Vereniging MVV

15 aug 2012 10:35
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
Vereniging MVV #1
Bij het afhalen van de seizoenskaart heb ik mij aangemeld voor de Vereniging MVV. Volgens mij zou het eerste jaar geen contributie verschuldigd zijn. Ik controleer vandaag mijn bankrekening en zie dat de contributie twee maal is afgeschreven. Wie weet het adres van deze vereniging, zodat ik even kan informeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 10:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Vereniging MVV #2
Gisteren in de mail:

Goedemiddag leden van de vereniging MVV,
Inmiddels is de contributie voor het seizoen 2012-2013 geïncasseerd. Echter er is een fout opgetreden waardoor enkele leden dubbel belast zijn. Wij doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te corrigeren. U kint ook zelf een maal het bedrag storneren, wellicht is dit de snelste manier.
Excuses voor het ongemak.



Met hartelijke groet namens het bestuur van de vereniging MVV,
Marie-Elise Géron
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2012 15:29 27 sept 2012 15:43 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vereniging MVV #3
Vandaag per email onderstaande uitnodiging voor de eerste ledenavond van de Vereniging MVV Maastricht ontvangen en plaats deze hier voor toekomstige nieuwe leden van de Vereniging MVV Maastricht en andere belangstellende.




eerste leden avond mvv

Maastricht 25-09-2012

AAN DE LEDEN VAN DE VERENIGING MVV MAASTRICHT

Beste leden,

Sinds enige tijd zijn jullie lid van de Vereniging MVV. Gedurende het afgelopen seizoen hebben jullie nieuwsbrieven ontvangen over de voortgang van de vereniging.

We vinden het echter erg belangrijk om de leden van de Vereniging MVV meer te binden met elkaar en te ontmoeten. Daarom organiseren wij op

8 oktober 2012 een eerste ledenavond........

Wat gaan we die avond doen?

Nadat om 20.15 uur Frans Erens, voorzitter Vereniging MVV, de avond opent en kort een toelichting geeft over de Vereniging, zal Luc Winants jullie meenemen in een prachtige fotorapportage die aangeeft wat er allemaal om de Vereniging MVV en al haar supporters heen gebeurt.

Hij zal een inkijk geven in de ontwikkelingen van dit moment en hoe wij als Vereniging verder willen gaan, samen met de supporters.

René Trost, trainer van MVV Maastricht, is aanwezig en gunt ons een blik in de keuken van het voetbalbedrijf MVV. Een stevig voetbalverhaal van onze trainer die een succesvolle start van het seizoen heeft gemaakt. Tevens zijn er een aantal spelers van de selectie aanwezig en staan zij te popelen om hun verhalen te delen met de leden van de Vereniging. Bereidt je vragen alvast voor.!!
Vervolgens hebben we de mogelijkheid om informeel met elkaar de avond af te sluiten, onder het genot van een hapje en drankje. We sluiten af rond 22.30 uur.

Bij aanvang ontvangt ieder lid een tweetal consumptiebonnen en een lot! Wie wint die avond het door alle selectiespelers gesigneerde shirt van MVV????

Loting ter plekke door de trainer van MVV Maastricht, René Trost.

Om enig beeld te krijgen op hoeveel leden we kunnen rekenen, vragen wij jullie zeer dringend om je komst per email te bevestigen. Stuur een mail naar Marie Elise Geron (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) voor 4 oktober a.s.

De avond wordt georganiseerd in de business ruimte van MVV, onder de hoofdtribune van De Geusselt. (ingang kant Apple Park Hotel).

Wij hopen op een grote opkomst op deze eerste ledenavond!


Het bestuur van de Vereniging MVV Maastricht,

Frans Erens, voorzitter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 12:58
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vereniging MVV #4
Oud-Wethouder Luc Winants maakte maandagavond bij zijn presentatie op de ledenavond van de Vereniging MVV bekend dat hij is gevraagd om de ,,mist" op te lossen tussen de div. groeperingen en acties van MVV. Hij zal daartoe gesprekken aangaan met mensen van div. groeperingen zoals de supportersclub, Veer Zien MVV. Ultra's etc., etc., om duidelijkheid te scheppen in het een en ander.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 21:53
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Vereniging MVV #5

Sandro schreef : Oud-Wethouder Luc Winants maakte maandagavond bij zijn presentatie op de ledenavond van de Vereniging MVV bekend dat hij is gevraagd om de ,,mist" op te lossen tussen de div. groeperingen en acties van MVV. Hij zal daartoe gesprekken aangaan met mensen van div. groeperingen zoals de supportersclub, Veer Zien MVV. Ultra's etc., etc., om duidelijkheid te scheppen in het een en ander.


Zou hij de jongens van Doetichem al gebeld hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 21:58
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Vereniging MVV #6

Snuf schreef : Zou hij de jongens van Doetichem al gebeld hebben?


Tegen het moderne voetbal :lachen: :lachen:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2012 17:40
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vereniging MVV #7
Nieuwsbrief 1 Vereniging MVV 2012-2013.pdf

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2012 17:56
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vereniging MVV #8
Nieuwsbrief 2012-2013 nr.1

VOORWOORD
Beste leden van onze vereniging en vrienden van MVV,
Het nieuwe seizoen is gestart, en hoe. We kunnen trots zijn op wat MVV al bereikt heeft. De mensen van de technische staf hebben een mooie selectie samengesteld. Fantastisch, de eerste periode is binnen gehaald en dus is deelname aan de nacompetitie al zeker. Wij wensen MVV Maastricht veel succes voor de rest van het seizoen.
Als organisatie is de stichting en de vereniging nog steeds in ontwikkeling. Elke keer maken we een stapje. Op diverse plekken in de besturen moeten mensen nog definitief benoemd worden. Daarvoor worden de procedures aangescherpt, zodat we een zo hoog mogelijke transparantie bereiken. In onze vereniging moeten we nog een 4-tal nieuwe leden in de ledenraad benoemen en een nieuw bestuurslid voor de afdeling supporters. In dit najaar moet dit vorm krijgen.
Als jullie deze nieuwsbrief ontvangen heeft ook de 1e Ledenavond plaatsgevonden en wel op 8 oktober j.l.. Deze avond, die we elk jaar willen organiseren is bedoeld om jullie te informeren, te binden en nog meer aandacht te vragen voor MVV. De bekendheid van de vereniging moet groter worden. Ons ledental is nog punt van aandacht. Met ca 350 leden is de vereniging nog lang niet groot genoeg. Dus aan allen doe je best om extra leden te werven.
In de ledenraad zullen we dit opnieuw bespreken en een wervingsprogramma starten. Belangrijk is ook om te weten dat we gaan samenwerken met de “supportersvereniging” en “veer zien MVV”. Het doel is om er een grote club van te maken met uiteraard het zelfde doel, bouwen aan “us MVV”. Hiervoor is een werkgroep gestart onder leiding van Luc Winants.
Ik wens jullie veel leesplezier en sportieve groeten en vooral een mooi seizoen.
Namens de Ledenraad, Frans Erens, voorzitter Vereniging MVV Maastricht

 Aan Alle leden, supporters, vrienden van MVV
MVV is, zoals jullie weten, nog steeds in ontwikkeling na de moeizame doorstart 2 jaar geleden. Wij allen, besturen, supporters, vrienden, vrijwilligers werken hard om MVV te verbeteren en te professionaliseren. De structuren rondom de club zijn nu goed neergezet en nu moeten we meer operationeel worden.
Een doel – een missie – een belang!!!
De vertegenwoordigers van de Vereniging, de supportersclub en VEER ZIEN MVV, hebben de handen ineen geslagen om samen te onderzoeken of we niet kunnen komen tot één platform, onder de paraplu van de Vereniging MVV, met voor ieder een eigen plek, maar met allen hetzelfde belang “us MVV”. De bijgevoegde sheet visualiseert de onduidelijkheid die bestaat bij de vrienden van MVV. Tijdens de Open Dag is deze folder al verspreid.
Vervolgens is aan Luc Winants, Lid van de Ledenraad gevraagd om met delegaties van de diverse groeperingen, de randvoorwaarden voor ÉÉN vereniging voor alle groeperingen op te stellen en uit te werken. We hopen dit traject af te ronden tijdens het lopende seizoen. We rekenen op jullie steun voor dit initiatief en steun voor de werkgroepleden: Herman Klingensteijn, Erik Wijenberg en Gerard Zwarts.

NICK KUIPERS
Het gebeurde tijdens de uitwedstrijd tegen Veendam. Het moment-suprême voor Nick Kuipers. Het was een moment om nooit te vergeten. Ik kreeg de bal op het middenveld, liep op het doel af en knalde de bal in de hoek. Fantastisch. “Daar is-ie” dacht ik. Ik had nog nooit voor MVV gescoord moet je weten. Een keer tegen de lat en de paal, dat wel. Maar een echte goal? Neen. Ik heb mijn eerste doelpunt met “de jongens” en de “bank” gevierd. Een heerlijk gevoel.

 DUBBELE BETALINGEN.
De leden van de Vereniging MVV betalen een contributie van € 20,-- per seizoen, uitgezonderd de seizoenkaarthouders 2012-2013. Deze personen gaan m.i.v. het seizoen 2013-2014 € 10,00 betalen en het seizoen daarna € 20,00.
Aan het begin van het seizoen wordt de bijdrage van € 20,00 automatisch afgeschreven door de bank.
Helaas hebben wij moeten constateren dat de bank dit niet correct heeft gedaan en van sommige rekeningen twee keer een bedrag heeft ingehouden.
Onze excuses daarvoor, het had niet mogen gebeuren. Wij zijn met de bank in gesprek gegaan om te voorkomen dat dit probleem zich nogmaals voordoet
Indien bij u twee keer een bedrag is afgeschreven en u niets terug hebt gekregen, meldt dit dan even bij Marie Elise Géron (marie-elise.géron@live.nl)

 VERSLAG EERSTE LEDENAVOND OP 8 OKTOBER 2012
8 Oktober was het eindelijk zover. De eerste ledenavond werd georganiseerd voor alle leden van de Vereniging MVV. Op dit moment hebben we ongeveer 350 leden en daarvan waren er ruim 60 aanwezig.
Wat is deze avond aan bod gekomen?
Frans Erens, voorzitter van de Vereniging, heeft in het kort uitleg gegeven over de structuur van de Vereniging. Hoe zit het nu in elkaar, wat zijn de afdelingen en wie zijn lid van het bestuur?
Luc Winants nam het stokje over en creëerde veel mist in de businessruimte. Immers er wordt gesproken over Veer zien MVV, de Vereniging MVV, de ultra’s, de supporters etc.
Luc heeft de opdracht aanvaardt om helderheid te gaan scheppen in deze wirwar van organisaties, die allemaal met vol enthousiasme bezig zijn om MVV te promoten. Geweldig om te zien, maar het moet wel duidelijk zijn!
En toen kwam Rene Trost, onze trotse trainer. Net een daar dagen ervoor periode kampioen geworden en met een geweldig applaus mocht hij zijn verhaal beginnen. Over de opbouw van het nieuwe seizoen, de inspanningsmetingen die gebruikt worden tijdens de trainingen waardoor men veel gerichter kan trainen, de samenstelling van de groep, het verschil tussen wielrennen en voetballen enz. Rene wist van geen ophouden en hield zijn gehoor lang geboeid. Tijdens zijn enthousiaste verhaal ging de bronzen stier van hand tot hand en mocht iedereen even de trotse “eigenaar” zijn van deze eerste prijs van het seizoen. Foto’s met de stier werden ook stiekem gemaakt!!
Er werd afgesloten met het bekend maken van wie de gelukkige eigenaar werd van het MVV shirt, beschreven met alle handtekeningen van de MVV spelers. Johan Dinjens had het geluk dat hij het juiste nummer had.
Na afloop nog met z’n allen een glaasje gedronken en daar bleek dat velen tevreden waren over deze eerste ledenavond. Volgend jaar…..weer!!!!

 MVV GEZET DECEMBER
Jean Brandts gaat evenals in augustus
de “MVV-gezet” voor een groot gedeelte
schrijven. Hij krijgt daarbij hulp van
Ilse Leevels. Zij is per 1 augustus bij
MVV Maastricht werkzaam als de
nieuwe pr- en communicatie-
medewerkster. Zij heeft een uitvoerende
taak en gaat teksten schrijven voor de
social media zoals, Twitter, Hyves en
Facebook. Ook zal zij de MVV-website
mede gaan beheren en persberichten
gaan schrijven.

 Rolstoeltribune uniek in de Jupiler Leage
Weer een primeur voor MVV MAASTRICHT: als eerste voetbalclub in de Jupiler League heeft de Maastrichtse club een gezellig en mooi onderkomen voor ongeveer dertig gehandicapte supporters die aan een rolstoel gekluisterd zijn: de ‘Johan Dijkstra Tribune’.
Oud-eerste elftalspeler Johan Dijkstra mocht vóór de wedstrijd tegen Telstar de nieuwe rolstoeltribune openen. Johan Dijkstra speelde vanaf 1968 tot 1985 meer dan 500 wedstrijden voor MVV en scoorde daarin 37 keer. Zijn bekendste doelpunt is dat tegen Ajax in 1973. MVV won die wedstrijd met 1-0.
MVV-bestuurslid Maurice Olivers zei het treffend: “Eindelijk zijn we verlost van het op een aftands bushuisje lijkend onderkomen voor gehandicapte MVV-supporters. Vanaf nu hebben deze supporters een plek die hen toekomt”

 Dave Dritty : Bèrke de Batteraof
Als Dave Dritty (28) zich in het loeiheet vogelpak van Bèr de Batteraof hijst, verandert er iets in hem. Dan treedt de normaal introverte, bijna verlegen ras-MVV’er uit zijn cocon en struint enthousiast op het speelveld en langs de tribunes. Gaat op de foto met jong en oud, schudt handen, zwaait uitbundig naar het publiek en lacht zich een bult (toch onzichtbaar onder het loodzware pak) als sommige MVV-spelers hem plagerig ‘Hans Kraai’ noemen.
“Mag allemaal”, zegt Dave. “Minder leuk is het als supporters aan mijn staart gaan trekken of mijn handschoenen proberen te stelen. Ik heb wel eens meegemaakt dat een ménneke verbaasd luisterde naar mijn antwoord op zijn vraag en zei: ‘verratsj. Daor zit iemand in dee vogel’. Als Bèr de Batteraof voel ik me zelfverzekerder. Als de spelers het veld oplopen en ik als ‘Bèr’ naast de line-up sta, krijg ik kippenvel. Ik heb een gevoel dat het stadion van mij is. Gek, hè? Ik sta altijd naast Essayas. Let maar op.”
Dave Dritty ontving het MVV-virus tijdens de wedstrijd MVV-Den Bosch in het seizoen ’96-’97 en kocht vanaf toen trouw zijn seizoenskaart. In 2008 vroeg Stijn Vullings: ‘We zoeken iemand die als Bèr de Batteroaf moet acteren. Interesse?’
En zo is het gekomen. Dave Dritty, in de morgenuren werkzaam bij Kruidvat in Maastricht, is tijdens de middaguren te vinden op Klein Geusselt waar hij de kleedkamers en andere ruimten schoonhoudt.
Mede door de stem van Dave Dritty, eh…. Bèrke de Batteraof - hij maakte deel uit van de jury tijdens de Miss MVV-verkiezing - is Lotte Haus uitverkoren als mooiste miss-MVV voor het seizoen 2012-2013.
“Een mooie ervaring”, vindt Dave, die het dragen van het vogelpak van Bèrke de Batteraof nog steeds als een eer ervaart.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 09:42 21 dec 2012 09:55 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vereniging MVV #9
-

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 10:56 21 dec 2012 10:58 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vereniging MVV #10
Uit de Nieuwsbrief Vereniging MVV Maastricht 2012-2013 no.2 (december 2012)

o.a. Verslag ledenraad op 27 november 2012.
Aan het begin van de vergadering werden twee nieuwe ledenraadleden benoemd. Namens de supporters zijn lid van de ledenraad geworden Funs Pijpers en Ronald Verheij.
Een zoekcommissie heeft hen voorgedragen, nadat er gesprekken gevoerd zijn met diverse kandidaten. De afdeling supporters is nu compleet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 11:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vereniging MVV #11
Proficiat Snuf, communicatief ben je in ieder geval sterk en denk dat je de belangen van de supporters goed zult gaan behartigen. Ronald ken ik niet, maar ook veel wijsheid en succes toegewenst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 12:29 21 dec 2012 12:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vereniging MVV #12
Prefisia Funs Ronald ! :applaus:

Iech bin zier kontent met uzze supporters vertegewoordigers :thumbsup:
en hoop tot geer twie de belange vaan alle supportters met verstand en wiesheid en in 'n gooj samewerkingk met us bestuur good en sjiek nao väöre kin bringe !!! Merci

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 18:11
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vereniging MVV #13

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 16:16 21 feb 2013 16:17 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Vereniging MVV #14
www.verenigingmvvmaastricht.nl/

Vanaf vandaag in de lucht.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 08:30
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
Vereniging MVV #15
Mooi website en goed verhaal.

Wat ik wel opvallen vind, misschien zelfs wel jammer, dat er geen vertegenwoordiger in de commissie overheid zit van uit de gemeente Maastricht. Het zou toch een pre zijn dat de sportwethouder (dhr. Grootheest' zelf of anders in ieder geval een ambtenaar hier in zou laten plaats nemen.
Door dit niet te doen, merk je in mijn ogen dat de gemeente Maastricht nog altijd niet het belang inziet van een BVO binnen de gemeente grenzen.
De club kan dan nog zo goed hun best doen of zichzelf nog zo goed MVO profileren, zolang de gemeente hierin niet samen in wil optrekken is het trekken aan een dood paard. Het zou in mijn ogen een wisselwerking dienen te zijn waarbij beide partijen elkaar zouden aanvullen in het sport thema en om mensen aan het bewegen te krijgen.

Ik zie in ieder geval wel dat de supporters commissie een goede bezetting heeft met mensen die doordrenkt zijn met clubliefde. In hun heb ik het vertrouwen dat onze belangen goed worden behartigt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden