Ontevredenheid topic

06 juni 2016 19:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #136
Stoeltjes weg een grote sta tribune meteen meer sfeer! Ik zeg winwin...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 18:35
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #137
Op het forum van FSC maken ze zich druk of ze volgend seizoen uberhaupt nog profvoetbal spelen en zo ja hoe ze met 3 kwartjes in godsnaam een selectie kunnen samenstellen. Op dit forum nemen wij voor kennis dat er sponsors zijn die enkele tonnen aan de spelersbegroting toevoegen, structureel !
Wij hebben het over vieze stoeltjes, lekker belangrijk. Neem een natte zeem mee volgende keer of meld je aan om de stoeltjes een dag voor de wedstrijd schoon te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 19:41
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Ontevredenheid topic #138

krampioen schreef : Op het forum van FSC maken ze zich druk of ze volgend seizoen uberhaupt nog profvoetbal spelen en zo ja hoe ze met 3 kwartjes in godsnaam een selectie kunnen samenstellen. Op dit forum nemen wij voor kennis dat er sponsors zijn die enkele tonnen aan de spelersbegroting toevoegen, structureel !
Wij hebben het over vieze stoeltjes, lekker belangrijk. Neem een natte zeem mee volgende keer of meld je aan om de stoeltjes een dag voor de wedstrijd schoon te maken.

Beetje domme reactie! Door fatsoenlijk gastheerschap kan mvv extra geld generen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 20:12
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Ontevredenheid topic #139
Misschien kan MVV een X aantal SK's verkopen voor mensen met minder geld maar in ruil dat desbetreffende personen even de stoeltjes nalopen.

Voor elke tribune per rij 1 SK...
:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 21:53
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #140

izzo schreef : Misschien kan MVV een X aantal SK's verkopen voor mensen met minder geld maar in ruil dat desbetreffende personen even de stoeltjes nalopen.

Voor elke tribune per rij 1 SK...
:applaus:[/quot

Dat is een idee !! Is ghostrider ook tevreden. En de vrijwilligers al helemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 22:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Ontevredenheid topic #141
O ja tevreden zijn met hoe het nu gaat is ook zo moeilijk hè

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2016 22:17
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #142

dreekemvvke schreef : O ja tevreden zijn met hoe het nu gaat is ook zo moeilijk hè

ik ben alleen nog maar positief. Maastricht wordt steeds meer MVV-minded. We zijn financieel stabiel en we maken stappen. Veel respect voor het uitgezette beleid, ook al stelt het ons ongeduld op de proef. We mogen hier klagen als we gefrustreerd zijn, maar, we gaan steeds een beetje vooruit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2016 21:45 17 juli 2016 21:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Ontevredenheid topic #143
Ik weet niet waar te opperen dan maar hier,als in de catering nu eens iemand alleen maar bier tapte en niet afwachte tot er een bestelling gedaan word zijn we een heel eind verder.
Nu word elke keer de bestelling afgewacht met als resultaat dat mensen te lang moeten wachten!
Dus Eric werk met dit systeem,en je zult zien dat cola en diversen bijzaak zijn,geen aanmerking maar meer een positieve boost...Gr. Opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2016 23:14
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #144

opadiehard schreef : Ik weet niet waar te opperen dan maar hier,als in de catering nu eens iemand alleen maar bier tapte en niet afwachte tot er een bestelling gedaan word zijn we een heel eind verder.
Nu word elke keer de bestelling afgewacht met als resultaat dat mensen te lang moeten wachten!
Dus Eric werk met dit systeem,en je zult zien dat cola en diversen bijzaak zijn,geen aanmerking maar meer een positieve boost...Gr. Opa ;)


Opa is met dorst naar huis gegaan. Dat mag nooit meer gebeuren, oh!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 08:57
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Ontevredenheid topic #145
En volgende keer aub de frikandellen ed. op tijd uitleggen...letterlijk half uur wachten va half zeven...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 09:01 18 juli 2016 09:01 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ontevredenheid topic #146
Mannen, tips of opmerkingen aan VZM zou ik ter plekke in de gracht doen of naar VZM mailen. Althans in dit topic wordt het waarschijnlijk over het hoofd gezien... (er is ergens een Catering en een VZM topic, even zoeken)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 12:53 04 aug 2016 12:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ontevredenheid topic #147
Ik ga even hier verder en niet in het transfergeruchten topic, speciaal voor degene die nog hoop hebben.

Ik begrijp de teleurstelling, ik ben zelf ook teleurgesteld in de slagvaardigheid van MVV nadat je hebt mogen proeven aan betere wijn. Maar laten we alsjeblieft plaatsmaken voor realisme. We kunnen wel blijven vastgrijpen aan termen als 'Overbruggingsjaar', "Tussenjaar" en "We want to go home". Maar na zestien jaar ononderbroken verblijf in de Jupiler League is dat verre van realistisch. De realiteit anno 2016 is, is dat we hier thuis horen in de tweede divisie, niet door pech, niet door de scheidsrechter, niet door de KNVB, maar doordat we een aantal grote concurrentieslagen verloren hebben aan het begin van de eeuw, van een club die wel inzag dat je een BVO runt met netwerken (ware het niet met val en stootwerk), we te laat zijn gaan schakelen met club en stad om die thematische marketing te weerleggen en uiteindelijk deel uit zijn gaan maken van een fijnmazige subcultuur die heel duidelijk laat merken dat niet iedereen welkom is. Dat laatste heeft ook positieve uitwerkingen op de club cultuur, maar laten we eerlijk zijn, dat bewaken en zelf verheerlijken van het eigen plaatsbordje, snoept geen klanten weg bij de omringende concurrenten. Waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken en in te spelen met slogans waar je klanten mee aantrekt. En die transfervergoeding van Letschert laat alleen maar zien dat de aanhouder niet wint, en dat we alleen maar trekken aan een touw waar niets aanhangt, hoe goed en veilig die weg ook is.

Dit is MVV 2.0. MVV 1.0 ligt op het kerkhof, vergane glorie die je, mits je van 'fetisj zonder grenzen' houdt, het beste achter je kunt laten en in de openhaard kunt gooien mocht je the golden years hebben meegemaakt. Dit is MVV 2.0, een club met bestaansrecht (zij het aan een dun draadje), een arme club, uit een armlastige stad die niet wilt meedenken, niet wilt meegroeien met de club en op veel vlakken verstikkend werkt. Een merk met reputatieschade, doch een vurige achterban die ondanks zestien jaar ellende de club blijft steunen door dik en dun. Een club dat financieel thuishoort in de middenmoot van Jupiler League, maar qua passie in de top. Dat aan de begindagen van een nieuw bestaan staat en hoopt ooit een eredivisie club te mogen worden.

We zijn thuis mensen, home sweet home. De enige ambitie die je als club hoopt te hebben is dat je iemand binnenhaalt die succesvol en filantropisch is zodat je weer wat ruimte krijgt om intern je organisatie te verbeteren. Ook wat je je spelers en je supporters belooft, dat moet je kunnen waarmaken, daar moet je eerlijk in zijn. Dat is misschien het enige hekelpunt dat ik heb aan dit beleid, dat is dat er een image wordt gecreëerd die alleen maar van toepassing is op MVV 1.0. Als dat even realistisch wordt gehouden als die euro wat omgedraaid wordt dan zou dat een hoop negativiteit schelen. Maar blijkbaar willen mensen geen afstand doen van het verleden, zelfs het eigen bestuur niet. Vorig jaar met mazzel en een hazensprong Play-offs gehaald die je niet eens had verdiend, dit jaar het reclame praatje van het seizoen, zo maak je het jezelf als club alleen maar moeilijk. 1500 verkochte seizoenskaarten zegt genoeg over die ambitie. Daarnaast haal je Ippel en Nys binnen met datzelfde reclame plaatje vorig seizoen, dit seizoen kijken ze om zich heen, zien niets van die driejarige belofte over groei. Wees daar toch realistisch in, het werkt alleen maar als club tegen je als je dingen belooft die je niet kunt waarmaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 13:22 04 aug 2016 13:23 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ontevredenheid topic #148

houtengerard schreef : Ik ga even hier verder en niet in het transfergeruchten topic, speciaal voor degene die nog hoop hebben.

Ik begrijp de teleurstelling, ik ben zelf ook teleurgesteld in de slagvaardigheid van MVV nadat je hebt mogen proeven aan betere wijn. Maar laten we alsjeblieft plaatsmaken voor realisme. We kunnen wel blijven vastgrijpen aan termen als 'Overbruggingsjaar', "Tussenjaar" en "We want to go home". Maar na zestien jaar ononderbroken verblijf in de Jupiler League is dat verre van realistisch. De realiteit anno 2016 is, is dat we hier thuis horen in de tweede divisie, niet door pech, niet door de scheidsrechter, niet door de KNVB, maar doordat we een aantal grote concurrentieslagen verloren hebben aan het begin van de eeuw, van een club die wel inzag dat je een BVO runt met netwerken (ware het niet met val en stootwerk), we te laat zijn gaan schakelen met club en stad om die thematische marketing te weerleggen en uiteindelijk deel uit zijn gaan maken van een fijnmazige subcultuur die heel duidelijk laat merken dat niet iedereen welkom is. Dat laatste heeft ook positieve uitwerkingen op de club cultuur, maar laten we eerlijk zijn, dat bewaken en zelf verheerlijken van het eigen plaatsbordje, snoept geen klanten weg bij de omringende concurrenten. Waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken en in te spelen met slogans waar je klanten mee aantrekt. En die transfervergoeding van Letschert laat alleen maar zien dat de aanhouder niet wint, en dat we alleen maar trekken aan een touw waar niets aanhangt, hoe goed en veilig die weg ook is.

Dit is MVV 2.0. MVV 1.0 ligt op het kerkhof, vergane glorie die je, mits je van 'fetisj zonder grenzen' houdt, het beste achter je kunt laten en in de openhaard kunt gooien mocht je the golden years hebben meegemaakt. Dit is MVV 2.0, een club met bestaansrecht (zij het aan een dun draadje), een arme club, uit een armlastige stad die niet wilt meedenken, niet wilt meegroeien met de club en op veel vlakken verstikkend werkt. Een merk met reputatieschade, doch een vurige achterban die ondanks zestien jaar ellende de club blijft steunen door dik en dun. Een club dat financieel thuishoort in de middenmoot van Jupiler League, maar qua passie in de top. Dat aan de begindagen van een nieuw bestaan staat en hoopt ooit een eredivisie club te mogen worden.

We zijn thuis mensen, home sweet home. De enige ambitie die je als club hoopt te hebben is dat je iemand binnenhaalt die succesvol en filantropisch is zodat je weer wat ruimte krijgt om intern je organisatie te verbeteren. Ook wat je je spelers en je supporters belooft, dat moet je kunnen waarmaken, daar moet je eerlijk in zijn. Dat is misschien het enige hekelpunt dat ik heb aan dit beleid, dat is dat er een image wordt gecreëerd die alleen maar van toepassing is op MVV 1.0. Als dat even realistisch wordt gehouden als die euro wat omgedraaid wordt dan zou dat een hoop negativiteit schelen. Maar blijkbaar willen mensen geen afstand doen van het verleden, zelfs het eigen bestuur niet. Vorig jaar met mazzel en een hazensprong Play-offs gehaald die je niet eens had verdiend, dit jaar het reclame praatje van het seizoen, zo maak je het jezelf als club alleen maar moeilijk. 1500 verkochte seizoenskaarten zegt genoeg over die ambitie. Daarnaast haal je Ippel en Nys binnen met datzelfde reclame plaatje vorig seizoen, dit seizoen kijken ze om zich heen, zien niets van die driejarige belofte over groei. Wees daar toch realistisch in, het werkt alleen maar als club tegen je als je dingen belooft die je niet kunt waarmaken.


We zitten al 16 jaar in een vicieuze cirkel, zolang er geen miljonair opstaat die geld in MVV wil pompen zal deze cirkel niet doorbroken worden. Al heb ik nog altijd de hoop dat we deze cirkel een keer verbreken door met een hoop mazzel een keer te promoveren via de play off's. Hoop genoeg om mijn seizoenskaart ieder jaar weer opnieuw te verlengen. Al is deze hoop gebaseerd op clubliefde, ik droom verder.

Hoe zit het trouwens met die investeerders/sponsors die geld in de selectie wilden steken? Of is die luchtbel al geknapt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 14:27
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
Ontevredenheid topic #149
Die houtengerard toch; ik lach me rot met die kerel!!! Ik citeer: waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken. Hahaha, onze grootste concurrent was 3 maanden geleden op sterven na dood. Alleen door tussenkomst van die loempiakoning hebben ze nog bestaansrecht; het toenmalige bestuur had er een puinhoop van gemaakt!!!
Blijf jij maar lekker stemming maken met je wollig taalgebruik, Houtengerard. Ik trap er niet in en geef ons clubje/bestuur alle credits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 14:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 610
Meer
Ontevredenheid topic #150
Nou, ik ben het toch met Houten eens.. Huidig aantal verkochte seizoenskaarten 7746.. Als wij dat aantal toch eens hadden waren er een stuk minder problemen met het op tijd rond krijgen van de selectie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden