Transfergeruchten seizoen 2019/2020

03 juni 2019 15:40
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #76

UsMvvKe01 schreef : Hoi Tuor,

Dat iech dit schreef is um duudelijk te maken dat MVV good bezig is
dat zie mer edereijn loaten loapen VEUR NIKS
t's neet dat iech houben un wereld speuler vind huur es in valler heet heer het altied good gedoan en MVV mer schriewe, ver motte get met de jeugd doen en dergelijke mer ze loate ze gewoen weg loape of de speuler in kwestie welt zelf weg.
Es MVV de speulers ieder un contract oan beeijd en neet op het aller leste momint daan kinnen ze nog un transfair cent oan euver houwe noe kriege ze niks
Misschien welt heer wel un vaste bassis ploats mer diech weurs oach gein dirkteur este un joar bij unne baas werks (snapste wat iech bedoel ? ) de mos vaan 0 oaf oan beginnen he
en doar bij pak Yori schrooien MVV wet dat het contract oaf lup ze welle wel verder met heum veur wat mot dat zoe laat allemoal vind het daan neet gek dat ze zoe de deur oet loape. misschien bin iech te veurbaarrig mer zoe iech iech er euver




Ok ik snap je iets beter. Punt is natuurlijk wel dat waarschijnlijk geen enkele club zo gek is om voor de gemiddelde speler van MVV een transfersom te betalen. Telstar had echt niet voor Houben een transfersom betaald, want die hebben net zo weinig te makken als wij. Dus dan heeft het vastleggen van dit soort jongens puur voor een transfersom geen zin. Sterker nog, het kost alleen maar geld dat anders besteed kan worden aan echte versterkingen.

Los daarvan inderdaad soms frustrerend dat contractonderhandelingen lang lijken duren. Ik ga er echter vanuit dat MVV bijvoorbeeld met Schroyen al lang en breed in gesprek is. Maarja, de speler moet ook willen he. Yoeri heeft het volste recht eerst eens te kijken wat er verder voor hem in de markt zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, UsMvvKe01

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 15:46
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #77
Na alle play-offs en finales hebben de profvoetballers nu vakantie. En waar de één zonder zorgen op het strand kan liggen, breekt er voor andere spelers een onzekere periode aan. Zij hebben nog geen nieuwe club gevonden.

Alleen al bij VVV-Venlo (zes), Fortuna Sittard (acht), MVV (tien) en Roda JC (twaalf) zijn er tientallen spelers gratis op te pikken. Slechts vier van die spelers wisten al een nieuwe werkgever te scoren.

Amper Limburgers
Opvallend genoeg vertrekken er amper spelers uit de eigen provincie. Fortunees Gavin Vlijter (22) groeide hier wel op, maar zag het levenslicht in Paramaribo. MVV heeft de opties in de contracten van Hawbir Moustafa (25) en Shermaine Martina (23) voor zover bekend nog niet gelicht, waardoor ook zij gratis kunnen vertrekken. Het duo groeide op in de provinciehoofdstad, maar kwam ter wereld in respectievelijk Suleymania (Irak) en Willemstad (Curaçao).

Veel jeugdspelers
MVV neemt (mogelijk) afscheid van de meeste Limburgse profs. De Maastrichtse jeugdproduchten Dimmy Kool, Nino Everaers, Lars Reck en Xavier Mbuyamba zijn nog niet vastgelegd. Daarnaast heeft linkspoot Joeri Schroijen (28) uit Weert een aflopende verbintenis. Met Evren Korkmaz (22) neemt VVV-Venlo afscheid van een echte Venlonaar en bij Roda JC vertrekt Mitchel Paulissen (26) uit Kerkrade. Hij heeft een contract getekend bij Cambuur Leeuwarden.

Helmondse enclave
Bij datzelfde Cambuur Leeuwarden loopt Gino van den Berg (21) nog rond, maar het is de vraag of de Venlonaar ook na de zomer in Friesland speelt. Hij heeft een amateurcontract en is gratis op te pikken. Datzelfde geldt voor Dion van Horne (20) uit Helden, die voor niets kan worden overgenomen van Helmond Sport. Die club lijkt ook afscheid te nemen van Ferry de Regt (30, Venlo) en Kjell Knops (31, Wijlre). Zij beschikken over een aflopend contract.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 17:35
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #78

Tuor schreef :

UsMvvKe01 schreef : Hoi Tuor,

Dat iech dit schreef is um duudelijk te maken dat MVV good bezig is
dat zie mer edereijn loaten loapen VEUR NIKS
t's neet dat iech houben un wereld speuler vind huur es in valler heet heer het altied good gedoan en MVV mer schriewe, ver motte get met de jeugd doen en dergelijke mer ze loate ze gewoen weg loape of de speuler in kwestie welt zelf weg.
Es MVV de speulers ieder un contract oan beeijd en neet op het aller leste momint daan kinnen ze nog un transfair cent oan euver houwe noe kriege ze niks
Misschien welt heer wel un vaste bassis ploats mer diech weurs oach gein dirkteur este un joar bij unne baas werks (snapste wat iech bedoel ? ) de mos vaan 0 oaf oan beginnen he
en doar bij pak Yori schrooien MVV wet dat het contract oaf lup ze welle wel verder met heum veur wat mot dat zoe laat allemoal vind het daan neet gek dat ze zoe de deur oet loape. misschien bin iech te veurbaarrig mer zoe iech iech er euver

Ok ik snap je iets beter. Punt is natuurlijk wel dat waarschijnlijk geen enkele club zo gek is om voor de gemiddelde speler van MVV een transfersom te betalen. Telstar had echt niet voor Houben een transfersom betaald, want die hebben net zo weinig te makken als wij. Dus dan heeft het vastleggen van dit soort jongens puur voor een transfersom geen zin. Sterker nog, het kost alleen maar geld dat anders besteed kan worden aan echte versterkingen.

Los daarvan inderdaad soms frustrerend dat contractonderhandelingen lang lijken duren. Ik ga er echter vanuit dat MVV bijvoorbeeld met Schroyen al lang en breed in gesprek is. Maarja, de speler moet ook willen he. Yoeri heeft het volste recht eerst eens te kijken wat er verder voor hem in de markt zit.

Sowieso zijn er ieder seizoen vele tientallen spelers bij wie hun contract afloopt (zie alleen maar bovenstaand artikel). Het is inderdaad niet gebruikelijk dat er betaald wordt voor spelers uit de KKD. Dat gebeurt alleen bij spelers die onder contract staan en die een transfer kunnen maken naar een topper in de KKD of naar de eredivisie (zie Okita). Geen enkele club van een hoger niveau dan MVV zou geld betalen voor Houben, die probeert het nu net bij een op papier iets kleinere club in de hoop daar wel een basisplaats af te kunnen dwingen. Ik hoop dat MVV Croux ook een aanbieding heeft gedaan. Hopelijk blijft de interesse voor hem uit en beslist hij definitief om zich in deze regio te vestigen en bij MVV een dragende speler te zijn. Zelfde geldt eigenlijk voor Schroijen, logisch dat hij hoopt om een stap te zetten, maar als de interesse uit blijft, blijft hij wellicht gewoon in Maastricht. Contract van Deom wordt begreep ik niet verlengd en is dus gratis op te halen in Luik, daar zou ik vol op inzetten want dat is wel een speler die een grote meerwaarde is en die je binnen twee jaar eventueel kunt verkopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, UsMvvKe01

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 07:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #79
Volgens een bericht van zijn ouders blijft Nino Everaers bij MVV. Niks mis mee, althans de keren dat hij inviel vond ik hem niet slecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 09:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #80

Brncic schreef : Volgens een bericht van zijn ouders blijft Nino Everaers bij MVV. Niks mis mee, althans de keren dat hij inviel vond ik hem niet slecht.


Inderdaad niks mis mee. Heb alleen een aantal oefenwedstrijden van hem gezien en wat invalbeurten. Met name in die oefenwedstrijden liet-ie zien dat-ie naar voren wil spelen, ging-ie duels aan en legde hij heel wat bravoure aan de dag. Een Ippel in wording (met een beter speloverzicht)? Die jongen zal de club niet veel kosten. Lekker bij de selectie laten en ervaring en ritme op laten doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 13:27
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #81
Deom is eigendom van diverse makelaars die ook het overgrote deel van zijn salaris bekostigen! Zijn totale jaarsalaris ligt rond de 350k! Denk dat ze hem liever voor dat geld elders zien spelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 17:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #82
350k??
En dan worden verhuurd aan MVV waar hij nog niet eens wekelijks in de basis stond?
Waar het jaarsalaris nou max 50k is ongeveer...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 19:33
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #83

mvv4ever schreef : 350k??
En dan worden verhuurd aan MVV waar hij nog niet eens wekelijks in de basis stond?
Waar het jaarsalaris nou max 50k is ongeveer...

Ga er maar niet van uit dat er ook maar één makelaar is die het salaris van Deom betaalt, eerder andersom.
Of hij 350k per jaar verdient betwijfel ik ook, maar bij een verhuur is het niet zo dat MVV het volledige salaris betaalt.
Het kan zelfs zo zijn dat Standard hem hier gratis laat spelen, of voor 5% van zijn salaris of 10% of wat dan ook.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 05:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #84

Audiowaste schreef :

mvv4ever schreef : 350k??
En dan worden verhuurd aan MVV waar hij nog niet eens wekelijks in de basis stond?
Waar het jaarsalaris nou max 50k is ongeveer...

Ga er maar niet van uit dat er ook maar één makelaar is die het salaris van Deom betaalt, eerder andersom.
Of hij 350k per jaar verdient betwijfel ik ook, maar bij een verhuur is het niet zo dat MVV het volledige salaris betaalt.
Het kan zelfs zo zijn dat Standard hem hier gratis laat spelen, of voor 5% van zijn salaris of 10% of wat dan ook.


Sorry maar ik geloof nooit dat iemand van het tweede garnituur bij standaard 350.000 verdiend....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 08:05
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #85
Standard betaald mar een klein gedeelte van zijn salaris het meerendeel komt van zijn makelaars die ook zijn transferrechten grotendeels in handen hebben! Bij fortuna werkt men / heeft men ook dit soort constructies gehad! Bij eventuele verkoop blijft er dan bijna niets over voor de club

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 09:50
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #86
Waar vind ik die informatie over Deom dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 10:12
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #87
#LekkerJoeri 2 jaar erbij , hopelijk komt zijn vorm van een antaal seizoenen geleden weer terug


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 10:18
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #88

Josef1982 schreef : #LekkerJoeri 2 jaar erbij , hopelijk komt zijn vorm van een antaal seizoenen geleden weer terug


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

\

Erg goed nieuws en inderdaad een duidelijk signaal van de club dat het menens is wat betreft de ambities. Nu ben ik benieuwd of de azijnzeikers die alweer hebben lopen klagen over dat MVV zijn contract allang had moeten verlengen nu ook hun ongelijk toegeven en de club de credits voor deze deal geven. Kleine kans denk ik. Als dit zo doorgaat voorzie ik een mooi seizoen. Klasse MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 11:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #89
Top dat Joeri bijgetekend heeft! Een speler die vrijwel elk seizoen een mooi aantal doelpunten en assists op zijn naam zet, en regelmatig beslissend is zelfs als hij een mindere wedstrijd speelt.

Dit is een mooi begin, ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren de komende weken qua transfers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 11:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #90
Heeft iemand een compleet overzicht van de selectie tot nu toe? Zelf kom ik tot de volgende namen:

Schroijen - Van den Hurk - Abubakar

Kostons - Mares - Holtby (Nys, Everaers)

Gunst - ? - Shermar - ?

Deusings (Van Meurs)

TS: Fuat Usta/Robbie Servais

Aflopende contracten 30 juni 2019: Golpek, Mustafa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden