Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

24 mei 2019 11:32
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6571
Na het waardeloze einde van de intrigante televisieserie Game of Thrones, hoop ik echt dat als *oda toch verdwijnt, dat we dan eindelijk de epiloog mogen lezen die mij en vele gebruikers jarenlang bezighield daar op het prikbord. "Sprak Beast de waarheid toen hij Harrie ervan beschuldigde zijn vrouw te hebben mishandeld ?".

Het zou jammer zijn als dat antwoord samen met de club zou verdwijnen. Het is toch een epistel die je bij blijft, bezig houdt en gevoelsmatig afgesloten moet worden. Het zou jammer zijn als deze saga ook gehaast werd afgewerkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 11:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6572
Dat prikbord blijft inderdaad toch lachwekkend. Ze snappen het gewoon niet. Mogelijke oplossingen volgens het prikbord, enkel de eerste pagina van dit moment want andere briljante oplossingen zijn hier al vaker vermeld:

- Een belegger die 9 ton leent tegen 10% rente, zodat de begrotingsdeadline van KNVB gehaald wordt/de dealine van Frits Schrouff gehaald kan worden (probleem 1: zelfs tegen 10% rente brandt geen belegger zijn vingers aan Roda, een club die nog nooit een geldschieter op tijd of volledig heeft terugbetaald. Probleem 2: een begroting gaat helemaal niet over dit soort dingen. Geld lenen lost niets op begrotingstechnisch. Die begroting mist 9 ton aan opbrengsten, een lening is geen opbrengst. Een schenking wel. Schrouff wil helemaal geen geld uit een lening, hij wil dat iemand die begroting kloppend maakt).

- Daar komt ie: “Als FS die 9-ton a.s. dinsdag op tafel wilt hebben, kan de gemeente dan geen overbrugging aanbieden, totdat AK over zijn geld kan beschikken ?” Jawel, kan de gemeente niet even bijlappen? (problemen: zie hierboven, een overbruggingskrediet lost hun probleem niet op. En als het een schenking zou zijn, dan is AK niet nodig.)

- Johnnie heeft nog wat consumptiepenningen liggen. Als iedereen die nu eens aan Roda geeft zonder tegenprestatie! Goed idee, Johnnie! Inderdaad is dit ten minste een voorstel dat eenmalig het gat in de begroting zou dichten. Dit plan moet toch zeker de helft van die 9 ton kunnen dichten! Feitelijk ligt hier al jaren het probleem van Roda. Boekhoudkundig moet je verkochte penningen als een schuld op de balans opnemen. Waarschijnlijk zijn er wat Roda-fans die indachtig de bitcoin-rage al jaren die penningen kopen zonder te gebruiken – een appeltje voor de dorst, een oudedagsvoorziening. Dat trekt de hele balans van Roda scheef! Arm Roda. (ik maak uiteraard een grapje. Als er 50.000 euro aan penningen rondslingert is het veel – en het is maar de vraag of mensen die zo snel terugvinden dat het voor volgende week dinsdag helpt).

- Tevens zag ik meerdere keren TimmerFrans als redder in nood langskomen. Met zijn enorme Europese Lobby had hij dit probleem al lang opgelost moeten hebben. Tuurlijk, een Europese politicus kan wel even 9 ton regelen voor een voetbalclub.

Ik ben persoonlijk heel benieuwd of Korotaev naar de EU durft te komen. Wordt genoemd in witwasschandalen met Russen die nu door heel Europa gaan. Als ik hem was, zou ik fijn even uit Europa wegblijven. Maar de Roda-fans verwachten hem één van deze dagen in Kerkklaar... het zal me benieuwen. Zou bijna Interpol alvast gaan tippen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 12:10 24 mei 2019 12:10 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6573

Jacques schreef :
- Tevens zag ik meerdere keren TimmerFrans als redder in nood langskomen. Met zijn enorme Europese Lobby had hij dit probleem al lang opgelost moeten hebben. Tuurlijk, een Europese politicus kan wel even 9 ton regelen voor een voetbalclub.


Zou me niks verbazen als deze vreselijke kwal van een vent op de achtergrond zo veel als hij maar mogelijk kan probeert te regelen voor roda. Natuurlijk niet vanuit de EU, maar hij heeft wel een groot netwerk. Deze man past ook precies bij het imago van die club, met zijn enorm gluiperige achterkamertjespolitiek.

Kijk alleen maar hoe hij zijn carriere heeft opgebouwd, over de ruggen van de MH17 slachtoffers heeft hij veel zieltjes gewonnen na zijn speech en is hij verder in de hol van Juncker gekropen om hogerop de komen.

zoals hier iemand zegt: "Hij laat een goede indruk achter bij mensen die weinig van hem weten, die hem alleen meemaken tijdens debatten en conferenties. Maar dat beeld is minder positief bij degenen die wat vaker met hem omgaan.”

www.trouw.nl/democratie/wat-is-de-balans...mmermans-~a313e3de9/

Jammer dat de stemmers van gisteren hier niet doorheen hebben geprikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, De Zwarte Vogel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 12:41
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6574

Jacques schreef : Dat prikbord blijft inderdaad toch lachwekkend. Ze snappen het gewoon niet. Mogelijke oplossingen volgens het prikbord, enkel de eerste pagina van dit moment want andere briljante oplossingen zijn hier al vaker vermeld:

Of zoals daar iemand oppert: waarom niet gewoon een begroting indienen die 900k lager uitvalt?
Dat ze daar nooit eerder aan hebben gedacht. Waar was je al die tijd Heinrich toen we je fabuleuze ideeën nodig hadden!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 15:50
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6575
Binnenkort de enige echte derby: Alemannia Aken-Roda JC, Wel lastig met clubkleuren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 16:53
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6576
...of dat nu nog zo is weet ik niet maar met de draf en renbaan was dat wel zo zoals je kunt lezen in navolgend stukje: www.archiefndr.nl/HtmlFotoBanen/Schaesberg.htm

"MVVke schreef : JWel 'n oonderzeuk nao dee investeerder vaan Den Bosch, mer oonderzeuk doen nao Korruptaev, dat vertikke ze al jaore. Iech zouw wel 'ns wèlle weite veurwat tot ze die pruse al jaorelaank structureel de hand bove de kop hawwe.
De Lange:
"Heel logisch, omdat de regio alles verloor na de sluiting van de mijnen is door de rijksoverheid beloofd dat er structureel entertainment zou zijn. Daarbij is ook afgesproken dat de overheid alle gaten in de begroting zou dichten.
Ze hadden alleen niet ingezien dat het entertainment zou zijn voor de gehele provincie met het jaarlijks gespartel om het hoofd boven water te houden."
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 09:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6577

Audiowaste schreef :

Jacques schreef : Dat prikbord blijft inderdaad toch lachwekkend. Ze snappen het gewoon niet. Mogelijke oplossingen volgens het prikbord, enkel de eerste pagina van dit moment want andere briljante oplossingen zijn hier al vaker vermeld:

Of zoals daar iemand oppert: waarom niet gewoon een begroting indienen die 900k lager uitvalt?
Dat ze daar nooit eerder aan hebben gedacht. Waar was je al die tijd Heinrich toen we je fabuleuze ideeën nodig hadden!


Haha, dat is nog maar een berichtje van een verwarde prikborder.
Het blijkt nog veel erger te kunnen. Moet je die site eens zien met welk briljant plan ze daar de financiële problemen willen oplossen: koop één seizoenskaart, betaal er twee!
Klinkt als een flauwe 1 april grap maar ze menen het serieus die mafkezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 09:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6578
Van de ene kant begrijp ik het leed helemaal. De club en diverse supporters hebben erom gevraagd door meestal denigrerend over MVV te praten. Maar van de andere kant moet ik denken aan onze eigen supportersinitiatieven, telkens als MVV het loodje leek te leggen. Daar zaten ook maffe ideeën bij, maar ze getuigden wel van echte clubliefde.

De Rodasupporters met een niet-haatvolle bejegening van MVV (en dat zijn er genoeg; gezonde rivaliteit mag er zijn) gaan door zware tijden en gun ik deze misère niet. Ik weet zelf nog maar al te goed hoe wanhopig ik me telkens voelde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, itsman, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 11:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6579
Wie nu een seizoenskaart haalt voor Roda is zijn geld kwijt als ze volgende week failliet gaan. Ik zou de mensen in het oosten aanraden: haal een seizoenskaart voor Allemania dan kun je tenminste naar wedstrijden met je kaart;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 11:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6580
En aan roda: ontbind gewoon je duurste spelers en vul je selectie aan met jeugd. Je mag als bedrijf reorganiseren als je op kiepen staat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 12:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6581
Maar dat willen ze niet. Ze willen binnen 5 jaar champions league.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 12:20 25 mei 2019 12:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6582

Frank Salemans schreef : De Rodasupporters met een niet-haatvolle bejegening van MVV (en dat zijn er genoeg


Nu je het zegt, ik kwam pas iemand tegen van daar (een zij). Ze beweerde dat Eric van der Luer, omdat het een sjeng is, hij Roda expres niet de play offs had laten halen. Haha, echt serieus. Eric vd Luer die uitgekotst wordt in Maastricht, had Roda expres niet de play offs laten halen. Volgens mij waait daar een gevaarlijk virus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 21:20 25 mei 2019 21:21 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6583
Hier nog zo'n slimmerik op dat prikbord:

@kaalheide77 - 25 mei 2019 om 19:07
"Beste mensen vraag via de link allemaal een seizoenkaart aan. Je loopt geen risico. Geld is pas verschuldigd als Roda definitief niet failliet gaat. Door massaal kaarten te kopen is er draagvlak!

Zullen we even tienduizend kaarten bestellen? Die hoef je namelijk toch nooit te betalen. Er zal nooit een moment zijn dat Roda definitief NIET failliet gaat, tenzij ze niet meer bestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2019 09:54
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6584
Al bijna 100.000 euro opgehaald. Nog 800.000 te gaan. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ze hebben tot dinsdag, maar dan zal er nog 2 à 3 weken overheen gaan om de gerechtelijke uitspraak te krijgen.

Zelf denk ik dat Schrouff(los) wel weer zal bijleggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2019 12:34 26 mei 2019 12:36 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6585
Het leuke is dat als Roda failliet gaat, de Gemeente Sterfrade ook failliet zal gaan:lachen: . Je merkt echt dat Roda weer leeft in de regio, ze hebben AL 260 seizoenkaarten verkocht , 260 hele seizoenkaarten en trots dat ze zijn, je ziet aan dat prikbord duidelijk dat het de meest ongeschoolde regio van het land is, wat een droeftoeters allemaal.:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden