MVV algemeen

05 apr 2018 21:54 05 apr 2018 21:56 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3571

Roed en Wit 70 schreef : De gemeente steunt MVV via het stadion en de maatschappelijke projecten en doet daarbij het nodige....

Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Met name het stadion.

Niet alleen zijn bijv de wc's al jaren een aanfluiting.

De nieuwe sporthal was DE uitgelezen mogelijkheid geweest om deze te verbinden met het stadion en op topsportniveau faciliteiten te maken voor deze club. Kleedlokalen, mooie persruimte, business club en sponsorruimtes bovenin etc. Dan had men bovendien ruimtes die veel geld kosten om te huren, kunnen afstoten.

Allemaal praatjes...maar wel mvv gebruiken om zich zonodig te laten zien.


Zie post #161 uit dit topic. (gepost in 2016 n.b.!)
www.mvvfans.nl/forum/8-veer-dinke-met/52...e-geusselt?start=150

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 11:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV algemeen #3572
Mvv heeft de nieuwe toekomstvisie uit de doeken gedaan.
Het nieuwe aanvalsplan van de club blijf echter weinig tastbaar.
Voorlopig is Mvv gewoon vaste bewoner van de eerste divisie.
Bron de limburger
Het hele stuk staat vandaag in de limburger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 11:16
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3573
Bij voorbaat wil ik aangegeven dat ik niet aanwezig was.

De reden hiervoor is dat ik eerst dingen wil zien voordat ik uberhaubt ga geloven wat die mensen te vertellen hebben.
Dat de ambitie er is om goed voetbal te spelen en een gezonde club te blijven lijkt me duidelijk en zal voor iedere voetbalclub in de hele wereld gelden.
Sinds het vertrek van Cappa zijn we aan het lijntje gehouden, ieder jaar opnieuw was er wel een reden of excuus te bedenken waarom het geen wat geroepen was onmogelijk bleek te zijn.
Buiten het feit dat we eindelijk geen schulden meer hebben. Daar mogen we trots op zijn en het bestuur of personen die dit mogelijk gemaakt hebben dankbaar voor zijn.

Echter ben ik van mening dat we op andere gebieden flink achteruit zijn gegaan.

Communicatie van MVV: Belabberd om het nog maar voorzichtig uit te spreken. Als je als club niet duidelijk en optijd kunt communiceren kun je de rest beter vergeten of uit je hoofd halen want dat gaat allemaal moeilijker zijn als communiceren en zal bij MVV verkeerd aflopen.
Ik heb letterlijk zwart op wit staan dat er in oktober begonnen is met het zoeken naar de juiste kleur van de 1902 seizoenskaart stikkers, en dat deze discussie 3 maanden heeft mogen duren. Ik kan letterlijk 4 wedstrijden genieten van deze stikker. Hier dramatisch amateuristisch is dit wel niet.
Stadion: Ja ik weet dat het van de gemeente is, maar de WC's en de tribunes zijn vies / goor en eigenlijk om van te huilen. Hier moet van uit de club veel meer druk opzitten. Of zelf iets regelen dat de tribunes onderhouden worden. het is echt gewoon GOOR
Beleid en Ambities: MVV spreekt zich voorzichtig uit maar is niet concreet, de uitspraken kun je bij 90% van alle clubs zeggen. lekker universeel dus en makkelijk om je er later weer onderuit te lullen. Zoals bij MVV het geval is. Dan is het bestuur de schuldige, dan is er weer een andere reden en ga zo maar door.
In plaats van duidelijke ambities uit te spreken en ook te onderbouwen hoe je dit wilt gaan doen.
Het team: Eerst werd er nog gebouwd aan vaste krachten onder contract bij MVV. Echter krijg ik nu meer het gevoel dat ze zich meer inzetten voor huur spelers of voor korte contracten waar je eigenlijk niets aan hebt en ieder jaar opnieuw kunt gaan beginnen om een team te bouwen.
Scouting beleid: Nou ja wat moet je hier nu nog over zeggen OM TE HUILEN. ik ben serieus van mening dat onze scout per fiets reist en niet verder als luik / sittard / kerkrade komt. Waarom zal niemand weten. Maar dat het beter kan en moet lijkt me overduidelijk.
Natuurlijk zit er af een toe een speler tussen die van iets verder komt. Maar de overige spelers zijn huur en dus niet gescout.
het feit blijft dat hij niet weet wat een spits is en wat een spits dient te doen wanneer hij in het veld staat.
Zo kan ik nog wel doorgaan met het ventileren van mijn mening.
Inderdaad dit is mijn mening en hoe ik het zie hoe het de afgelopen 10 jaar bij MVV er aan toe gaat.

Maar nogmaals ik ben heel erg blij dat we uit de schulden zijn en dat dit mede dankzij het bestuur gerealiseerd is. Het is niet dat er niks gebeurd. Het is alleen te onduidelijk en veels te traag,
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 13:34 06 apr 2018 13:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3574
Euver eine maond is ut sezoen weer veurbij...
Veer klasjeneere al euver de seleksie 2018/19 in un aander rebrik op dit forum,
mer wat tunks diech vaan de koumende weeke?


Hoole veer d naocompetisie....
Promoveert Zitterd?
Degradeere die oet Aoke-Noord?
OF speule sommige vaan us in de NC?

Zellef dink iech tot die vaan us ut hoole ! ( ezebleef gein zeiktuuterei...zeet LRB dee noets de mood verloore heet!)
En dus opnuits nne kans kriege um dees kier wel aof te maake wat jaommergenog veurig jaor teege *oda neet lukte...
Zitterd zeun iech wel gezeen hun progam unne gooje kans maake um direk nao de Ieredevisie te goon...

Wat dink geer allemaol...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 16:16 06 apr 2018 16:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3575
Ik denk dat MVV op het nippertje de NC nog haalt, maar daar niks te zoeken heeft. Dus een snelle exit. Fortuna gaat idd dankzij die Turk met zijn zwart geld de eredivisie in. Helaas maar waar. Maar dit is ook dankzij het ingekakte onthutsend zwakke NEC op dit moment. Verder denk ik dat Roda in de allerlaatste minuut met de hakken over de sloot in de eredivisie blijft. Kan ook niet anders. Want het zijn Duitsers. Hoe ging dat lied alweer: it's the same old song of zoiets. Conclusie: MVV blijft in de eerste divisie, maar is nu wel heerlijk verlost van Duitsers, reserve Duitsers ( Turken) en Calimero's die allen uit verveling en jaloezie op de mooie hoofdstad, MVV als aartsvijand nr.1 hebben uitgeroepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 18:11
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #3576

Schapendonk schreef : Conclusie: MVV blijft in de eerste divisie, maar is nu wel heerlijk verlost van Duitsers, reserve Duitsers ( Turken) en Calimero's die allen uit verveling en jaloezie op de mooie hoofdstad, MVV als aartsvijand nr.1 hebben uitgeroepen.


Misschien speel ik wel een beetje de advocaat van de duivel, maar ik vind het juist erg calimero om zoiets te zeggen...

Het gaat mij pijn doen als wij straks de enige Limburgse club zijn die in de Jupiler League spelen. Niet eens vanwege dat feitje dat we de enige zijn, maar des te meer dat het Fortuna lukt om een eigenaar te vinden die het geluk (en het geld) heeft dat alles op zijn plek valt en ze zo meteen nog kampioen worden en Roda dat wederom geluk heeft met het falen van onder andere Twente en -naar wat ik verwacht- de nacompetitie zelfs gaan ontlopen. MVV heeft de zaken prima op orde sinds het bijna faillissement, maar lukt het maar niet om die stap te zetten en moet zelfs elk jaar beginnen met een bijna volledig nieuw team. Op computerspelletjes lukt het je misschien om met een volledig nieuw team succes te boeken, maar in de realiteit is dat zo goed als onmogelijk. Dat doet pijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 20:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3577
Ik bedoelde met calimero's meer de bijnaam wat Venlo heeft. Oké extra voor jou dan VVV Venlo. Voor de rest mag alles jou pijn doen. Dat heb ik dan weer wat minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 12:37
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #3578
Ik ben blij dat het jou minder pijn doet. Aan de verschillende forumposts door de jaren heen van je kan ik afleiden dat je al iets ouder bent (en dat bedoel ik met alle respect ;) ) Misschien heb je ondertussen al zoveel meegemaakt bij MVV dat weinig nog pijn doet haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2018 13:48 07 apr 2018 13:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3579

Karakter schreef : Ik ben blij dat het jou minder pijn doet. Aan de verschillende forumposts door de jaren heen van je kan ik afleiden dat je al iets ouder bent (en dat bedoel ik met alle respect ;) ) Misschien heb je ondertussen al zoveel meegemaakt bij MVV dat weinig nog pijn doet haha.


Ach karaker, zowel jij als Ceesie hebben gelijk: l :applaus:

Sjiek dat je een oude- beep - zoals Schapendonk respekteert, top!:thumbsup:
wij aw buule hebben nl best veel meegemaakt, zodat je een hard panserhuidje krijgt ...en idd weinig ons kan raken
Vermoed dat Schapendonk die ik niet ken ook old skool (Angelside) crew is...? Never mind.


Kijk er dus graag naat uit om jullie te leten kennen en samen met jullie 2 een pilsje te drinken! Het liefst in de nc wedstrijd tegen onze "beste " vrienden...!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2018 19:49
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3580
Ik zag een interview met de nieuwe voorzitter van MVV. Ik ben zijn naam alweer kwijt. We doen het goed zei hij. We hebben geen schulden. We maken plannen. Het hoeft niet volgend jaar, of het jaar daarna. We komen er wel, ooit. Ik werk bij de MTB. Ik heb een netwerk. Ik straal geen enkele ambitie uit, maar ach, dat hoeft toch ook niet. Kan ik hier ergens lunchen? op jullie kosten. Wat een aanfluiting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 08:33 11 apr 2018 08:34 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3581

krampioen schreef : Ik zag een interview met de nieuwe voorzitter van MVV. Ik ben zijn naam alweer kwijt. We doen het goed zei hij. We hebben geen schulden. We maken plannen. Het hoeft niet volgend jaar, of het jaar daarna. We komen er wel, ooit. Ik werk bij de MTB. Ik heb een netwerk. Ik straal geen enkele ambitie uit, maar ach, dat hoeft toch ook niet. Kan ik hier ergens lunchen? op jullie kosten. Wat een aanfluiting.


Heb je een bron? Waar is het uitgezonden, zou t eens willen zien, kijken of ik dezelfde dingen concludeer als jij. (Denk t niet haha)

Overigens heet de man Marcel Jöris.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 09:16
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #3582
We hoeven volgend jaar of het jaar daarna ook nog geen kampioen te worden of te promoveren.
Maar het jaar daarna, dan moeten het toch wel echt serieus worden!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 14:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3583
MVV is reeds gestart met de verkoop van seizoenkaarten voor 2018/2019. Ze hebben toch een mooi filmpje gemaakt vind ik!
Dus allemaal weer die kaart verlengen / aanschaffen!

www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 16:02
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV algemeen #3584
Meteen maar gedaan, al is het om die regel te lezen dat mvv volgend jaar eredivisie speelt te prijzen aangepast worden..
Je zou ook kunnen zeggen dat iedereen die voor 1 mei besteld sowieso Jupilerprijs betaald mocht mvv promoveren er geen naheffing volgt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 16:33 11 apr 2018 16:37 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3585
Als t aan mij had gelegen had MVV al die vroegboekkortingen afgeschaft Josef.

11 euro korting bij online boeken is 11 euro minder voor de clubkas.

Dat is ook meteen de reden dat ik wederom een 1902 kaart pak, voor de clubkas. Helaas is de Gouden Sticker er niet meer volgend jaar. Balen

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden