Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 mei 2019 04:08 22 mei 2019 04:12 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6526
De spelers hebben nog steeds geen lease auto's hoeven in te leveren. Dat is het moment dat ze zwarte vlaggen kunnen gaan hijsen. Eerder niet. Ik ben nu ook eens benieuwd of L1 er dan vol op zit. Destijds bij MVV in ieder geval wel. Hoe heet dat alweer. "Boontje komt om zijn loontje".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6527
Dit is pure onderhandelingsstrategie. Natuurlijk laat Schrouff de tent niet failliet gaan, maar hij heeft ook geen zin meer om te betalen. Een potentiële overnemer zal daarentegen proberen Schrouff nog zo veel mogelijk te laten betalen. Die onderhandelingen vlotten niet, dus laat Schrouff nu naar buiten lekken dat de zaak op omvallen staat en dreigt met faillissement aanvragen. Gaat niet gebeuren.

Laat onverlet dat het vermakelijk is om te volgen en een teken dat er blijkbaar geen partij op de stoep staat die honderden miljoenen klaar heeft liggen, want dan zou die paar ton geen probleem zijn. Eventuele overnamekandidaten hebben blijkbaar wat minder te spenderen dan Roda gehoopt had. Of zijn er toch alweer grotere lijken uit de kast gevallen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:44
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6528
Denk dat wij en de mensen in Kerkrade nog lang niet weten wat voor drama het daar is.

Promotie zit er de komende jaren niet meer in, een veel te duur stadion. Daarnaast gaat geen gek miljoenen in een club steken die middenmoot eerste divisie speelt.

Als ik als investeerder moest kiezen, koos ik liever voor een club als fc Emmen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6529
Iets meer dan drie weken voor D-Day en de supporters komen ook eens in actie daar door een bedelactie op te zetten. Ik kan me nog goed herinneren dat de supportersacties bij MVV en vooral fortuna daar belachelijk gemaakt werden.
Op zich een goed initiatief maar te weinig, te laat. Ik vraag me af wat ze denken te bereiken.

Ik lees op het prikbord daar dat Schrouff er de afgelopen drie jaar 19 miljoen in gestoken heeft, Korotaev 4 miljoen en de G7 1,3 miljoen. Tel daar de huurverlaging door de gemeente bij en je komt in de buurt van 25.000.000 Euro. 25 miljoen in een bodemloze put. En niet eens enige activa eraan overhouden. geen stadion, geen spelers met transferwaarde, geen uitzicht op verbeterede inkomsten.

Als de supporters binnen die paar weken een 40.000 bij elkaar weten te krijgen zou dat op zich een prestatie zijn maar dan nog is het maar tien procent van de huurverlaging. Druppel op een gloeiende plaat die geen enkel verschil maakt. Symboolpolitiek.

Het moet nu toch duidelijk zijn dat die club al die jaren dat ze ons uitlachten enkel geprofiteerd heeft van een enkel individu en de gemeente terwijl ze nooit ofte nimmer de eigen broek konden ophouden. En elke potentiele investeerder die nu in de boeken komt kijken realiseert zich dat.
Om de club te redden zal toch Stienstra moeten opstaan. Die heeft de middelen maar die gaat ook zijn vermogen niet laten verdampen zoals met Schrouff gebeurd is.

Ik zie ze niet meteen failliet gaan zoalng Schrouff en Stienstra daar nog rondlopen maar 'de trots van Limburg' zal het nooit meer zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:25
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6530
die inwoners van Kerkrade die niks met die club hebben zouden toch wel gek worden hoeveel geld er na toe gaat naar zo'n club van hun geld

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:27
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6531
Lachwekkend inderdaad dat zij gekeken hebben naar ons veer zien mvv. Dit getuige de benaming en naam van de website :

www.wijzijnrodajc.nl/samenzijnwerodajc

Er schijnt zelfs al €2000,- opgehaald te zijn. Dan moet je toch echt wel heel erg veel geld over hebben, wil je dat aan de zojuist genoemde bodemloze put schenken!

Zie nergens staan dat het geld ook terug gaat naar de 'schenkers' mocht het misgaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:28
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6532
HUIDIGE TUSSENSTAND:
€ 4.246,-

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6533

peeke schreef : HUIDIGE TUSSENSTAND:
€ 4.246,-


En dan te bedenken dat het vakantiegeld nog moet komen:lachen: :lachen: :lachen:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 13:59
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6534
vreemd genoeg is het zo als je je vakantiegeld krijgt tot er altijd wel wat kapot gaat

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 14:20
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6535
Altijd een heel raar gegeven inderdaad. Hopelijk blijft mij dat bespaard deze week haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 14:58 22 mei 2019 14:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6536
Ik kan me herinneren dat zoiets ook bij Veendam op het laatste moment werd opgestart. Het verdween in de verkeerde zakken, en Veendam was ter ziele. Maar hey...ik pak nog ff wat popcorn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 15:20
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6537
Update van het Supportersplaform:

Het platform heeft vandaag een meeting georganiseerd met alle stakeholders van Roda JC. Dit naar aanleiding van diverse alarmerende berichten. En vooral het feit dat de communicatie tussen de stakeholders niet optimaal verliep. Hier is ons bevestigd dat het echt 1 minuut voor 12 is. Er wordt nog wel gepraat met diverse partijen. Komt er geen akkoord voor dinsdag 28 mei , dan zal op de aandeelhoudersvergadering , Frits Schrouff het faillissement gaan aanvragen. Dit zal dan waarschijnlijk een week later al worden uitgesproken door de rechtbank.
We roepen dan ook iedereen op die Roda een warm hart toedraagt om in actie te komen. Regio zuid Limburg we laten toch niet onze club kapot gaan ?


De communicatie tussen de stakeholders verliep niet optimaal. Korruptaev nam zijn telefoon niet op? :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 15:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6538
Tsja, Schrouff is wel goed maar niet gek, die heeft al lang gezien dat hij alleen van die aandelen af komt zonder nog meer geld toe te leggen als hij dreigt met faillissement. Goede power move, leg de bal maar volledig bij anderen neer. Zou natuurlijk een fantastische bak zijn als Schrouff zelf de persoon is die Roda failliet laat gaan – maar gaat echt niet gebeuren.
Wat ik er uit proef is dat Schrouff niet te spreken is over die G7 (of hoeveel man het ook zijn). Schrouff zal wel willen dat bij uitblijven van buitenlandse investeerder, die G7 de tekorten gaat dragen. Maar die mannen zijn niet rijk geworden door geld over de balk te smijten en zien ook hoe Schrouff feitelijk in drie jaar tijd 17 miljoen euro verbrand heeft – dat willen ze zelf voorkomen. Dit wordt een ouderwets spelletje wie het langst op het spoor durft te blijven staan voor de aanstormende trein.

Wat voor ons lachen zou zijn, is als ze per ongeluk te laat in actie schieten en de tent formeel al failliet is. Of op zijn minst de licentie al ingetrokken door de KNVB. Dan ook maar hopen dat ze niet snel de licentie van Groene Ster overnemen en binnen twee jaar weer in de KKD zitten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 15:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6539
Het is me toch wat...Ze kunnen niet eens 2 jaartjes eerste divisie spelen zonder bijna failliet te gaan en moord en brand te roepen. En voor MVV en Fortuna vonden ze dit dood normaal dat ze 20 jaar een klasse lager spelen. Ik gun ze echt intens deze misère.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 15:58
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6540
Net de Titanic. Zoveel opscheppen over hoe goed en sterk ze wel niet zijn. En kijk ons mooie stadion eens. Ondertussen blijkt het een grote luchtbel te zijn, en zijn ze al jaren aan het vertoeven op een zinkend schip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden