Merchandise

02 apr 2013 22:30
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Merchandise #46
De Jupiler league fanshop zal als het effe meezit volgende week weer verder gevuld zijn. We hebben als commssie merchandise een telling uitgevoerd waardoor we de nog aanwezige artikelen tijdelijk terug hebben moeten halen. Mocht je verder nog vragen hebben kun je me een pb sturen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2013 14:54
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #47
www.mvv.nl/1e-elftal/vaan-us-allemaol -> sjaal €19,95.

Beter dan zo heel duur :blink: :blink: :blink: ....... ik snap best dat alle winst naar MVV gaat maar het verschil tussen in en verkoop is hier wel heeeeeeeeel erg groot.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 08:31
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Merchandise #48
Ook het verschil tussen vergelijkbare merchandise van de SC en deze sjaal is erg groot. Mogelijk geen (echte) marktoriëntatie gedaan? Of toch allein mèr veur 'n select gezèlschap?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 10:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Merchandise #49

aait wief schreef : Ook het verschil tussen vergelijkbare merchandise van de SC en deze sjaal is erg groot. Mogelijk geen (echte) marktoriëntatie gedaan? Of toch allein mèr veur 'n select gezèlschap?


wat kost zo'n sjaal dan bij de SC ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 10:13
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Merchandise #50
Ik zal deze sjaal nooit kopen alleen al voor de prijs niet. 12 euro voor een sjaal is een mooie prijs.

Wat ik me al heel lang afvraag is wanneer MVV nou eens meer merchandise gaat verkopen, en in winkels in de stad zoals vaantjes, t-shirts, sjaals en noem maar op.
Je kunt zo ver ik weet alleen bij Do-It of bij MVV zelf terecht. Waarom niet een echte fanshop bij het stadion?

Maar in de stad zou ik zeker MVV merchandise laten verkopen. Voetballiefhebbende toeristen kopen shirts, vaantjes en dat soort dingen.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 10:43
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Merchandise #51

Ivinho schreef : Ik zal deze sjaal nooit kopen alleen al voor de prijs niet. 12 euro voor een sjaal is een mooie prijs.

Wat ik me al heel lang afvraag is wanneer MVV nou eens meer merchandise gaat verkopen, en in winkels in de stad zoals vaantjes, t-shirts, sjaals en noem maar op.
Je kunt zo ver ik weet alleen bij Do-It of bij MVV zelf terecht. Waarom niet een echte fanshop bij het stadion?

Maar in de stad zou ik zeker MVV merchandise laten verkopen. Voetballiefhebbende toeristen kopen shirts, vaantjes en dat soort dingen.


Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ligt dat aan de deal die Do-It met MVV heeft gemaakt. Het alleenrecht van verkoop van merchandise ligt bij Do-It.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 11:55
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Merchandise #52
^^ klopt! Do it heeft alleenrecht...

Vroeger wilde ik altijd heel graag een MVV-agenda willen hebben. snap niet dat ze dat nooit hebben laten maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 12:45
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Merchandise #53
Dat zou heel erg dom zijn, met alle respect, maar do-it is maar een kleine winkel ergens in een hoek
van de Brusselsepoort. Jammer, lijkt mij echt een gemiste kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 14:34
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Merchandise #54

izzo schreef : ^^ klopt! Do it heeft alleenrecht...

Vroeger wilde ik altijd heel graag een MVV-agenda willen hebben. snap niet dat ze dat nooit hebben laten maken!


Dat is niet helemaal waar .... Do-it heeft voor 3 seizoenen het recht op alles sportspullen gekocht (trainingspakken officiële wedstrijd shirts etc.). Daarnaast hebben ze het recht op sjaals, minitenues en ballen. De supportersclub heeft daarnaast ook het recht op gebruik van het logo op alle andere spullen.
Do-it heeft afgelopen 2 seizoenen (2 van de 3 zijn nu om) ook niet moeilijk gedaan over het maken van sjaals door de SC dus dat siert hun wel. in overleg heeft de SC altijd gewoon sjaals mogen verkopen.

Een fanshop bij het stadion is er enigsinds (de merchandise keet van de SC maar die is alleen voor de wedstrijden open). Ik denk dat een officiele fanshop voor MVV niet haalbaar is qua opbrengst.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 16:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Merchandise #55
Maar dat een winkel in de stad spullen van mvv verkoopt lijkt me ook juist voor meer opbrengsten.
Mij zie je echt niet naar do it gaan helemaal aan de andere kant van de stad.
Als er een winkel in de stad spullen van mvv zou verkopen zou ik ook meer spullen kopen van mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 16:25
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Merchandise #56

Napoleon schreef :

aait wief schreef : Ook het verschil tussen vergelijkbare merchandise van de SC en deze sjaal is erg groot. Mogelijk geen (echte) marktoriëntatie gedaan? Of toch allein mèr veur 'n select gezèlschap?


wat kost zo'n sjaal dan bij de SC ??


Ik meen €12 of €12,50.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 17:26
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Merchandise #57
Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.

20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2013 18:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Merchandise #58

wsly schreef : Normaal gesproken kost een sjaal tussen de 10 en 15 euro, afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting natuurlijk.

20 euro ga ik niet aan een sjaal uitgeven.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de sjaal, het bedrag gaat helemaal naar MVV.
Natuurlijk is het voor een sjaal duur, maar je steunt je club. En ik vind het ook mooi dat Do-It hier aan meewerkt en er dus niets aan over houdt. (Tenminste er staat dat het bedrag integraal naar MVV gaat)
Ik zal er wel 1 gaan halen, maar niet ook 1 voor alle kinderen...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2013 12:49
Rupke13
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Merchandise #59
20 euro is inderdaad veel voor een sjaal. Echter moet dit niet gezien worden als het kopen van een sjaal.
Eigenlijk is het een donateursactie voor VAAN US ALLEMAOL. Je doneert 20 euro aan MVV en krijgt deze sjaal als cadeau ervoor terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2013 20:14
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Merchandise #60
vaol te werrem veur un sjerrep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden