Merchandise

20 nov 2012 15:49
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Merchandise #31
Het probleem ligt niet alleen bij Do-it.....ook bij Masita.....IK KOOP DE ZOOI NIET....sorry...

Het zit niet lekker genoeg.....deze "sjeng" is niet tevreden.

"Groetjes van de Zeikerd"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:51 20 nov 2012 15:52 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Merchandise #32

Sjraveleer schreef : Het probleem ligt niet alleen bij Do-it.....ook bij Masita.....IK KOOP DE ZOOI NIET....sorry...

Het zit niet lekker genoeg.....deze "sjeng" is niet tevreden.

"Groetjes van de Zeikerd"


Kijk dat vind ik nou al een betere reden dan van al die andere bijelkaar..
En het zijn niet mijn woorden he dat jullie 'zeikers' worden genoemt maar van jullie eigen mensen (do it zijn ook maastrichtenaren) zelf ;)
Ik zal een Maastrichtenaar nooit een 'zeikerd' noemen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:56
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Merchandise #33

Ekstertjj schreef : Ik begrijp jullie echt niet hoor zijn jullie nou zo lui of hebben jullie gewoon geen zin om 'he-le-maal' naar de Brusselsepoort te moeten reizen om een shirtje te halen :dry:
Ik haal ze toch ook gewoon op bij de Brusselsepoort geen probleem hoor, vriendelijke mensen daar, ik stuur ze zelfs elk jaar een kerstkaartje, krijg altijd korting, en ze regelen altijd het thuis + uitshirt voor me met lange mouwen (iets wat ik niet zou kunnen krijgen bij het stadion) en daarbij is het een prima mooi winkelcentrum (en het is niet zo druk als het centrum) dus wat is het probleem dat hun de shirts verkopen en niet een ander?


Ik vind het een uitstekend idee (mijn mening !!!). Meer dan voldoende parkeerruimte, het personeel bij DoIt is bijzonder vriendelijk. :thumbsup: Vergeet niet dat je twee vliegen in één klap kunt slaan. Je vrouw, man, zoon of dochter doet de boodschappen en jij gaat naar de sportshop. Ben je gelijk van het mee moeten winkelen af. :applaus: :applaus: (Jammer als je vrijgezel bent).
Een leuke bijkomstigheid is dat men bij DoIt een behoorlijke korting kan verdienen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 16:06
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
Merchandise #34
Het gaat niet alleen voor de MVV supporter uit Maastricht. Denk eens aan toeristen die wellicht een shirt willen komen of eventuele andere merchandise. Zij kennnen de Brusselsepoort / Miro niet en ze zullen al helemaal nooit hebben gehoord van een of andere zaak genaamd Do-it.

Dergelijke merchandise moet gewoon bij winkels verkrijgbaar zijn zoals de kiosk op de servaasbrug of bij de chauvinis, Kiekoet, de sigarenwinkel in de dorpen en ga zo maar door. Waarom moeten voetbal gerelateerde zaken alleen verkrijgbaar zij in een sportwinkel.

Als MVV hier eenvoudig vanaf wil laat het regelen via de SC net zoals ze doen met busreizen. Gegarandeerd dat het beter geregeld zal zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 16:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Merchandise #35

De_Lange schreef : Het gaat niet alleen voor de MVV supporter uit Maastricht. Denk eens aan toeristen die wellicht een shirt willen komen of eventuele andere merchandise. Zij kennnen de Brusselsepoort / Miro niet en ze zullen al helemaal nooit hebben gehoord van een of andere zaak genaamd Do-it.

Dergelijke merchandise moet gewoon bij winkels verkrijgbaar zijn zoals de kiosk op de servaasbrug of bij de chauvinis, Kiekoet, de sigarenwinkel in de dorpen en ga zo maar door. Waarom moeten voetbal gerelateerde zaken alleen verkrijgbaar zij in een sportwinkel.

Als MVV hier eenvoudig vanaf wil laat het regelen via de SC net zoals ze doen met busreizen. Gegarandeerd dat het beter geregeld zal zijn!

Do- It kan toch voor de toeristen een deal sluiten met het kiosk-je op de aw maosbrögk..?
Is toch ook ( qua omzet) in hun eigen interesse...
Anders kunnen de Ultra's dat toch doen met de prachtige shirts en sjaals die ze hebben... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 17:05
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Merchandise #36

De_Lange schreef : Het gaat niet alleen voor de MVV supporter uit Maastricht. Denk eens aan toeristen die wellicht een shirt willen komen of eventuele andere merchandise. Zij kennnen de Brusselsepoort / Miro niet en ze zullen al helemaal nooit hebben gehoord van een of andere zaak genaamd Do-it.

Dergelijke merchandise moet gewoon bij winkels verkrijgbaar zijn zoals de kiosk op de servaasbrug of bij de chauvinis, Kiekoet, de sigarenwinkel in de dorpen en ga zo maar door. Waarom moeten voetbal gerelateerde zaken alleen verkrijgbaar zij in een sportwinkel.

Als MVV hier eenvoudig vanaf wil laat het regelen via de SC net zoals ze doen met busreizen. Gegarandeerd dat het beter geregeld zal zijn!


Natuurlijk gaat het niet alleen voor de supporters uit Maastricht. Ook de supporters uit Sittard :lachen: , Kerkrade :lachen: en andere steden moeten in de gelegenheid gesteld worden om deze mooie trui en andere aanverwante MVV-artikelen te kopen.
Vergeet daarnaast niet dat de gemeenteraad met plannen rond loopt om het Centrum zo veel mogelijk autoluw te maken.
In de nabije toekomst zal je toch je auto aan de rand van het centrum moeten parkeren en vervolgens met het OV of te voet je weg moeten vervolgen. Aangezien de meeste mensen "lui" aangelegd zijn kiezen ze voor de makkelijkste oplossing: de parkeerplaats bij een groot winkelcentrum.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 17:40
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Merchandise #37
Waar kan ik die M.V.V. petten (van gisteren) kopen?
Ik wil er graag een stuk of 10 schenken ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2012 14:32
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Merchandise #38
De zolder nog eens doorzocht.






Nog een vanuit een ander perspectief



Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2012 22:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Merchandise #39
Na die mooie fotoos ben ik er nog meer op gebrand om ergens zoeen mutsje te kunnen veroveren...daar wij vroeger vergelijkbare mutsjes hadden en het zijn geen petten fabrice :lachen: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 19:28
sjengske1982
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Merchandise #40
Kan iemand mij toevallig vertellen waarom er bij de Jupiler League online fanshop, MVV helemaal niet meer voorkomt in de lijst. Heb laatst een mail ontvangen om voor de feestdagen een shirt te bestellen, maar helaas, er staat niks meer van MVV.

Anders nog maar eens bij Do It proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2012 00:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Merchandise #41

sjengske1982 schreef : Kan iemand mij toevallig vertellen waarom er bij de Jupiler League online fanshop, MVV helemaal niet meer voorkomt in de lijst. Heb laatst een mail ontvangen om voor de feestdagen een shirt te bestellen, maar helaas, er staat niks meer van MVV.

Anders nog maar eens bij Do It proberen.


Wellicht hebben ze onze fanshop al verplaatst naar de website van de eredivisie? ;)
Wedstrijdshirts zijn volgens mij sowieso alleen maar via Do-It te verkrijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjengske1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 11:38
Lenica
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Merchandise #42
Kan me iemand vertellen of er een vlag van MVV bestaat met huidige MVV Logo? Zoja waar kan ik deze dan kopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 11:51 25 feb 2013 11:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Merchandise #43

Roei baank schreef : De zolder nog eens doorzocht.






Er bestaat nog 1 uit de tijd van Barry Hughes :) wel een ander model :


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:50
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Merchandise #44
op de jupilerleague fanshop is alleen nog het wedstrijdshirt en een lamp verkrijgbaar.

Wanneer komt er weer eens een duidelijke fanshop, Waar in alles verkrijgbaar is.
In het centrum is er niks van mvv te krijgen. Er is geen duidelijke fanshop? Fan artikelen zijn alleen op wedstrijddagen tussen 7 en 8 verkrijgbaar. Zo kun je de club toch niet promoten. Is hier geen goede oplossing voor??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 15:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Merchandise #45
Als ik het wel heb, heeft MVV een exclusief contract met Do-It. Dus daar ligt de oplossing.
Zij zouden voor meer verkooppunten kunnen zorgen maar het ligt niet voor de hand dat ze andere sportwinkels het recht geven die merchandise te verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden