Transfergeruchten seizoen 2019/2020

01 juni 2019 01:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #61

Frank Salemans schreef : Misschien dat Tuur Houben een garantie op een basisplaats heeft gekregen?




Kom op Frank geloof je dat zelf ?? Als een speler uit de regio alleen maar overweegt om te verhuizen naar Noord Holland heeft het echt wel met geld te maken . Geloof me nu maar 2/3 van de selectie van MVV heeft nog geen 2000 Euro per maand .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 06:26
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #62

Sjonnie schreef :

Frank Salemans schreef : Misschien dat Tuur Houben een garantie op een basisplaats heeft gekregen?




Kom op Frank geloof je dat zelf ?? Als een speler uit de regio alleen maar overweegt om te verhuizen naar Noord Holland heeft het echt wel met geld te maken . Geloof me nu maar 2/3 van de selectie van MVV heeft nog geen 2000 Euro per maand .


Dus jij denkt dat een club met een nog kleinere begroting van MVV een financieel veel aantrekkelijker bod kan en wil doen op een aanvallende speler die in 62 wedstrijden op het tweede niveau van Nederland 4 doelpunten heeft gemaakt en 5 assists gegeven? Ja, Telstar heeft vast en zeker een vorstelijk salaris geboden voor Tuur Houben. Zoals we allemaal wel weten, als je voor het geld kiest dan ga je naar Telstar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 06:42 01 juni 2019 06:48 door UsMvvKe01.
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #63
Goeie morgen
Kijk dit is wat ik dus bedoel dan had ik naar Nac of Nec of de Eagels gegaan maar toch niet naar telstar pfffffffff
Hij kan bv 100.000.000 verdienen maar wat heb ik er aan om konstant onder in de KKD te hangen, Telstar zal ik niet snel boven MVV zien eindigen
Ik voetbal BV liever dan voor 3 kwart minder bij een club die mee wilt doen om promotie dan dat ik ergens onder aan bungel.
Maar zo zie je maar weer, geeft en zegt al genoeg dat hij geen hart heeft voor MVV alleen maar geld geld en nog eens geld,
Zou het dadelijk zijn dat MVV Promoveert dan zal hij nog wel eens achter zijn oren krabbelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 06:53
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #64
Waar hebben we het over: "Tuur Houben". Alsjeblieft zeg. Moeten we ons daarom druk maken? Heeft niet of nauwelijks gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 07:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #65
Druk maken omdat een speler naar Telstar gaat.... Foifoifoi

Julien Demarteau van Standard heeft een aflopende contract dus hopelijk eens weten ze ipv te huren eentje over te nemen zodat ze niet na 1 jaar weer weg gaan.
Ik weet niet hoe goed is, maar tot nu toe de spelers van Standard zijn wel elk seizoen aanwinsten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 08:34
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #66
Laat mij ten eerste even ontkrachten dat ik mij druk maak om het vertrek van Houben, verre van zelfs. Prima dat deze speler vertrekt onder het mom van door selecteren. Dat past prima bij de ambitie om naar de eredivisie te willen.

Ben ook benieuwd naar deze speler van Luik. Gezien zijn positie en de club waar hij vandaan komt wellicht een type Deom. Verder natuurlijk geen enkel idee wat zijn niveau en potentieel is. Ik zie ook dat zijn contract bijna afloopt dus wat dat betreft zou het inderdaad mooi zijn als hij - mits hij het niveau heeft - eigendom van de club zou worden in plaats van weer een huurspeler.

Gezien de successen van de recente spelers die wij van Luik hebben gehad ben ik positief gestemd en laat ik mij graag verrassen. Dan moet hij natuurlijk eerst nog wel even vakkundig binnengehengeld worden, maar dat kunnen we wel aan Ron toevertrouwen.

Overigens vind ik het voor de rest nog erg rustig op het geruchten- en transferfront. Maar goed het is natuurlijk nog erg vroeg. Een aantal spelers bij sparta mogen transfervrij weg waaronder Gregor Breinburg. Dat zou ik een zeer welkome versterking vinden. Drenthe zou al helemaal fantastisch zijn, alleen al voor de merchandise en verkoopcijfers van toegangskaarten. Een ex Real Madrid speler bij us MVVke, dat zou toch mooi zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 08:59 01 juni 2019 09:05 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #67

UsMvvKe01 schreef : Goeie morgen
Kijk dit is wat ik dus bedoel dan had ik naar Nac of Nec of de Eagels gegaan maar toch niet naar telstar pfffffffff
Hij kan bv 100.000.000 verdienen maar wat heb ik er aan om konstant onder in de KKD te hangen, Telstar zal ik niet snel boven MVV zien eindigen
Ik voetbal BV liever dan voor 3 kwart minder bij een club die mee wilt doen om promotie dan dat ik ergens onder aan bungel.
Maar zo zie je maar weer, geeft en zegt al genoeg dat hij geen hart heeft voor MVV alleen maar geld geld en nog eens geld,
Zou het dadelijk zijn dat MVV Promoveert dan zal hij nog wel eens achter zijn oren krabbelen


MVV laat Houben vertrekken, maar als Houben dan bij Telstar tekent is hij een geldwolf en heeft geen hart voor MVV? Wat is dit voor bizarre redenatie? Had hij dan moeten blijven en zichzelf aanbieden als gratis terreinknecht?

Hoe dan ook, wens Houben veel succes. In principe niet erg dat MVV hem laat gaan, maar ben wel benieuwd naar de inkomende transfers. Houben was geen basismateriaal, maar kon vanaf de bank wel degelijk impact hebben. Ook zulke spelers heb je nodig. Enfin we gaan het zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Kloeteklaos, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 09:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #68

Komopdieroeie schreef : Laat mij ten eerste even ontkrachten dat ik mij druk maak om het vertrek van Houben, verre van zelfs. Prima dat deze speler vertrekt onder het mom van door selecteren. Dat past prima bij de ambitie om naar de eredivisie te willen.

Ben ook benieuwd naar deze speler van Luik. Gezien zijn positie en de club waar hij vandaan komt wellicht een type Deom. Verder natuurlijk geen enkel idee wat zijn niveau en potentieel is. Ik zie ook dat zijn contract bijna afloopt dus wat dat betreft zou het inderdaad mooi zijn als hij - mits hij het niveau heeft - eigendom van de club zou worden in plaats van weer een huurspeler.

Gezien de successen van de recente spelers die wij van Luik hebben gehad ben ik positief gestemd en laat ik mij graag verrassen. Dan moet hij natuurlijk eerst nog wel even vakkundig binnengehengeld worden, maar dat kunnen we wel aan Ron toevertrouwen.

Dan nog ff een tip voor Ron:

, Hugo Cuypers, 22 jarige transfervrije spits, ex-Standaard Luik, ex-jeugdinternational, laatste club Ergotelis (Griekenland). Zou een fantastisch koppel kunnen vormen met van den Hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 13:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #69
Ik denk dat we komende week weinig kunnen verwachten. Een gedeelte van de technische staf heeft vakantie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 08:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #70

tuutsje schreef : Ik denk dat we komende week weinig kunnen verwachten. Een gedeelte van de technische staf heeft vakantie.


Klopt. Als mijn baas op vakantie is, is er niemand in het bedrijf die de taken van mijn baas overneemt. Als ik op vakantie ben, is er niemand die mij taken overneemt.

Kom op....morgen sta je zeker te schreeuwen dat er nieuws is?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 09:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #71

Lijnsje@tappunt schreef :

tuutsje schreef : Ik denk dat we komende week weinig kunnen verwachten. Een gedeelte van de technische staf heeft vakantie.


Klopt. Als mijn baas op vakantie is, is er niemand in het bedrijf die de taken van mijn baas overneemt. Als ik op vakantie ben, is er niemand die mij taken overneemt.

Kom op....morgen sta je zeker te schreeuwen dat er nieuws is?


Ik weet natuurlijk niet in welk bedrijf jij werkt, maar als er sleutelfiguren niet aanwezig worden die belangrijke beslissingen moeten nemen (zeg maar het vastleggen van spelers) echt niet genomen totdat de zogenoemde bazen terug zijn van hun vakantie.

Dus schreeuw zelf niet zulke kortzichtige opmerkingen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 10:05
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #72
Hoi Tuor,

Dat iech dit schreef is um duudelijk te maken dat MVV good bezig is
dat zie mer edereijn loaten loapen VEUR NIKS
t's neet dat iech houben un wereld speuler vind huur es in valler heet heer het altied good gedoan en MVV mer schriewe, ver motte get met de jeugd doen en dergelijke mer ze loate ze gewoen weg loape of de speuler in kwestie welt zelf weg.
Es MVV de speulers ieder un contract oan beeijd en neet op het aller leste momint daan kinnen ze nog un transfair cent oan euver houwe noe kriege ze niks
Misschien welt heer wel un vaste bassis ploats mer diech weurs oach gein dirkteur este un joar bij unne baas werks (snapste wat iech bedoel ? ) de mos vaan 0 oaf oan beginnen he
en doar bij pak Yori schrooien MVV wet dat het contract oaf lup ze welle wel verder met heum veur wat mot dat zoe laat allemoal vind het daan neet gek dat ze zoe de deur oet loape. misschien bin iech te veurbaarrig mer zoe iech iech er euver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 10:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #73

tuutsje schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

tuutsje schreef : Ik denk dat we komende week weinig kunnen verwachten. Een gedeelte van de technische staf heeft vakantie.


Klopt. Als mijn baas op vakantie is, is er niemand in het bedrijf die de taken van mijn baas overneemt. Als ik op vakantie ben, is er niemand die mij taken overneemt.

Kom op....morgen sta je zeker te schreeuwen dat er nieuws is?

Edit;

Ik weet natuurlijk niet in welk bedrijf jij werkt, maar als er sleutelfiguren niet aanwezig zijn die belangrijke beslissingen moeten nemen (zeg maar het vastleggen van spelers). Worden deze echt niet genomen totdat de zogenoemde bazen terug zijn van hun vakantie.

Dus schreeuw zelf niet zulke kortzichtige opmerkingen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 12:28
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #74
Ik mag tot hopen dat beslissingen mbt transfers gewoon genomen worden ongeacht wie op vakantie is. De voetbalwereld houdt geen rekening met vakanties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 14:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #75
Het ligt er natuurlijk wel aan, hoe lang er vakantie is. Het kan ook vakantie zijn tot 10 augustus. Ik weet niet in hoeverre MVV in staat is, om iets te veranderen wat al jaren zo is. En dat is vanaf de 4e wedstrijd ongeveer, het elftal pas bij elkaar te hebben, waarna blijkt dat in de winterstop versterking moet komen. Als dit opnieuw zo is, dan is het inderdaad vakantie tot 10 augustus...is het niet meer zo, dan moet ik de uitspraak van "binnen 2 jaar eredivisie" redelijk serieus gaan nemen. Ik laat me verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden