Transfergeruchten seizoen 2019/2020

20 juni 2019 22:34 20 juni 2019 22:37 door UsMvvKe01.
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #136
Moeilijk he on topic blijven ??? Ik lees al 3 pagina's onzin die absoluut niks met transfers te maken hebben !!!!

Groet geliek Sjonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 09:01
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #137
Vorig jaar koos hij voor Oss zou hij nu nog haalbaar zijn? Dogan! Ik zou hem graag bij ons zien ballen! Om maar weer eens on topic te komen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 09:33
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #138

Ghostrider schreef : Vorig jaar koos hij voor Oss zou hij nu nog haalbaar zijn? Dogan! Ik zou hem graag bij ons zien ballen! Om maar weer eens on topic te komen


Dogan zag mvv niet als een stap vooruit, lijkt me sterk dat het dit jaar wel vind.

Zou een enorme stunt als hij naar mvv komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 15:00
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #139
Golpek ook weg..... Das nummer 3 binnen een week. Gelukkig allemaal bankvulling, moeten we toch iets beters voor kunnen halen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 15:29
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #140
Mooi zo. Begon beter te voet allen, maar nog te weinig voor KKD. Waar gaat hij naartoe? Denk dat mvv hem geen contractverlenging heeft gegeven? Dan is dat nog een teken aan de wand dat mvv de selectie een kwaliteitsimpuls wil geven.

Anyway, bedankt voor je inzet en veel succes bij je volgende club!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 18:11
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #141
Jammer dat Golpek vertrekt, hij is in verschillende wedstrijden heel goed ingevallen, volgens mij zat er nog potentie in maar helaas is de echte doorbraak nooit gekomen.
Speelden Abubakar,Houben, Croux, Gunst,Vermijl, Nys, Ippel, Mares, Martina en Moustafa dan zo geweldig afgelopen seizoen?
Ik ben ook nog altijd niet overtuigd van Van den Hurk. hij ligt bij elk duel op de grond, maakt opzichtige overtredingen en mist voor open doel de nodige kansen, de meesten hier vinden hem een topper dat weet ik.
Ben benieuwd welke spelers Mvv gaat aantrekken. Mvv schijnt ook met Braken gesproken te hebben maar zijn geschrokken van zijn salaris

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 18:42 21 juni 2019 18:46 door Sjonnie. Reden: verkeerde uitspraak
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #142

Driver schreef : Jammer dat Golpek vertrekt, hij is in verschillende wedstrijden heel goed ingevallen, volgens mij zat er nog potentie in maar helaas is de echte doorbraak nooit gekomen.
Speelden Abubakar,Houben, Croux, Gunst,Vermijl, Nys, Ippel, Mares, Martina en Moustafa dan zo geweldig afgelopen seizoen?
Ik ben ook nog altijd niet overtuigd van Van den Hurk. hij ligt bij elk duel op de grond, maakt opzichtige overtredingen en mist voor open doel de nodige kansen, de meesten hier vinden hem een topper dat weet ik.
Ben benieuwd welke spelers Mvv gaat aantrekken. Mvv schijnt ook met Braken gesproken te hebben maar zijn geschrokken van zijn salaris




Spelers als Golpek Moustafa hebben een contract gelijk of misschien nog lager dan het minimum loon . Gewoon omdat een betaalde voetbal club minstens 16 contract spelers moet hebben . Van alle spelers die MVV heeft laten gaan heb ik de meeste moeite met Tuurke Houben . Hier gaat MVV nog spijt van krijgen .



PS

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat MVV Sven Braken voordat hij naar Almere ging een contract heeft aangeboden lager dan het minimum loon , zodat hij naar de soos moest voor een aanvulling .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2019 18:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #143
Dat mvv dit soort spelers laat gaan is logisch. Mvv wil doorselecteren. Helaas probeert mvv dit al jaren en zonder succes.
Een week voor de eerste training ziet het er somber uit.
Ik las overigens dat Elton Kabangu weg moet bij Aa gent. MVV heeft al eerder interesse getoond en het zou me niks verbazen als ie weer op het lijstje staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 10:39
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #144
Lars Reck vertrekt naar rksv Minor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 10:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #145

Sjonnie schreef : Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat MVV Sven Braken voordat hij naar Almere ging een contract heeft aangeboden lager dan het minimum loon , zodat hij naar de soos moest voor een aanvulling .



Ik zou Braken op dit moment graag bij MVV zien. Maar dat gezegd hebbende: ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Braken op dat moment een zware knieblessure had. Hoe hij door de keuring bij Almere is gekomen, is me een raadsel. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Braken bij Almere vanwege die knieblessure in twee seizoenen tot slechts 16 (van de 76 mogelijke) competitiewedstrijden kwam. Ongeveer 20% van de wedstrijden was Braken fit, de rest geblesseerd. Twee jaar lang. Ogunjimi kwam relatief gezien nog vaker voor ons in actie dan Braken voor Almere, om maar eens een leuke vergelijking te maken. Had MVV hem destijds een goed contract gegeven, dan had iedereen in de rij gestaan om hier te roepen hoe dom dat was. Een speler die duidelijk fysiek in de problemen zat een goed contract geven!

MVV heeft de afgelopen jaren duidelijk verkeerde keuzes gemaakt, keuzes die niet zo uitpakten als gehoopt. Ogunjimi, Yildirim zijn gemakkelijke voorbeelden. Maar Braken had dat de eerste twee seizoenen na zijn vertrek geen haar beter gedaan, simpelweg omdat zijn knie in puin lag. Dat MVV Braken een zeer klein contract aanbood, was op dat moment een prima keuze - MVV is geen liefdadigheidsinstelling. De foute keuze was wie MVV vervolgens wel goede contracten heeft gegeven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 11:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #146
Laat die Sven Braken maar lekker bij Fc Emmen ballen ,hij staat daar ook niet in de basis ,waar heeft hij het echt goed gedaan bij Nec mocht hij ook al vertrekken en voor MVV is hij nu te duur ,
We hebben vd Hurk en laat die het nu ook nog goed doen .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 15:12
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #147
Hoeveel spelers hebben we nu nog over 12/13?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 17:39
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #148
Ik vind het eerlijk gezegd niet erg dat we 'maar' 13/14 spelers momenteel over hebben. Als we door het niet verlengen van Moustafa, Reck & Goldpik kunnen investeren in betere spelers, kan ik leven met een paar weken wachten.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2019 18:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #149
Vorig jaar rond deze tijd hadden we Moustafa, Golpek en de Martina’s langer vastgelegd. Van hen zijn er drie weg: Moustafa, Golpek en Shermaine. Nu zijn Deusings, Van Meurs, Mares, Shermar, Holtby, Kostons en Schroijen verlengd en is de tegenvallende Abu vertrokken. Ik denk dat we er beter voor staan dan afgelopen seizoen. Zeker als we voor de posities die nog vrij zijn gerichte versterkingen weten te halen.

Nu onder contract:
Deusings, Van Meurs, Mares, Shermar, Gunst, Last, Nys, Kostons, Holtby, Everaers, Schroijen en Van den Hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 11:13
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #150
Trepke heeft een leuk grepke op Facebook. Buiten dat wel een trieste constatering dat je met 12 spelers een eerste training moet gaan beginnen.
Mijn bronnen blijven akelig stil, al zal lijnsje dat niet erg vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden