Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

19 juli 2016 13:07
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #151
Was op AS ook slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 15:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #152
Ja ik snap dat niet. Wat is slecht? Kraken? Wegvallen? Helemaal uit?

Ik moet zeggen op trepke B heb ik er nog nooit last van gehad. Maar ik hoor meer verhalen van slecht geluid op meerdere tribunes. Zou meen ik afgelopen seizoen nog aangepakt zijn.

Dus wat ik dan niet begrijp, gaat dat dan zo snel kapot? (Bose profi dus zou niet moeten), of word er gewoon niks aan gedaan?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 16:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #153
Boschpoort is ergens eind vorig seizoen aangepakt, sindsdien veel beter. In het verleden viel de box boven ons gewoon uit.

Hoeft ook niet per se aan de boxen te liggen, maar bijvoorbeeld aan de verbindingen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 17:25 19 juli 2016 17:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #154

Boe is dat feeske? schreef : Ja ik snap dat niet. Wat is slecht? Kraken? Wegvallen? Helemaal uit?


Het geluid wordt dof. Vergelijkbaar met een MP3 die van 320kbits naar 50kbits gaat. Tonen vallen weg en zodra het volume omhoog gaat ( Goal tune bijvoorbeeld) hoor je de muziek heel ver weg en is er een overheersend kraken aanwezig. (vaak gebeurt dit na het wisselen van microfoon naar muziek) Het klinkt alsof je 500 watt aan versterkt geluid door een laptop speakertje van 10 watt probeert te pompen. Het is wachten tot hij op deze manier vanzelf implodeert met beugel en al. Ik denk dat het probleem bij de bron zit of in de uitvoer?

Halverwege het vorige seizoen was het opgelost. Nu lijkt het weer terug. (Dakreparatie?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 17:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #155
Vreemd allemaal. Dus nu is de boschpoort goed, is de rest weer slecht.

Zeker omdat je zegt, dat het vorig seizoen goed gewerkt heeft en nu weer niet, neemt MVV blijkbaar de moeite steeds om het op te lossen. En des te meer balen dat het dan terug komt.

@Roei Baank, is dit bekend?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 21:07
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #156
Op Boschpoort vak E was het geluid afgelopen seizoen nog steeds ruk, was onverstaanbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 11:19
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #157
Het geluid is al jaren kloete. Van tijd tot tijd wordt er iets aan gedaan en dan gaat het weer een tijdje goed maar het probleem blijft terugkeren heb ik de indruk. Ik zit zelf op Boschpoort Vak B. Daar is het in de loop van vorig seizoen verbeterd. Volgens mij was het aan het einde van het seizoen en in de nacompetitie nog steeds OK. Afgelopen twee oefenwedstrijden heb ik op de hoofdtribune gezeten en daar was de geluidskwaliteit echt slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 14:48
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #158
Er werd gisteren ook omgeroepen dat de geluidskwaliteit nog verbeterd zou worden voor de start van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 15:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #159
Wellicht dat door de lege tribunes bij oefenwedstrijden het geluid een andere akoestiek krijgt en het geluid bij een persoon anders binnen komt dan met 5000 man op de tribunes?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 15:38 20 juli 2016 15:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #160

Sjotelsplak schreef : Wellicht dat door de lege tribunes bij oefenwedstrijden het geluid een andere akoestiek krijgt en het geluid bij een persoon anders binnen komt dan met 5000 man op de tribunes?


Nee het is echt kapot. Ook als het vol zit is het kud in tegenwoordige tijd. Chinees Koper gekocht ?

Het is wel heel nostalgisch om eerlijk te zijn. Qua geluid lijkt het op die oude toeters uit de jaren negentig die in de Geusselt hingen. Die witte megafoons. Misschien hoort het wel bij het 1902 thema?

(Voor het liedje 'Haw Pin!" maakt het niet zoveel uit natuurlijk.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 12:01
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #161
In hoeverre is MVV betrokken bij de plannen en realisatie van de nieuwe sporthal achter de Boschpoorttribune? Ik lees in onderstaande doelstelling dat de gebruiksmogelijkheden divers zijn.

Wat ik me zou kunnen voorstellen -als een toegevoegde waarde voor MVV is dat men de achterwand van de Boschpoorttribune weghaalt en vervangt door glazen panelen en een rij business seats. Bovenin de sporthal (kantine of wat komt daar?) zou men dan dmv verschuifbare wanden tijdelijke business units kunnen creëeren op wedstrijddagen.

Of wordt dit gebouw weer gewoon tegen het stadion aangebouwd zodat het stadion straks helemaal opgesloten zit in niet uitbreidbare gebouwen die MVV niks opleveren?

===


1.1 Aanleiding

De gemeente Maastricht wil een nieuwe sporthal realiseren ter vervanging van de bestaande Sporthal De Geusselt. De nieuwe sporthal zal een plaats krijgen in het Geusseltgebied (het geplande Oostgebouw) en in die optiek onderdeel gaan uitmaken van de sportieve omgeving Geusseltpark.

De gemeente heeft de ambitie om de nieuwe hal op zodanige wijze te bouwen dat er optimale mogelijkheden worden gecreëerd voor sportbeoefening en exploitatie. Het vertrekpunt is daarmee niet een standaardsporthal, maar een sporthal die door de functionaliteit en door aanvullende voorzieningen (waaronder [semi]-commerciële) ruime gebruiks- en exploitatiemogelijkheden kent.

De gemeente heeft in 2013 de aard en de omvang van de te realiseren sporthal (en eventueel aanvullende voorzieningen) vastgesteld in het onderzoeksverslag 'Functioneel Programma van Eisen Sporthal De Geusselt' d.d. 10 februari 2014, zie Bijlage 1.

1.2 Grens van het plangebied

Het plangebied van het bestemmingsplan is gelegen ten zuiden van het stadion van MVV 'De Geusselt'. Aan de oostzijde van het plangebied ligt de Stadionweg en aan de zuidzijde de Olympiaweg. Op de hoek van de Stadionweg/ Olympiaweg is een opstelplaats voor bussen voor voetbalsupporters aanwezig. Deze ruimte maakt geen onderdeel uit van het plangbied.

Ten westen van de locatie is de Mc Donald's gevestigd met bijbehorende parkeerplaatsen voor bezoekers van dit restaurant.



De sporthal zal worden gebouwd op het terrein dat grenst langs het MVV-stadion, achter de vestiging van McDonalds. Dit hele perceel is in principe gereserveerd voor de realisatie van het Oostgebouw. Inmiddels geldt dat het “achterste deel” van het terrein (het deel dat grenst aan de Stadionweg) gereserveerd wordt als parkeerplaats en voor de opvang van bezoekende supporters tijdens thuiswedstrijden van MVV. Met aftrek van dat deel van het perceel resteert een perceel met een breedte van circa 74 meter en een diepte van circa 72 meter. Het perceel is in principe groot genoeg om het programma te realiseren.

meer info via ruimtelijkeplannen.maastricht.nl/21DD950...alGeusselt-vg01.html

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 14:56
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #162
Complimenten trouwens aan degene(n) die de geluidsinstallatie gerepareerd hebben in de Geusselt. Het geluid afgelopen thuiswedstrijd was weer THX waardig. Merci. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 15:42
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #163
Alleen het deuntje om mededelingen aan te kondigen... :puke: :puke: :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 16:40
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #164
Inderdaad weg met dat deuntje. Dacht dat de NS een spoorwijziging ging omroepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 17:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #165
Ik denk dat iedereen graag gewoon het oude deuntje heeft "Ding dong dong" of zoiets.

De tegen VVV gebruikte deun was volgens mij een op een iPad geknutselde Jao dat is us MVV. Maar kon echt niemand om mij heen bekoren.

Hebben we het oude deuntje nog? Niets mis mee, lekker houden. Goaltune ook uiteraard, de vetste van de Juup.

Tunes kunnen echt heel veel inpact hebben. Zo ergerde ik mij groen en geel aan de goaltune op het EK.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden