Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 mrt 2018 15:23
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5686
Get zeet miech tot veer beter mer rekening kinne hawwe mèt 't allerergste doemscenario:

Fortuna-Mofrica JC veur 'n plaots in de ieredevisie;

Fortuna wint en die kut pruse spanne 'n rechzaak aon vaanwege 't wanbeleid vaan Fortuna. En tot euvermaot vaan ramp winne die kut Duitsers de zaak....

Geluif m'ch, 't is wied doorgedach, en 't zouw de wereld op z'ne kop zien, mer ze kriege 't veerdeg um dit te flikke.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 01:41
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5687
Fortuna vs Oliseh.
Ik denk dat FSC een grote fout gemaakt heeft door de zaak voor te leggen aan de KNVB. Ze hadden beter een forse afkoopsom kunnen betalen en zonder veel kritiek van derden door kunnen gaan.
Nu is het anders: 1. Een ambtenaar van de FIOD is aanwezig en luistert mee.
2. Sommige spelers hebben liever een envelop met geld dan geld op de bankrek. YEAH RIGHT.
3. Misschien is Gun (hoeveel geld heeft die man eigenlijk ? En hoe heeft hij dat legaal verdiend?) niet echt de eigenaar van de club.

Kortom. FSC ligt nu onder een vergrootglas. Partijen gaan onderzoek doen, onrust in de kleedkamer, prestaties gaan achteruit.

Niet slim FSC, helemaal niet slim. Wie er gelijk krijgt doet er eigenlijk niet toe. De schade is al aangericht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 09:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5688
Als de FIOD de komende weken met dat onderzoek bezig is en er wellicht ook nog spelers gehoord gaan worden, dan zal dat onvermijdelijk invloed op de prestaties gaan hebben. En daar kan roda van profiteren. Daar zijn de complottheoriën van MVVke niet voor nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 10:08
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5689
hebben meer mensen het probleem dat de supporters club niet reageert op mails?
Ik had een vraag gesteld omtrent het Vee vervoer richting sittard.
Maar op 1 of andere manier heb ik na bijna 2 weken nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik vind dit een beetje jammer en erg onprofessioneel net zoals de reis naar sittard geregeld was.
Toch maar eens nadenken over het lid maatschap want als een reactie al te veel gevraagd is dan weet ik het ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 11:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5690
Eerlijk gezegd zie ik helemaal geen Rjc-Fortuna komen. Dat NEC is helemaal aan het inzakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 12:31 23 mrt 2018 12:37 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5691

Boschpoort schreef : Als de FIOD de komende weken met dat onderzoek bezig is en er wellicht ook nog spelers gehoord gaan worden, dan zal dat onvermijdelijk invloed op de prestaties gaan hebben. En daar kan roda van profiteren. Daar zijn de complottheoriën van MVVke niet voor nodig.


Complottheorie? Iech zien dao wieneg complot aon. Es iech die kut club waor, had iech 't zelfde gedoon...Daobij; Jaore geleie is get soortgelieks gebäört tösse Twente en de Graafschap...Mer menier Boschpoort is 't d'r kinnelek weer 'ns neet mèt eins, en daan is 't geliek mer 'n complottheorie es 't neet in 't sträötsje pas?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 13:22
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5692
Zoals Boschpoort duidelijk zegt: bij dit soort praktijken gaan alle alarmbellen rinkelen. Hij stelt dus dat dit juist niks met een complot te maken heeft. Daarom wordt de aandacht van de autoriteiten direct gewekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 14:37 23 mrt 2018 14:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5693
Ik snap dat Fortuna opeens in de schijnwerpers komt. Fortuna dat van bijna failliet meedoet om het kampioenschap in 2 seizoenen tijd. Oliseh die begint de praten over envelopjes. Maar kom op jongens. Bij welke club krijgen spelers géén envelopjes. Fortuna lijkt me meer een witwasserij op het moment dan dat ik aan envelopjes denk. Want ik denk niet dat de belasting wakker ligt van envelopjes in het betaalde voetbal. Dat weten ze heus wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 14:53 23 mrt 2018 14:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5694
super Ceessie heet geliek...
en neet um get good te praote...
Mer dees "kultuur" is niemes vreemd en veer koste vreuger dao aoch get vaan...
www.nrc.nl/nieuws/1993/11/23/pompeuze-lu...jpen-7204135-a194597


Enfin...es die die boere oet Zitterd die Pruuse in de NC droet duije , daon iech aoch hiel geere get in e envelopske veur hun speulers...
En iech bin wel zeeker tot mie aw buule oppe Angelside tribuun dao aoch aon met goon doen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 16:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5695
Alhoewel ik het reserve Duitsers vind, wil ik in dat geval ook wel wat in het envelopje doen....als ze ten minste dan niet een al te grote bek gaan krijgen. Want ze zijn niet veel beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2018 23:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5696
2 penalty's weer in Sittard voor FSC. Het is toch wel bijna iedere wedstrijd raak valt me op. Deze keer twee maal maar liefs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2018 11:56
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5697

Schapendonk schreef : 2 penalty's weer in Sittard voor FSC. Het is toch wel bijna iedere wedstrijd raak valt me op. Deze keer twee maal maar liefs.

Heb de wedstrijd met een half oog bekeken. De tweede strafschop was er in ieder geval geen, want buiten de rechthoek. De eerste heb ik niet gezien. Geluk van de kampioen? Fortuna heeft wel gewoon een prima team, knap hoe ze terug kwamen van de 0-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2018 13:56
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5698
Beste MVV supporter,

Vreemd dat u nog geen reactie heeft dus wil ik het graag hier openbaar uitleggen.

Veel, heel veel mensen onderschatten de operatie van het organiseren van een bus reis voor 800 man. Het is helaas niet simpelweg een bus huren instappen en wegwezen. Vooraf vind er al regelmatig overleg plaats en moeten we allereerst eens opzoek naar een maatschappij die ons (toch een groep met een minder goede naam) wil brengen. Daarnaast moet je ook nog naar een in hun ogen vijandelijke locatie. Bang voor schade etc.
Wij red. Sc. Hadden n al tijdig een maatschappij gevonden voor de vrijdag. Vanwege het credo wij rijden naar iedere wedstrijd en de daarbij behorende kosten van minimaal 12 ritten paar jaar waarbij de bus maar half vol zit (en wij dus moeten bijleggen) is een wedstrijd als fortuna uit een van de weinige wedstrijden om er iets aan te verdienen en zo de kosten van de andere wedstrijden te dekken. Zodoende is er gekozen voor streekvervoer idem omdat de andere grote maatschappijen niet willen of geen bussen beschikbaar hebben voor risico duels. Toen kwam op vrijdagmiddag pas het bericht dat de wedstrijd niet door ging. Ipv van de gereserveerde 8 bussen hebben we er toen maar 7 kunnen regelen tussen vrijdag 12:30 en 17:00 een hels karwei. Ondertussen regende het berichten en afmeldingen van mensen die niet konden gaan op maandag avond. Ik ging dus uit van een afmelding van 50 personen. De bussen van de sc waren al om 18:00 op de gevraagde plaats bij het stadion. Toen bleek dat twee bussen van de andere supporters groepen te laat zouden arriveren begon met pas later met fouilleren. Ze waren immers cluster 1. Over het beginnen van fouilleren. Vertekken etc hebben wij helemaal maar dan ook helemaal niks te zeggen. Het liefste zaten onze supporters al meteen in de bus. En was iedereen chill. Daarnaast bleek dat veel afmeldingen toch waren komen opdagen en we hadden al een bus minder. Dus eigenlijk dubbele problemen. Toen is er besloten vol gooien en rijden. Het was inderdaad chaotisch en bar kut om het even zo te zeggen. Als je dan nog met 3-0 verliest is het helemaal klote.
Er is overleg geweest met mvv en stel we halen playoffs dan worden dingen heel anders geregeld. Er zal eerder begonnen worden met fouilleren en er zal alleen gereden worden in touringcars met alleen zitplaatsen. Mits het roda of fortuna word. Ivm de korte afstand. Mocht het streek vervoer zijn zetten we meer bussen in. Om staan tot een minimum te beperken.
Hopende op een bevredigend antwoord.
Groetjes

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2018 17:23
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5699
Mwah, ik vond het echt onveilig! Begrijp de argumenten van jullie wel, maar het ging echt veel te ver. Ik ga volgende keer zeker niet meer mee, regel wel een sponsorkaart op de hoofdtribune ofzo. Veilig met eigen vervoer!

Het argument van geld binnen halen voor verliesgevende reizen is prima, maar niet de hoeveelheid bussen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2018 13:06
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5700
Fortuna doet haar naam eer aan. Twee mijns inziens discutabele handsballen: spelers kunnen hun handen niet afhakken. Ik zie van zo kortbij geen slaande beweging naar de bal; beide gevallen hebben op zijn minst de schijn van aangeschoten hands. En die misser van een Cambuurspits die ongeveer op de doellijn staat....... ongelofelijk dat die er niet ingaat. Het geluk van een kampioen/ promovendus?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden