Jordy Croux

03 juli 2015 08:50
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jordy Croux #16
Voor de mensen die nog twijfelden, van Jordy zijn Instagram:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Raffalaldo, La Chouffe, Bung
Discussie gesloten.
04 juli 2015 05:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
Jordy Croux #17
Heel fijn dat hij blijft, de nieuwe Dries Mertens!
Discussie gesloten.
18 okt 2015 21:06
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Jordy Croux #18
Heeft Croux alleen een contract voor dit jaar? Zo ja, weet iemand de reden daarvan? Croux eis of durfde MVV het niet aan?

Deze jongen is zo veel beter aan het worden elke wedstrijd...die dreiging...Die zijn we of in de winterstop, of gratis aan het einde van t seizoen kwijt.
Discussie gesloten.
18 okt 2015 21:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Jordy Croux #19

seppo schreef : Heeft Croux alleen een contract voor dit jaar? Zo ja, weet iemand de reden daarvan? Croux eis of durfde MVV het niet aan?

Deze jongen is zo veel beter aan het worden elke wedstrijd...die dreiging...Die zijn we of in de winterstop, of gratis aan het einde van t seizoen kwijt.




Volgens mij heeft Croux voor 2 seizoenen getekend , Stef Peters heeft wel maar een contract van 1 seizoen .
Discussie gesloten.
18 okt 2015 21:12
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Jordy Croux #20
Ik dacht dat het juist andersom was! Anyway, voor beide spelers zou het zonde zijn als het maar 1 jaar is...jeetje wat hebben die zich door ontwikkeld :)
Discussie gesloten.
18 okt 2015 21:34
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Jordy Croux #21

Badjakker schreef : Voor de mensen die nog twijfelden, van Jordy zijn Instagram:

. 2 jaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.
19 okt 2015 08:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #22
Croux twee jaar. Peeters één jaar met een optie voor nog een jaar. Geen paniek.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
19 okt 2015 09:05
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Jordy Croux #23
Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.
Discussie gesloten.
19 okt 2015 09:56 19 okt 2015 09:57 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #24

Peter Pan schreef : Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.


Oei, dat had ik andersom begrepen. Als jij gelijk hebt, is dat toch erg jammer. Al zou Peeters waarschijnlijk anders nooit bij ons bijgetekend hebben. Van genieten zo lang als we hem houden. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
Discussie gesloten.
19 okt 2015 12:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Jordy Croux #25

Jacques schreef :

Peter Pan schreef : Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.


Oei, dat had ik andersom begrepen. Als jij gelijk hebt, is dat toch erg jammer. Al zou Peeters waarschijnlijk anders nooit bij ons bijgetekend hebben. Van genieten zo lang als we hem houden. :thumbsup:


Precies. Wie had dat vorig jaar gedacht dat op Smeets en Brouwers na alle sterkhouders hun contract zouden verlengen, Peeters, Croux, Kuipers, Labylle en Moustafa. Tel daarbij de meerjarige contracten voor Ippel en Nys en de huur van Polizzi uit de 'samenwerking' met Genk bij op en we hebben een prachtige kern staan. Beetje geluk hebben dat Verheydt ook meekan in het niveau en een eventueel vertrek van Palacios in de winter kan worden opgevangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 okt 2015 20:02
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Jordy Croux #26
Ik las in een interview dat MVV Peeters ook een twee-jarig contract had aangeboden, maar Peeters zelf wou één jaar.
Discussie gesloten.
20 okt 2015 02:41 20 okt 2015 02:48 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Jordy Croux #27

Mie leef Mestreech schreef : Ik las in een interview dat MVV Peeters ook een twee-jarig contract had aangeboden, maar Peeters zelf wou één jaar.

MVV heeft wel nog een optie voor een extra jaar, zoals blijkt uit www.1limburg.nl/mvv-haalt-derde-oud-genk...ters-tekent-contract . Wat die optie precies inhoudt, weet ik niet precies. Het lijkt mij - ik weet het dus niet zeker - dat MVV die optie kan lichten, waardoor Peeters ook in het volgend seizoen 2016-2017 bij MVV kan worden bewonderd. Eh... MVV, licht die optie!
(Oei, ik zie nu pas dat hierboven wordt gesteld dat de optie bij Peeters ligt. Dat lijkt me sterk. Meestal ligt de optie bij de club. Maar ik kan me vergissen. In elk geval geldt: MVV, probeer Peeters langer aan MVV te binden!)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
20 okt 2015 08:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #28
Ben, je kunt natuurlijk in een contract afspreken wat je wilt, de optie zou heel goed bij Peeters kunnen liggen. Ik kan me niet voorstellen dat MVV uit zichzelf niet meteen een tweejarig contract aangeboden heeft. Ik vrees dus dat Peter Pan gelijk heeft. Maar dit lijkt me een prima vraag voor het volgende supporterskaffee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
18 mei 2016 12:33
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jordy Croux #29
Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?
Discussie gesloten.
18 mei 2016 12:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #30

Mestreech28 schreef : Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?


Valt weinig over te zeggen. Zijn contract loopt door maar is tegelijkertijd de gemakkelijkst verkoopbare speler. MVV zal hem niet voor een paar tientjes laten gaan maar een half miljoen is genoeg om penders hem op de fiets weg te laten brengen. Welk bedrag MVV precies in t hoofd heeft, en of iemand dat wil betalen, blijft afwachten. Ik gok dat MVV niet minder dan 2,5 ton wil en gok ook dat hij blijft en na volgend jaar transfervrij vertrekt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden