Vereniging MVV

14 jan 2017 12:14
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Vereniging MVV #61
Gemiste kans dat de fractie supporters uit de Ledenraad schitterde door afwezigheid op de nieuwjaarsborrel van de Supportersclub. Kennelijk gaat de kervat voor het contact met de achterban.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2017 15:49 14 jan 2017 15:56 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Vereniging MVV #62

Huib schreef : Gemiste kans dat de fractie supporters uit de Ledenraad schitterde door afwezigheid op de nieuwjaarsborrel van de Supportersclub. Kennelijk gaat de kervat voor het contact met de achterban.

Heel simpel Huib, was het bekend - buiten dit forum dat deze borrel er was?

Ik stel een vraag en geef geen commentaar maar communicatie vanuit de organen naar leden toe heeft er misschien toe geleidt dat er minder mensen aanwezig waren? Ik lees op dit forum soms wel en soms ook maanden niks meer -tussen jouw post en de vorige zat post 2,5 maand- over de MVV-ledenraad etc etc. Mensen weten niet eens meer wat dit is en inhoud.

Wellicht moet men eens gaan nadenken over het beter en breder communiceren van zaken waar men mee bezig is. Dan krijg je vanzelf meer committent en komen meer mensen?

Tja weet het is frustrerend als je meer mensen verwacht maar desondanks kun je niet "het weer" de schuld geven maar puur de eigen manier van kenbaar maken dat er een borrel was. Daarnaast dient men in de eigen gelederen maar eens de handen in eigen boezem te steken; heb bijv geen mailing gehad, geen nieuwsbrief vanuit SC of MVV over een receptie.

Tja, gek he dat er dan amper mensen weten van een borrel/receptie en weten waarover dit gaat.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2017 10:27
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Vereniging MVV #63
Andere hadden de weg naar de borrel wel gevonden, zo was het bestuur met drie man vertegenwoordig zo ook "kantoor"!! En echt niet alleen in en uitlopen, maar gewoon lekker lang blijven hangen en lings en rechts een awwehoore. Dus horen wat er bij supporters leeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2017 12:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Vereniging MVV #64
Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat deze Nieuwjaarsborrel gehouden wordt na de 1ste thuiswedstrijd. Voor degenen die verder van Maastricht wonen, is dit wel bezwaarlijk. Nu heb ik thuis maar een (of meer) biertjes genomen op de mooie start in 2017. Wat zou het geweldig zijn, wanneer we dit jaar nog meer feestjes kunnen vieren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2017 19:47
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Vereniging MVV #65
Goede tip om de uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie van volgend jaar ook op het forum te zetten.

Voor de duidelijkheid, alle leden van de SC hebben een aparte mail gekregen erover, net als de organen die bij MVV betrokken zijn. Daarnaast stond het op Facebook. Maar informatievoorziening kan altijd beter!

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2017 22:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Vereniging MVV #66
Even een korte reactie.
Net als de meeste leden van de ledenraad ben ik geen lid van de sc. Ik heb me dan ook niet aangesproken gevoeld door de hele algemene uitnodiging die ik via Facebook voorbij zag komen. Als de ledenraad een uitnodiging heeft ontvangen dan is die in elk geval niet via dat kanaal verspreid, dus ook niet aan de fractie supporters. Dus het hele gebeuren is aan me voorbij gegaan. Ik ben al tijden niet meer in de gouden ster geweest.
En daarmee kom ik op het volgende, de tweede zin van Huib over krevatte suggereert dat wij liever in de busienssclub hangen dan in het supportershome. Dat is simpelweg niet juist. jammer dat er nu weer een onjuist beeld wordt geschetst.

Wat de ledenraad betreft, de laatste keer dat dit gremium bij elkaar kwam heb ik daar verslag van gedaan. Werd me niet in dank afgenomen maar okay. Maandag 16 jan is er een bijeenkomst waarin o.a. over de ledenraad en zijn functioneren wordt gesproken. Dat er zaken beter kunnen en moeten is voor onze fractie in elk geval evident.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2017 18:23 18 jan 2017 18:28 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Vereniging MVV #67
'ch Vin 't ierlek gezag väöl koeleker te nùmme tot geine eine speuler te bekinne waor. 't Gros vaan de hiere heet snoetsebook en zeker en vas geleze tot nao de match get te doen waor, dus de wejjer vaan ''wir haben es nicht gewüsst'', geit neet op.
't Heet te make mèt e stökske interesse. Lekker maotsjappelek ouch....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden