Transfergeruchten seizoen 2019/2020

27 juni 2019 13:11 27 juni 2019 13:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #166

mvv925 schreef : Ben ik de enige die komend seizoen positief tegemoet gaat en vind dat de selectie al aardig op orde is? Vorig jaar hadden we de eerste 4 wedstrijden niet eens een spits, nu staat er bij de eerste training al een (zo goed als) basiself.

(Deusings)
Vermijl-Martina-Mares-Gunst
Nys-Holtby-Kostons
(Felix)-vd Hurk-Schroijen

Felix pas een training gespeeld dus geen oordeel over te vellen, zelfde geld voor Deusings. Maar de basis staat er, een paar spelers voor de reservebank (standard luik? en jeugdspelers) en je kunt zo het seizoen beginnen. Neemt niet weg dat ik graag nog een versterking op elke linie. Maar ja, (zo goed als) 11 basisspelers op de eerste training bij mvv is lang geleden, dus veel zal er niet meer bijkomen.


Ik ben ook heel optimistisch. Ik denk dat we met deze enkele versterking (Felix) nipt naast de titel zullen grijpen dit seizoen, zeker nu we afscheid hebben genomen van een aantal bankzitters en grootverdieners na een kwalitatief uitermate teleurstellend seizoen. Volgend jaar nog één of twee namen erbij en we worden met twee vingers in de neus kampioen, daar twijfel ik geen seconde over. Weet iemand of andere clubs zich ook gaan versterken deze transferperiode?

Ik hoop wel dat men rekening houdt met het 'Brexit verhaal' mochten ze Felix daadwerkelijk een contract willen aanbieden. (31 Oktober 2019). Mocht hij geen dubbele nationaliteit hebben dan is hij onmiddellijk de duurst betaalde speler van de afgelopen tien jaar. Als dat geen ambitie uitspreekt dan weet ik het ook niet meer, en dat voor een dubbele bezetting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 13:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #167
Ach, die eeuwige gespleten persoonlijkheid van de MVV-supporter. Óf we worden kampioen, óf het is allemaal compleet ruk. Zoals zo vaak ligt de waarheid in het midden. De ramptoeristen hier en op facebook die het deden voorkomen alsof MVV de training zou beginnen met 6 spelers zaten er naast. En tegelijkertijd moet er duidelijk nog kwaliteit bij om top-7 te spelen, ik sta nog niet hossana in de gloria te zingen. Een aanvaller als vervanging van Croux is evident, ik zie graag iemand centraal achterin naast Mares of Martina, Gunst zou ik het liefst vervangen door een betere linksback. Een middenvelder er bij mag ook, al hoop ik dat Holtby een heel seizoen fit blijft en doorbreekt en Kostons zijn ontwikkeling doortrekt. Ten slotte nog een keeper, al zou het best kunnen dat MVV Deusings het vertrouwen schenkt. Vijf nieuwe basisspelers dus wat mij betreft, al is dat wellicht te veel voor MVV en is drie nieuwe basisspelers wat realistischer.

Vermijl is een prima rechtsback, degelijk en tegelijkertijd aanvallend een bijdrage bij corners en met een goede voorzet. Ik vond Vermijl vorig seizoen één van de betere spelers, zonder dat hij nu gigantisch opvalt of absolute top is. Zijn grootste minpunt was dat hij voor de winterstop steeds geblesseerd was. Als hij dit seizoen fit blijft, prima vangst van MVV.

Felix uiteraard geen flauw idee wat we moeten verwachten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 17:52 27 juni 2019 17:53 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #168
Sorry maar ik snap zowel van de negatievelingen als de positivisten niks.
Er zijn alleen maar spelers weg, en nog geen nieuwe spelers op een tester na.
En het is pas juni. Als de transferdeadline is bereikt kunnen we pas zeggen of we er op voor of achteruit zijn gegaan.
Het enigste wat we weten is dat het bestuur de ambitie uitspreekt om te willen promoveren. Dat is positief
En we hebben een nieuwe technische staf ( waar velen van ons al tijden om vroegen).

Maar back on topic, iemand nog spelers gespot bij BP of geruchten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 18:04
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #169

Jacques schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Overigens wel leuk op het forum van onze buren: zij denken werkelijk dat Croux en Vermijl daar een proeftraining gaan maken. Maar goed, alles wat hier weggaat gaat volgens ons naar hun (al zeggen ze het allemaal zelf op het forum....) wat kun je daar lachen, vooral met Dorpsgek. Die doet zijn naam eer aan:lachen: :lachen:



Er zijn er - meerderen - op dat prikbord die glashard beweren dat Vermijl en Croux daar vandaag meegetraind hebben. Tot iemand er op wijst dat Vermijl bij MVV traint en gaat tekenen, en dat Croux helemaal niet op de foto's staat. Dan reageren ze gewoon niet meer.

Ippel tekent overigens bij Lommel. Ook die kunnen ze en ook wijzelf dus vergeten. Benieuwd wat Croux gaat doen.

Toch wel opgelucht dat Ippel uiteindelijk woord houdt en kiest voor een échte nieuwe uitdaging. Lommel is een kleinere club dan MVV, maar de Belgische tweede klasse is van een hoger niveau dan de Nederlandse. Daar spelen slechts acht clubs en de druk is daar veel groter om te promoveren/niet te degraderen. Die clubs zijn ondertussen ongeveer allemaal in buitenlandse handen.

Met Vermijl doen we in ieder geval als alles goed gaat een eerste 'transfer'. Laat toch weer zien dat huren op de langere termijn ook kan lonen. Zou erg mooi zijn als we zo ook nog Lavalee en/of Deom kunnen strikken. Zou toch weer schelen in het aantal basisspelers dat je moet aantrekken. Vijf-zes is eigenlijk veel teveel. Zeker dit soort spelers zijn prima om bij de betere ploegen van de KKD te horen. Ben erg benieuwd of MVV de stoere woorden ook kan omzetten in enkele transfers. Ik moet ook wel toegeven dat de stoere taal wat wantrouwen bij me oproept, we hebben dat in het verleden vaker gehoord, met vaak 'nogal' negatieve gevolgen... Aan de andere kant is geen ambitie uitstralen natuurlijk nog slechter. We gaan het zien de komende weken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 21:16
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #170
In artikel over de eerste traininf in DDL wordt ook aangegeven dat mvv Smeets een aanbieding heeft gedaan.
Opmerkelijk want als de verhalen kloppen mocht ie vorig niet eens meetrainen.
Al weet ik niet of hij hier ook zo een topjaar had gedraaid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 08:11
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #171

mvvke4life schreef : Sorry maar ik snap zowel van de negatievelingen als de positivisten niks.
Er zijn alleen maar spelers weg, en nog geen nieuwe spelers op een tester na.

Ook ik ben één van de positivisten, ondanks er eigenlijk nog weinig gebeurd is op transfergebied.
Toch is het opmerkelijk dat spelers waarvan ze eerst blij waren dat ze tekenden, nu afscheid van hebben genomen met het oog op kwaliteit.
Ieder jaar is het hetzelfde liedje, supporters raken in paniek omdat er nog niets bij is gekomen. Maar ook ieder jaar weet MVV ons te verrassen met spelers die ze opeens presenteren. Ik ben ervan overtuigd dat we ook dit jaar een aantal verrassende transfers mogen verwachten ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 08:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #172
@audiowaste MVV verrast altijd wel, dat klopt. Maar helaas voor MVV is de transfermarkt wel vies verandert de afgelopen paar jaar.

Een hoop spelers die niet meer bereikbaar zijn, omdat de makelaar ze alleen aanbied bij clubs die aangesloten zijn bij een makelaar-club-spelers caroussel.
Een aantal clubs met investeerders, waardoor de arme clubs relatief gezien minder slagkrachtig geworden zijn.
Vieze spelletjes die door makelaars gespeeld worden met de clubs om breuken te forceren

Een gevoel zegt mij dat MVV tegenwoordig iets vaker achter het net vist qua gewenste spelers. óf er komt nu gewoon meer naar buiten over interne transfer informatie. Vorig jaar een Dogan die niet wilde, dit jaar een Smeets die niet komt. MVV zit achter grotere vissen aan, maar zie ze maar eens te laten happen. Dat leek een paar jaar geleden gewoon iets makkelijker te gaan, bijvoorbeeld met een Labylle.

Gelukkig ziet MVV ook de pijnpunten en heeft men met Ron Elsen nu een (meer dan) fulltimer erop zitten, zo kunnen we hopelijk dit jaar wel die verrassing halen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 09:55
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #173
Wat ik begreep is dat MVV toch achter wat grote vissen aan zit.

Verder ben ik nog niet zo negatief, ook niet te positief ;) Maar we hebben een keeper en spitsen ( was afgelopen jaren anders) We hebben onze doelpunten van vorig jaar behouden ( Kostons Schrooijen en Hurk ) Als we nog Croux en Lavalee binnenboord houden begin ik het al positiever zien, halen vervolgens voor elke linie nog een niveau Croux zouden ze we zomaar in de subtop kunnen meedoen, maar dat zal nog wel even duren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 10:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #174
Op het moment valt er in mijn ogen weinig positiefs te melden. We weten allemaal op welke plek de selectie van vorig jaar geëindigd is. En ik neem aan dat Fuat niet gaat gokken op een laatste plek in PO en dan op kilo's geluk ons laten promoveren. In mijn ogen is de selectie van vorig jaar absoluut niet voldoende om mee te kunnen doen voor het kampioenschap. Met onze 47 doelpunten vorig jaar sta je nog steeds bij de top 5 slechtste scorende ploegen van de keukenkampion divisie.
In mijn ogen is er nog heel veel werk te verrichten voor MVV en dient er nog veel gekocht / gehuurd te gaan worden.
Dit is mijn persoonlijke mening.

Ik zou graag willen weten van de mensen die wel een goed gevoel hebben waar dit dan vandaan komt, of waar dit op gebaseerd is?
croux viel tegen, Hurk scoort te weinig. voorzetten komen nog steeds niet aan.
Natuurlijk hoop ik dat jullie gelijk krijgen. Maar van de huidige spelers ben ik niet echt gecharmeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 10:52
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #175

Boys_in_Red schreef : ....... Testspeler Joe Felix is van Engelse afkomst en heeft een verleden bij Queens Park Rangers......

Wel een voor MVV fameuze achternaam!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 10:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #176

mvv supporter schreef :
Ik zou graag willen weten van de mensen die wel een goed gevoel hebben waar dit dan vandaan komt, of waar dit op gebaseerd is?
croux viel tegen, Hurk scoort te weinig. voorzetten komen nog steeds niet aan.
Natuurlijk hoop ik dat jullie gelijk krijgen. Maar van de huidige spelers ben ik niet echt gecharmeerd.


Van den Hurk scoort te weinig? Als je in een ploeg waarbij je zelf al aangeeft die bij de minst scorende ploegen staat als spits toch 15 x weet te scoren, doe je het mijn inziens gewoon prima. Ik denk maar altijd : als hij iedere kans erin duwt, voetbalt hij niet bij ons. Voor ons is Anthony gewoon een prima spits. Zet er spelers omheen met een hoger kaliber zodat hij niet iedere bal zelf tussen 3 man moet vasthouden en we hebben denk ik echt een goudhaantje in de selectie zitten.

Met Croux ben ik met je eens: die viel mij ook tegen. Maar een team dat niet draait en er dan inkomen, kun je ook geen wonderen verwachten. Als het draait, zoals tegen (met alle respect hoor) Jong Utrecht, dan zie je toch gewoon de klasse van Croux. Ik denk dat hij voor ieder team in de KKD een directe versterking is.

De geluiden zijn in ieder geval positief: hardop uitgesproken wat de ambitie is, kleine uitleg hoe deze ambitie tot stand is gekomen en hoe ze deze willen gaan bewerkstelligen. Bij sommige is het nooit goed.

Laat ze eerst een daad bij het woord voeren en laat ons dan oordelen. Over deze ''selectie'' en staf valt momenteel niet veel te zeggen.

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 10:58
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #177
@ mvv supporter

Nou, eigenlijk een simpel optelsommetje:

1) De dure aankopen (croux, abubakar en ippel) die door de mand zijn gevallen, zijn weg.
2) Daardoor is er meer geld te besteden aan nieuw bloed
3) De basis die vorig jaar op plek 12 eindigde staat er nog en kan aangevuld worden met 3 gerichte versterkingen (keeper, centrale verdediger, rechtsbuiten). Je hebt dus maar heel weinig gerichte aankopen nodig ten opzichte van andere jaren.
4) MVV heeft veel meer te besteden om die betere spelers daadwerkelijk te halen.
5) De TD zoekt nu fulltime, ipv parttime en kan dus een veel grotere markt aanboren.

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 11:47 28 juni 2019 11:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #178
En nu de dingen die waarschijnlijk (onbewust) buiten het rode brilletje vallen:

a) Beste doelman sinds jaren is weer vertrokken. Pakte heel veel punten, verbloemde daarmee eigenlijk de slordige defensie die we hadden. De defensie waar wij nu mee door gaan. Plek 12 en dan hebben we het over een seizoensresultaat met deze doelman tussen de palen, die behoorlijk onder vuur is genomen afgelopen seizoen.
b) De beste verdediger die we dat seizoen hadden is vertrokken: 'lavalee'.
c) Dat Croux zijn verwachtingen niet heeft kunnen waarmaken, heeft met onrealistisch hoge verwachtingen te maken vind ik. Croux werd niets of nauwelijks aangespeeld door zijn teamgenoten bij een gebrek aan pass kwaliteit en het hebben van een spelmaker. Hij stroomde in bij een tandeloos elftal. Wat dat betreft vind ik het niet eerlijk om hem af te rekenen op dat halve seizoen. Hij heeft in het verleden bewezen voldoende kwaliteit te hebben. Dat hij instroomt in een elftal zonder aanvalskwaliteiten ligt niet aan hem. Met datzelfde elftal gaan we nu gewoon weer verder, we doen alleen de invallers weg. (Hoewel we van Houben denk ik spijt gaan krijgen.)
d) De economische crisis is voorbij, maar we hebben weer geen commerciële shirtsponsor. (Dat kun je zien als een graadmeter hoe MVV daadwerkelijk leeft bij de sponsoren.) Andere clubs hebben altijd een bedrijf op het shirt staan, alleen bij ons is dat een maatschappelijk project, iets wat alleen FC Barcelona zich normaal kan permitteren (Unicef).
e) Er is de afgelopen jaren nooit meer geïnvesteerd in het scoutingnetwerk na de grote holocaust van oudgedienden. MVV heeft een ontwikkelingsachterstand hierdoor opgelopen tov van clubs die wel actief investeren in het zoeken naar spelers. Met als resultaat dat het weer 'hopen' is op versterkingen, in plaats van dat er een methodiek achter zit. Niemand kan garanties geven over hetgeen beloofd wordt. Het is weer tekenend dat we slechts één tester hebben rondlopen, terwijl we toch echt minimaal 7 nieuwelingen nodig hebben.
f) Het totaalbedrag wat beschikbaar is aan spelersbudget, is niet bekend bij de supporters. Ik begrijp dat dit niet wordt prijsgegeven omdat dit de onderhandelingspositie verslechterd. Maar het is niet de eerste keer dat een minimale verbetering wordt aangeprijst als een gigantische mijlpaal. In het verleden werd er ook gesproken over winst, terwijl het eigenlijk bezuinigingen waren. De vraag is hoeveel meer dan acht ton (wat al heel weinig is) er beschikbaar is gesteld door sponsoren. Kortom eerst zien, dan geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 12:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #179
M.b.t. puntje b van houtengerard... In De Limburger stond vandaag dat MVV in gesprek is met Standard om Deom en Lavalee over te nemen. Of dat lukt, is vers 2 maar het zou natuurlijk mooi zijn als beide spelers definitief naar MVV komen. Maar.... we hebben dan nog steeds vrijwel dezelfde selectie als vorig jaar. En we weten allemaal waar we toen eindigden. Als we binnen 2 jaar naar de eredivisie willen, zal er echt meer kwaliteit bij moeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 12:08
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #180
Even een korte reactie op houtengerard:

a) niet waar, hebben we geld voor
b) komt terug of er komt wel een andere, hebben we geld voor
c) ongeacht de staat van het elftal had croux meer moeten brengen
d) dat weet je nog niet, de shirts zijn nog niet gepresenteerd
e) scoutingnetwerk wordt weer opgebouwd. Ik zou zeggen: vooruit kijken!
f) als de beide leidinggevenden zeggen veel meer te besteden te hebben, dan wil ik dat best geloven..

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden