MVV algemeen

05 apr 2018 00:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #3556

Hill28 schreef : Ik vind het wel goed dat MVV steeds meer gebruik gaat maken van zijn rijke historie en daaraan gekoppelde bekende namen als Van Marwijk, Meijer en anderen. Dat is toch waar MVV zich onderscheid van een hoop andere grijze muizen in de JL

Ook bewonderenswaardig dat deze BM-ers dat voor MVV willen doen door te adviseren, zich in te zetten voor MVV en bijvoorbeeld contact met United te zoeken.

Naar mijn weten bestaat deze commissie van bekende namen,inclusief Bert van Marwijk al een aantal jaar en is het contact met Manchester United al 2 jaar geleden tot stand gekomen.

Maar goed, deze zoethouders klinken altijd wel lekker als er niks anders zoets te vertellen is.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 06:04 05 apr 2018 06:06 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV algemeen #3557
Ik ben helemaal voor transparantie en dat je die strategie van huren van grote clubs wil uitbreiden, prima. Maar namen van specifieke clubs als Man U zou ik voor me houden tot een deal met een speler rond is. Liever een verrassing uit het niks dan mooie voornemens waar niks van komt, daarmee maak je jezelf alleen maar belachelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 08:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #3558
Waarschuwing: dit bericht kan door "realisten" als té positief beschouwd worden.

Blijkbaar liepen de verwachtingen van deze avond nogal uiteen. Ik had vooraf helemaal niet de verwachting dat MVV bekend zou maken dat er voor tonnen aan extra sponsorcontracten getekend waren. Wel dat MVV die ambitie bekend zou maken en dat hebben ze gedaan. Hoe MVV dit wil bereiken is gisteren gezegd (investeren in de organisatie) en is dit jaar zichtbaar geworden door nieuwkomers in de commerciële staf en vertrek Schoenmakers.

Natuurlijk geldt "eerst zien, dan geloven". Ik sta echt niet dansend op de tafel, dit is pas een heel voorzichtig beginnetje. Maar het is tegelijkertijd de enige manier waarop MVV kàn beginnen. Sponsoren vertellen dat je de komende jaren meer geld wilt, dat doe je op deze manier, met nieuwe mensen, en met oude mensen (Thal, Van Marwijk et cetera), je laat een naam van een grote club vallen, je schetst een toekomstplaatje richting promotie. Of het werkt, dat moet nog blijken. Maar:

MVV probeert tenminste iets. MVV doet iets dat het in de afgelopen jaren veel te weinig gedaan heeft.

Houten, je zegt dat deze paringsdans de afgelopen zeven jaar al zo vaak gedaan is. Ik kan je verzekeren dat dat gevoel bij de meeste sponsoren niet zo is. Sinds de laatste redding lag de focus van MVV soms wat meer op andere vlakken. Gedeeltelijk terecht (zeker in het begin was overleven het enige dat telde), gedeeltelijk is daar wat blijven liggen.

Ik ga er overigens vanuit dat er intern wel degelijk targets liggen waar de commerciële mensen op afgerekend worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, opadiehard, jovkle, Hill28, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 09:06 05 apr 2018 09:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3559
@Jacques

Ik had een overkoepelend idee verwacht eerlijk gezegd. Een nieuwe slogan in een unieke volwassen marketing stijl, die tracht in buurgemeentes en rondom landgrenzen, supporters en bedrijven te binden door een unieke uitstraling te creëren in de regio. Een campagne die overkoepelt en niet ten koste gaat van de identiteit van MVV. 'Burgundian Football Club' bijvoorbeeld naast de MVV logo's. Nu kiest men weer voor de 'volksclub' manier, terwijl ze nota bene afgelopen jaar hebben laten onderzoeken dat dit gewoon niet haalbaar is. Sorry Jacques, ik denk echt dat die weg al bewandeld is en doodloopt.

En weer dat doel "Eredivisie" in de mond nemen, terwijl we nog nooit hebben geschitterd op het Jupiler League toneel. Dan wil je twee stappen in één keer nemen. Laten we de eerste vier jaar maar eens een rol van betekenis gaan spelen in deze competitie. (binnen de gestelde logica zal dat maar slechts een ton extra kosten).

Sorry voor mijn scepticisme, maar ik zie de verandering niet, ik heb wel alleen de supporters informatie gezien. Hopelijk ben ik degene die een plank voor zijn kop heeft en niet MVV. Als ik het over vier jaar fout heb gehad, dan zal ik mijn excuses aanbieden voor dit zeikbetoog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 11:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #3560
Ja, Houten, begrijp me niet verkeerd. Zoals ik schreef, ik sta ook niet op de tafel te dansen. Het is niet alsof ik nu opeens overtuigd ben dat we gaan promoveren binnen drie-vier jaar. En ik zou ook graag zien dat MVV iets meer ‘het heuvelland’ (iets breder dan dat mag ook nog wel) er bij probeert te betrekken zonder de Mestreechse roots te kort te doen. Ik zie nog altijd genoeg verbeterpunten. Maar zo somber als jullie het zien, dat heb ik gewoon niet. Ik zie eindelijk weer wat gebeuren, zowel op kantoor als naar buiten toe. Nog lang niet perfect, maar het begin is er. Garantie dat jij over vier jaar ongelijk hebt? Die zal ik zeker niet afgeven.

Overigens, als MVV niet over eredivisie praat, dan worden ze smalend weggezet - “de zoveelste tussenjaren”. De eredivisie is toch de heilige graal en de beste manier om sponsoren te overtuigen wat extra centjes over te maken. Ik heb voorbeelden uit eerste hand waar MVV richting sponsoren die eredivisie afdeed als een utopie. Nou, als je een goedwillende sponsor snel minder enthousiast wilt maken, dan is dát de manier. Laat ze het maar uitspreken. Ik ben daar blij mee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 12:11
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #3561
Jammer dat er straks drie limburgse clubs eredivisie spelen!! En wij met onze misplaatste maastrichse arrogantie nog lichtjaren juup spelen!! Veer zien op us eige, hubbe geine Turk of Rus nudig!! Kiek boe veer stoon! En boe fortuna steit nao twie jaor!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 12:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #3562

HIER!! schreef : Jammer dat er straks drie limburgse clubs eredivisie spelen!! En wij met onze misplaatste maastrichse arrogantie nog lichtjaren juup spelen!! Veer zien op us eige, hubbe geine Turk of Rus nudig!! Kiek boe veer stoon! En boe fortuna steit nao twie jaor!!


Diech vergits dat #oda nog règstreeks kin deegradere of via de naokompetisie droet kin vleege; `t zellefde gèlt veur Fortuna: die zien nog geine kampioen en moote misjiens aoch naokompetisie speule boe nog alles mögelik is.
Hopelik plaots MVV'ke zich aoch veur de play-offs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 13:02 05 apr 2018 13:03 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3563

HIER!! schreef : Jammer dat er straks drie limburgse clubs eredivisie spelen!! En wij met onze misplaatste maastrichse arrogantie nog lichtjaren juup spelen!! Veer zien op us eige, hubbe geine Turk of Rus nudig!! Kiek boe veer stoon! En boe fortuna steit nao twie jaor!!


HIER!! Kom dan ook eens met steekhoudende argumenten, dit zijn alleen frustraties uiten. Ik snap je frustraties, maar het verhaal houdt geen steek.
Het sportieve plekje op de ranglijst heeft op korte termijn niet zo heel veel te maken met een Rus of Turk. Ook MVV heeft paar keer goed meegedaan om het kampioenschap, en dat zonder die Rus of Turk. Je kunt altijd een geluksjaar hebben (Fortuna), of juist een pechjaar (MVV).

Is het NIET verkopen van je club (en mogelijk ziel) aan een Rus of Turk misplaatste arrogantie? Beide clubs stond (staat) t water tot aan de lippen en konden niet anders. MVV wil op een andere manier top5 draaien. Waarvoor hulde. Op dit moment daarvan conclusies trekken is niet aan de orde.

Op lange termijn is geld inderdaad een graadmeter voor succes. Een paar ton extra, trekt meer kwaliteit, en dus gemiddeld genomen betere resultaten. Of die tonnen er komen, is afwachten. Maar trek dan achteraf, over een paar jaar, conclusies. Dat die stap naar top5 gemaakt is, of juist niet.

En als je dan boos en gefrustreerd bent, hier een tip!
Ben boos op oude MVV besturen, die door hun jarenlange beleid diep wantrouwen gewekt hebben bij de Maastrichtse politiek, sponsoren hebben opgezadeld een herenakkoord, de fans bijna de club hadden afgenomen. Waardoor we 8 jaren naar datum, nog altijd niet de club kunnen zijn die we willen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 13:40
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3564
Ik kan de frustratie bij veel supporters wel begrijpen. Ook ik mis concrete doelen. Het zeggen van dat er enkele tonnen bij moeten voor versterking is zoals eerder gezegd een open deur intrappen, net zoals we willen promoveren.

Wat ik mis in het beleid en in de communicatie naar buiten zijn contrete doelstellingen die SMART gemaakt zijn. Zoals bijvoorbeeld in 2020 willen ons 10% verhoogd hebben door middel van 10 nieuwe sponsoren. We willen het komende seizoen 5% meer betalende supporters trekken per wedstrijd.

elke keer die dooddoeners van misschien, wellicht, zouden we kunnen eindigen in de top 5 spelen en play offs halen.

Laat eens zien wat de SMART doelstellingen zijn binnen het hele plan anders hebben we de komende x jaren weer gezellige tussenjaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 15:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #3565
Ik was erbij gisteravond en in eerste instantie overheerste bij mij ook een gevoel van teleurstelling. Ook ik had een wat meer concreet marketing/branding plan verwacht op basis van de aankondiging.

Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds een gemist kans maar ik ben wel blij dat het realisme bij dit bestuur overheerst.
even wat losse flodders die ik heb opgepikt gisteren:

Qua spelersbegroting staan we in de eerste divisie op plaats 10. Dus wat dat betreft staan we op de ranglijst - die in belangrijke mate wordt bepaald door de spelersbegroting - op de plaats die we kunnen verwachten.

Spelers zijn bepaald geen grootverdieners in de eerste divisie. Bruto salaris ligt gemiddeld op 53.000 per jaar.

Qua toeschouwers horen we tot de top 4 of 5 van de eerste divisie maar qua sponsorinkomsten bungelen we bijna onderaan. Daar is dus nog veel winst te halen. Zeker omdat sponsoring veel meer oplevert dan recettes.

De KNVB gaat hele concrete eisen stellen aan financieel beleid van de clubs. Binnenkort zal een negatief eigen vermogen niet meer toegestaan worden. Wat dat betreft is MVV gewoon goed bezig en kunnen en mogen er geen risico's genomen worden.
Dus degenen die roepen dat MVV risico's moet nemen en moet investeren in betere spelers, die staan wat los van de realiteit.

MVV heeft dan weliswaar weinig vet op de botten maar hoeft zich niet vol overgave in de armen van de eerste de beste "investeerder" te gooien waarvan de bedoelingen en geldstromen - en daarmee de continuiteit - allerminst helder zijn. MVV is nog altijd baas in eigen huis. En al komt er een investeerder, dan kunnen wij de voorwaarden bepalen. Die luxe had fortuna bijvoorbeeld niet. Voorlopig lijkt fortuna trouwens een hele goeie deal gedaan te hebben maar hoe bestendig dat is weet niemand.

De maatschappelijke activiteiten die MVV onderneemt worden zeer gewaardeerd en leveren ook concreet geld op. De provincie stortte bv 1,5 ton (OK, aan de andere BVO's ook), de gemeente doet het nodige en de stichting die de maatschapplijke activiteiten rondom MVV vormgeeft wordt stevig gesponsord door het bedrijfsleven. Dus de inkomsten gaan uiteraard niet rechtstreeks naar de spelersbegroting maar indirect wordt de club er wel beter van.

Bert Jongen was er namens de gemeente Maastricht en maakte op heldere wijze duidelijk waarom de gemeente MVV niet rechtstreeks kan steunen: Dat zou staatssteun zijn en nationale en europese weten verbieden dat simpelweg. Via het stadion en de maatschappelijke projecten doet de gemeente echter wel het nodige.

Kritiek was er ook. Vanuit de sponsorhoek bijvoorbeeld: MVV moet niet alleen kijken hoe nieuwe sponsors binnengehaald kunnen worden maar nog veel belangrijker is bestaande sponsors binnen te houden. de communicatie en aandacht die met name de kleinere sponsors zo waarderen laat ernstig te wensen over.

Bert van Marwijk moeten we koesteren. Welke club heeft een ervaren bondscoach - die nota bene naar het WK gaat - als pro deo adviseur? Zijn opmerking over Man United is door DDL volledig uit zijn verband gerukt en opgeblazen. Bert vertelde van de contacten met Arsenal die we hebben dankzij Andreis Jonker, over zijn gesprek met Wenger over Nwakali en en passant vermeldde hij dat hij uit zijn feyenoord tijd een contact heeft bij MU en dat hij daar ook eens ging praten. Dat was het. Niks over samenwerkingsverbanden of wat er momenteel ook van gemaakt wordt.

Dan nog wat persoonlijke opmerkingen mijnerzijds:
Er wordt en werd meermaals aangegeven dat MVV buiten de grenzen van Maastricht moet kijken. wat dat betreft is het dan jammer dat zo'n sponsor avond volledig in het Maastrichts gehouden wordt. Daarmee kunnen potentiele sponsors zich buitengesloten voelen. Dat gold in elk geval voor sommige spelers die er geen bal van verstonden en er dus helemaal niets aan hadden.

Ik vond de presentatie door Felix Meurders soms goed, met humor en soms tenenkrommend pijnlijk. Willekeurig mensen die daar niet om gevraagd hebben de microfoon onder de deus duwen en dan vragen of ze sponsor zijn en zo nee waarom niet. Daar jaag je eerder mensen mee weg dan dat je binnenhaalt.

Reginald Thal zou een fantastische commercieel directeur zijn. Díe kan de club verkopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Napoleon, Jacques, Sandro, opadiehard, Tuor, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 18:06
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3566
Het is zoals het al jaren is. Zogenaamd goed nieuws en eigenlijk helemaal niets. We hebben geen schulden, we doen ons best, we kunnen niet groeien. Het bestuur vind het kennelijk wel goed zo. Om ons heen zien we clubs iets ondernemen en groeien. Wij staan stil. Ik vind het waardeloos beleid. Wie wil er sponsor worden van een club zonder ambities ? Bah, we raken steeds meer achter en iedereen vindt het prima. Dit hele beleid is een aanfluiting. Bestuur, doe iets !! stelletje sukkels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 18:28
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #3567
De gemeente steunt MVV via het stadion en de maatschappelijke projecten en doet daarbij het nodige....

Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Met name het stadion.

Niet alleen zijn bijv de wc's al jaren een aanfluiting.

De nieuwe sporthal was DE uitgelezen mogelijkheid geweest om deze te verbinden met het stadion en op topsportniveau faciliteiten te maken voor deze club. Kleedlokalen, mooie persruimte, business club en sponsorruimtes bovenin etc. Dan had men bovendien ruimtes die veel geld kosten om te huren, kunnen afstoten.

Allemaal praatjes...maar wel mvv gebruiken om zich zonodig te laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 19:25
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV algemeen #3568
Applaus, applaus voor degene die weken, maanden of misschien wel jaren heeft gebroed op het plan om € 400.000 extra sponsorinkomsten te genereren. Met deze verhoging nemen we een hogere positie in op de lijst met begrotingen en dus ook een plaats bij de top 5 van van de JPL. Daarnaast gaan we een samenwerkingsverband aan met MU om nog meer huurlingen binnen te halen. (als ik het goed lees is er bij lange na nog geen sprake van een samenwerkingsverband maar van het aanboren van vage bestaande contacten, niet meer of minder) Als ik het goed begrepen heb is de spelers begroting dit jaar t.o.v. vorige jaren ook hoger maar zie ik dit niet terug op het veld. Ik had meer iets anders gedacht dat MVV uit de hoge hoed zou toveren:

Beste trouwe supporters. Afgelopen jaren hebben wij bewust of onbewust verwachtingen gecreëerd die wij helaas niet hebben kunnen waarmaken. Onze excuses hiervoor. Wij willen allemaal dat MVV jaarlijks in de top van de JPL meespeelt of zelfs promoveert. Afgelopen maanden hebben we bij elkaar gezeten en heeft elke geleding binnen MVV aan zelfreflectie gedaan. Conclusie hiervan is dat we nog een tijdje geduld van jullie trouwe supporters vragen en jullie beloven dat we een andere nieuwe weg gaan inslaan die binnen 3 seizoenen tot het verwachte succes (top JPL of promotie) zal leiden. Om te beginnen hebben we onze commerciële afdeling gesaneerd. Nieuwe gezichten met een groot en goed netwerk bij bedrijven in Limburg gaan nieuwe financiële bronnen aanboren. Meer aandacht voor bestaande sponsoren, werven van nieuwe sponsoren maar ook op zoek naar investeerders die een groter, maar wel minderheidsbelang in MVV willen nemen. Meer sponsorgeld geeft ons de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan. Afgelopen jaren is gebleken dat een club opbouwen met huurlingen geen goede keuze is geweest. In het begin van het seizoen staan alle neuzen altijd dezelfde kant op maar naarmate het einde nadert gaat bij huurlingen toch altijd eigen belang boven clubbelang en zo bouw je niet aan een bestendige toekomst. Hoe bouwen we dan wel aan een elftal met binding? Om te beginnen laten we voor cruciale posities in het veld (as) het salarisplafond los. We investeren in voetballers (as), die zich reeds bewezen hebben en die graag bij MVV willen voetballen om nog een laatste kunstje te flikken in hun carrière of zo hun kans zien om eredivisie te kunnen voetballen. Daarnaast kijken we bij de topclubs in de regio (o.a. PSV, Genk, Standaard, Anderlecht etc.) naar spelers die hier net te kort komen maar bij MVV hun prof carrière voort kunnen zetten. (spelers van het niveau Peeters, Croux, Leemans van VVV, Labylle etc.) Deze spelers krijgen allemaal een 3-jarig contract en zo bouwen we aan een bestendige club met spelers die bij MVV kans hebben om te promoveren naar de eredivisie en lukt dit niet na 3 jaar, maar spelen we in de top JPL, dan kunnen enkele van deze spelers wellicht naar een hoger niveau en andere spelers verlengen bij MVV. Op die manier hoef je jaarlijks maar 3 tot 5 spelers te vervangen in plaats van een heel elftal waarmee je weer van voren of aan begint. Op deze plaats willen wij als MVV onze dank uit spreken naar onze trainer Ron Elsen. Afgelopen jaren heeft hij onder zeer moeilijke omstandigheden optimaal gepresteerd. Een nieuw beleid betekent ook nieuwe mensen met een nieuw fris elan. Wij gaan op zoek naar een nieuwe trainer die in het verleden bewezen heeft een opbouwtrainer te zijn, die goed is met jeugdspelers. Ron Elsen blijft als manager of scout verbonden aan MVV als dank voor bewezen diensten. Daarnaast gaan we met de supporters in gesprek hoe we met sfeeracties de sfeer tijdens de thuiswedstrijden kunnen verhogen. We missen de sfeer die er enkele seizoenen geleden heerste tijdens thuiswedstrijden van MVV. Een vonk die van de tribune oversloeg naar de spelers. Komende 3 seizoenen maken we met een nieuw beleid gezamenlijk de "sleeping giant" wakker.

Heb ik dit nou gedroomd, hoor ik thuis in Vijverdal of zit in bovenstaand verhaal een kern van waarheid? Zeg het maar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 19:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #3569
@Boschpoort, goede samenvatting van de avond ook je persoonlijke mening kan ik me in vinden

Op zich is het goed om deze avond kritisch te analyseren omdat het temeer omdat de verwachtingen hoog waren de opkomst goed te noemen
Al een aantal keren benoemd is voor velen het gepresteerde plan meer de gewenste uitkomst dan de echte invulling . Sommige zaken zaten goed in elkaar andere zaken lieten te wensen over
Het doel van de avond had voor mij moeten zijn , met een echt goed gevoel naar buiten gaan en weer optimaal willen mee doen aan iets moois wat kan ontstaan.
Daar zaten echt wel elementen bij die die factor hadden maar ook veel elementen waren echt op JL niveau
Ik denk in zijn algemeenheid dat we gewoon kwaliteit in de top missen . Wil je 20-30 procent kunnen groeien zul je mensen aan je moeten binden die 20-30 procent betere resultaten kunnen leveren
Zijn die er ?! ja ik denk wel degelijk . In de schil rondom MVV zitten mensen met toegevoegde waarde.
Belangrijk is om er achter te komen hoe we meer kunnen gaan verbinden en meer kunnen gaan connecten , alleen als we meer van elkaar te weten komen en als we meer met elkaar in contact komen kunnen we de juiste processen in gang gaan zetten.

MVV moet een compleet sociaal netwerk gaan worden waarin je wilt delen, gedeeld worden en geliked !. Aangestuurd door briljanten marketeers met gevoel voor touch van de historie van de club onze stad en ons publiek. Pas al we in het DNA komen van ieder individue gaan we de juiste mensen aan ons binden en gaan we ervoor zorgen dat we die ook gaan inzetten en kunnen we ook gaan groeien.
De strategie wordt bepaald door wat de supporters en sponsoren willen , pas als we dat weten en vooral ook weten waarom kunnen we veel gerichter gaan inzetten. Promoveren is misschien het eerste wat je zou denken maar dat hoeft helemaal niet het belangrijkste te zijn wat mensen beweegt om naar MVV te komen
Hoe gaan we dat doen, ik heb al eens eerder geschreven Maastricht is een international bolwerk van kwaliteit als het gaat om briljanten studenten . Zorg dat je de beste marketeers van de opleidingen die Maastricht te bieden heeft bij elkaar brengt samen met mensen van de kunstacademie en de toneelacademie en schrijf een plan waarin je na goed onderzoek tot een strategie komt
Nu zullen sommige denken , toneelacademie ? Gister miste de avond een echte regisseur op de achtergrond die de effecten van MVV meer tot uiting kon brengen en het gevoel kon overbrengen. Er was een leuk filmpje gemaakt en dat was best okay, maar met meer show en gevoel voor entertaiment en een beter script kun je de mensen beter "inpakken"
Ik ben er van overtuigd als MVV de mix gaat zoeken tussen oud en nieuw tussen geariveerd en de beste in opleiding en vooral heel goed de markt en haar supporters in kaart kan brengen en gaat verbinden , dat je dan pas komt tot iets heel moois
Dat aangevuld met voetbal toppers als Bert van Marwijk en Thal , Meijer etc en hun connectie en niet te vergeten onze mooie stad . Dan spelen we idd over een paar jaar op het hoogste niveau
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 19:50
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #3570
Ik was er zelf helaas niet bij en moet uit gaan van de verslagen hier op het forum.
Teleurstelling heerst en ik denk dat iedereen, waaronder ikzelf, meer had verwacht van deze avond.

Ik denk dat MVV deze avond volledig verkeerd heeft gebracht, door er geheimzinnig over te doen alsof er geweldig nieuws aan zit te komen. Er werd gewoon een nieuw 5-jaren plan gepresenteerd, waar op zich niks mis mee is. Alleen door de geheimzinnigheid werd er veel meer van verwacht en werden we teleurgesteld.

Relatief nieuw bestuur (Penders, Daemen, Jöris) dus ook nieuwe & aangepaste doelstellingen. 3 ton meer aan inkomsten en samenwerkingsverbanden versterken & uitbreiden, iedereen weet natuurlijk al jaren dat we dit moeten doen, maar het vorige bestuur heeft in mijn ogen (onterecht) deze doelstellingen uitgesproken. De focus lag de afgelopen 5 jaar op iets veel belangrijker - >schuldenvrij.

Nu we schuldenvrij zijn kan de focus verplaatst worden en eindelijk eens concreet worden uitgesproken wat het échte plan van MVV is. Budget vergroten en promoveren willen we al jaren maar was nooit doel #1 in het business plan, nu wel! Dat doet mij in ieder geval goed, dat het nog een aantal jaar kan duren is natuurlijk minder. Maar, er is altijd een maar.. Gün van FSC sprak ook over een meerjaren plan, en staat na 1 seizoen op een promotie plek. Wie zegt dat dit niet binnen 1-2 seizoenen bij MVV kan gebeuren?

Ik ben het wel met meerdere forumgangers hier eens dat ze wat specifieker mogen zijn in hoe ze aan dit budget gaan komen + wat cijfertjes en percentages ertegenaan gooien. 10% meer sponsoring is toch een duidelijk cijfer, ipv "ongeveer" 3 ton.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden