Ontevredenheid topic

05 aug 2016 10:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Ontevredenheid topic #166

Napoleon schreef : Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.


Ik moet de eerste sponsor nog vinden die zijn geld minimaal heeft terugverdiend, bij welke sport of club dan ook. Natuurlijk is sponsoren puur vanwege emotionele binding of good-will. Als jij de verwachting heb om als sponsor bij MVV een manier te vinden om je investering terug te verdienen, dan zou ik heel rap mijn verwachtingen eens bijstellen. Volgens mij is dat bij jou ook een beetje het probleem, je verwacht veel te veel. Het enige wat MVV kan bieden aan sponsors is publiciteit en netwerken, als er een manier was om geld te verdienen, had MVV dat natuurlijk al lang gedaan. Ik bedoel, ik sponsor Veer Zien MVV ook iedere maand met 10 euro, denk je dat ik de verwachting heb dat geld nog ooit terug te zien? Nee, ik doe het uit liefde voor de club.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #167

Audiowaste schreef :

Napoleon schreef : Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.


Ik moet de eerste sponsor nog vinden die zijn geld minimaal heeft terugverdiend, bij welke sport of club dan ook. Natuurlijk is sponsoren puur vanwege emotionele binding of good-will. Als jij de verwachting heb om als sponsor bij MVV een manier te vinden om je investering terug te verdienen, dan zou ik heel rap mijn verwachtingen eens bijstellen. Volgens mij is dat bij jou ook een beetje het probleem, je verwacht veel te veel. Het enige wat MVV kan bieden aan sponsors is publiciteit en netwerken, als er een manier was om geld te verdienen, had MVV dat natuurlijk al lang gedaan. Ik bedoel, ik sponsor Veer Zien MVV ook iedere maand met 10 euro, denk je dat ik de verwachting heb dat geld nog ooit terug te zien? Nee, ik doe het uit liefde voor de club.



Wat een onzin wat je schrijft , als sponsoring bedrijven alleen maar geld kost en niets oplevert dan stoppen ze uiteindelijk allemaal mee. Omdat je bij MVV blijkbaar je investering niet terug kunt verdienen klopt het concept niet. Wij hebben , omdat we zagen dat MVV geen concept heeft wat echt werkt we onze verwachtingen ook bijgesteld naar nul (0) dit heeft geresulteerd in stoppen met sponsoring.

Maar juist als je als club naar boven wilt zult je iedereen binnen boord moet houden en juist moeten groeien in je budget , maar dit kan alleen als j echte USP's hebt als club waarin bedrijven iets zien waarom ze gaan investeren en hoe zo dmv dat middel aan potentiele nieuwe klanten kunnen komen, naar mijn inziens heeft MVV dat veel te weinig , gevolg daarvan is dat we in ons budget niet of nauwelijks gaan groeien , alleen prive investeerders die emotioneel verbonden zijn aan de club kunnen wat extra centen erin stoppen, leuk voor de club maar dat vind ik geen goed business model
Ik had zo 3 gouden tips voor de club die datgene wat ik hier bovenschrijf ook omgezet krijg in meerwaarde en in nieuwe sponsoren !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Ontevredenheid topic #168
Ik weet niet wie je bent of wat je doet,maar dar interesseerde mij ook niet maar dat je veel onzin uitkraamt weet ik wel zeker .En ik zal je ook zeggen waarom,ten eerste ieder seizoen is anders statistieken van jaren geleden gaan niet meer op .Spelers worden ouder ook de jongere spelers leren veel in een seizoen ,bij andere clubs is dat niet anders pakt Eindhoven een club met minder mogelijk heden doet het al enkele jaren goed .Dit kan ook bij mvvi vind ik , vind ook dat mvv goed heeft in gekocht ,en veel spelers zijn toch gebleven.Maar zo kan ik nog wel even doorgaan ,maar ik geloof dat mvv wel eens de verrassing kan gaan worden..maar als ik zo ontevreden was als jij zocht ik mijn een andere club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:36
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Ontevredenheid topic #169
Napoleon,

Het begint een beetje erg veel op gezeik langs de zijlijn te lijken... Word zelf lid van de sponsorcommissie en voer je ideeen uit, of count your losses en accepteer dat het is zoals het is en in jouw ogen niks is.

Voor wat betreft je moneyball principe qua doelpunten heb je wel goed een punt! Hopelijk weten de matadoore je te verrassen! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #170

dreekemvvke schreef : Ik weet niet wie je bent of wat je doet,maar dar interesseerde mij ook niet maar dat je veel onzin uitkraamt weet ik wel zeker .En ik zal je ook zeggen waarom,ten eerste ieder seizoen is anders statistieken van jaren geleden gaan niet meer op .Spelers worden ouder ook de jongere spelers leren veel in een seizoen ,bij andere clubs is dat niet anders pakt Eindhoven een club met minder mogelijk heden doet het al enkele jaren goed .Dit kan ook bij mvvi vind ik , vind ook dat mvv goed heeft in gekocht ,en veel spelers zijn toch gebleven.Maar zo kan ik nog wel even doorgaan ,maar ik geloof dat mvv wel eens de verrassing kan gaan worden..maar als ik zo ontevreden was als jij zocht ik mijn een andere club.



Dit is wat MVV de laatste 5 jaren laat zien , alles wat jij hierboven schrijft zit daar al in verwerkt
De spelers die voor MVV scoren zijn al spelers met historie en hebben al groei doorgemaakt en zitten eigenlijk al op hun gemiddelde wat betreft doelpunten etc , 45 doelpunten in de JL is gewoon standaard ergens plek 10-16 punt uit , hoe dan ook we hebben 55-60 doelpunten nodig voor plek 5-8 !

Blijf jij maar vooral geloven , dat is prima daar doe je niemand mee kwaad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:38
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ontevredenheid topic #171
@Napoleon
Als ze die nieuwe scorende aanwinsten de lappenmand instampen net als Labylle toen. Dan zit je zonder de middelen, maar het verhoogde target blijft gewoon staan. Dus haal je je target niet en draai je verlies, zonder eigen vermogen. Dat is niet een koers die MVV moet varen vind ik. Het risico moet nooit groter worden dan de beloning.

VVV voetbalt zo, ze waren zo goed als failliet dit seizoen nadat ze wederom hun targets niet haalden, maar toen kwam oud speler Musa's transfertje voorbij en was de bal weer rond, het doel behaald en alle dubieuze middelen in één klap heilig verklaard. Idem dito voor het aankopen van spelers met geld wat je niet hebt in Aachen-Nord, Letschert heeft zichzelf terugverdient. Kun je weer een hele mooie marketing campagne van betalen en je hebt weer ruimte om te speculeren op de volgende aankoop.

MVV neemt geen risico's, wat alleen maar goed is. Maar heeft wel extern hulp nodig om te groeien vind ik. Anders zit je aan de top van je kunnen, als je kijkt naar de resultaten van de afgelopen 3 jaar, dan pieken we. Alles zou zo veel gemakkelijker zijn als we vorig jaar waren gepromoveerd uit de amateurliga, geen reputatie hebben die je moet naleven, alle resultaten, buiten degradatie goed zijn en geen druk op de ketel hebt van je achterban wanneer je per ongeluk op de deurmat van de eredivisie stapt. Zeker als je als club nog schulden moet aflossen uit het verleden. En als supporter precies weet wat je seizoenskaart waard is, en als club weet wat je gemiddelde verkoopcijfers zijn, dan dat hele getouwtrek van seizoenskaart verkopen of er wel of niet wordt meegedaan aan play-off voetbal en het dreigen naar de club wanneer dit niet behaald wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #172
@Houten

je neemt misschien een klein risico wat heel beperkt is , dat hangt af van het verschil wat je als TV gelden/plaats ranglijst krijgt tussen plek 8 en plek 12 bijvoorbeeld of plek 5 en plek 10 om maar wat te noemen.

Maar goed zonder risico te nemen kan je de spits van nu Nkoyi ook eruit worden geschopt en dan gaan je 15 doelpunten , dan hebben we helemaal een probleem om te scoren.

Ik ben er voor om een beperkt risico te nemen, of noem het anders ik ben er voor om voor 1 of 2 spelers te investeren die je mogelijker wijs meer richting plek 8-5 kunnen brengen dan wat we nu hebben, wat we nu hebben komen we echt niet verder dan plek 10 , misschien met een beetje mazzel plek 9 maar dan houdt t op. Ik denk eerder dan we plek 11-13 terecht gaan komen

Willen we vooruit dan zullen moeten investeren maar ja met Erens en Kersten aan t roer zie ik dat somber in, een voorzitter als Wesley hadden we nodig !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:47
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Ontevredenheid topic #173
Jammer dat mensen die kritisch zijn altijd als negatieveling worden weggezet. Napoleon heeft in dit geval volkomen gelijk. Zet die rood witte bril eens voor heel even af en bekijk de feiten. Als jij tevreden bent na met de hakken over de sloot 10de worden vorig seizoen, play offs halen waar je eigenlijk geen recht op hebt, maar toegewezen krijgt omdat er spek en bonen teams in onze competitie zitten. Dan slechts 2 goede wedstrijden spelen in de play offs en doen alsof dit een sterren ensemble is dat MVV bij elkaar heeft weten te houden en de rest van het seizoen vergeten? Seizoenskaarten en toeschouwersaantallen zakken eerder niet voor niets dan dat ze stijgen.

Er gaat al meer dan 16 jaar structureel iets mis binnen deze club. Er is geen groei. Van professionalisering kun je niet spreken als er slechts 3 man op kantoor werken. Er moet op commercieel en technisch gebied een heel andere wind gaan waaien. (proffesioneel) Commercieel beleid is er in mijn ogen op het moment niet. Dat lijkt mij dus de makkelijkste investering. En zoals Jef van Thiel al aangaf in MVV TV; kijk eens niet naar wat het kost maar naar wat het oplevert.

Het technisch beleid van Ron Elsen... Waar moet ik beginnen... Kijk alleen al eens naar het spelersmateriaal waar we jaar in jaar uit in vissen. Sommige weten vast wel een paar uitzonderingen te benoemen, maar ik verwijs naar de 11de plaats op de ranglijst als gemiddelde eindklassering de laatste jaren. Daar doe ik het niet langer voor. Het aanblijven van zijn technisch beleid betekend de komende jaren in het zelfde cirkeltje door blijven dabbelen. En geloof mij, dan haken er heel wat mensen af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:52 05 aug 2016 11:57 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #174

Hugo schreef :
Voor wat betreft je moneyball principe qua doelpunten heb je wel goed een punt! Hopelijk weten de matadoore je te verrassen! :)

Je kunt het ook zo zien. Als de tegenstander 1 doelpunt maakt moet jij er voor zorgen dat je er 2 maakt. Dus als je een hele goede verdediging hebt( wat MVV nu heeft) dan maakt de tegenstander weinig goals. Als dat vaak 0 doelpunten zijn hoeft MVV maar te zorgen voor 1 doelpunt. Dus het gaat niet om het aantal doelpunten maar om een goede verdediging en de 3 punten. B..t.w. als je 3 goals tegen krijgt in een wedstrijd heb je tóch al vaak verloren. Dan moet je er al met 4 doelpunten overheen. Zo'n wedstrijd tel ik nog niet eens mee. Maar wat ik bedoel is: Je moet het pèr wedstrijd bekijken en niet het aantal goals over het hele seizoen. Die redenatie klopt niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 11:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #175

Hugo schreef : Napoleon,

Het begint een beetje erg veel op gezeik langs de zijlijn te lijken... Word zelf lid van de sponsorcommissie en voer je ideeen uit, of count your losses en accepteer dat het is zoals het is en in jouw ogen niks is.

Voor wat betreft je moneyball principe qua doelpunten heb je wel goed een punt! Hopelijk weten de matadoore je te verrassen! :)


@Hugo, bestuur wil niet met mij in gesprek , vinden me te lastig en hebben lange tenen, dus mijn ideen die echt top zijn en werken kan ik helaas niet kwijt

Ik hoop ook dat er een aantal spelers meer doen dan verwacht, Losheij en Verheijdt zouden dat dan moeten doen, of Nkoyi er 20 maakt betwijfel ik , heb hem nu al op 15 ingeschaald , wie weet zich nog een speler te herrineren die er 15 en meer per seizoen inschoot ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 12:03 05 aug 2016 12:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #176
Onzin. Je kunt 100 goals tegen krijgen en 40 goals mee en tòch in de top 5 staan. Het gaat pèr wedstrijd om de 3 punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 12:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #177

Schapendonk schreef : Onzin. Je kunt 100 goals tegen krijg en 40 goals mee en tóch in de top 5 staan. Het gaat pèr wedstrijd om de 3 punten.



Nee het is geen onzin, check de laatste 5 jaren de rankings maar een van de JL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 12:14 05 aug 2016 12:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #178

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : Onzin. Je kunt 100 goals tegen krijg en 40 goals mee en tóch in de top 5 staan. Het gaat pèr wedstrijd om de 3 punten.



Nee het is geen onzin, check de laatste 5 jaren de rankings maar een van de JL

Ja in dat moet ik je gelijk geven. Dat zijn de statistieken maar statistisch gezien hoef je met een goede verdedediging ook maar weinig te scoren. Roda had toen tot voor 5 wedstrijden van het einde minder gescoord dan de eerste 10 van de JL en zijn tóch gepromoveerd (met 69-58). Het wil ook weer niet álles zeggen. Laat MVV maar lekker veel met 1-0 winnen. Mij hoor je dan niet klagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 12:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Ontevredenheid topic #179

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : Onzin. Je kunt 100 goals tegen krijg en 40 goals mee en tóch in de top 5 staan. Het gaat pèr wedstrijd om de 3 punten.



Nee het is geen onzin, check de laatste 5 jaren de rankings maar een van de JL

Ja in dat moet ik je gelijk geven. Dat zijn de statistieken maar statistisch gezien hoef je met een goede verdedediging ook maar weinig te scoren. Roda had toen tot voor 5 wedstrijden van het einde minder gescoord dan de eerste 10 van de JL en zijn tóch gepromoveerd. Het wil ook weer niet álles zeggen. Laat MVV maar lekker veel met 1-0 winnen. Mij hoor je dan niet klagen.


Tuurlijk, ik snap ook wat je bedoelt , er zit altijd een marge in. Alleen bij ons zit dat nooit echt mee op een of andere manier
Wij moeten dus zorgen idd dat we een Berlijnse muur achterin hebben , en voorin hopen dat we toch het net vinden en zo met 2-1, 1-0 etc de punten pakken , maar ja jij weet ook net zoals ik dat de laatste 2 jaren we dat gewoon niet brengen.

Maar goed vanavond beginnen we , de nul vasthouden is van belang, verleden jaar maakte dat kutje van Coppens die enorme blunder dat we daar weer met 1-0 verloren , als we vanavond 0-0 spelen ben ik al dik tevreden !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 12:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #180
Ja een Berlijnse muur. Doe mij maar de Chinese :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden