Ontevredenheid topic

05 aug 2016 13:00
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Ontevredenheid topic #181

Napoleon schreef :

Audiowaste schreef :

Napoleon schreef : Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.


Ik moet de eerste sponsor nog vinden die zijn geld minimaal heeft terugverdiend, bij welke sport of club dan ook. Natuurlijk is sponsoren puur vanwege emotionele binding of good-will. Als jij de verwachting heb om als sponsor bij MVV een manier te vinden om je investering terug te verdienen, dan zou ik heel rap mijn verwachtingen eens bijstellen. Volgens mij is dat bij jou ook een beetje het probleem, je verwacht veel te veel. Het enige wat MVV kan bieden aan sponsors is publiciteit en netwerken, als er een manier was om geld te verdienen, had MVV dat natuurlijk al lang gedaan. Ik bedoel, ik sponsor Veer Zien MVV ook iedere maand met 10 euro, denk je dat ik de verwachting heb dat geld nog ooit terug te zien? Nee, ik doe het uit liefde voor de club.



Wat een onzin wat je schrijft , als sponsoring bedrijven alleen maar geld kost en niets oplevert dan stoppen ze uiteindelijk allemaal mee. Omdat je bij MVV blijkbaar je investering niet terug kunt verdienen klopt het concept niet. Wij hebben , omdat we zagen dat MVV geen concept heeft wat echt werkt we onze verwachtingen ook bijgesteld naar nul (0) dit heeft geresulteerd in stoppen met sponsoring.

Maar juist als je als club naar boven wilt zult je iedereen binnen boord moet houden en juist moeten groeien in je budget , maar dit kan alleen als j echte USP's hebt als club waarin bedrijven iets zien waarom ze gaan investeren en hoe zo dmv dat middel aan potentiele nieuwe klanten kunnen komen, naar mijn inziens heeft MVV dat veel te weinig , gevolg daarvan is dat we in ons budget niet of nauwelijks gaan groeien , alleen prive investeerders die emotioneel verbonden zijn aan de club kunnen wat extra centen erin stoppen, leuk voor de club maar dat vind ik geen goed business model
Ik had zo 3 gouden tips voor de club die datgene wat ik hier bovenschrijf ook omgezet krijg in meerwaarde en in nieuwe sponsoren !


Kun jij mij eens v.w.b. jouw 3 gouden tips vertellen wat jij hebt voorgesteld, Napoleon? Het lijkt mij stug dat het bestuur daar niks mee zou doen. Ik ben benieuwd!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2016 20:16
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #182
Wat hebben wij het goed in Zuid-Limburg. Max Verstappen, Tom Dumoulin en Kuipers bij MVV. Hoe kan iemand uberhaupt ontevreden zijn hier ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2016 20:24 07 aug 2016 20:25 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ontevredenheid topic #183

krampioen schreef : Wat hebben wij het goed in Zuid-Limburg. Max Verstappen, Tom Dumoulin en Kuipers bij MVV. Hoe kan iemand uberhaupt ontevreden zijn hier ?


Gans gemekelek:
1) Max Verstappen kump neet oet Mestreech, dus dao bin iech oontevreie euver
2) Tom Dumoulin kump oet Mestreech mer sprik gein Mestreechs, dus ouch dao kin iech euver klaoge
3) Nick heet 'n jaor droet gelege en mesjiens waore veer mèt Nick wel kampioen gewore....

Zuuste noe krampioen, zoe lesteg is 't neet um oontevreie te zien :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2016 10:27 08 aug 2016 10:36 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 961
Meer
Ontevredenheid topic #184
hier maar even: waar is het topic transfergeruchten gebleven?

edit: laat maar... hij is alweer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 17:37 23 sept 2016 17:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ontevredenheid topic #185
Ontevredenheid = neet content op zien good Mestreechs

en dat is de jong......

en behuurlik malcontent bin iech...

Deja VU is Frans veur ...dat höb iech al ins gezeen ( geleeze of gehuurd)
en dat geveul bekrup miech noe....


e paar jaor gelije mocht uzzen Trots ( Rene oet de verbooje stad dus) neet promoveere..
Tjeh... dao euver is genog gezag ...
en dat is numt men op zien Salemans: voltoejt verleie tied

Noe lees iech dit sezoen nondezju weer in versjillende rebrikke es 't euver promoossie geit:

"jeh, mer..."

"neet good genoeg..."

"' inkoope op die pesissie...

"" zwaak ..."

en gaank zoe nog mer e keteer tot oor door...

Noondemieljaar....

Deja VU:

in 't jaor dat veer de ierste kier promoveerde ....
zaote veer aoch ( waor nne behuurlik kawwe winter) mer met 1.00 - 1.500 maan in de Geusselt...
zellefs teege Voldedam mer 861 dach iech....

Noe mot 't ins gedoon zien met dat zeiverklaose, sajeleerse gezok !

Zitte veer noe neet met mie maan in uzzen tempel...?
Höbbe veer neet de feinste fans die e klupke ziech kin winse (veural jekerein oppe Eenzjelsaajt tribuun)

Dus boerum noe neet ....
Drin geluive...
Blieve koume...
Blieve zinge....




"Blenco zong 't al....en misjien wel dit sezoen.... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 16:25
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Ontevredenheid topic #186
Ik wil Sven Braken terug.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2016 13:54
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Ontevredenheid topic #187
waarom?omdat hij 2 doelpunten maakt tegen MVV?eerste waardeloos gedekt door kuipen en pereira en de tweede wel heel erg naïef gedekt door Nys.
Niet tegen staande mocht hij zich tegen het eind van het seizoen bewijzen als echte spits is hij altijd welkom hij was per slot van rekening een van ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2016 17:45
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Ontevredenheid topic #188
Een jonge van hier die zeker niet minder is dan de huidige spitsen.
Een spits die de kortste weg zoekt naar de goal ook bij andere momenten in de wedstrijd.
Wat betreft fout verdedigen.....tja dan gaat er nooit gescoord worden.
Maar dan doe je toch de de actie bij de 2e goal van Braken te kort.

Hij gaat daar na zijn zware blessure nog wel meer maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2016 22:22
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #189
Bah wat walg ik van die belofte teams.
Vanavond hebben jong Ajax en PSV opnieuw bewezen dat ze niet in de jupilerleague thuishoren.
Hopelijk komen de clubs een keer in actie tegen deze competitie vervalsing. Helaas luisteren deze heren niet naar hun achterban.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2017 22:13
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #190
Matige selectie, blessures, minder toeschouwers, nog steeds niet financieel gezond, een voorzitter die wegloopt en roept dat we niet kunnen groeien zonder minimaal E 500.000 meer per jaar. Een falend commercieel beleid en een krakkemikkig stadion.
Concurrenten als VVV en FSC die ons voorbij rennen alsof we stil staan. Hoe tevreden kunnen wij nog zijn? Hoeveel jaren hebben wij nog een overgangsjaar? Hoe lang moeten wij nog horen dat we alleen maar heel voorzichtig moeten opereren? En dat wij voorlopig nog niet veel kunnen realiseren. En dat wij op de goede weg zijn. Ik zie op dit forum diehard fans afhaken. Niet meer vol te houden. Zie ik het verkeerd of zijn we niet goed bezig? Zeg het maar. Ik word er in elk geval niet goed van dat wij al jaren achter de feiten aan lopen, geen stappen maken, en inmiddels qua sukses en groei de minste club van Limburg zijn geworden. Hoe lang gaat dit nog zo door?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2017 23:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Ontevredenheid topic #191
Een selectie die in het begin van het seizoen mooi voetbal heeft gespeeld met goede resultaten, die zelfs de nr2 van Nederland het moeilijk heeft gemaakt. Helaas werd het wat minder nadat 7 (!!) basisspelers gebleseerd raakten. Weer winst gemaakt vorig seizoen in een seizoen waar we op een doelpunt na gepromoveerd waren. Meer seizoenkaarten verkocht. Een voorzitter die goed werk heeft verricht maar die realistisch is en beseft dat er nog wat werk aan de winkel is. Een trouw publiek met een duidelijke verbetering in de sfeer.

Maar goed, er zullen altijd mensen zijn waarvoor het glas half leeg is. Zelden zo'n zuur stuk gelezen als hierboven. Gelukkig werken er mensen met een positieve instelling op kantoor die er alles aan doen om MVV te laten groeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Raffalaldo, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 00:58
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #192
Beste Jeoff,
Je hebt natuurlijk volkomen gelijk. Ik begrijp niet wat mij bezielde om zo n zuur stukje te schrijven. Het gaat fantastisch en het glas is meer dan halfvol. We hebben alleen een beetje pech. We hebben topspitsen, scoren aan de lopende band en we verdienen hopen geld. Ik denk dat we een goede kans hebben om kampioen te..... eh, nou ja, niet dit jaar, maar dan wel volgend...... eh, nou ja, als de overgangsjaren voorbij zijn.
En jij praat over realisme. Op kantoor? Het moet op het veld gebeuren. Niet op kantoor.
Maar goed, ik ben blij dat iemand de moed er in houdt. Blijf volhouden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 07:23
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Ontevredenheid topic #193
Ergens begrijp ik je frustratie wel. Tuurlijk, ook ik zie het liefst dat we elke wedstrijd winnen. Helaas zit het nu tegen. Dat heeft wat mij betreft deels te maken met menselijk handelen en deels met overmacht. Zoveel blessures kun je niet voorzien. En bij een team dat zoveel punten verliest, ebt zelfvetrouwen weg. Dat komt weer terug door punten te pakken. De technische staf is duidelijk aan zet. Wellicht is er in de winterstop iets mogelijk m.b.t. het aantrekken van versterkingen.
Een krakkemikkig stadion? Wat moeten ze dan bij Eindhoven, Dordt, Helmond, RKC, Emmen, Volendam, Den Bosch, Telstar, Almere en (ja ook) Fortuna denken? Die laatste speelt nog steeds in een veredelde betonbak.
En als we het dan toch per se naar de andere Limburgse clubs willen kijken: het stadion van VVV, dat is pas krakkemikkig (anderen noemen dat sfeervol en karakteristiek). En ja, er zijn plannen voor vernieuwing in Venlo en Helmond. Maar dit is de situatie zoals die (wat mij betreft nu is).
Dus ja, het gaat nu slecht. En ja, er moet iets gebeuren. Maar om nu te zeggen dat het alleen maar ellende is... Als MVV fans weten wij toch al lang: supporter ben je vooral als het minder gaat. Al jaren kijken we naar voetbal in de marge (met af en toe uitschieters). Ik moet nog maar zien óf en welke clubs na bijna 20 jaar eerste divisie zoveel mensen naar het stadion trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 08:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Ontevredenheid topic #194
Ik deel de mening dat we dit jaar een stap achter uit gemaakt hebben op het gebied van voetbal.
Dat we een gezonde club hebben mogen we heel blij mee zijn.
Dit is goed werk verricht door het bestuur, supporters, veer zien mvv, supportersclub en dergelijke.
Hier hebben we allemaal aangewerkt.
We zijn eindelijk uit de schulden.

Mijn mening is dan ook dat we daarna op het gebied van voetbal stappen moeten maken.
Stappen vooruit en niet zoals dit jaar een stap achteruit.
Helaas kan MVV dit niet waarmaken en worden we dit jaar weer teleurgesteld.
Ja ik weet dat er blessures zijn, maar daar kun je je niet achter blijven verbergen.
Iedere prof voetballer hoort te kunnen voetballen, iedere spits hoort te kunnen scoren.
Het is heel makkelijk om je te verbergen achter het woord blessures.
Er is dit jaar gewoon slecht aangekocht, klaar!!!
Dit is een fout gemaakt door de TS en MVV.

Met wat voor argumentatie zijn onze spitsen aangenomen, de statistieken zijn slecht, ook van afgelopen jaren. Hier kan de keuze niet op gemaakt zijn.
Kwaliteiten en scorings vermogen zie ik ook niet. Ik kan alleen maar bedenken dat MVV in praatjes is getrapt van spelers of hun vertegenwoordigers.
Het is gewoon triest om te zien dat we vorig jaar een leuk team had waar iedere club moeite mee had en het liefst niet naar de geusselt kwam.
Echter dit jaar komen ze met plezier ons voetbal les geven.
Misschien is bovenstaand iets te overdreven, maar zo voelt het wel bij de supporters. ik ben dit jaar zwaar teleurgesteld in MVV.

Ik vraag me ook af wie met het gouden stikker idee kwam, dit is het makkelijkst uit te voeren van alle werkzaamheden van MVV,
echter een half seizoen later zijn de stikkers er nog niet. Wat voor triest excuses kun je hier voor gebruiken.
In mijn ogen is er geen excuses, dat geld ook voor de oefenwedstrijden.
Ik ben benieuwd hoeveel er in de winterstop geplant zijn.
mijn 1902 kaart is in ieder geval een teleurstelling en het voelt op het moment aan alsof MVV 20 euro heeft gestolen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2017 09:31 07 dec 2017 09:34 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ontevredenheid topic #195
Krampioen, je grijpt elk topic aan om het beleid van MVV aan de kaak te stellen. Ik waardeer dat je betrokken bent bij de club, je houdt van MVV en daarom schrijf je dit. Echter ben je bezorgt of in paniek?

Lang niet alles bij MVV gaat goed, maar....wat MVV goed gedaan heeft de afgelopen 7 jaar is niet regeren volgens de waan van de dag (wat veel andere clubs doen), maar regeren op basis van een solide beleid. Uit nood geboren beleid, de financiën waren en zijn en blijven leidend. Dit is het bestaansrecht van de club, geen euro meer uit dan in, dit gaat zo blijven.

Belangrijk is ook dat het bestuur van MVV, het kantoor en de technische staf niet in paniek raken. Je gooit niet opeens je beleid overboord als het 12 wedstrijden oftewel 3 maanden tegenzit. Dat zou gekkenwerk zijn. Daarnaast moeten we naar onszelf kijken, niet hoe andere clubs het doen. Naar andere clubs kijken hebben we de afgelopen 6 jaar niet gedaan, dus nu ook niet.

In 2015 kwam met Bert Kersten de focus meer op voetbal te liggen, het door velen hier vervloekte maatschappelijke stuk van de club bleef belangrijk maar werd niet meer het uithangbord van de club. Dat werd VOETBAL. Op 1! Band tussen bestuur en supporters was zeer slecht op dat moment. MVV bedacht 3 peilers, 3 doelen die volle gas beter moesten, elk jaar. (gemeten vanaf 2015)

Voetbal
Supporters
Commercie

Het voetbal is daadwerkelijk elk jaar beter geworden, Elsen heeft t over 10% per jaar waardoor je vanzelf mee gaat doen om de prijzen. Het voetbalplatvorm kreeg vorm, er zitten goede voetballers in, zij geven, ook dit jaar, advies over hoe de selectie samengesteld wordt. Zoals ik zei je meet pas aan het eind van de competitie, dus Elsen heeft tot nu toe geen ongelijk, voetbal ligt op koers. Dit seizoen is afwachten, daar kan gewoon echt niemand wat van zeggen en daar zijn zat voorbeelden van te noemen. De selectie kan het, dat hebben we gezien.

Pijler Supporters gaat ook beter, het woord sfeer wordt hier zelfs weer positief genoemd. Met vallen en opstaan proberen we weer samen op te trekken, club, team en supporters. Wat mij betreft ook op koers, dit is ook niet iets dat je van vandaag op morgen ff aan of uit zet, dit moet groeien.

En dan de commercie. Ook MVV heeft al langer gezien dat op dit vlak dingen moeten veranderen. Meer geld erbij. Via sponsoren, niet via clubeigenaren. Het bestuur heeft ook hier weer een commissie samengesteld, nog niet zo heel lang geleden. Hier is bij MVV nu echt wel de focus op. Echter ook hier weer, ga je pas beoordelen en evalueren nadat er een redelijke tijd is voorbij gegaan. Weten wij wat de sponsorcommissie onder leiding van Frans Erens op dit moment voor resultaat behaald? Weten wij waarom benoit wesly bij MVV aanwezig was in de nacompetitie? Allemaal gissen voor ons, maar dat wil niet zeggen dat er niks gebeurd. En op dit vlak moet je voorzichtig zijn met communicatie, daarom dat ik MVV op dit vlak de tijd geef. Voor het seizoen 2018/2019 moet je daar echter wel resultaat van gaan zien, maar dat weet MVV zelf ook.

Rustig blijven, dat is belangrijk. Een voorzitter die specifieke kwaliteiten heeft MVV naar een hoger plan te tillen ook. Daar ligt, net als op voetbalgebied tijdens dit seizoen een grote uitdaging. Enige dat wij nu kunnen doen, is alles geven voor de club.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden