Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

31 aug 2019 12:21
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6931
Ik vind het vreemd dat Roda die Vega bv geen 2milj heeft laten stallen bij een notaris voor de eventuele tekorten van het lopend seizoen af te dekken, Roda moet bijna elk seizoen rond de winterstop weer geld bijlenen om de zomer te halen, dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren. Als die Vega naar Mexico of Spanje vertrekt , kunnen ze fluiten naar hun geld. Ze zijn daar in Sterfrade nog dommer dan ik al vermoeden en dan te bedenken dat daar gerenommeerde zakenliede rondlopen die Vega op zijn mooie ogen geloven zonder zijn vermogen te checken, dat moet toch wel haast allemaal inteelt zijn, want zo dom kan een gewoon mens niet zijn. Dit over komt zelfs een ezel niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Klomeleer, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2019 13:09
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6932
"Harry Vermeulen: Kut pieren werken bij die belastingvrije pikken krant daar boven in Amsterdam."

Sorry, heb niks anders te doen met dit warme weer, kwam dit op Facebook tegen bij "rodajcfans forlive", zou Bettyboob zijn zoon zijn? . Deze Harry Vermeulen zit achter de Facobook pagina "free Korotaev", daar spat het intellect ook van je beeldscherm af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2019 14:02
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6933
Beste oplossing :geef dat achterlijk gebied kedoo aon Duitsland, strik d'rum weg demet inclusief die corrupte bende
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2019 20:05
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6934

Kerkradenaar schreef : Die met een hoger IQ komen daar ook niet meer. Uitzonderingen daargelaten. Pff


Die zijn op één hand te tellen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 13:35 02 sept 2019 13:45 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6935
De alwetende Reipedod op Roda prikbord. Hij regelt het allemaal wel even...je hoeft geen eigen vermogen te hebben. Wel begint het door te dringen dat het hun geen stap gaat verder brengen.

REIPEDOD
@reipedod - 02 september 2019 om 13:01
"de richtlijn wijziging zeggenschap knvb - en dus het uitgangspunt voor de toetsing van onze redder in nood - stelt als toetsbaar: "wat de herkomst is van het geld dat voor de aandelen betaald wordt of anderszins (als agio en/of lening) aan de betaaldvoetbalorganisatie ter beschikking wordt gesteld".

Dus het eigen totale vermogen van een nieuwe beoogde eigenaar is totaal niet relevant voor de toetsing. Enkel het geld dat hij dus daadwerkelijk in de club steekt. Welnu: agio is niet van toepassing en de aandelen heeft hij voor 0 euro gekregen. Daar valt dus niets te toetsen. Dan blijft alleen de garantstelling voor de mogelijke tekorten in de komende jaren over. En als de mexicaan daar begroot op nagenoeg 0 tekorten valt er financieel niet veel meer te toetsen en zit hij voor een dubbeltje op de eerste rang en de club onderaan in de kkd. Zijn we dus mooi klaar mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 14:03
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6936
die mensen hebben volgens mij allemaal een plaat voor hun kop

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 14:14
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6937

Schapendonk schreef : De alwetende Reipedod op Roda prikbord. Hij regelt het allemaal wel even...je hoeft geen eigen vermogen te hebben. Wel begint het door te dringen dat het hun geen stap gaat verder brengen.

REIPEDOD
@reipedod - 02 september 2019 om 13:01
"de richtlijn wijziging zeggenschap knvb - en dus het uitgangspunt voor de toetsing van onze redder in nood - stelt als toetsbaar: "wat de herkomst is van het geld dat voor de aandelen betaald wordt of anderszins (als agio en/of lening) aan de betaaldvoetbalorganisatie ter beschikking wordt gesteld".

Dus het eigen totale vermogen van een nieuwe beoogde eigenaar is totaal niet relevant voor de toetsing. Enkel het geld dat hij dus daadwerkelijk in de club steekt. Welnu: agio is niet van toepassing en de aandelen heeft hij voor 0 euro gekregen. Daar valt dus niets te toetsen. Dan blijft alleen de garantstelling voor de mogelijke tekorten in de komende jaren over. En als de mexicaan daar begroot op nagenoeg 0 tekorten valt er financieel niet veel meer te toetsen en zit hij voor een dubbeltje op de eerste rang en de club onderaan in de kkd. Zijn we dus mooi klaar mee.


Die naam alleen al, DODE PIER omgedraaid. Heeft zijn inspiratie zeker bij Pokémon opgedaan

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 14:47
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6938
Die Mexicaan heeft een auto van de club gekregen, hij woont in een hotel te Brunssum wat waarschijnlijk ook volledig is bekostigd/gesponsord. Zou hij ook al de eerste facturen naar Roda hebben gestuurd inzake zijn 'management fee' ?? Wat een soap daar...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 15:09
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6939
Bij Murcia sliep hij blijkbaar op een matras op de club, dus is een gezellig hotelletje in Brunssum al een hele verbetering. Men gebruikt vast het geld dat de supporters deze zomer ophaalden. Het blijft fascinerend om hun Prikbord te lezen aangezien helemaal niemand daar ook maar enig idee is wat er op de achtergrond speelt. Ik vermoed dat men intern inmiddels ook wel weet wat een charlatan deze man is, maar ik vermoed ook dat het een erg overtuigende charlatan betreft en dat men geen alternatief heeft dan een faillissement (anders kan ik geen verklaring vinden op het feit dat hij gewoon in de Geusselt was ondanks dat het artikel van NRC al dagen voor publicatie in handen van de club was). Ik moet zeggen dat ik best geniet van deze soap omdat dit never nooit positief zal uitpakken (met de DLV). Kan niet wachten op de vele, vele hoofdstukken die nog zullen volgen. Paar spelers met relatief dikke contracten erbij, ruzies met oud medewerkers, slechte resultaten...en tegen de kerst is het sponsorgeld, geld voor seizoenskaarten en het geld dat door de supporters is opgehaald op en ontvangen spelers geen salarissen meer, supporters komen niet meer, etc etc....en dan??

Tegelijkertijd vraag ik me af wat die DLV drijft? Hoopt hij op een aantal succesvolle doorverkochte spelers zodat hij weer in de plus op zijn eigen rekening komt te staan? Een hunkering of verslaving naar macht en succes? Ergens is het best fascinerend allemaal, ooit voer voor een mooie documentaire!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Lassie80, jovkle, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 23:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6940
Nec Nymegen kan de huur van Goffert=stadion aan de gemeente niet meer betalen Juli ,Augustus en September is de huur al niet meer betaald ,overgens betaalt Fernebahge Turkeye de laatste som van het transferbedrag van Kardioglu niet ....Bron dagblad De Gelderlander .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2019 07:11
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6941
www.limburger.nl/cnt/dmf20190904_0012124...ar-garcia-de-la-vega

Gewoon de stekker eruit daar in Aachen-Nord!! Gevolg van een grote mond naar Us MVV'ke toen 't hier slecht ging. Maar MVV heeft zichzelf gered en geen cent van de gemeente gekregen. Daar kunnen ze in Aachen-Nord alleen maar jaloers op zijn!!

Ik zie het altijd dichterbij komen dat daar de stekker eruit gaat!! OLÉ OLÉ OLÉ!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2019 07:49 04 sept 2019 07:49 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6942
Hoe vermakelijk het allemaal is om te lezen, komt veel te vroeg al dit nieuws. Die man had eerst de club echt over moeten nemen, op één of andere manier toestemming van de knvb moeten krijgen. Dan hadden we pas echt kunnen lachen.

Ook al is hij fan van de verkeerde club, ik heb oprecht medelijden met die Schrouff. Alles waar je vijftig jaar lang hard voor gewerkt hebt in ruim drie jaar het raam uit, en de club waar je het aan weggegeven hebt staat er slechter voor dan ooit. Fenomenaal. Had Ron Promotion maar twintig miljoen te besteden gehad...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2019 08:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6943
Achja, dan zit er niets anders op dan hun beste speler(s) te verkopen. Oh, wacht.......

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2019 08:26
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6944

Jacques schreef : Hoe vermakelijk het allemaal is om te lezen, komt veel te vroeg al dit nieuws. Die man had eerst de club echt over moeten nemen, op één of andere manier toestemming van de knvb moeten krijgen. Dan hadden we pas echt kunnen lachen.

Ook al is hij fan van de verkeerde club, ik heb oprecht medelijden met die Schrouff. Alles waar je vijftig jaar lang hard voor gewerkt hebt in ruim drie jaar het raam uit, en de club waar je het aan weggegeven hebt staat er slechter voor dan ooit. Fenomenaal. Had Ron Promotion maar twintig miljoen te besteden gehad...


Jacques, met die Bamivreter heb ik totaal geen medelijden. Hij wis dat hij die 20 miljoen in een bodemloze put duwde. Hoe dom kun je zijn. Geef dat geld liever aan 't eigen personeel die hard voor je werken. Begrijp mij niet verkeerd, als hij dat geld nu eens in een redelijk gezonde vereniging had gestopt, dan had het voor hem ook rooskleuriger uit gezien!! Dus eigen schuld dikke bult!!!


MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2019 08:40
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6945

Jo70 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20190904_0012124...ar-garcia-de-la-vega

Gewoon de stekker eruit daar in Aachen-Nord!! Gevolg van een grote mond naar Us MVV'ke toen 't hier slecht ging. Maar MVV heeft zichzelf gered en geen cent van de gemeente gekregen. Daar kunnen ze in Aachen-Nord alleen maar jaloers op zijn!!

Ik zie het altijd dichterbij komen dat daar de stekker eruit gaat!! OLÉ OLÉ OLÉ!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Helaas is de achterban van der kloep groter dan je denkt. In het artikel staat ook dat de groep sponsoren nog steeds klaarstaat met een back-up plan. Dus ik zie ze in de nabije toekomst nog niet failliet gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden