Merchandise

08 juli 2013 08:55
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #61

MVV4life schreef :

wsly schreef : Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.

20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de sjaal, het bedrag gaat helemaal naar MVV.
Natuurlijk is het voor een sjaal duur, maar je steunt je club. En ik vind het ook mooi dat Do-It hier aan meewerkt en er dus niets aan over houdt. (Tenminste er staat dat het bedrag integraal naar MVV gaat)
Ik zal er wel 1 gaan halen, maar niet ook 1 voor alle kinderen...


Samen met de 20 euro voor de ledenraad (wat ook gewoon sponsoring is omdat we dar ook niks van terug zien behalve 1 keer per 3 maanden een mail met oud nieuws) + 20 euro voor een sjaal + seizoenskaart + elke week een collecte bus onder mijn neus + loten voor de jeugdopleiding + 10 per maand van Veer zien MVV + 16 euro per seizoen voor de SC + 25 euro voor de afscheids BBQ van Rene Trost. Binnenkort betaal je meer voor MVV dan voor een seizoenskaar Ajax.

En ja ik weet het dit klopt niet helemaal want als je lid bent van dVeer zien MVV ben je ook "gratis"lid van de SC en de ledenraad kost ook dit seizoen niks als je een seizoenskaart hebt maar je snapt wat ik bedoel ...... ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2013 11:04
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Merchandise #62

Punker73 schreef : ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.


Daar kan ik me iets bij voorstellen. Want ze richten zich telkens op de zelfde "klanten". Ik ben me daarom ook nog steeds aan het bedenken of ik wel een seizoenskaart ga aanschaffen. Ik voel me net zo een melk koe.
En dat komt onder andere door dergelijke zaken. En ernaast ben ik het niet eens met hoe eenvoudig het bestuur zich opzij laat zetten/passeren bij bijvoorbeeld een opzet van de competitie of het besluit bij Jong PSV.

Ernaast kan ik me steeds minder identificeren met de club MVV, door alle veranderingen wordt het volkse van onze club verder en verder naar de achtergrond verdreven. En ik heb totaal niets met het bedrijf MVV.

Ik ben supporter en ik zie mezelf niet als klant. Dus wellicht dat ik het komende seizoen de verrichtingen ga volgen via andere wegen ipv in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 01:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #63

Punker73 schreef :

MVV4life schreef :

wsly schreef : Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.

20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de sjaal, het bedrag gaat helemaal naar MVV.
Natuurlijk is het voor een sjaal duur, maar je steunt je club. En ik vind het ook mooi dat Do-It hier aan meewerkt en er dus niets aan over houdt. (Tenminste er staat dat het bedrag integraal naar MVV gaat)
Ik zal er wel 1 gaan halen, maar niet ook 1 voor alle kinderen...


Samen met de 20 euro voor de ledenraad (wat ook gewoon sponsoring is omdat we dar ook niks van terug zien behalve 1 keer per 3 maanden een mail met oud nieuws) + 20 euro voor een sjaal + seizoenskaart + elke week een collecte bus onder mijn neus + loten voor de jeugdopleiding + 10 per maand van Veer zien MVV + 16 euro per seizoen voor de SC + 25 euro voor de afscheids BBQ van Rene Trost. Binnenkort betaal je meer voor MVV dan voor een seizoenskaar Ajax.

En ja ik weet het dit klopt niet helemaal want als je lid bent van dVeer zien MVV ben je ook "gratis"lid van de SC en de ledenraad kost ook dit seizoen niks als je een seizoenskaart hebt maar je snapt wat ik bedoel ...... ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.

Het zijn nog altijd vrijwillige bijdrages voor onze eigen hobby...
Trouwens er ontbreekt er nog 1 de lijst: De bijdrage voor deze site! Is ook ieder jaar weer een flinke hap uit het beschikbare budget!
:lachen: :lachen:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Merchandise #64

De_Lange schreef :

Punker73 schreef : ik begin me langzaam iig wel uitgeknepen te voelen door MVV en aanhang.


Daar kan ik me iets bij voorstellen. Want ze richten zich telkens op de zelfde "klanten". Ik ben me daarom ook nog steeds aan het bedenken of ik wel een seizoenskaart ga aanschaffen. Ik voel me net zo een melk koe.
En dat komt onder andere door dergelijke zaken. En ernaast ben ik het niet eens met hoe eenvoudig het bestuur zich opzij laat zetten/passeren bij bijvoorbeeld een opzet van de competitie of het besluit bij Jong PSV.

Ernaast kan ik me steeds minder identificeren met de club MVV, door alle veranderingen wordt het volkse van onze club verder en verder naar de achtergrond verdreven. En ik heb totaal niets met het bedrijf MVV.

Ik ben supporter en ik zie mezelf niet als klant. Dus wellicht dat ik het komende seizoen de verrichtingen ga volgen via andere wegen ipv in het stadion.



probleem is dat supporters blijkbaar geen goed gevoel krijgen als dergelijke acties ontstaan, nu is de vraag hoe komt dat en waar ligt dat aan....Zijn het teveel acties door elkaar heen vanuit verschillende "aanbieders" of wil de MVV supporter maar X per jaar aan zijn club uitgeven....
De vraag is natuurlijk ( en ook de kunst) om supporters meer te laten besteden bij MVV terwijl ze er een beter gevoel van krijgen dat ze dit doen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 09:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Merchandise #65
Ik vind het vreemd dat er weer zo'n ophef gemaakt wordt over een sjaal.. en hierdoor geen SC willen aanschaffen? jonge jonge je kunt het ook overdrijven.
Mvv heeft het al moeilijk genoeg, bestaat uit een club 'vrijwilligers' die zich in alle bochten wurmen om een begroting sluitend te krijgen, en de supporters blijven maar ieder klein dingetje tot op het bot afkraken. Denken jullie dat deze houding MVV ook maar 1 steek verder helpt? In tegendeel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 09:51
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #66

jeoff schreef : Ik vind het vreemd dat er weer zo'n ophef gemaakt wordt over een sjaal.. en hierdoor geen SC willen aanschaffen? jonge jonge je kunt het ook overdrijven.
Mvv heeft het al moeilijk genoeg, bestaat uit een club 'vrijwilligers' die zich in alle bochten wurmen om een begroting sluitend te krijgen, en de supporters blijven maar ieder klein dingetje tot op het bot afkraken. Denken jullie dat deze houding MVV ook maar 1 steek verder helpt? In tegendeel!


Het gaat mij absoluut niet om ieder klein ding af te kraken ..... ik denk dat Napoleon het in onderstaand bericht goed neerzet. Als aanvulling op mij post: Het gaat er om dat voor mijn gevoel MVV knijpt en knijpt om de laatste cent uit de supporter te halen maar vervolgens niks terug LIJKT te doen voor deze supporters.
Neem als voorbeeld het makke schapen gedrag op het besluit van Eindhoven om uit-supporters te weren. Dit soort zaken spoort niet samen met het "knijp-gedrag". Ik ben meer dan bereid te betalen aan MVV maar dan wil ik daar wel iets voor terug zien (en het verweren tegen belachelijke maatregels uit Eindhoven bijvoorbeeld kost MVV geen rooie cent en hiermee krijgen zij binnen de supporters wel een hoop goodwill waardoor je wel sneller geneigde bent om wat extra uit te geven). Het is een 2 werking en volgens mij vergeet MVV dit mij net iets te vaak ........ voor wat hoort wat en dat hoeft niks te kosten maar MVV heeft dit jaar (maar ook in het verleden) helaas de plank al iets te vaak mis geslagen en ja ik spreek hier uit ervaring.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 11:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Merchandise #67
Punker73, de haols m'ch de wäörd oet de moond, sjeelt alweer get sjrieve.
Meh in dit verband zien d'r 2 dinger die m'ch store:

1) M.V.V. vreug eeders kier opnui weer get vaan zien supporters, en op è bepaold memint hèlt 't gewoen op en moote v'r trök nao de basis; en dee basis besteit d'r oet tot clubs zien opgeriech es volksvermaak, en zie US dus è plezeer moote doen, en neet aandersum.

2) D'r zien bepaolde supporters die noe goon rope: Daan bisse geine echte, daan höbste niks veur de club euver. Dat irriteert m'ch enorm. a) Boe bemeuje lui z'ch mèt, en b) wee wèt vaan 'ne aandere wat heer in al die jaore al aon M.V.V. heet oetgegeve?? Iech dink tot wieneg lui dat vaanein weite, veur zoewied 't ze überhaup ouch meh get aongeit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 11:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Merchandise #68
MVV knijpt en knijpt? Hoe precies? Duwen ze je de sjaal soms door de strot? Volgens mij zijn de SC's ook nauwelijks duurder geworden dit jaar? En ben je verplicht om mee te doen aan Veer zien MVV? Volgens mij staat MVV hier volledig buiten, dit is een supporters initiatief. M.i. wordt alles hier ENORM uitvergroot en vervolgens met de grond gelijk gemaakt!!

MVVke jij zit met je hoofd 30 jaar terug in de tijd.. MVV leeft in het heden en heeft de grootste moeite de kop boven het water te houden. Als je zo graag weer een volksclub hebt, OK maar dan moet dat maar in de 3de klasse amateurs!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 11:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #69

MVVke schreef : ....2) D'r zien bepaolde supporters die noe goon rope: Daan bisse geine echte, daan höbste niks veur de club euver. Dat irriteert m'ch enorm. ...

Dat höb iech nog niemand zien roope. Sterker nog, volges miech veule de mieste ut wie Punker ut zeet. Ouch al zien ut vrijwillige bijdrages.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 11:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Merchandise #70

jeoff schreef : MVV knijpt en knijpt? Hoe precies? Duwen ze je de sjaal soms door de strot? Volgens mij zijn de SC's ook nauwelijks duurder geworden dit jaar? En ben je verplicht om mee te doen aan Veer zien MVV? Volgens mij staat MVV hier volledig buiten, dit is een supporters initiatief. M.i. wordt alles hier ENORM uitvergroot en vervolgens met de grond gelijk gemaakt!!

MVVke jij zit met je hoofd 30 jaar terug in de tijd.. MVV leeft in het heden en heeft de grootste moeite de kop boven het water te houden. Als je zo graag weer een volksclub hebt, OK maar dan moet dat maar in de 3de klasse amateurs!


Vraog d'ch 'ns aof veurwat tot 't -boete de financiele crisis um- zoe kut geit mèt M.V.V. ??? Umtot lui die nuijerwètse club zat zien. Loer nao de tribunes, die weure leger en leger eeders kier. En dat kump neet alleein door de crisis, meh ouch door 't gegeve tot de club al jaore neet mie de club is die veer kinne. De binding verdwijnt, umtot lui z'ch neet mie kinne identificere mèt de club die 't oets waor.
Meh es diech vins tot dat ''normaal'' is, daan kinste zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere. Az begós in Nederland mèt dee gecreeërde ''sfeer'', dat nep gedoons, en M.V.V. is good op weeg um ze achternao te goon...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 12:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Merchandise #71
@Mvvke dat heeft niks met het 'knijpen' van de supporters te maken maar met het conflict met de Ultras waardoor de sfeer minder is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 12:31
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Merchandise #72

jeoff schreef : @Mvvke dat heeft niks met het 'knijpen' van de supporters te maken maar met het conflict met de Ultras waardoor de sfeer minder is.


Waor dat meh 't einegste....'ch Spreek toch regelmaoteg lui die aongeve um m'n ieder aongegeve arguminte neet mie te koume. Steit dus totaal los vaan de Ultras.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 12:50
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Merchandise #73
Wat doet MVV dan waardoor jij je binding met de club verliest? Ik snap het nog steeds niet?
Heb je er soms persoonlijk last van dat MVV maatschappelijk bezig is? Raak je dan zo enorm gefrustreerd van de nieuwsberichten dat MVV de wijk in gaat dat je hierdoor mokkend naar het stadion komt? Ik kan me er niks bij voorstellen...

Of gaat het om het georganiseerde feestje dat te duur was volgens sommigen?

Ik ben van mening dat het typisch Maastrichtse gezeik, en het van elke mug een olifant maken ervoor zorgt dat de sfeer rond de club kapot wordt gemaakt. Ja het bestuur maakt fouten, maar sommige supporters trappen ELK initiatief de grond in. Dat praat zich ook rond!

Ik begin me meer en meer zorgen te maken om MVV en ik ben bang dat, tenzij er een wonder gebeurt, de club niet meer heel lang te leven heeft. Dan hebben jullie pas echt wat te zeiken! Als deze groep vrijwilligers het al niet meer voor elkaar krijgt dan is elke hoop verloren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 13:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Merchandise #74
Sorry huur, meh iech spreek volgens miech toch gei Bulgaars ofzoe??

Boe iech las vaan höb (veur de tigste kier tot 'ch 't oetlègk) is tot de club vaan welier, de club mèt passie (ouch vaan lang veurtot de Ultras d'r waore) um zeip weurt geholpe.
Doortot de hoeg hiere constant 't braafste jungske vaan de klas wèlle zien. Zoeget pas neet bij 'n club wie M.V.V.
Veer zien aon 't verandere nao 'n ''retteketet AZ'' club, boe eederein braaf 90 menute op de stool zit.
Es dit zoe door geit, zien binnekort snookermatche nog sfeervoller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 13:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #75

MVVke schreef : Sorry huur, meh iech spreek volgens miech toch gei Bulgaars ofzoe??

Boe iech las vaan höb (veur de tigste kier tot 'ch 't oetlègk) is tot de club vaan welier, de club mèt passie (ouch vaan lang veurtot de Ultras d'r waore) um zeip weurt geholpe.
Doortot de hoeg hiere constant 't braafste jungske vaan de klas wèlle zien. Zoeget pas neet bij 'n club wie M.V.V.
Veer zien aon 't verandere nao 'n ''retteketet AZ'' club, boe eederein braaf 90 menute op de stool zit.
Es dit zoe door geit, zien binnekort snookermatche nog sfeervoller.

MVVke, Jeoff praot toch ouch neet Roemeens of zoe?
Heer vraog ziech aof wie ut keump tot d'r allein mèr nao ut negatieve weurt gekeke en neet nao ut positieve.
Ut bestuur is mèt supporters vaan allerlei groepe in gesprek (ut supporterseuverlegk) umtot ouch zie de sfeer terök wille!
Ze wille gaaroets neet tot eederein braaf op ziene stool zit, ze wille de passie terök in ut stadion. Dat is get wat de supporters motte doen en neet ut bestuur. Netuurlik mot ouch gekeke naar randveurwaardes en dao wille ze geere in metwerreke.

Tot d'r geld gevraog weurt aon supporters, is umtot ut crisis is, mer ut zien vrijwillige beijdrages, niemand weurt verpliech um lid te zien vaan VZM, niemand weurt verpliech um die sjerrep te koupe, niemand weurt verpliech um e leutsje te koupe, etc.

Eederein kin 'n beidrage levere door e maotsjappelik doel op te pakke, zoedat geld vloeit vaan de maotsjappelikke rekening nao MVV. Kom met e good idee en hellep.

Weijer zit in dat supporterseuverlegk: ultras, Trepke B, HKM, sponsors, SC, lederaod, gewoen supporters, etc. Eederein kin daan terökoppele nao ziene achterban wat dao besproke weurt.
Netuurlik weurt daan neet eederein bereik, vendaor mien vraog e tiedsje terök of d'r weer 'n ope forum georganiseerd mos weure. Ut ierste ope forum waor e redelik succes. Mèr op mien vraog veur 'ne twiede te organiseere, boe veer terökoppeling zowwe kinne geve, waor 1 (één) reactie gekome. Dat liet miech dinke tot de mieste supporters neet geinteresseert zien, mèr wel heij "zeike" tot d'r niks gebeurt. D'r gebeurt dus hiel veul, mèr niemand wèt ut...
Daan zal eederein dus geduld motte höbbe en zien of ut effek geit höbbe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden