Vereniging MVV

19 okt 2016 12:34 19 okt 2016 12:34 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vereniging MVV #31
Transfer Croux zit in huidig seizoen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:37 19 okt 2016 12:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Vereniging MVV #32

Peter Pan schreef : Transfer Croux zit in huidig seizoen ;)


Dat begrijp ik dus niet. Een fiscaal jaar loopt toch van 1 januari t/m 31 december? Dat staat toch los van het hoe het voetbalseizoen gepland is? Of is dat bij een BVO anders?

Edit: Kwartje valt langzaam (Aantonen, uitsmeren). Maar dat zou betekenen dat je volgend seizoen een meevaller moet hebben en de prognose niet klopt mbt tot schuldaflossing?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:43
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vereniging MVV #33

houtengerard schreef :

Peter Pan schreef : Transfer Croux zit in huidig seizoen ;)


Dat begrijp ik dus niet. Een fiscaal jaar loopt toch van 1 januari t/m 31 december? Dat staat toch los van het hoe het voetbalseizoen gepland is? Of is dat bij een BVO anders?

Edit: Kwartje valt langzaam (Aantonen, uitsmeren). Maar dat zou betekenen dat je volgend seizoen een meevaller moet hebben en de prognose niet klopt mbt tot schuldaflossing?


Voor BVO's geldt boekjaar 1 juli tot 31 juni als ik me niet vergis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:52
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vereniging MVV #34

Boe is dat feeske? schreef : @Anna D
Afkopen en aflossen zijn 2 verschillende dingen. Ja het spelersfonds is afgekocht, voor het bedrag van 220.000 euro als ik mij niet vergis. MVV zal dat vervolgens aflossen in 4 seizoenen, en men voldoet dit seizoen de derde aflossing.


Bedankt voor de uitleg, verkeerd begrepen dan inderdaad. Dus elke keer een aflossing van 55.000 euro en dan zijn we er juni 2018 vanaf dan. Neem aan dat MVV er ook voor kan kiezen bij een grote meevaller (lees promotie) dat ze het dan ook direct kunnen aflossen.

Over het transferbedrag van Croux gesproken dat is 150.000 geweest middels die clausule in zijn contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:54
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Vereniging MVV #35

Anna D. schreef :

Boe is dat feeske? schreef : @Anna D
Afkopen en aflossen zijn 2 verschillende dingen. Ja het spelersfonds is afgekocht, voor het bedrag van 220.000 euro als ik mij niet vergis. MVV zal dat vervolgens aflossen in 4 seizoenen, en men voldoet dit seizoen de derde aflossing.


Bedankt voor de uitleg, verkeerd begrepen dan inderdaad. Dus elke keer een aflossing van 55.000 euro en dan zijn we er juni 2018 vanaf dan. Neem aan dat MVV er ook voor kan kiezen bij een grote meevaller (lees promotie) dat ze het dan ook direct kunnen aflossen.

Over het transferbedrag van Croux gesproken dat is 150.000 geweest middels die clausule in zijn contract.



Croux is weggegaan voor € 100.000,--!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vereniging MVV #36

Jo70 schreef : Croux is weggegaan voor € 100.000,--!


Dat is later door hem zelf gecorrigeerd in de Belgische media naar 150.000 euro.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 12:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Vereniging MVV #37
Voorgaande stellingen zijn grotendeels correct.
Boekjaar voor een BVO is gelijk aan het seizoen en loopt tm 30 juni. 31 juni bestaat niet B)

Croux levert MVV iets meer dan een ton op. Rest gaat naar speler, zaakwaarnemer etc. En inderdaad, MVV kan ervoor kiezen dat in een extra aflossing te steken of in andere zaken. Maar zoals opgemerkt, dat gaat over het huidige seizoen. Dit verslag betrof dus het vorige. Overigens heeft MVV in een nieuw camerasysteem moeten investeren (KNVB verplichting) en dat kost 45.000. Daar gaat je winst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vereniging MVV #38

Boschpoort schreef : Overigens heeft MVV in een nieuw camerasysteem moeten investeren (KNVB verplichting) en dat kost 45.000. Daar gaat je winst!


www.mvv.nl/nieuws/nieuw-camerasysteem-in-mei-2016

Deze investering wordt gedaan door de Gemeente Maastricht omdat zij eigenaar is van Stadion de Geusselt en MVV Maastricht huurt het systeem van de Gemeente.


Klopt dat persbericht dan niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:05
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Vereniging MVV #39

Boschpoort schreef : 31 juni bestaat niet B)


Wel in Kerkrade. Februari heeft daar zelfs 31 dagen. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Vereniging MVV #40
Nee dat klopt niet.
Dat wilde MVV uiteraard wel graag, of op zijn minst een bijdrage van de gemeente maar de betreffende wethouder weigert daarin mee te gaan. Lijkt me (weer eens) een voorbarig bericht te zijn geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Vereniging MVV #41

Boe is dat feeske? schreef : Het winnen van bijvoorbeeld een periode zou de winst dus een heel stuk verder kunnen stuwen.

Zou kunnen. Maar het is ook mogelijk dat je de eerste ronde kunt overslaan en vervolgens uit bij Willem 2 dik verliest. In dat geval kóst de nacompetitie alleen maar geld! Maar dat is een doemscenario, daar wil ik niet eens aan denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:27 19 okt 2016 13:29 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vereniging MVV #42
Hoezo kost t dan geld? Er komt altijd een thuiswedstrijd eerst tegen een eredivisieclub. Of je moet al 2de of derde worden en dan dik verliezen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vereniging MVV #43

Boschpoort schreef : Nee dat klopt niet.
Dat wilde MVV uiteraard wel graag, of op zijn minst een bijdrage van de gemeente maar de betreffende wethouder weigert daarin mee te gaan. Lijkt me (weer eens) een voorbarig bericht te zijn geweest.


Ok duidelijk. Maar het is wel OF in de huurprijs OF in de aanschaf. Aanschaf is dan altijd goedkoper lijkt me...

Gemeente is na 6 jaar nog steeds wel érg bang voor het ONgeoorloofde staatssteun spook. Moet toch mogelijk zijn om GEoorloofd iets buigzamer te kunnen zijn dan dit. Al is het in meedenken!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Vereniging MVV #44
Ik ken niet de exacte reglementen mbt promotie/degradatie uit mijn hoofd maar er zijn scenario's denkbaar dat deelname aan de nacompetitie eerder negatief dan positief is. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar laten we vooral proberen een periode te pakken en vervolgens rechtstreeks te promoveren. Hebben we twee keer wat te vieren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2016 13:40 19 okt 2016 13:45 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Vereniging MVV #45
edit, reeds beantwoord door Boschpoort. :thumbsup:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden