Transfergeruchten seizoen 2019/2020

28 juni 2019 12:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #181
Interessante discussie. Van beide kanten sommige goede argumenten en sommige minder goede argumenten in mijn optiek. Koopmans was natuurlijk een topkeeper voor ons, zo lang we geen andere keeper hebben vind ik het veel te gemakkelijk om te roepen dat we dat niet gaan voelen. Ook al hebben we geld voor een vervanger. Lavalée vergelijkbaar verhaal, al schijnen we volgens de Limburger dus nog in gesprek over hem te zijn (ik hoorde elders een paar dagen geleden overigens dat Lavalée al rond was met een Belgische club). Zo maar er van uitgaan dat we dezelfde kwaliteit als die twee gaan halen, dat is wat al te gemakkelijk geredeneerd; eerst zien dan geloven.

Tegelijkertijd werkt dat natuurlijk ook andersom. Vermijl en Holtby speelden allebei vorig seizoen lang niet alles. Als (ja, als) die fit blijven gaan we op die posities dit seizoen vooruit - zonder dat het extra geld kost (aanname is dat ze niet in salaris stijgen). En met dat overgebleven geld halen we wellicht niet de kwaliteit van een Koopmans of Lavalée terug op dezelfde posities, maar als we een topper op linksachter en rechtsbuiten weten te halen, dan compenseert dat natuurlijk weer.

We kunnen nog maanden speculeren, en dat gaan we ook doen, daar is het forum natuurlijk ook voor. Maar voorlopig valt er niet zo veel te zeggen. Ik vind verlengen Vermijl en Schrooijen goeie zetten, maar ben heel benieuwd welke nieuwelingen er gaan komen. De stelligheid waarmee sommigen hier zeggen dat het goed komt óf dat het weer een kutseizoen wordt, die snap ik niet zo goed. Kan nog alle kanten op. Er staat nu een basis waarmee je 12e tot 15e wordt. We weten dat dit niet het einde zal zijn, komen zeker nog vier of vijf spelers bij. Afhankelijk van die namen kunnen we kijken of de voorspelling naar boven bijgesteld kan worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 12:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #182
Mvv is even ver als iedere voorbereiding
2 jaar terug riepen ze ook dat ze met spelers spraken die normaal niet met ze wilden praten.
Wij hebben er dat seizoen niks van gezien.
En zolang mvv gebruik blijft maken hun vertrouwde netwerkje heb ik nog geen reden om overdreven positief te zijn.
De tijd zal ut leren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 13:25 28 juni 2019 13:28 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #183
allereerst wil ik aangeven blij te zijn met de reacties. zo kunnen we ook eens normaal discussiëren zonder dat iemand zich meteen irriteert.

Mijn persoonlijke mening is dat het huidige elftal + 3 versterkingen niet genoeg gaat zijn om de top 10 te halen. In mijn ogen moeten er meer spelers bij en zou een beter spelverdeling vanaf het middenveld positief zijn voor de ploeg. De kans dat MVV opnieuw spelers koopt die door de mand vallen is 50% dus dat is maar afwachten of het geen wat komt ook presteert zoals ze moeten doen.

Als er daadwerkelijk meer budget is dan vind ik dat MVV veel meer spelers op proef moet laten komen, meer geld betekent ook meer keus en opties. wie weet vinden we dan die GANSE speler.

Ik hoop dat MVV waar kan maken wat ze roepen en dat wij als supporters ook kunnen zien dat de spelers spelen voor promotie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 15:17
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #184
Wat mij wel opvalt, we horen niets meer van Thal en consorten. die zouden wel eventjes wat geld op halen tog?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 20:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #185

middenstip schreef : Wat mij wel opvalt, we horen niets meer van Thal en consorten. die zouden wel eventjes wat geld op halen tog?


Waar denk je dat die paar ton extra per jaar voor t spelersbudget vandaan komen?!

Thal heeft notabene op die sponsoravond zelf t woord genomen, en het uitgelegd.

De directeur en voorzitter hebben het ook uitgelegd in blogs en persbericht.

Wat wil je nog meer horen?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 21:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #186
Meen me iets te herinneren van 2 tot 3 ton extra voor de komende 2 jaar .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 17:19
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #187
Morge op training speler van 1meter en 98 cm ??
Bron iemand die het kan weten .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 17:36
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #188

ouwe rot schreef : Morge op training speler van 1meter en 98 cm ??
Bron iemand die het kan weten .


Volgens mijn bron 1m90 ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 18:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #189
Als je op vorig jaar open dag moet geloven word Deisings gewoon onze eerste keeper dus verwacht maar geen koopmans.
Als het klopt van de verdediger (Hoop op Lavelee) en het is een redelijke dan heb je achterin ook wel een goed team staan. Misschien nog een vervanging voor Gunst. En natuurlijk aangevuld met huurspelers van Luik.
Middeveld met Holtby Kostons en Nys is natuurlijk te weinig spelers en qua kwaliteit mag er wel wat erbij. Zowiezo om de schorsingen op te vangen en concurentie.
Aanvallend zijn we ook niet slecht met Schrooijen en van den Hurk. Alleen hoop ik nog op Croux zowiezo. Sinds hem ging van den Hurk meer scoren.
Dus we hebben in mijn ogen toch al een sterker elftal er staan dan vorig seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 19:41
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #190
Sommige forumleden roepen dat we nu al een sterk team hebben pffff word je niet goed van. Met het huidige spelersmateriaal eindig je onderaan in het rechterijtje, zet die Mvv -bril eens even af!!
Afgelopen twee seizoenen zijn de supporters weggejaagd door het voetbal wat niet om aan te zien was.
Mvv moet nu maar eens laten zien dat ze hun beloften nakomen, wil je naar de eredivisie dan moet Mvv de selectie met minimaal 5 kwalitatief goede spelers versterken. Het is dus nog even afwachten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 20:26 30 juni 2019 20:26 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #191
Kunnen we alsjeblieft niet telkens weer opnieuw de discussie starten over hoe MVV er nu voor staat? Sommigen vinden beter dan vorig seizoen, anderen minder. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Soit. Op naar de transfergeruchten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 21:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #192

TPC schreef :

ouwe rot schreef : Morge op training speler van 1meter en 98 cm ??
Bron iemand die het kan weten .


Volgens mijn bron 1m90 ;)


Dat gaat helaas niet door. Ik kon geen vrij krijgen ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 22:51
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #193

TPC schreef :

ouwe rot schreef : Morge op training speler van 1meter en 98 cm ??
Bron iemand die het kan weten .


Volgens mijn bron 1m90 ;)

Benieuwd wat we in de kuip hebben.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2019 08:48
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #194
Volgens Trepke is het Mahmutovic, Luxemburgs International. Gehuurd van Middelsbrough.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2019 09:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #195
Ik ga hier echt niet de indruk wekken dat ik die jongen kende voor deze berichten, maar ben er op papier behoorlijk tevreden mee. Jong, lang, sterk, doet ervaring op bij de nationale ploeg - zelfs al is het maar Luxemburg. MVV huurt hem dit jaar, zijn contract bij Middlesborough loopt na dit jaar af, volgens de geruchten is MVV al in onderhandeling om hem ook meteen na dit jaar een contract te geven. Goed bezig!


Op mijn wensenlijst blijven over: een keeper (ook al schijnt Deusings het te worden), een linksachter, een middenvelder en een rechtsbuiten. En daarna wellicht nog meer spelers voor de breedte.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden