MVV algemeen

11 apr 2018 17:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #3586
Tegen Oss drie halve liters extra drinken en de clubkas is weer aangevuld ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2018 19:09
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3587
Krijg mijn kaart helaasniet verlengd en ik het zo snel even niet terugvinden hoe ik het exact moet doen?

Iemand die me kan helpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 03:29
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #3588
Aantal seizoenkaarten
28 gaat al lekker :thumbsup:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 03:30
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #3589
Aantal seizoenkaarten
28 gaat al lekker ;P

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 20:38
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3590

Boe is dat feeske? schreef :

krampioen schreef : Ik zag een interview met de nieuwe voorzitter van MVV. Ik ben zijn naam alweer kwijt. We doen het goed zei hij. We hebben geen schulden. We maken plannen. Het hoeft niet volgend jaar, of het jaar daarna. We komen er wel, ooit. Ik werk bij de MTB. Ik heb een netwerk. Ik straal geen enkele ambitie uit, maar ach, dat hoeft toch ook niet. Kan ik hier ergens lunchen? op jullie kosten. Wat een aanfluiting.


Heb je een bron? Waar is het uitgezonden, zou t eens willen zien, kijken of ik dezelfde dingen concludeer als jij. (Denk t niet haha)

Overigens heet de man Marcel Jöris.


Een interview op TV Maastricht. Ik weet niet hoe ik het voor je zou moeten terughalen. Zo goed ben ik niet met computers. Als je het kunt terughalen en evt posten, dan zal ieder normaal denkend mens er wel over eens zijn dat hier geen enkele ambitie wordt uitgesproken. Ik ken de man niet, hoop dat ik het fout heb, maar hij maakt vooralsnog geen indruk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 21:01 12 apr 2018 21:07 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #3591
Interview met de nieuwe voorzitter van MVV Marcel Jöris in Het Beleg van RTV Maastricht van 3 april j.l.
van plm. 20.40 t/m plm. 38.00

www.rtvmaastricht.nl/tv/bet-beleg-tv/107920578
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 22:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
MVV algemeen #3592
Ik zie niet in wat nou verkeerd is aan dit interview. Jöris komt prima over, rustig, kiest zijn woorden. Nee, je hoort hem inderdaad geen grote ambities van de daken schreeuwen, maar dat vind ik alleen maar verstandig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2018 23:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV algemeen #3593
Volledig eens met Brncic. Ik hoor niets geks. Ik hoor een rustige, welbespraakte man met zinnige en weloverwogen antwoorden. Geen blaaskakerij, maar een pragmatische benadering van de club en haar toekomst.
Hij geeft aan eredivisie te willen spelen, maar verbindt daar geen termijn aan. Logisch. Eind dit jaar moet duidelijk zijn hoe MVV financieel hogerop wil. Althans, dan moet het plan er liggen. Als dat duidelijk is, kun je termijnen gaan stellen. (Zo interpreteer ik het.) Verder geeft hij aan over een behoorlijk netwerk te beschikken. Prima! Benieuwd hoe dat de komende tijd/jaren uitpakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 09:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #3594
Wat de één realisme noemt, is voor de ander gebrek aan ambitie.
tja, als bestuurder doe je het nooit voor iedereen goed.

Fijn dat we zoveel stuurlui aan de wal hebben staan die allemaal weten wat er niet deugt. Dat heeft ons de afgelopen jaren ook echt veel verder gebracht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 12:18
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV algemeen #3595
Prima interview wat mij betreft. Realisme is soms saai ja, en natuurlijk speelden we liever gisteren Eredivisie dan over x jaren.

Daarnaast is hij al 2 jaar actief in de Ledenraad, die hem ook hebben voorgedragen voor de job. Volgens mij bestaat de Ledenraad uit kundige en betrokken MVVers die wel in staat zouden moeten zijn om een geschikte kandidaat naar voren te schuiven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 13:19
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #3596

Lassie80 schreef : (...)die hem ook hebben voorgedragen voor de job. (...).

Dat is in elk geval niet juist. De ledenraad was even verrast als de rest van de wereld, buiten de direct betrokkenen.
Misschien verwar je het bestuur van de vereniging MVV met de ledenraad. Dat is wel te begrijpen. Benoeming van de voorzitter is als ik het wel heb een taak van bestuur van de BVO en de vereniging MVV gezamenlijk. De ledenraad heeft hier geen rol in anders dan dat de ledenraad de leden van het bestuur van de vereniging benoemt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 15:27 13 apr 2018 15:31 door Yannick.
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #3597
Als Jöris ervoor zorgt dat we financieel gezond blijven, de begroting uitbreidt, de selectie versterkt en we hierdoor promoveren, mag de beste man zijn leven lang voorzitter blijven.

Ik oordeel liever niet over zijn uitstraling, maar over zijn daden.

Edit: wel promoveren binnen paar jaar, niet pas over 10 jaar natuurlijk :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 16:37
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3598
ik zal ook verlengen, echter stap ik af van de 1902 kaart.
Wat een blamage is die kaart zeg. Ik heb deze kaart vanaf dat hij beschikbaar is.
De gouden stikker zit pas 3 weken op me stoel ( is er al afgevallen )
Oefenwedstrijden gratis bekijken, leuk maar niet als het alleen maar amateurs uit de 3de klasse zijn.
voorrang bij andere wedstrijden..... meestal zijn we snel uitgeschakeld.......
kortweg deze kaart is zijn geld niet waard, en voor mij was die stomme stikker de druppel. gewoon weer een ouderwetse seizoenskaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 16:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #3599
Ik koop wel een 1902 kaart gewoon omdat ik de club die extra centjes wel gun. Dat is geen oordeel naar mensen die hem nu niet (meer) kopen. Ik lig niet zo wakker van die sticker of van de oefenwedstrijden. Ik geef mensen gelijk dat MVV dat onhandig heeft aangepakt. Mijn sticker is scheef op mijn stoel gekwakt. En ik heb echt de waterpas er niet bij gepakt, de hoek linksboven hangt zeker vijf centimeter hoger dan rechtsboven, er is gewoon geen enkele moeite gedaan hem recht te plakken. Nogmaals, het boeit mij niet en ik koop die kaart wel weer, maar misschien niet dit soort dingen bedenken als er geen aandacht aan de uitvoering wordt besteed. Scoor je alleen maar minpunten mee bij trouwe bezoekers.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 17:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3600
@Jacques dat heb je goed verwoord.
Voor mij was dit helaas de druppel + het feit dat ik 3 x heb moeten mailen + bellen voordat iemand een reactie gaf omtrent de stikkers.
Er kan inderdaad de conclusie getrokken worden dat deze stikkers overhaast geplakt zijn zonder hier enige aandacht aan te besteden.
Ik ben dan ook van mening als een PROF club al problemen heeft met het regelen van stikkers en het nakomen van afspraken + moeite heeft om op mails te reageren dat ik dan ook niet veel kan / mag verwachten van de overige zaken. gelukkig hebben de spelers het balspel zelf in de hand en niet de mensen in het kantoor van MVV want dan waren we allang gedegradeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden