Merchandise

09 juli 2013 14:40
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #76

jeoff schreef : Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?


Nee, jij snapt t duidelijk nog steeds niet.
Als jij niet wil inzien dat het huidge bestuur de beslissing heeft gemaakt om een traditionele volksclub om te vormen naar een familieclubje dan ben je doof, blind en gevoelloos voor een andere mening dan de jouwe, want het is gewoon een feit dat dit moedwillig gebeurd.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 15:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #77

Jean schreef :

jeoff schreef : Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?


Nee, jij snapt t duidelijk nog steeds niet.
Als jij niet wil inzien dat het huidge bestuur de beslissing heeft gemaakt om een traditionele volksclub om te vormen naar een familieclubje dan ben je doof, blind en gevoelloos voor een andere mening dan de jouwe, want het is gewoon een feit dat dit moedwillig gebeurd.

Jean, iech bin de letste um te oontkinne tot d'r foute zien gemaak door ut bestuur (die wat dit pro-deo doen, boete hun normale baon en dus neet altied genog tied höbbe. Ze zien nog steeds bezig mèt brendsjes blusse, ipv op te bouwe.). Zoe zien d'r foute gemaak in de kommunikaasie mbt tot de NAC SV's (tries...), zoe zien d'r foute gemaak in de letste kommunikaasie mbt Jong-PSV (tries...) en zoe zien d'r genog (hiel veul) veurbeelde te bedinke.
Mèr, beveurbeeld ut woord klante höb iech in de gesprekke met ut bestuur neet mie gehuurd, ut geit weer (!) euver supporters. De gesprekke in ut supporterseuverlegk zien positief, mèr es geine interesse heet in terökkoppeling in e ope forum, daan mot d'r ouch neet geklaog weure.
Iech zegk tot ut bestuur wel die passie terök wil! Lees ouch miene veurige post.
Daan zegk iech tots diech ouch douf, blind en geveulloos bis veur 'n aander meining es die vaan diech.
En zoe weurt ut 'n welles/nietes discussie.....
Laote veer mèt us alle deveur zörrege tot de passie terök keump in ut stadion, laot ut bestuur deveur zörrege tot financieel alles in orde bleif. En daan mot alles good kome.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 15:48
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #78
T blijf n feit dat t huidig bestuur MVV liever aanders zuut es wie t altied geweest is.
Dat is gein meining, dit heet 't bestuur gezag en oetgedrage.
Noe dat 't sjös n averechts effect heet zien ze 'n bitteke trök aon t krabbele aongezeen t stadion steeds leger weurt en de lege plaotse neet weure gevuld door families zoe es ze dat in gedachte höbbe/hadde.
En doordat ze de aofgeloupe jaore zoeväöl luij t stadion oet höbbe gejaog, zien de inkomsten trök geloupe en noe wille ze die trök hole op de miest trouwe supporters die noe nog altied kome en zalle kome.
Veer weure neet mie gezeen es supporters mer allein es inkomstenbron.
De veurbeelden vaan de aofgeloupe tied zegke wel weer genog, feest trost, sjerp, reactie nav jong PSV.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 16:01
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #79
Ik snap Jeoff en 4life ook heel goed echter met alle respect word ik af en toe net zo moe van jullie positieve gedoe als jullie van het negatieve van anderen. Ik heb echt heel wat jaren in de SC gezeten en daarvoor ook al in diverse overleg stucturen gezeten om van de hoed en de rand te weten. Daar ben ik helaas ook een stuk cynischer geworden met betrekking tot het bestuur (en echt niet alleen Jongen en vriendjes maar ook het huidige bestuur). Ik ben iets te vaak op mijn plaat gegaan om nu maar constant het bestuur de hand boven het hoofd te houden met non argumenten als ze doen het pro-deo en we moeten vertrouwen hebben. Ook ik vind dat er een swithc aan het plaatsvinden is van volksclub naar familieclub. Of dat goed of slecht is mag iedereen zelf lekker uivissen maar ik vind het iig geen goede zet. Als de overgrote meerderheid dit wel wil en we het stadion vol zouden krijgen met 10.000 familie leden had ik er misschien wel minder problemen mee MAAR als we afgelopen seizoen boeven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren). Voor wat betreft het supporters overleg ik kan daar helaas weinig mee. Ik hoor of lees er maar heel weinig over en ik ben gewoon niet bereid om daarvoor naar allerlei open forum avonden te komen (sorry). Helaas moet ik concluderen dat er een stuk of wat supporters / MVV clubs zijn (SC, veer zien MVV, het supportersoverleg, MVV zelf, de vereniging MVV) en van geen enkele kant zie ik eigenlijk veel gebeuren (behalve dan het knijpen om te kijken of er nog wat geld opgehaald kan worden).

Mijn mening .. hoef je het niet mee eens te zijn .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 17:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Merchandise #80
@Punker ik begrijp jouw mening en ben het op sommige punten ook met je eens.. maar mijn eerste comment in deze hele discussie ging over het feit dat er WEER een hoop gezeik was om de volgende mug (een sjaal die een paar euro duurder is dan die van de SC). Met negatieve praat breek je alleen maar dingen af, daar bouw je geen dingen mee op. Moet er nu constant weer iets gezocht worden om MVV verder neer te sabelen?

Dat het bestuur vaak te doof / blind is voor de positieve inbreng van supporters is een ander punt. Maar het gaat hier te vaak de te negatieve kant op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 20:01
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Merchandise #81

Punker73 schreef : Ook ik vind dat er een swithc aan het plaatsvinden is van volksclub naar familieclub. Of dat goed of slecht is mag iedereen zelf lekker uivissen maar ik vind het iig geen goede zet. Als de overgrote meerderheid dit wel wil en we het stadion vol zouden krijgen met 10.000 familie leden had ik er misschien wel minder problemen mee MAAR als we afgelopen seizoen boeven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren). Voor wat betreft het supporters overleg ik kan daar helaas weinig mee. Ik hoor of lees er maar heel weinig over en ik ben gewoon niet bereid om daarvoor naar allerlei open forum avonden te komen (sorry). Helaas moet ik concluderen dat er een stuk of wat supporters / MVV clubs zijn (SC, veer zien MVV, het supportersoverleg, MVV zelf, de vereniging MVV) en van geen enkele kant zie ik eigenlijk veel gebeuren (behalve dan het knijpen om te kijken of er nog wat geld opgehaald kan worden).

Mijn mening .. hoef je het niet mee eens te zijn .....


Inderdaad het stadion zit inderdaad niet vol met families. Maar zoiets bereik je ook niet in twee seizoenen, maar een imago opbouwen kost natuurlijk veel meer tijd. Overigens zie ik het zelf niet zo zwart-wit... zo van vroeger was het volks en nu familie georienteerd. De mensen, de supporters of de klanten bepalen zelf hoe ze achter de ploeg staan en hun club steunen.
Ik lees hier de mening van sommige dat het nieuwe beleid niet is geslaagd omdat het stadion niet vol zit met families. Die constatering dat het stadion niet vol zit is juist. Maar het is ook een feit dat pakweg de afgelopen 20 jaar hiervoor het stadion ook niet vol zat of stond met "volkse" of "fanatieke" supporters. Sterker nog er waren seizoenen dat er veel minder toeschouwers waren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 23:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #82

Punker73 schreef : Ik snap Jeoff en 4life ook heel goed echter met alle respect word ik af en toe net zo moe van jullie positieve gedoe als jullie van het negatieve van anderen.

Je hebt gelijk. Ik probeer inderdaad het vaak van de positieve kant te bekijken. Velen hebben genoeg van het geruzie hier en dat probeer ik af en toe om te draaien. Want als we niet vooruit kijken en alleen maar ruzie maken, dan komen we zeker niet verder. Over de zaken die jij noemt ben ik het vaak eens en even vaak heb ik die zorgen geuit bij het bestuur. Vaak zijn ze het eens en wordt het opgepakt (nu nog wachten op resultaten). Het lijstje met punten richting bestuur was erg lang.
Echter niet alles is zwart/wit, maar ik zal een poging doen om niet te postief over te komen, zodat je er niet moe van wordt (geen grapje, het staat er raar, maar ik snap wat je bedoelt, ik weet alleen even niet hoe het anders te formuleren).
Ik vind het overigens zwaar klote dat jij niet meer de merchandising voor de SC doet (tussen de regels door lees ik dat dat door die slechte ervaringen komt?), sindsdien is er vrijwel niets meer uitgekomen! Jammer dat dat zo heeft moeten lopen en ik hoop dat je je nog een keer bedenkt.

Punker73 schreef : ...MAAR als we afgelopen seizoen boven aan staan en de families komen nog steeds niet opdagen is de familie club MVV misschien wel niet zo'n goed idee. Je hebt het geprobeerd ... prima .... volgende stap evalueren en bijsturen (en dat mag toch echt wel heel snel gebeuren).

Volledig mee eens! En wel heel snel!

Weet iemand trouwens de stand van het aantal verkochte seizoenkaarten? Want daar horen we ook niet veel over.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2013 15:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Merchandise #83
Het probleem is er word niet goed gecommuniceerd naar mekaar toe gebeurd dit wel verloopt het toch al een stukken beter.
En dat is niet alleen voor deze sjaal gedoe maar met alles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 13:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #84
Tip veur nuije merchandise, um geld op te bringe veur MVV: Laot stickers make vaan ut aaijt Angelside logo, dat ronne. En verkoop die, dat geit gegarandeerd gèt opbringe, 'n aontal luij höbbe miech gevraog of die stickers bestoon.
Liegk miech noe 'ne gooije tied um die te laote maake.
Es dat daan ouch nog gebeurt onder ut mom vaan "steun MVV", dan vleege die wie bruudsjes euver de toenbaank.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2014 17:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Merchandise #85
Geen eBay APP ID défined in Kunena configuratieVoor de liefhebbers:

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2014 20:47
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Merchandise #86

MVV4life schreef : Tip veur nuije merchandise, um geld op te bringe veur MVV: Laot stickers make vaan ut aaijt Angelside logo, dat ronne. En verkoop die, dat geit gegarandeerd gèt opbringe, 'n aontal luij höbbe miech gevraog of die stickers bestoon.
Liegk miech noe 'ne gooije tied um die te laote maake.
Es dat daan ouch nog gebeurt onder ut mom vaan "steun MVV", dan vleege die wie bruudsjes euver de toenbaank.


eine sticker vaan vreuger...


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 09:50 23 jan 2014 09:50 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #87
Wie o wie kan mij helpen ... ik ben al een tijd op zoek naar het MVV shirt seizoen 82-83. Is er iemand die dit shirt nog heeft liggen (liefst ook nog in maat L) en dit wil verkopen. Het gaat hier om dit shirt:



Mocht er iemand dit shirt hebben en willen verkopen stuur mij dan even een PB.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 10:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Merchandise #88
Als alternatief is er wel een sticker die er op lijkt Punker. :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 09:04
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #89
Dan zal k die op mijn blote pens plakken ... is het toch net of ik het shirt aan heb.
Zal de rest van de tribune blij mee zijn.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 12:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Merchandise #90
Probeer via 'n sponsor stickers te laote make met de kop vaan 'n speuler d'rop.

Iech kin miech nog rappeleere dat sloopbedrief Lambèr Ravenstein ze destieds oetgaof.

De stickers kinne per stök verkoch weure of per set.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden