Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

25 mrt 2018 15:29 25 mrt 2018 15:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5701

Frank Salemans schreef : Fortuna doet haar naam eer aan. Twee mijns inziens discutabele handsballen: spelers kunnen hun handen niet afhakken. Ik zie van zo kortbij geen slaande beweging naar de bal; beide gevallen hebben op zijn minst de schijn van aangeschoten hands. En die misser van een Cambuurspits die ongeveer op de doellijn staat....... ongelofelijk dat die er niet ingaat. Het geluk van een kampioen/ promovendus?


Inderdaad ...(meer dan zeer ) discutabel en geluk zou ik het niet willen noemen, eerder incompetentie of hersenloos opvolgen van instructies dan iets anders.
Vroeger heette zoiets " aangeschoten hands " en werd gewoon zonder protest door gespeld.
Net zoals voor een kleine overtreding in het strafschopgebied een vrije trap i.p.v zoals nu een elfmetertje gegeven werd...

Geen zelfdenkende mensen in een zwart pakkie meer, maar eenheidsworsten zonder inlevingsvermogen voor sport en spel !

Dat de boeren uit Zitterd er nu hun voordeel mee hebben gehad...het zij hun gegund, maar zelfs iemand met " stroont in de pupse" had gezien dat die 2 beslissingen totale blunders van de bovenste plank waren....

Glatte Fehlentscheidungen is het passend woord hiervoor en komt vaker voor in Aachen Nord..
Dann bei die halbe Preusse von Fortuna Schittard Kombination...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2018 09:18 26 mrt 2018 09:21 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5702
Geluk of niet, voor ons op zich prima dat Cambuur verliest. Fortuna moet vrijdag uit naar Almere en speelt ergens nog tegen Den Bosch, voor de rest hebben die geen concurrenten van ons meer op de lijst staan. Op papier gaat Fortuna niet veel punten meer verspelen. NEC heeft de komende weken onder andere Telstar en Jong Ajax op de rol staan, daarna ook een relatief eenvoudig programma tot het einde. Denk dat het aan gaat komen op welke club het hoofd koel kan houden. Ik voorspel bij deze ook dat de ploeg die niet rechtstreeks promoveert, ook in de play-offs ten onder gaat.


[edit] wat me wel tegenvalt is de publieke belangstelling in Sittard. Ze doen echt mee om de titel en zeker om rechtstreekse promotie. Maar afgelopen vrijdag amper 3500 man op de tribune... Dat is wel heel magertjes.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 07:50
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5703
Bij onze buren uit Sittard komt er weer een lijk uit de kast. R. ter Borgh eist € 618.000,= terug. Diverse bedragen voorgeschoten en hij vindt dat er nu maar eens moet worden terugbetaald. Echter heeft hij een probleem, er staat niks schriftelijk vastgesteld, alleen mondeling afgesproken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 07:55
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5704

Malpertoni schreef : Bij onze buren uit Sittard komt er weer een lijk uit de kast. R. ter Borgh eist € 618.000,= terug. Diverse bedragen voorgeschoten en hij vindt dat er nu maar eens moet worden terugbetaald. Echter heeft hij een probleem, er staat niks schriftelijk vastgesteld, alleen mondeling afgesproken.

618.000 euro uitlenen en niks op papier zetten dat vinden wij niet raar, maar juist heel bijzonder.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Robin, Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 08:20 27 mrt 2018 08:26 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5705
Ongelofelijk hoe FSC zich de afgelopen jaren steeds heeft gered.... En de KNVB keurt dit allemaal steeds weer goed. hoeveel geld is daar in de put gegaan? Met dat geld van alleen Ter Borgh al was MVV zeker al een keer gepromoveerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 08:42
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5706

Strucht schreef : Ongelofelijk hoe FSC zich de afgelopen jaren steeds heeft gered.... En de KNVB keurt dit allemaal steeds weer goed. hoeveel geld is daar in de put gegaan? Met dat geld van alleen Ter Borgh al was MVV zeker al een keer gepromoveerd.


Jullie hebben nooit een vordering gehad voor een terug betaling of wel? Ik kan me nog diverse berichten herinneren over ene Nol Hendriks die zijn centen terug wou van MVV. Dit bericht is geen fijn nieuws, schrikbarend is het niet. Dit loopt gewoon ‘weer’ met een sisser af omdat er simpelweg niks op papier staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 08:51
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5707

Fortuna88 schreef :

Strucht schreef : Ongelofelijk hoe FSC zich de afgelopen jaren steeds heeft gered.... En de KNVB keurt dit allemaal steeds weer goed. hoeveel geld is daar in de put gegaan? Met dat geld van alleen Ter Borgh al was MVV zeker al een keer gepromoveerd.


Jullie hebben nooit een vordering gehad voor een terug betaling of wel? Ik kan me nog diverse berichten herinneren over ene Nol Hendriks die zijn centen terug wou van MVV. Dit bericht is geen fijn nieuws, schrikbarend is het niet. Dit loopt gewoon ‘weer’ met een sisser af omdat er simpelweg niks op papier staat.


Dat jullie niks op papier zetten is duidelijk ;) Maar heb het ook over de miljoenen die o.a. Abelshausen en co in de club hebben gestoken. DIt gaat natuurlijk met een sisser aflopen Ter Borgh staat heel zwak en wil alleen een betalingsregeling afdwingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 08:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5708
Uiteraard staat er niets op papier dat bij de KNVB bekend is, want een dergelijke schuld (icm andere punten) betekent dat je in categorie I blijft en daar was Fortuna onder Ter Borgh juist kortstondig uit om de licentie te kunnen behouden. Totaal niet verrassend dit, alhoewel ik niet had verwacht dat ie het ooit echt terug zou eisen. Ter Borgh voelt natuurlijk ook aan zijn water dat het niet klopt bij Fortuna en wil nu redden wat er nog te redden valt van zijn centen. Logisch.

Ik neem aan dat hij dat geld niet in een oude kussensloop cash heeft afgeleverd, dat er niets schriftelijk is vastgelegd wil nog niet betekenen dat Ter Borgh niet kan bewijzen dat hij dat geld aan Fortuna heeft gegeven cq geleend.

[edit] nu pas artikel gelezen, 15.000 euro in contanten en de rest via bank. Fortuna betwist niet dat het om een garantstelling gaat maar zegt dat er niets is afgesproken over terugbetalen. Het is gegaan via drie verschillende BV's en Ter Borgh persoonlijk, wat het ook allemaal wat ingewikkelder en ondoorzichtiger maakt. Ter Borgh geeft ook aan dat het wat hem betreft best tien jaar mag duren voor het terugbetaald is, als er maar betaald wordt en de claim erkend wordt.

Sommige reacties op fortunasc zijn voorspelbaar en lachwekkend. Ter Borgh steekt de club een mes in de rug en dat soort verhalen. Die man heeft destijds de club gered maar dat zijn ze alweer vergeten want er is een nieuwe redder die vereert moet worden. Anderen zijn gelukkig iets realistischer en geven aan dat Ter Borgh al maandenlang probeert in gesprek met de club te komen en dat Fortuna alles afwijst en dat dit op zijn minst slechte reclame is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5709

Fortuna88 schreef :
Jullie hebben nooit een vordering gehad voor een terug betaling of wel? Ik kan me nog diverse berichten herinneren over ene Nol Hendriks die zijn centen terug wou van MVV.



Dit is ten eerste een drogreden en daarmee is wat je zegt niet relevant (google maar op tu quoque), maar die gebruik je eigenlijk altijd dus dat is niet verrassend, en ten tweede is dit al zo vaak tegen bezoekende Fortuna-fans gezegd. Het is echt doodvermoeiend. MVV is sinds de jaren zeventig tientallen keren in financieel zwaar weer geweest, meerdere keren technisch failliet, is gered door goedwillende rijke supporters, door de gemeente, door wellicht wat minder goedwillende mensen zoals Hendriks. Er is geen fan hier die dat ontkent. Als we dat iedere keer als iemand iets over Fortuna schrijft er bij moeten zetten, is het forum onleesbaar en slaat dat de discussie totaal dood.

Ik heb weinig tegen fans van andere clubs op dit forum maar als ze iedere keer gaan janken "jullie hebben ook ooit zus of zo" dan blijf gewoon weg.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor, M.V.V. 1902, Janepie, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:15
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5710

Jacques schreef :

Fortuna88 schreef :
Jullie hebben nooit een vordering gehad voor een terug betaling of wel? Ik kan me nog diverse berichten herinneren over ene Nol Hendriks die zijn centen terug wou van MVV.



Dit is ten eerste een drogreden en daarmee is wat je zegt niet relevant (google maar op tu quoque), maar die gebruik je eigenlijk altijd dus dat is niet verrassend, en ten tweede is dit al zo vaak tegen bezoekende Fortuna-fans gezegd. Het is echt doodvermoeiend. MVV is sinds de jaren zeventig tientallen keren in financieel zwaar weer geweest, meerdere keren technisch failliet, is gered door goedwillende rijke supporters, door de gemeente, door wellicht wat minder goedwillende mensen zoals Hendriks. Er is geen fan hier die dat ontkent. Als we dat iedere keer als iemand iets over Fortuna schrijft er bij moeten zetten, is het forum onleesbaar en slaat dat de discussie totaal dood.

Ik heb weinig tegen fans van andere clubs op dit forum maar als ze iedere keer gaan janken "jullie hebben ook ooit zus of zo" dan blijf gewoon weg.


Afspraak is afspraak normaal, alleen wat ik wil aangeven is dat deze ‘afspraak’ niet is gemaakt in de tijd dat Gün bij Fortuna is, dat was voor zijn tijd door andere bestuursleden. Als er niks is vastgelegd is dat niet handig van een zakenman.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5711
Je begint nu over iets totaal anders te praten, ik snap niet waarom je mij quote. Ik kan hier niets mee. Je gaat zoals altijd niet in op de genoemde argumenten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:31
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5712
@Fortuna88

En dat is natuurlijk ook niet erg handig van Fortuna nu ze onder een vergrootglas liggen!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:35
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5713

Fortuna88 schreef :

Jacques schreef :

Fortuna88 schreef :
Jullie hebben nooit een vordering gehad voor een terug betaling of wel? Ik kan me nog diverse berichten herinneren over ene Nol Hendriks die zijn centen terug wou van MVV.



Dit is ten eerste een drogreden en daarmee is wat je zegt niet relevant (google maar op tu quoque), maar die gebruik je eigenlijk altijd dus dat is niet verrassend, en ten tweede is dit al zo vaak tegen bezoekende Fortuna-fans gezegd. Het is echt doodvermoeiend. MVV is sinds de jaren zeventig tientallen keren in financieel zwaar weer geweest, meerdere keren technisch failliet, is gered door goedwillende rijke supporters, door de gemeente, door wellicht wat minder goedwillende mensen zoals Hendriks. Er is geen fan hier die dat ontkent. Als we dat iedere keer als iemand iets over Fortuna schrijft er bij moeten zetten, is het forum onleesbaar en slaat dat de discussie totaal dood.

Ik heb weinig tegen fans van andere clubs op dit forum maar als ze iedere keer gaan janken "jullie hebben ook ooit zus of zo" dan blijf gewoon weg.


Afspraak is afspraak normaal, alleen wat ik wil aangeven is dat deze ‘afspraak’ niet is gemaakt in de tijd dat Gün bij Fortuna is, dat was voor zijn tijd door andere bestuursleden. Als er niks is vastgelegd is dat niet handig van een zakenman.



Waar in je oorspronkelijke bericht zeg je dit precies? Ik heb het nu 3x nagelezen maar zie dit nergens staan. Je komt hier nu snel mee nadat Jacques je terecht wijst op je zoveelste onzinnige bericht. Inhoudelijk reageren doe je zoals gewoonlijk niet. Zoals Jacques zegt: doodvermoeiend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:48 27 mrt 2018 10:49 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5714

Jo70 schreef : @Fortuna88

En dat is natuurlijk ook niet erg handig van Fortuna nu ze onder een vergrootglas liggen!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Zeker niet handig, eerst het Oliseh dossier, en nu dit weer. Negatieve publiciteit is niemand gebaar bij. Ook dit zal ongetwijfeld een vervolg krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 11:41 27 mrt 2018 11:42 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5715

Fortuna88 schreef :
Afspraak is afspraak normaal, alleen wat ik wil aangeven is dat deze ‘afspraak’ niet is gemaakt in de tijd dat Gün bij Fortuna is, dat was voor zijn tijd door andere bestuursleden. Als er niks is vastgelegd is dat niet handig van een zakenman.


Ah dus alles van 'voor Gün zijn tijd bij Fortuna" moet vergeten en doorgestreept worden? Rodaïaanse praktijken noemt men dat.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden