoor ook nog makkelijk met weer een nieuwe overheidssteunronde weg gaat komen. Want tja het komt allemaal door de corona-crisis. Terwijl die kutclub vorig seizoen al om had moeten vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden