Vereniging MVV

19 okt 2016 14:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Vereniging MVV #46
Als het Parkstad Limburg stadion die camera's nodig had, zou de gemeente daar blind 7 miljoen overmaken aan die club, en zou dat volgens ome Loek volledig binnen de Europese regels zijn :blink:

Allen bedankt voor de updates!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 14:15
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Vereniging MVV #47

Jacques schreef : Als het Parkstad Limburg stadion die camera's nodig had, zou de gemeente daar blind 7 miljoen overmaken aan die club, en zou dat volgens ome Loek volledig binnen de Europese regels zijn :blink:

Allen bedankt voor de updates!

Ome Loek is dommer als Ome Willem en de gemeente Kerkrade is nog dommer naar hun inwoners toe;

Ome Willem: "Lusten jullie ook een broodje poep?" Kinderen: "Neeeeeeeeeee!"
Gemeente Kerkrade: "Lusten jullie de firma list en bedrog RJC?" Fans/Inwoners: "Jaaaaaaaaaaaa!"

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 14:38
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vereniging MVV #48

Boschpoort schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Het winnen van bijvoorbeeld een periode zou de winst dus een heel stuk verder kunnen stuwen.

Zou kunnen. Maar het is ook mogelijk dat je de eerste ronde kunt overslaan en vervolgens uit bij Willem 2 dik verliest. In dat geval kóst de nacompetitie alleen maar geld! Maar dat is een doemscenario, daar wil ik niet eens aan denken.

De winstpremie voor het behalen van een periodekampioenschap alleen al levert een voor MVV- begrippen aanzienlijk bedrag van 75.000 euro op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 17:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vereniging MVV #49

Sandro schreef : De winstpremie voor het behalen van een periodekampioenschap alleen al levert een voor MVV- begrippen aanzienlijk bedrag van 75.000 euro op.


Toen VVV de 1e periode won meldde de Limburger 52.500: www.limburger.nl/cnt/dmf20161001_0002503...-play-offs-en-premie

Ook Fox Sports gaf rond de 50.000 aan tijdens de uitzending. De KNVB maakt zelf het bedrag niet officieel bekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 20:51 19 okt 2016 20:55 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Vereniging MVV #50
De kosten van het camera systeem zijn betaald door de gemeente maar die hebben wel de kosten van de huur verhoogd. Daarnaast ander slecht nieuws. De burgemeester van Venlo heeft besloten de uitwedstrijd naar Vvv geen uit publiek toe te staan.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 21:33 19 okt 2016 21:34 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Vereniging MVV #51

Boschpoort schreef : Voor de supporters is het misschien goed om te realiseren dat we ook vorig jaar nog de nodige boetes van de KNVB hebben ontvangen, voor een bedrag van 8.750 euro. Dat is toch wel een fors bedrag in relatie tot de uiteindelijke winst.
Maar het voorgaande seizoen bedroegen de boetes nog ruim 15.000 euro dus we zijn wel op de goede weg!


En hoeveel heeft FSC of *da moeten afdragen aan boetes? En hoeveel hebben andere Jup club afgedragen aan boetes?

Gelijke monikken, gelijke kappen nietwaar? Het lijkt nu net alsof wij alleen boetes betalen...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 02:01
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Vereniging MVV #52

omnisciens schreef : De kosten van het camera systeem zijn betaald door de gemeente maar die hebben wel de kosten van de huur verhoogd. Daarnaast ander slecht nieuws. De burgemeester van Venlo heeft besloten de uitwedstrijd naar Vvv geen uit publiek toe te staan.

OK dus de kosten worden volledig afgewimpeld op MVV, want zij zijn de enige bespelers momenteel van ons 'multifunctioneel complex' dat de gemeente destijds voor ogen had.

We moesten kunstgas want dan kon de gemeente geld besparen en Klein Geusselt weg doen - trainen in het stadion etc - , we moesten besparen zodat het stadion door meer partijen gebruikt kon worden, we moesten kunstgras want dat bespaart de gemeente en de andere gebruikers een hoop geld. We konden De Geusselt gebruiken voor overige maatschappelijke activiteiten.

En nu?

Wie zijn die andere gebruikers naast MVV?
Wie mag opdraaien voor de kosten als er iets moet worden aangepast aan het stadion? MVV weer?
Waar zijn die andere gebruikers dan?

Of.... blijft het toch een voetbalstadion in plaats van een multifunctioneel 'iets'
Bouw er nog wat gebouwen omheen, een sporthal waar je niks aan hebt, of een Geusseltzwembad wat een farce is.

Goed bezig gemeente. :O

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 05:28
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Vereniging MVV #53

houtengerard schreef :
Stel je voor dat we per ongeluk promoveren dit seizoen.
2017/2018 = 2,4 miljoen euro aan TV gelden erbij. In één klap een positief eigen vermogen van 2 miljoen euro, weg schuld en direct naar categorie 3.
2018/2019= Mochten we weer degraderen, dan krijgen we dat jaar nog ongeveer 1 miljoen euro boven op de begroting ter compensatie.

Dus een jaartje meevoetballen in de eredivisie kan je ongeveer 3 miljoen euro aan extra geld opleveren, mocht je geen gekke dingen doen in de eredivisie. Dat is meer, dan dat hier in anderhalf jaar aan geld binnen komt.


Ik heb dit altijd al gezegd wanneer iemand zei dat we niet rijp waren om te promoveren.
Je krijgt inderdaad die bedragen, dan probeer je de selectie gewoon bij elkaar te houden en onder dezelfde voorwaarden, spelers kunnen zich in de kijker spelen. Alles boven de 18de plaats is meegenomen. degradeer je ben je inderdaad schuldenvrij en kun je wat beginnen op te bouwen door elke keer weer om kampioenschap mee te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 08:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Vereniging MVV #54

Janepie schreef :

Boschpoort schreef : Voor de supporters is het misschien goed om te realiseren dat we ook vorig jaar nog de nodige boetes van de KNVB hebben ontvangen, voor een bedrag van 8.750 euro. Dat is toch wel een fors bedrag in relatie tot de uiteindelijke winst.
Maar het voorgaande seizoen bedroegen de boetes nog ruim 15.000 euro dus we zijn wel op de goede weg!


En hoeveel heeft FSC of *da moeten afdragen aan boetes? En hoeveel hebben andere Jup club afgedragen aan boetes?

Gelijke monikken, gelijke kappen nietwaar? Het lijkt nu net alsof wij alleen boetes betalen...

Dit vind ik een vreemde opmerking. Dit jaarverslag, opgesteld door MVV, gaat over MVV, niet over andere clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 09:14
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Vereniging MVV #55

Boschpoort schreef :

Janepie schreef :

Boschpoort schreef : Voor de supporters is het misschien goed om te realiseren dat we ook vorig jaar nog de nodige boetes van de KNVB hebben ontvangen, voor een bedrag van 8.750 euro. Dat is toch wel een fors bedrag in relatie tot de uiteindelijke winst.
Maar het voorgaande seizoen bedroegen de boetes nog ruim 15.000 euro dus we zijn wel op de goede weg!


En hoeveel heeft FSC of *da moeten afdragen aan boetes? En hoeveel hebben andere Jup club afgedragen aan boetes?

Gelijke monikken, gelijke kappen nietwaar? Het lijkt nu net alsof wij alleen boetes betalen...

Dit vind ik een vreemde opmerking. Dit jaarverslag, opgesteld door MVV, gaat over MVV, niet over andere clubs.


Inderdaad , komt over van: als andere meer hebben, hebben wij het goed gedaan. Die wat het hardst staan (stonden) te schreeuwen wat allemaal wel niet moest gebeuren bij MVV komen nu eens met verwijzingen naar andere.....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2016 21:49
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Vereniging MVV #56
Bedankt Boschpoort voor je verslag. Goed om iets te horen van jullie fractie!! Zijn er nog vragen gesteld door de fractie supporters? Is er inzicht gegeven waarvoor deze boetes gegeven zijn. Heeft de fractie gestemd vóór het goedkeuren van de jaarrekening?

Hoe was opkomst van de Ledenraad en was de fractie supporters compleet. Wie maakt eigenlijk deel uit van de fractie supporters?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 09:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Vereniging MVV #57
Informatie over de vereniging MVV en de Ledenraad is allemaal te vinden via deze site: www.verenigingmvvmaastricht.nl/2013/

De opkomst was zeer goed te noemen, alleen de fractie oud-spelers was mager vertegenwoordigd als ik het goed gezien heb.
Fractie supporters was compleet, inclusief het recent benoemde lid Gaston Crijns. Ik durf te stellen dat de meeste vragen en opmerkingen ook uit onze fractie kwamen.
De post boetes is verder niet specifiek besproken dus we hebben inderdaad geen inzicht nav welke incidenten die boetes gegeven zijn. Goed punt om een volgende keer op te letten. Het jaarverslag is met algemene stemmen door de ledenraad vastgesteld.

Dan nog wat anders: de voorzitter van de ledenraad en vooral Ron Elsen waren not amused dat een groot deel van het verhaal van Ron openbaar gemaakt was. Daar heb ik dus een ernstige inschattingsfout gemaakt omdat in mijn beleving er niks vertrouwelijks is gedeeld en het vooral positief bedoeld was. Toch is Ron hier heel boos over en dat moet ik mij dus aantrekken. Het is geenszins mijn bedoeling spelers of trainers in een oncomfortabele positie te brengen.
Het is jammer dat mijn verhaal via facebook een eigen leven is gaan leiden, hoewel ik daar zelf niks geplaatst heb. Telefonisch heb ik aan de voorzitter al mijn excuses aangeboden.
Volgende week zal er een gesprek volgen met o.a. Ron Elsen. Maar het zal duidelijk zijn dat ik dus geen enkele informatie vanuit ledenraad vergaderingen meer op deze site zal plaatsen, anders dan hele algemene bewoordingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 10:58
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Vereniging MVV #58
Boschpoort, d'n excuses aongeboje? Mèt alle respec, mer waor dat daan nudeg?

De bis allein mer ierlek gewees euver wie bepaolde zake verwoord zien, dao is toch niks mis mèt?
Transparantie hèt dat :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 12:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Vereniging MVV #59
Mèr es die verhaole e eige leve goon leije op versjeidene social media is dat e zier koelike zaak..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 20:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vereniging MVV #60
Zojuist het verhaal nog eens gelezen op Facebook. Ik snap werkelijk niet waarom de voorzitter van de Ledenraad, als wel Ron Elsen hier zo boos over zijn. Het moet niet gekker worden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden