Jordy Croux

30 aug 2016 19:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Jordy Croux #106
Stelletje zeikers, wat willen we nu horen? MVV staat niet bekend bij voetballers als grote club, we mochten al blij zijn dat hij voor twee jaar tekende. MVV heeft hier water bij de wijn moeten doen zodat hij uberhaupt tekende: hij had een goed gevoel hier, maar kon ook naar andere clubs toen der tijd al. Nee, lekker allemaal het negatieve belichten. Bliefs thoes!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, Tuor, Peter Pan, Zoewiezoe, Strucht
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:28
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Jordy Croux #107
Het is juist knap dat MVV weer eens een speler verkoopt !! Chapeau aan MVV hiervoor. Blijft natuurlijk jammer dat die weg gaat, maar geen een speler blijft zijn hele carrière bij 1 club is toch logisch, dus goed dat mvv hier nog geld voor vangt. Hopelijk pedro een contract die moet toch zeker wel 70 % aan kwaliteit hebben van croux alleen ander soort type speler natuurlijk maar wel meer ervaring, en dyon en labylle misschien nog een contract? weet niet wat financieel mogelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:32
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #108
Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?

Je staat zo stil en je ziet het zelf niet eens dit levert niks op selectie wordt er niet beter op er moet iets voor terug dus kost ook weer wat.

Dan heb ik zo'n speler liever niet maar goed zal de tip ter harte nemen en van thuis uit gaan zeiken.

Ik dacht dat we hoger op wilde maar kennelijk is Jupiler Leaque het hoogst haalbare in Mestreech!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jordy Croux #109
Transfersom was 1 ton volgens Brabants Dagblad

www.bd.nl/sport/ook-willem-ii-bevestigt-...ordy-croux-1.6319323
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:33
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Jordy Croux #110

Hartmans1973 schreef : Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?

Je staat zo stil en je ziet het zelf niet eens dit levert niks op selectie wordt er niet beter op er moet iets voor terug dus kost ook weer wat.

Dan heb ik zo'n speler liever niet maar goed zal de tip ter harte nemen en van thuis uit gaan zeiken.

Ik dacht dat we hoger op wilde maar kennelijk is Jupiler Leaque het hoogst haalbare in Mestreech!

Lezen is moeilijk he. Gelimiteerde transfersom.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jordy Croux #111

Hartmans1973 schreef : Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?


We hebben 2 jaar een hele leuke voetballer in de Geusselt gezien.. Een speler die een aantal schitterende acties en goals heeft laten zien en daardoor publiek naar de Geusselt heeft getrokken.. Mede door hem hebben we de 2de ronde van de Play Offs behaald wat ook weer veel goodwill heeft gecreeerd.

En nu vangen we 1 ton voor hem.. toch niet niks voor MVV waardoor we sneller de stap naar de eredivisie kunnen maken. Want dat was dit seizoen toch niet gelukt en daarna was hij gratis de deur uit gelopen.

Zijn salaris zal ook niet de laagste van het team zijn geweest dus dat kunnen we nu aan andere spelers uitgeven al is het kort dag.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:39
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #112
Zou eerst eens terug lezen voor je iets plaatst is inderdaad moeilijk lezen!!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Jordy Croux #113

jeoff schreef :

Hartmans1973 schreef : Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?


Want dat was dit seizoen toch niet gelukt en daarna was hij gratis de deur uit gelopen.

Waarom zou het dit jaar niet gelukt (MET Croux) kunnen zijn. Ik denk dat we momenteel 1 van de beste teams van de huidige Jupilerleague hadden. Hadden ja, want dit is een grote aderlating. Ik zou op dit moment geen team weten wat echt beter is (misschien Venlook, maar ook die konden we hebben). We kunnen wel allemaal proberen er een positieve draai aan te geven, maar het blijft een negatief bericht want we raken onze beste speler voor een appel en een ei kwijt. Shit!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:50
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #114
Jeff laten we zeggen dat het een dure kracht was. dan hebben we het waarschijnlijk over 50.000 per jaar 2 jaar lang is 100.000.
je krijgt nu 100.000 de speler heeft je niks gekost 2 jaar lang maar levert ook niks op had je hem net zo goed weg kunnen laten en het geld op de rekening kunnen laten staan had je het ook gehad want we spelen nog steeds Jupiler en of ik nou 10de wordt of 15de dat maakt ook geen kloten meer uit er telt wat mij betreft maar 1 plaats of een doel.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:54
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Jordy Croux #115
Ik snap de teleurstelling bij iedereen prima. Zeker tijdens de goede reeks die MVV aan het neerzetten is, maar een stap naar de eredivisie moet je zo'n jongen gunnen. Een gelimiteerde transfersom bij het vastleggen van een speler als Croux is onvermijdelijk. Dat daar nu mensen over vallen is een beetje raar, al zal dit ook voortkomen uit teleurstelling. Ik denk dat zonder één uitzondering, iedereen hier nu een speler met de klasse van Croux zou willen vastleggen met een gelimiteerde transfersom met het risico dat hij na een jaar of twee vertrekt. Ook ik vind het ontzettend jammer, maar deze jongen heeft deze stap verdient! Nu hopen dat MVV nog een geschikte vervanger kan vastleggen zodat aan deze reeks volgende week een passend vervolg gegeven kan worden :)
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:57 30 aug 2016 19:59 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jordy Croux #116

pinobel schreef :

jeoff schreef :

Hartmans1973 schreef : Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?


Want dat was dit seizoen toch niet gelukt en daarna was hij gratis de deur uit gelopen.

Waarom zou het dit jaar niet gelukt (MET Croux) kunnen zijn. Ik denk dat we momenteel 1 van de beste teams van de huidige Jupilerleague hadden. Hadden ja, want dit is een grote aderlating. Ik zou op dit moment geen team weten wat echt beter is (misschien Venlook, maar ook die konden we hebben). We kunnen wel allemaal proberen er een positieve draai aan te geven, maar het blijft een negatief bericht want we raken onze beste speler voor een appel en een ei kwijt. Shit!


Sorry maar dat is wel erg opportunistisch. We hebben een aardig team dat van ieder team kan winnen, maar ook zo een flinke dip kan krijgen. En dan zit er niemand op de bank van gelijkwaardig niveau die dit op kan vullen. Laat staan als er langdurige blessures komen (met name op het middenveld)

We hebben nu 5 wedstrijden goed gespeeld, het is dan wel weer typisch dat sommige fans meteen promotie in de kop hebben.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jordy Croux #117
Ik ben dus helaas niet voor de gek gehouden Anna. Jordy het ga je goed!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 19:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jordy Croux #118

Hartmans1973 schreef : Jeff laten we zeggen dat het een dure kracht was. dan hebben we het waarschijnlijk over 50.000 per jaar 2 jaar lang is 100.000.
je krijgt nu 100.000 de speler heeft je niks gekost 2 jaar lang maar levert ook niks op had je hem net zo goed weg kunnen laten en het geld op de rekening kunnen laten staan had je het ook gehad want we spelen nog steeds Jupiler en of ik nou 10de wordt of 15de dat maakt ook geen kloten meer uit er telt wat mij betreft maar 1 plaats of een doel.


We hebben er wel wat aan gehad, dat heb ik in het vorige bericht gemeld.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:02 30 aug 2016 20:03 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #119
Tja Jeoff dan ben je snel tevreden had ik dat ook maar.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:06
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Jordy Croux #120
Zuur is het zeker. Volgens mij zit voor MVV het postieve er in dat het steeds duidelijker wordt dat jonge talentvolle spelers er goed aan doen voor MVV te kiezen. Er zijn nou toch al een paar spelers die er duidelijk beter van zijn geworden om naar MVV te komen. Ik denk dat moet gaan helpen om geode jonge spelers aan te blijven trekken. Daarnast levert de aanpak om toch meer jarige contracten aan te gaan in elk geval iets op, al is het dan maar een ton. Als we structureel goede jonge spelers aan trekken met contracten van 2 of 3 jaar worden we uiteindelijk echt steeds een stukje beter. Dit is een zuur moment, maar het toont juist aan dat MVV goed bezig is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, Zoewiezoe, kyleman333
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden