Ontevredenheid topic

04 aug 2016 15:40 04 aug 2016 15:41 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ontevredenheid topic #151

jovkle schreef : Die houtengerard toch; ik lach me rot met die kerel!!! Ik citeer: waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken. Hahaha, onze grootste concurrent was 3 maanden geleden op sterven na dood. Alleen door tussenkomst van die loempiakoning hebben ze nog bestaansrecht; het toenmalige bestuur had er een puinhoop van gemaakt!!!
Blijf jij maar lekker stemming maken met je wollig taalgebruik, Houtengerard. Ik trap er niet in en geef ons clubje/bestuur alle credits.


En wat klop dao neet aon daan? Houte zeet gewoen zoe wie 't is. Marketing is 'n totaal aander oonderdeil/aandere tak van de beleidvoring. Dat heet dus vrij wieneg te make mèt 't gegeve tot ze bekans kepot waore.
Eve 'n aontal sumpel veurbeelde vaan marketing vaan die ScheissVerein : Door gans Limburg make ze reclaam langs de weeg, en ouch investere ze in reclaam make op L Eins.
Daodoor höbste dus 'n bereik dat relatief groet is, en riek tot boete hun eige regio.
En dat heet dus inderdaod es gevolg totste lui aontrèks jao. Wat vèlt dao neet aon te snappe?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 15:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #152
Met dat aantal stonden we voor de competitie al met anderhalve been in de eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 19:24
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Ontevredenheid topic #153

MVVke schreef :

jovkle schreef : Die houtengerard toch; ik lach me rot met die kerel!!! Ik citeer: waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken. Hahaha, onze grootste concurrent was 3 maanden geleden op sterven na dood. Alleen door tussenkomst van die loempiakoning hebben ze nog bestaansrecht; het toenmalige bestuur had er een puinhoop van gemaakt!!!
Blijf jij maar lekker stemming maken met je wollig taalgebruik, Houtengerard. Ik trap er niet in en geef ons clubje/bestuur alle credits.


En wat klop dao neet aon daan? Houte zeet gewoen zoe wie 't is. Marketing is 'n totaal aander oonderdeil/aandere tak van de beleidvoring. Dat heet dus vrij wieneg te make mèt 't gegeve tot ze bekans kepot waore.
Eve 'n aontal sumpel veurbeelde vaan marketing vaan die ScheissVerein : Door gans Limburg make ze reclaam langs de weeg, en ouch investere ze in reclaam make op L Eins.
Daodoor höbste dus 'n bereik dat relatief groet is, en riek tot boete hun eige regio.
En dat heet dus inderdaod es gevolg totste lui aontrèks jao. Wat vèlt dao neet aon te snappe?


Het valt me op dat Houten Gerard wel erg zuur is geworden over MVV. Dat voortdurende gezeur dat MVV niks is, begint me zo langzaamaan en beetje de keel uit te hangen. Nu schrijft hij MVV qua beleid een voorbeeld kan nemen aan Roda JC. Welnu, geheel terecht merkt jovkle op dat Roda met zijn geweldige beleid hartstikke failliet was geweest als Schrouff zijn club niet met een ongelofelijke injectie van vele vele miljoenen niet had gered. Dat weet iedereen en zelfs Rodasupporters zullen dat niet bestrijden. Dat al jaren dreigende faillissement van Roda werd in elk geval zeker niet voorkomen door het geweldige, voorbeeldige beleid van Roda. Nee, door dat voorbeeldige beleid (geld uitgeven dat er eigenlijk niet is) werden de schulden van Roda de afgelopen jaren alleen maar groter. De dure reclame langs de wegen heeft misschien mensen naar het stadion gelokt, maar lang niet genoeg mensen om het dreigende faillissement te voorkomen. Ik vind die reclame bepaald geen bewijs van goed, navolgbaar beleid (waar pr en marketing onderdelen van zijn).


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 19:44 04 aug 2016 19:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ontevredenheid topic #154
Ik neem nergens het woord beleid in mijn mond Ben, zeker niet in zijn gehele vorm. Ik heb het puur over marketing, over een periode van meer dan zestien jaar. Daar mag je toch wel concluderen dat we enorm veel kansen hebben laten liggen? Ik heb het over meerdere verantwoordelijken over verschillende periodes die hun kans hebben laten liggen om meer uit te beelden dan de concurrentie. Oftewel de erfenis van de club.

Ik noem het huidige beleid in mijn betoog hierboven 'Goed en veilig', ik keur de koers helemaal niet af. Ik vraag me alleen af of het ooit de vruchten zal afwerpen op sportief vlak, gezien onze concurrenten (ja ook Fortuna) beloond lijken te worden voor de rigoureuze koers die zij varen. Het lijkt me toch wel duidelijk dat ik de laatste ben die deze koersen verheerlijkt, gezien mijn hommages in het Roda en Fortuna topic hier.

De enige kritiek die ik lever op de organisatie is dat men meegaat in het verwachtingspatroon van de supporters. Dat gewoon niet in lijn staat met wat mogelijk is (Tenzij dat het best bewaarde geheim van 2016 is?)

Ik weet niet of je de media in de gaten hebt gehouden de afgelopen week omtrent MVV. Maar de leidraad van de onderwerpen was de 'teleurstelling over het aankoopbeleid' en de slagvaardigheid van MVV. (Reginald Thal, Ricardo Ippel (MVV TV) en De Limburger hadden het hierover. ) Die zijn zeker ook allemaal verzuurd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 21:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Ontevredenheid topic #155
Dit seizoen wordt gewoon een seizoen van de middelmaat( moot), we hebben te weinig doelpunten ingekocht een iets af te dwingen
dus plek 10-16 is wat het gaat worden.

Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.

Ik ben er van overtuigd dat ik met een paar andere mensen betere ideeen zou bedenken en meer oprechte interesse in potentiele sponsoren zou tonen dan de sponsor commissie die er nu zit, en de sponsoren komen dan echt wel als men kansen ziet en potentieel ziet om nieuwe markten aan te boren of bestaande markten uit te breiden

Dit alles is marketing , en alleen als het sponsor budget met 500.000- 1000.000 omhoog gaat kunnen wij de stap richting top 5 echt maken , dus gemiddeld 150-300 nieuwe bedrijven aantrekken , dat lijkt een enorm aantal maar ze hoeven helemaal niet uit Maastricht te komen , met een goed idee en concept en plan is alles mogelijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 21:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ontevredenheid topic #156

Schapendonk schreef : Met dat aantal stonden we voor de competitie al met anderhalve been in de eredivisie.


Zeiden ze ook bij Nac maar ze spelen nog steeds dit seizoen Eerste Divisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 23:03
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Ontevredenheid topic #157

Napoleon schreef : Dit seizoen wordt gewoon een seizoen van de middelmaat( moot), we hebben te weinig doelpunten ingekocht een iets af te dwingen
dus plek 10-16 is wat het gaat worden.

Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.

Ik ben er van overtuigd dat ik met een paar andere mensen betere ideeen zou bedenken en meer oprechte interesse in potentiele sponsoren zou tonen dan de sponsor commissie die er nu zit, en de sponsoren komen dan echt wel als men kansen ziet en potentieel ziet om nieuwe markten aan te boren of bestaande markten uit te breiden

Dit alles is marketing , en alleen als het sponsor budget met 500.000- 1000.000 omhoog gaat kunnen wij de stap richting top 5 echt maken , dus gemiddeld 150-300 nieuwe bedrijven aantrekken , dat lijkt een enorm aantal maar ze hoeven helemaal niet uit Maastricht te komen , met een goed idee en concept en plan is alles mogelijk


Beste Napoleon,
Ik lees al vele maanden jouw argumenten over het stoppen met sponsoring. Heel jammer. Maar nu ben je een stuurman aan wal. Dat is nog spijtiger. Ik hoop dat jouw post daarom bedoeld is als een oproep ter discussie en niet, zoals sommigen wellicht kunnen menen, een manier om je frustraties (nog steeds) te uiten. In dat geval roep ik je op: doe er wat aan.

M.i. Bleef mvv op een 10e plek steken omdat de verdediging veel gaten liet vallen in het eerste gedeelte van het vorige seizoen, niet omdat de aanval zoveel scoorde in de tweede helft. Jouw stelling is in dezen dus onjuist. Mvv heeft nu gesleuteld aan de verdediging, ze sterker gemaakt, omdat verdedigers nu eenmaal minder kosten dan aanvallers. Met een iets betere aanvaller (n'koyi) en een iets betere verdediging (Kuipers, O'Connor, betere perreira) zou het dus best zo kunnen zijn dat ze stappen maken op de ranglijst. Daar heb je een Peeters, die te inconsistent was tijdens het gehele seizoen maar het verschil in de tweede helft maakte door zijn vrije trappen, niet echt voor nodig.

I have faith

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2016 23:12
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #158
Red sox. Een uitstekende analyse. Ik zou er nog aan toe willen voegen dat er waarschijnlijk nog geld over is om de selectie te versterken en dat we dus gewoon gaandeweg sterker zijn dan vorig seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Nietzsche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 07:40
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Ontevredenheid topic #159
Iets verbeterende verdediging? Ervaren verdediger Knops en rots in de branding Werker weg, en Stevie P (die ons minimaal 10 punten heeft gekost vorig jaar) en meer dan een jaar geen match in zijn been Kuipers ervoor terug? OConnor kunnen we niet over beoordelen nog maar in de oefenmatchen laat hij het nog niet zien omdat je Stevie P daar wel op beoordeeld dat hij ineens beter is geworden. Ik houd mijn hart vast vanavond met het centraal duo, maar ik ben er uiteraard wel bij.

Come on MVV these are fucking shite!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 08:03
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Ontevredenheid topic #160
Borde langs de weeg, reklaam op L eins: sjöld tot euver de oere[! Es Sjrojf neet waor opgestande waor de begruuting neet good gekeurd door de KNVB en degratie 'n feit; uns kieke of daan 't stadion nog zoe gevöld waor.quote="MVVke" post=56011]

jovkle schreef : Die houtengerard toch; ik lach me rot met die kerel!!! Ik citeer: waarbij onze grootste concurrent toeschouwers binnenhaalt waar wij alleen maar van kunnen dromen, door verdomd goede marketing te gebruiken. Hahaha, onze grootste concurrent was 3 maanden geleden op sterven na dood. Alleen door tussenkomst van die loempiakoning hebben ze nog bestaansrecht; het toenmalige bestuur had er een puinhoop van gemaakt!!!
Blijf jij maar lekker stemming maken met je wollig taalgebruik, Houtengerard. Ik trap er niet in en geef ons clubje/bestuur alle credits.


En wat klop dao neet aon daan? Houte zeet gewoen zoe wie 't is. Marketing is 'n totaal aander oonderdeil/aandere tak van de beleidvoring. Dat heet dus vrij wieneg te make mèt 't gegeve tot ze bekans kepot waore.
Eve 'n aontal sumpel veurbeelde vaan marketing vaan die ScheissVerein : Door gans Limburg make ze reclaam langs de weeg, en ouch investere ze in reclaam make op L Eins.
Daodoor höbste dus 'n bereik dat relatief groet is, en riek tot boete hun eige regio.
En dat heet dus inderdaod es gevolg totste lui aontrèks jao. Wat vèlt dao neet aon te snappe?[/quote]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 08:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Ontevredenheid topic #161
Als wij dankzij gemeentegeld een modern stadion hadden en dankzij gemeentegeld 15 van de afgelopen 16 jaar eredivisie hadden gespeeld, en dit seizoen weer eredivisie, zouden wij ongeveer even veel seizoenskaarthouders hebben. Het verschil tussen 1500 en 7500 komt voor het overgrote deel daardoor en echt niet door marketing. Dat gezegd hebbende zijn ze daar inderdaad wel beter in dan wij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 08:50
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Ontevredenheid topic #162
Reclame maake door gans Limburg is ein... De rekening daoveur betaole is twie...

Achter de Wah wah linie doen ze gewoen ein en kieke daan wel of twie ouch nog geit lukke. Veer dinke iers aon twie en laote ein daan mer achterwege umdat d'r gein cent veur zien.

Is e bitsje unne vicieuze cirkel boe veer in zitte. Sjus genog cent um de tent aon de geng te hawwe en niks um te investeren. En is ut spreekwoord neet: iers zeije en daan pas aogste? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 10:36 05 aug 2016 10:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ontevredenheid topic #163

Jacques schreef : Als wij dankzij gemeentegeld een modern stadion hadden en dankzij gemeentegeld 15 van de afgelopen 16 jaar eredivisie hadden gespeeld, en dit seizoen weer eredivisie, zouden wij ongeveer even veel seizoenskaarthouders hebben. Het verschil tussen 1500 en 7500 komt voor het overgrote deel daardoor en echt niet door marketing. Dat gezegd hebbende zijn ze daar inderdaad wel beter in dan wij.


Dat is precies ook wat ik denk! Hun stadion is multifunctioneel, tig winkelketens/restaurants om het stadion. Paar jaar goed gepresteerd and so on....

Er zal op grote schaal geïnvesteerd moeten worden willen wij een fatsoenlijke kans maken op een vertrek uit de juup league.

Desondanks ga ik nog altijd met veel plezier naar MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 10:53
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Ontevredenheid topic #164

tuutsje schreef :

Jacques schreef : Als wij dankzij gemeentegeld een modern stadion hadden en dankzij gemeentegeld 15 van de afgelopen 16 jaar eredivisie hadden gespeeld, en dit seizoen weer eredivisie, zouden wij ongeveer even veel seizoenskaarthouders hebben. Het verschil tussen 1500 en 7500 komt voor het overgrote deel daardoor en echt niet door marketing. Dat gezegd hebbende zijn ze daar inderdaad wel beter in dan wij.


Dat is precies ook wat ik denk! Hun stadion is multifunctioneel, tig winkelketens/restaurants om het stadion. Paar jaar goed gepresteerd and so on....

Er zal op grote schaal geïnvesteerd moeten worden willen wij een fatsoenlijke kans maken op een vertrek uit de juup league.

Desondanks ga ik nog altijd met veel plezier naar MVV!


Ik vind dat de gemeente hierin moet investeren in het terrein om de Geusselt. Neem nou alleen al eens de parkeerplek, dat is toch diep triest. Gaan mensen eens naar het voetbal, geen parkeerplek te vinden, komen ze na de wedstrijd bij hun auto, dikke boete erop...dan gaat je het plezier wel over hoor. De gemeente moet dat stadion veel multifunctioneler maken. Ring erbij, dak erop en je hebt een mooie grote overdekte locatie in het zuiden van het land. Hier profiteert dan iedere inwoner van, meer arbeidsplaatsen, meer toeristen, noem maar op. Maar dit zal wel nooit gaan gebeuren gezien het sport en investeringsbeleid in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 10:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Ontevredenheid topic #165

red sox schreef :

Napoleon schreef : Dit seizoen wordt gewoon een seizoen van de middelmaat( moot), we hebben te weinig doelpunten ingekocht een iets af te dwingen
dus plek 10-16 is wat het gaat worden.

Alleen meer geld voor spelers en vooral beter spelers kan dit doen veranderen, ik zou vandaag weer MVV sponsoren als MVV , een echte USP had voor sponsoren en je een kans had om je investering terug te verdienen, MVV heeft feitelijk aangetoond in de jaren dat ik gesponsord heb ( 7 jaar) dat hier nooit echt over nagedacht is , en dat je investering in MVV als sponsor meer emotineel is dan zakelijk een goede investering, en juist dan laatste vind ik ontzettend spijtig en vooral ook erg jammer en een gemiste kans
Iedere ondernemer wil meer klanten en meer omzet/winst , een BVO moet een middel zijn om daar aan bij te dragen, alleen moet die BVO een plan hebben ( idd marketing) hoe ze dat samen met de ondernemers/sponsoren gaan doen.

Ik ben er van overtuigd dat ik met een paar andere mensen betere ideeen zou bedenken en meer oprechte interesse in potentiele sponsoren zou tonen dan de sponsor commissie die er nu zit, en de sponsoren komen dan echt wel als men kansen ziet en potentieel ziet om nieuwe markten aan te boren of bestaande markten uit te breiden





Dit alles is marketing , en alleen als het sponsor budget met 500.000- 1000.000 omhoog gaat kunnen wij de stap richting top 5 echt maken , dus gemiddeld 150-300 nieuwe bedrijven aantrekken , dat lijkt een enorm aantal maar ze hoeven helemaal niet uit Maastricht te komen , met een goed idee en concept en plan is alles mogelijk


Beste Napoleon,
Ik lees al vele maanden jouw argumenten over het stoppen met sponsoring. Heel jammer. Maar nu ben je een stuurman aan wal. Dat is nog spijtiger. Ik hoop dat jouw post daarom bedoeld is als een oproep ter discussie en niet, zoals sommigen wellicht kunnen menen, een manier om je frustraties (nog steeds) te uiten. In dat geval roep ik je op: doe er wat aan.

M.i. Bleef mvv op een 10e plek steken omdat de verdediging veel gaten liet vallen in het eerste gedeelte van het vorige seizoen, niet omdat de aanval zoveel scoorde in de tweede helft. Jouw stelling is in dezen dus onjuist. Mvv heeft nu gesleuteld aan de verdediging, ze sterker gemaakt, omdat verdedigers nu eenmaal minder kosten dan aanvallers. Met een iets betere aanvaller (n'koyi) en een iets betere verdediging (Kuipers, O'Connor, betere perreira) zou het dus best zo kunnen zijn dat ze stappen maken op de ranglijst. Daar heb je een Peeters, die te inconsistent was tijdens het gehele seizoen maar het verschil in de tweede helft maakte door zijn vrije trappen, niet echt voor nodig.

I have faith



Beste Red Sox,

dank voor je inbreng

mijn betoog is 2 ledig, op de eerste plaatst willen we geld voor extra spelers of betere spelers en die komen niet doordat sponsorgelden niet groeien , en op de 2de plaatst een oproep tot discussie en ook een inbreng waarom zaken niet groeien en beter worden, kort gezegd de angel van dat probleem is dat MVV sponsorcommissie geen echt plan heeft en dit komt omdat men niet oprecht geinterresseerd is in de sponsor en na 7 jaren van sponsoren kan ik dat echt wel beamen , daar kan en moet dus verandering in komen

MVV blijdt op plek 10 steken , omdat we niet goed genoeg zijn voor plek 6-7-8 , tuurlijk krijgen we teveel goals tegen, maar die gaan we dit jaar ook tegen krijgen
Het is allemaal geen hogere wiskunde wat ik verkondig maar het zijn echt direct af te leiden zaken
In seizoen 13-14 werden we 5de met een doelsaldo van 56 voor en 44 tegen ( +12)

Van de laatste 5 seizoenen hebben we 2 keer meer dan 55 doelpunten voor gescoord , dit betekende plek 5 en plek 8 op de ranglijst
Scoorde wij minder dan 55 doelpunten voor meestal rond de 50 dan zit je rond plek 10 te voetballen

Nu hebben we in het gunstigste geval aan scorend vermogen ( op basis van historie) nog geen 45 doelpunten ingekocht
Dat betekent op basis van het verleden en dat is redelijk constant dat we ergens tussen 10 en 16 uitkomen.
We kunnen op 3 manieren dat tij keren, we krijgen weinig doelpunten tegen ( daar heb ik geen vertrouwen in om eerlijk te zijn), of bepaalde spelers gaan meer scoren dan verwacht, Verheijdt, Guvenc, Nys Nkoyi, losheij ( maar ik denk dat die een beetje aan hun gemiddelde zitten , waarvan alleen Verheidt zeker naar 8-9 doelpunten toe moet en liefts naar 12)
Of als laatste je koopt nog ergens een speler die goed is voor 5-10 doelpunten per jaar ( een nummer 10 bijvoorbeeld)

Nu is de volgende vraag en ik weet t antwoordt daar niet op, wat krijg je meer aan geld van de KNVB wanneer je 6de eindigt of wanneer je 10-11 of 12de eindigt bijvoorbeeld
Simpel gezegd als je 55 en meer doelpunten scoort ga je richting plek 8 en ben je bijna ook verzekerd van play-offs
Als die plek 8 bijvoorbeeld 20.000 meer oplevert dan plek 10 dan kun je dat meenemen in je beoordeling om hierin een risico te nemen.

Voor mij staat bijna vast gezien bovenstaande en gezien de historie we een ( en als er niets verandert) we een een bloedeloos seizoen gaan spelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden