>
Ontvangen bedankjes 260
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beetje domme reactie! Door fatsoenlijk gastheerschap kan mvv extra geld generen!krampioen schreef : Op het forum van FSC maken ze zich druk of ze volgend seizoen uberhaupt nog profvoetbal spelen en zo ja hoe ze met 3 kwartjes in godsnaam een selectie kunnen samenstellen. Op dit forum nemen wij voor kennis dat er sponsors zijn die enkele tonnen aan de spelersbegroting toevoegen, structureel !
Wij hebben het over vieze stoeltjes, lekker belangrijk. Neem een natte zeem mee volgende keer of meld je aan om de stoeltjes een dag voor de wedstrijd schoon te maken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
izzo schreef : Misschien kan MVV een X aantal SK's verkopen voor mensen met minder geld maar in ruil dat desbetreffende personen even de stoeltjes nalopen.
Voor elke tribune per rij 1 SK...
[/quot
Dat is een idee !! Is ghostrider ook tevreden. En de vrijwilligers al helemaal.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik ben alleen nog maar positief. Maastricht wordt steeds meer MVV-minded. We zijn financieel stabiel en we maken stappen. Veel respect voor het uitgezette beleid, ook al stelt het ons ongeduld op de proef. We mogen hier klagen als we gefrustreerd zijn, maar, we gaan steeds een beetje vooruit.dreekemvvke schreef : O ja tevreden zijn met hoe het nu gaat is ook zo moeilijk hè
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ik weet niet waar te opperen dan maar hier,als in de catering nu eens iemand alleen maar bier tapte en niet afwachte tot er een bestelling gedaan word zijn we een heel eind verder.
Nu word elke keer de bestelling afgewacht met als resultaat dat mensen te lang moeten wachten!
Dus Eric werk met dit systeem,en je zult zien dat cola en diversen bijzaak zijn,geen aanmerking maar meer een positieve boost...Gr. Opa
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Ik ga even hier verder en niet in het transfergeruchten topic, speciaal voor degene die nog hoop hebben.
Ik begrijp de teleurstelling, ik ben zelf ook teleurgesteld in de slagvaardigheid van MVV nadat je hebt mogen proeven aan betere wijn. Maar laten we alsjeblieft plaatsmaken voor realisme. We kunnen wel blijven vastgrijpen aan termen als 'Overbruggingsjaar', "Tussenjaar" en "We want to go home". Maar na zestien jaar ononderbroken verblijf in de Jupiler League is dat verre van realistisch. De realiteit anno 2016 is, is dat we hier thuis horen in de tweede divisie, niet door pech, niet door de scheidsrechter, niet door de KNVB, maar doordat we een aantal grote concurrentieslagen verloren hebben aan het begin van de eeuw, van een club die wel inzag dat je een BVO runt met netwerken (ware het niet met val en stootwerk), we te laat zijn gaan schakelen met club en stad om die thematische marketing te weerleggen en uiteindelijk deel uit zijn gaan maken van een fijnmazige subcultuur die heel duidelijk laat merken dat niet iedereen welkom is. Dat laatste heeft ook positieve uitwerkingen op de club cultuur, maar laten we eerlijk zijn, dat bewaken en zelf verheerlijken van het eigen plaatsbordje, snoept geen klanten weg bij de omringende concurrenten. Waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken en in te spelen met slogans waar je klanten mee aantrekt. En die transfervergoeding van Letschert laat alleen maar zien dat de aanhouder niet wint, en dat we alleen maar trekken aan een touw waar niets aanhangt, hoe goed en veilig die weg ook is.
Dit is MVV 2.0. MVV 1.0 ligt op het kerkhof, vergane glorie die je, mits je van 'fetisj zonder grenzen' houdt, het beste achter je kunt laten en in de openhaard kunt gooien mocht je the golden years hebben meegemaakt. Dit is MVV 2.0, een club met bestaansrecht (zij het aan een dun draadje), een arme club, uit een armlastige stad die niet wilt meedenken, niet wilt meegroeien met de club en op veel vlakken verstikkend werkt. Een merk met reputatieschade, doch een vurige achterban die ondanks zestien jaar ellende de club blijft steunen door dik en dun. Een club dat financieel thuishoort in de middenmoot van Jupiler League, maar qua passie in de top. Dat aan de begindagen van een nieuw bestaan staat en hoopt ooit een eredivisie club te mogen worden.
We zijn thuis mensen, home sweet home. De enige ambitie die je als club hoopt te hebben is dat je iemand binnenhaalt die succesvol en filantropisch is zodat je weer wat ruimte krijgt om intern je organisatie te verbeteren. Ook wat je je spelers en je supporters belooft, dat moet je kunnen waarmaken, daar moet je eerlijk in zijn. Dat is misschien het enige hekelpunt dat ik heb aan dit beleid, dat is dat er een image wordt gecreëerd die alleen maar van toepassing is op MVV 1.0. Als dat even realistisch wordt gehouden als die euro wat omgedraaid wordt dan zou dat een hoop negativiteit schelen. Maar blijkbaar willen mensen geen afstand doen van het verleden, zelfs het eigen bestuur niet. Vorig jaar met mazzel en een hazensprong Play-offs gehaald die je niet eens had verdiend, dit jaar het reclame praatje van het seizoen, zo maak je het jezelf als club alleen maar moeilijk. 1500 verkochte seizoenskaarten zegt genoeg over die ambitie. Daarnaast haal je Ippel en Nys binnen met datzelfde reclame plaatje vorig seizoen, dit seizoen kijken ze om zich heen, zien niets van die driejarige belofte over groei. Wees daar toch realistisch in, het werkt alleen maar als club tegen je als je dingen belooft die je niet kunt waarmaken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.