Merchandise

23 aug 2019 23:31
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Merchandise #136
Ik ben bang dat MVV gaat wachten met het verkopen van hun thuis- en uitshirts tot het moment dat ze een shirtsponsor hebben, maar is er een mogelijkheid dat ze nu al de verkoop in gaan? Jaren geleden waren veel mensen niet van plan het shirt te kopen, omdat die Gamin erop stond. Ik denk oprecht dat er meer shirts verkocht zullen worden nu er helemaal geen sponsor op staat. Natuurlijk gaat het geen tonnen extra opleveren voor MVV, maar elk shirt is er één meer lijkt mij zo ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 07:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Merchandise #137

Karakter schreef : Ik ben bang dat MVV gaat wachten met het verkopen van hun thuis- en uitshirts tot het moment dat ze een shirtsponsor hebben, maar is er een mogelijkheid dat ze nu al de verkoop in gaan? Jaren geleden waren veel mensen niet van plan het shirt te kopen, omdat die Gamin erop stond. Ik denk oprecht dat er meer shirts verkocht zullen worden nu er helemaal geen sponsor op staat. Natuurlijk gaat het geen tonnen extra opleveren voor MVV, maar elk shirt is er één meer lijkt mij zo ;-)


Ik denk ook dat dit een heel goed idee is. Alleen denk ik niet dat MVV nu bij machte is omdat dit te gaan regelen. Of hier op dit moment geen goedkeuring voor kan of wil geven, kijkend naar de toekomstige hoofdsponsor? Prioriteiten liggen op dit moment ook ergens anders. Vooral met de wedstrijden tegen de Duitsers in het verschiet.

Wellicht dat VZM dit mogelijk kan maken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2019 05:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Merchandise #138
Kan ik ergens in een winkel iets halen van mvv? Of moet ik echt via de website bestellen en wachten tot de volgende thuiswedstrijd? Wil iets kopen maar heb het wel direct nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2019 10:13
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Merchandise #139
Tijdens thuiswedstrijden altijd op de Noordtribune. Als we voldoende mensen hebben ook bij ingang B.
Snelste is en blijft toch de webshop www.mvvfanstore.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2019 10:36
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Merchandise #140
Veer zien MVV heeft een aantal jaren succesvol de merchandise voor MVV georganiseerd (ontwikkeling, in-en verkoop, webshop).Sinds afgelopen seizoen heeft MVV hier de regie op teruggenomen. Men heeft, in de combinatie Topfanz.be en Masita, de verwachting uitgesproken dat men op deze manier MVV merchandise beter en breder in de markt gezet ging worden.
Veer zien MVV verkoopt alleen nog merchandise in de grachten op het moment dat we daar voldoende personele capaciteit voor hebben en minimaal kostendekkend kunnen werken. Op het servicepunt Noord is de verkoop van MVV merchandise puur ‘bijvangst’, daar hoeft nl niets extra’s voor georganiseerd te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 20:30
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Merchandise #141
Ik ben op zoek naar kinder sokken van MVV, maar kan ze helaas nergens vinden. Weet iemand misschien of en waar deze verkrijgbaar zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 18:55 07 okt 2019 18:56 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #142
Ik zet me berichtje even hier aangezien dit over merchandising gaat :P
Heeft iemand een idee, of is er ondertussen al een keer bekend, wanneer de nieuwe MVV shirts in de verkoop gaan? of slaat MVV dit seizoen gewoon helemaal over wat betreft de thuis en uit shirtjes?
Ik heb zitten kijken op de fanshop site waar je via mvv.nl kunt komen maar daar staat helemaal niks meer, ook het uitshirt van vorig jaar is daar weggehaald (en die vond ik echt supermooi. Maar die was, toen die er nog opstond, al niet meer in mijn maat verkrijgbaar :thumbsdown: )
Mocht er nog iemand zijn die weet waar dat grijze shirt met rood-witte baan van vorig jaar nog verkrijgbaar is dan hoor ik dat graag :thumbsup: (geldt eveneens ook voor de shirtjes van dit seizoen, want dat was mijn oorspronkelijke vraag ;) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 16:04
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Merchandise #143
ik heb deze nog bij Do-It (brusselse poort) kunnen krijgen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 16:32
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #144

manmetpet schreef : ik heb deze nog bij Do-It (brusselse poort) kunnen krijgen....


Thanks :thumbsup: Ik ken die eigenaar daar wel, Dré, ik kom er wel vaker, als ik in Maastricht ben.
Ik heb hem een e-mail gestuurd en ik hoor het wel van hun. Ik hoop dat hij dat uitshirt van vorig seizoen nog heeft liggen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2021 21:21
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Merchandise #145
Waar kan ik nieuwe merch kopen? Ben al een rijdje op zoek naar stickers, sjaals, vlag e.d. maar niks te vinden. Niks behalve via topfanz waar je belachelijke prijzen betaalt. Helaas is er ook geen merch tafeltje in het stadion meer.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2021 08:10 07 sept 2021 08:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Merchandise #146
Idd, stickers en o.a. nog geen fatsoenlijke sjaal te koop zoals de rood wit geblokte. Supportersclub mvv verkocht allerlei zaken, ook in de kiosk. Topfanz is sinds Noor geïntroduceerd ? , wellicht daarom geen tafel meer die geld voor Sc genereert. Zou dit iets voor sv-1902 zijn om dit met mvv te bespreken (meer) artikelen korterbij en goedkoper te verkopen dan via een website ? Hier laat men wat geld liggen lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2021 08:48
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Merchandise #147
Eens, zoiets moet je gewoon in het stadion verkopen. Zeker als je dan met 3-0 wint kopen er echt wel een paar een shirt of sjaaltje. Viel me vorig jaar al op dat Do It - dé MVV-shop eigenlijk - bijna niet meer bevoorraad werd sinds de komst van Noor.
Nu wordt er wat merchendise aangeboden als je via CM tickets een wedstrijdkaartje koopt (als je al langs hun foutmelding komt). Veel reden om een kaartje te kopen is er trouwens niet meer, want ze worden niet meer gescand. Met de huidige controle/niet-hardcopy kaarten kun je een enkel kaartje in feite zovaak uitprinten als je wilt. Een nieuwe stap in de professionaliseringsslag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2021 09:31
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Merchandise #148
Helemaal eens, Hill28, de toegangscontrole lijkt nergens naar. Ik begrijp niet dat die toegangspoortjes met scanfunctie altijd uitgeschakeld zijn. Inderdaad zeer professioneel allemaal. Ook het gedoe met de oude seizoenkaarten waar nog saldo op staat voor consumpties loopt stroef, zeg maar rustig niet goed. Nadat ik twee weken geleden - op verzoek van de man achter de balie - alle gegevens van mijn oude en nieuwe kaart gemaild had om het saldo over te laten zetten is het nog niet gelukt. Wat je zegt over merchandise klopt. Ik heb zelf ook een MVV-sjaal gekocht tijdens een wedstrijd. Dat werkt gewoon.
Ik zou daar best eens een update van MVV over willen hebben, de 'professionalisering' moet toch beginnen zodra je binnenkomt. Fatsoenlijke controle, kaartscanners die het doen, fanartikelenstand, geen gedoe met saldo op je kaart, et cetera. Maar dat aspect lijkt elk jaar minder te worden. Prima, de hoofdzorg moet liggen bij de kwaliteit van de selectie maar dit soort zaken bepaalt ook of een toevallige bezoeker nog een keer komt of niet. Ik wil echt niet zeuren want het is ook mijn club (al mijn hele leven) maar toch stoor ik me er iedere keer weer aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2021 10:19
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Merchandise #149
Kon zondag gewoon doorlopen zonder ook maar iets van kaartje te laten zien..... enige was de coronascan en daarna gewoon doorlopen....

Zo moeten we t stadion toch wel vol krijgen. iedereen gratis binnen zonder controle..........................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2021 12:26
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Merchandise #150
Afgelopen zondag scheen de zon flink op mijn bolletje, petjes zichtbaar op een tafeltje was wenselijk geweest voor de verkoop . Nu maar hogerop de tribune opgegaan voor een schaduwplekje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden