Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

23 mei 2019 17:35 23 mei 2019 17:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6556
Het staat inmiddels op teletekst 806. Net zoals destijd bij MVV ook het geval was. Ik was er op aan het wachten. Dit doet toch wel goed moet ik zeggen. Wat men een andere gunde komt nu twee keer zo hard terug. En omdat men Fortuna het faillissement ook gunde wellicht 4x zo hard met een eigen faillisement. Misschien bestaat er dan toch nog zoiets als gerechtigheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 18:49
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 18:49
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6558
Ook de G7 is ontmanteld.

www.limburger.nl/cnt/dmf20190523_0010701...sgroep-g7-ontmanteld .

NOS heeft ook een verhaal op de site.
nos.nl/artikel/2285943-onrust-in-kerkrad...gt-voor-roda-jc.html

En zelfs Ruud de Wild gebruikte het in zijn leader.

#waarisdepopcornemoji?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 18:55 23 mei 2019 18:56 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6559
Laatst heeft Schrouff nog gezegd dat hij Roda nooit zal laten vallen. Ik denk dat dit pure onderhandelingstactiek is. Uiteindelijk komt het benodigde geld er wel.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 19:11
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6560

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 19:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6561
Heerlijk man, om ze te zien spartelen op dat prikbord. Het zal wel weer goed aflopen voor ze (zoals altijd), maar tot dusver top leedvermaak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 20:00
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6562
Tijdens het scrollen door het Roda prikbord heb ik een prachtig bericht gevonden van een supporter aldaar. Hij kwam met de volgende, uiterst creatieve, oplossing voor de financiële sores.

"DERJONG1
@derjong1 - 23 mei 2019 om 15:03
"De Roda pizza, die bij happy italy word verkocht, zitten daar geen rechten op?
Zo zou je per pizza een bepaald bedrag kunnen ontvangen."

Roda overgeleverd aan de pizza van happy italy. Dit is toch heerlijk? Culinair zijn ze daar ook allesbehalve. Al kan ik mij heel goed voorstellen dat de gemiddelde Kerkradenaar voor volgend jaar liever een abonnement neemt op een wekelijks happy italy diner dan in die circustent te gaan zitten. Als de circustent dan überhaupt nog open is voor bezoekend voetbalpubliek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 20:00
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6563

peeke schreef : HUIDIGE TUSSENSTAND:
€ 4.246,-


Ze geven hun geld liever uit aan graffiti en stickers om half Limburg te laten weten hoe stoer/dom ze zijn....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 08:52 24 mei 2019 08:53 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6564
De moffen zijn zojuist de €20.000 gepasseerd.

En dan moet het vakantiegeld van de bijstand nog overgemaakt worden!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 09:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6565
En niet te vergeten, het nieuws van de dag! De almachtige, grote , imposante verlosser der lage landen, Keizer Koning Admiraal de heer (Free) Korotaev heeft, jazeker, de zaak gewonnen!

Maar ach wat vervelend, de tegenpartij gaat in cassatie. Op het forum aldaar is iemand net zo juridisch onderlag als ik, waardoor hij het naadje van de kous weet. Hij weet te melden dat het cassatieberoep namelijk zeer snel wordt afgehandeld. Maar af snel in een zandbak even snel is als een cassatieberoep hier, is maar even de vraag. Humor zou zijn gewoon op 29 mei o.i.d. Ze zijn redelijk corrupt in die landen, wellicht kunnen ze de 2% van het tekort overmaken. Want wow, ze hebben AL €20.000,-! Helaas worden voor mensen in de bijstand het vakantiegeld pas in juni overgemaakt. Verdorie, gemeente Kerkrade keert nu net rond de 15e al uit.

Never ending story !

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 10:05
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6566
Op de begroting hebben ze al een tekort van €900.000 euro. Blijkbaar begrijpen de meeste supporters niet wat een begroting echt inhoudt, want ze denken dat wanneer ze 4500 seizoenkaarten verkopen á 200 euro per stuk dat ze het tekort al gedicht hebben. Dat de verkoop van de seizoenkaarten al meegenomen is in de begroting, wil er niet echt in. Het zou mij niet verbazen wanneer ze in de begroting ook hebben meegenomen dat ze 15.000 seizoenkaarten verkopen en ook de verkoop van de naam van het stadion.

We weten hoe het daar gaat, in de afgelopen jaren hebben ze nog nooit een kloppende begroting gehad. Ieder jaar opnieuw zijn de schulden hoger dan ze begroot hadden. Schrouff heeft al 17 miljoen in de club gestopt, dit komt overeen met de begroting van 7 seizoenen van ons. Dan nog twee miljoen van Korotaev en van de steun van de gemeente ben ik de tel kwijt. Willen ze gezond worden, dan moet hun begroting richting die van ons gaan. Volgens mij hadden ze afgelopen seizoen begroot op 5 miljoen, dan zal dus terug moeten naar maximaal 4 miljoen.

Benieuwd wanneer het daar begint door te druppelen dat ze straks de kleinste club van Limburg zijn.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 10:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6567

Audiowaste schreef :
Benieuwd wanneer het daar begint door te druppelen dat ze straks de kleinste club van Limburg zijn.


Wacht nou maar eerst eens af wat er gaat gebeuren nu die Korotaev vrijgesproken is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 10:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6568
Jonges jonges jonges toch. Rekent uuch neet riek. Die ratte redde 't altied, en zeker es de KNVB 't vertik um in te griepe, zal die club blieve bestoon.

Wel 'n oonderzeuk nao dee investeerder vaan Den Bosch, mer oonderzeuk doen nao Korruptaev, dat vertikke ze al jaore. Iech zouw wel 'ns wèlle weite veurwat tot ze die pruse al jaorelaank structureel de hand bove de kop hawwe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 10:54 24 mei 2019 10:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6569
Nou dit verhaal is dus ten einde. Hij mag schijnbaar binnen enkele weken op het vliegtuig. Net maar dan ook net precies op tijd, want de KNVB geeft wel wat krediet aan ze nu er de miljoenen aankomen, waar ze naar bedelen en blijven bedelen. Wat heeft die Rus toch met dat clubje. Onbegrijpelijk. Maar dat is in Sittard idemdito. Ik ging met mijn geld ergens anders heen als ik zoveel had. Waar komt dit toch vandaan....of er moet iets anders spelen ( Corruptie?Witwassen?) Vind het maar dubieus. Want als het eerlijk geld is, dan ga je het toch niet zo over de balk gooien bij een failliete club. En uit liefde doe je dat ook niet ( geen binding). Vreemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 10:55
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6570

MVVke schreef : JWel 'n oonderzeuk nao dee investeerder vaan Den Bosch, mer oonderzeuk doen nao Korruptaev, dat vertikke ze al jaore. Iech zouw wel 'ns wèlle weite veurwat tot ze die pruse al jaorelaank structureel de hand bove de kop hawwe.


Heel logisch, omdat de regio alles verloor na de sluiting van de mijnen is door de rijksoverheid beloofd dat er structureel entertainment zou zijn. Daarbij is ook afgesproken dat de overheid alle gaten in de begroting zou dichten.
Ze hadden alleen niet ingezien dat het entertainment zou zijn voor de gehele provincie met het jaarlijks gespartel om het hoofd boven water te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, sjengvandenboorn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden