Transfergeruchten seizoen 2019/2020

24 juni 2019 14:15
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #151
Standard haalt bezem door de kern: 'Acht spelers mogen vertrekken'
Gepubliceerd: zondag 23 juni 2019 om 07:18
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook


Standard heeft al flink uitgepakt op de transfermarkt en haalde onder andere Castro en Boljevid. Daar lijkt het niet bij te gaan blijven, want ook Limbombe en El Kaddouri worden gelinkt aan de Rouches. Dat zal ook voor een pak uitgaande transfers zorgen.


Zo meldt La Dernière Heure dat Jerom Déom en Dimitri Lavalée niet moeten hopen op een doorbraak bij de Rouches. Het duo werd afgelopen seizoen uitgeleend aan MVV en mag vertrekken.
Zij zijn niet de enige die terugkeren na een uitleenbeurt. Ook Uche Agbo, Duje Cop en Valeriy Luchkevych keren terug, maar mogen op zoek gaan naar een nieuwe club.
Volgens Sport/Voetbalmagazine mogen ook Paul-José Mpoku en Mehdi Carcela uitkijken naar een nieuwe uitdaging. Michel Preud'homme wil het duo graag zien vertrekken, al hebben Mpoku en Carcela niet meteen haast om te verhuizen.
Daarnaast zou ook Milos Kosanovic bij een goed bod de club mogen verlaten, wat het totaal brengt tot acht mogelijke vertrekkers bij de Rouches.


Niks veur us tussen ??????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 15:47
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #152

UsMvvKe01 schreef : Niks veur us tussen ??????


Uhm, op Lavalée en Déom noa zien dat allemoal internationals. Niks veur us dus nein

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 17:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #153
Hopelijk komt er nog een overeenkomst met Jordy Croux..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 19:03
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #154
Jordy Croux..schijnt met roda in gesprek te zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 19:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #155
Zoals hij de laatste wedstrijden speelde, een versterking voor MVV, een verzwakking voor Aken Noord!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2019 20:52
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #156

De Zwarte Vogel schreef : Zoals hij de laatste wedstrijden speelde, een versterking voor MVV, een verzwakking voor Aken Noord!

Dat is wel erg korte termijn gedacht. We weten allemaal wat Croux te bieden heeft. Ik vraag me echter af waar dat gerucht op gebaseerd is. Ik ken Croux ook als een 'echte' Sjeng, die gaat echt niet zomaar de stap naar Roda zetten. Croux weet ook dat dit een zeer gevoelige stap is. Ippel eigenlijk hetzelfde, al speelt bij Ippel misschien wel wat meer de teleurstelling mee dat MVV hem geen betere aanbieding heeft gedaan. Het gerucht van Ippel gaat ondertussen al enige tijd rond, goede kans dat hij ook wat de kat uit de boom kijkt of er niets beters voorbij komt.

Ik moet zeggen dat ik ondertussen ook wel toe ben aan wat vers transfernieuws, liefst dan ook gewoon gelijk concreet. MVV start de voorbereiding ieder jaar wel weer met een aantal testers, regelmatig spelers die ze eerst een paar keer laten meetrainen, maar met wie ze al een akkoord hebben. Ben dus benieuwd welke nieuwe gezichten we bij de eerste training zullen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2019 14:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #157
Pfff te wèrm um speulers te hoale noe heh. Mer jeh, ut kump wel good....en zoe neet, daan neet heh....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 09:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #158
Ik lees net op nu.nl dat PSV een nieuwe reservedoelman heeft aangetrokken: Robbin Ruiter van Sunderland. Kurkuma vertrekt waarschijnlijk naar De Graafschap. Jeroen Zoet, Unnerstall en Ruiter dus.
Luuk Koopmans gaat volgens verwachting ook vertrekken. Ik hoop dat MVV hem een mooi contract aanbiedt. Ik vind hem een goede keeper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 10:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #159
Koopmans staat in de belangstelling van Sparta. Ik ben het helemaal met je eens FRank, maar ik vrees dat hij onhaal- en onbetaalbaar is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 10:21
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #160

Brncic schreef : Koopmans staat in de belangstelling van Sparta. Ik ben het helemaal met je eens FRank, maar ik vrees dat hij onhaal- en onbetaalbaar is...


Zeg nooit nooit....gisteren weer zwart op wit dat ze binnen twee jaar willen promoveren. Als je als speler ambitieus bent, MVV hiermee aantrekkelijker wordt en het feit dat er meer spelersbudget beschikbaar is. Al ben ik het natuurlijk met je eens dat het een lastig verhaal wordt.

Overigens wel leuk op het forum van onze buren: zij denken werkelijk dat Croux en Vermijl daar een proeftraining gaan maken. Maar goed, alles wat hier weggaat gaat volgens ons naar hun (al zeggen ze het allemaal zelf op het forum....) wat kun je daar lachen, vooral met Dorpsgek. Die doet zijn naam eer aan:lachen: :lachen:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 10:27
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #161
Bericht van MVV op Facebook:

Eerste training van het seizoen 2019-2020!

Vandaag trainen zowel Marnick Vermeijl als Joe Felix mee met de selectie.

Vermeijl is geen onbekende en staat op het punt om zijn huurovereenkomst om te zetten naar een 1-jarig contract met een optie voor nog een jaar.

Testspeler Joe Felix is van Engelse afkomst en heeft een verleden bij Queens Park Rangers. Felix staat bekend als een speler die over de gehele rechterkant inzetbaar is.

#KomOpDieRoeie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 11:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #162

Lijnsje@tappunt schreef : Overigens wel leuk op het forum van onze buren: zij denken werkelijk dat Croux en Vermijl daar een proeftraining gaan maken. Maar goed, alles wat hier weggaat gaat volgens ons naar hun (al zeggen ze het allemaal zelf op het forum....) wat kun je daar lachen, vooral met Dorpsgek. Die doet zijn naam eer aan:lachen: :lachen:



Er zijn er - meerderen - op dat prikbord die glashard beweren dat Vermijl en Croux daar vandaag meegetraind hebben. Tot iemand er op wijst dat Vermijl bij MVV traint en gaat tekenen, en dat Croux helemaal niet op de foto's staat. Dan reageren ze gewoon niet meer.

Ippel tekent overigens bij Lommel. Ook die kunnen ze en ook wijzelf dus vergeten. Benieuwd wat Croux gaat doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 12:46
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #163
Ben ik de enige die komend seizoen positief tegemoet gaat en vind dat de selectie al aardig op orde is? Vorig jaar hadden we de eerste 4 wedstrijden niet eens een spits, nu staat er bij de eerste training al een (zo goed als) basiself.

(Deusings)
Vermijl-Martina-Mares-Gunst
Nys-Holtby-Kostons
(Felix)-vd Hurk-Schroijen

Felix pas een training gespeeld dus geen oordeel over te vellen, zelfde geld voor Deusings. Maar de basis staat er, een paar spelers voor de reservebank (standard luik? en jeugdspelers) en je kunt zo het seizoen beginnen. Neemt niet weg dat ik graag nog een versterking op elke linie. Maar ja, (zo goed als) 11 basisspelers op de eerste training bij mvv is lang geleden, dus veel zal er niet meer bijkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, vleeskees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 13:01
vleeskees
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #164

mvv925 schreef : Ben ik de enige die komend seizoen positief tegemoet gaat en vind dat de selectie al aardig op orde is? Vorig jaar hadden we de eerste 4 wedstrijden niet eens een spits, nu staat er bij de eerste training al een (zo goed als) basiself.

(Deusings)
Vermijl-Martina-Mares-Gunst
Nys-Holtby-Kostons
(Felix)-vd Hurk-Schroijen

Felix pas een training gespeeld dus geen oordeel over te vellen, zelfde geld voor Deusings. Maar de basis staat er, een paar spelers voor de reservebank (standard luik? en jeugdspelers) en je kunt zo het seizoen beginnen. Neemt niet weg dat ik graag nog een versterking op elke linie. Maar ja, (zo goed als) 11 basisspelers op de eerste training bij mvv is lang geleden, dus veel zal er niet meer bijkomen.


Nope, ik ga ook aardig positief/optimistisch, wellicht naief het komende seizoen tegemoet.
Ik denk dat er nog zeker genoeg te halen valt om zelfs spelers van deze 11 (10) te vervangen voor de basis, maar het begint goed te kriebelen hier.
Ook de nieuwe staff geef ik graag een kans en hopelijk brengt het allemaal wat nieuws en explosief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 13:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #165
Moeten we blij met de basis die vorig jaar 12e werd?
Dit begin is gewoon zoals elk jaar bij mvv.
Veel werk aan de winkel dus nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden