Jordy Croux

30 aug 2016 20:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Jordy Croux #121

tuutsje schreef : Ik ben dus helaas niet voor de gek gehouden Anna. Jordy het ga je goed!


Gisteren was die iig niet in Tilburg, had gehoopt dat het dan ook niet door zou gaan. Onderhandelen hoefde Willem II dus niet met MVV al blijft dat een beetje raar dat er eigenlijk geen contact geweest tussen de clubs en dat dit niet nodig is met zo'n clausule. Cru dat je weet dat hij meer waard is en dat je maar een schamele ton krijgt.

Hopelijk kan een Pedro bijvoorbeeld hetzelfde brengen als enkele jaren terug. Dan heb je een vervanger. En Gijzen doet het verrassend goed. En Benteke dan wellicht nog erbij. Tenminste verwacht nu wel wat actie natuurlijk.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:08
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Jordy Croux #122
Ongelofelijk, wat een arrogantie hier op het forum :sick:
Waarom is een groot deel zo negatief, "MVV staat al jaren stil", "We hebben er niets aan gehad" wat zijn dit voor een ondoordachte opmerkingen.... Afgelopen zondag nog, trapt Jordy de winnende binnen, thuis tegen OSS beslist hij de wedstrijd. En dat zijn enkel nog wat voorbeelden uit het korte verleden.

Jordy is voor iedere Jupiler League club en zeker ook voor clubs als Willem II een absolute aanwinst. Het is toch onmogelijk een jongen (22) met een dergelijk talent binnen de club te houden? We mogen er ontzettend bij mee zijn dat Jordy zich bij MVV in de kijker heeft willen spelen. Daarbij kunnen wij 100.000 euro ontiegelijk hard gebruiken!

Het valt me echt op dat een groot deel hier op het forum weer terugvalt in het negatieve. Verhogen we de prijs van de seizoenkaart is dat belachelijk duur, verkopen we een speler is dat belachelijk goedkoop, we zeiken op MVV maar denken eigenlijk vanuit ons eigen perspectief.

Laten we ervan uitgaan dat MVV wel degelijk een plan B heeft en dat we er qua selectie wederom niet op achteruit gaan! Wie kende Croux, Peeters, Loshaj en Ciranni 3 jaar geleden? Als we voor al deze spelers de komende jaren een ton kunnen vangen zijn we structureel op weg naar daar waar wij horen!

Heb nog zo'n 28 uur geduld en we zullen zien dat MVV haar zaakjes wel degelijk in orde heeft!

I WANNA GO HOME :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Roei baank, Sjotelsplak, Tuor, Brncic, Puime, Peter Pan, Boys_in_Red, kyleman333, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:14 30 aug 2016 20:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Jordy Croux #123
GODVERDOMME.

Ik ga mijn seizoenskaart teruggeven. Dwaling heet dat.

Fuck deze shit. Ik kots van de Jupiler League en nu hadden we eindelijk eens de kans om te promoveren.

Voor 1 ton ook nog? Wat een lachertje.

Ja en alle slimmertjes die zeggen wat had MVV dan moeten doen?

Je kan iemand gewoon aan zijn contract houden. Dan had MVV gewoon een goed seizoen gedraaid en had Jordy volgend jaar naar Willem II kunnen gaan. Dat had ik liever dan 1 schamel ton.

We zijn fucking Marc Overmars niet.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #124
gelimiteerde transfersom

Laten we blij zijn dat Jordy hier twee jaar heeft gespeeld en met veel plezier.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Jordy Croux #125

jeoff schreef :

Hartmans1973 schreef : Daanke veur de tip noem het maar zeikers maar wat hebben we hier nu 2 jaar aan gehad?


We hebben 2 jaar een hele leuke voetballer in de Geusselt gezien.. Een speler die een aantal schitterende acties en goals heeft laten zien en daardoor publiek naar de Geusselt heeft getrokken.. Mede door hem hebben we de 2de ronde van de Play Offs behaald wat ook weer veel goodwill heeft gecreeerd.

En nu vangen we 1 ton voor hem.. toch niet niks voor MVV waardoor we sneller de stap naar de eredivisie kunnen maken. Want dat was dit seizoen toch niet gelukt en daarna was hij gratis de deur uit gelopen.

Zijn salaris zal ook niet de laagste van het team zijn geweest dus dat kunnen we nu aan andere spelers uitgeven al is het kort dag.




Kun je bewijzen dat MVV een ton voor Croux gaat krijgen ??
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:27
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jordy Croux #126
En wat hebben we nu geleerd?

Les 1: Do not fuck with the makelaar. (Nooit!)

Les 2: Praatjes vullen geen gaatjes (Bij perspectief, woord bij daad voegen)

Willem II is geen stap vooruit (degradatievoetbal), maar misschien wilde Jordy zelf wat meer perspectief hebben dan hij nu heeft.

Hopelijk blijft die hele ton aan de strijkstok van MVV hangen, daar worden we de komende jaren iets beter van, anders is de bittere conclusie dat we de eigen bal in het gezicht hebben gekregen vandaag.

Veel succes Jordy bij Willem II, bedankt voor je tomeloze inzet de afgelopen twee seizoenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:30
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jordy Croux #127
Speler is hier gratis en voor niks heen gekomen, heeft alleen salaris gekost, heeft twee jaar lang prachtige dingen laten zien en wordt met winst verkocht, ervan uitgaande dat het bericht in Brabants Dagblad klopt. Zakelijk gezien gewoon een goede deal. Het spelersbudget is 600.000, MVV haalt nu 1/6e van dat bedrag in een keer op. Er vanuit gaande dat Croux 50.000 per jaar verdiende heeft MVV nu op papier 150.000 te besteden, daar kun je 3 JL toppers voor halen. Iedereen zou wel willen dat MVV spelers als Croux voor 5 jaar vast zou leggen, zonder gelimiteerde transfersom en voor een miljoen zou verkopen. De realiteit is dat dan geen enkele speler die een beetje kan ballen nog zou komen.

Dat gezegd hebbende is het voor het team natuurlijk zonde dat Croux vertrekt. Al lijkt me niet dat een kampioenschap afhangt van één speler. Maar goed. Het moment van vertrek is natuurlijk ook frustrerend. Anderzijds, MVV heeft nu geld te besteden en dik een week de tijd voor de volgende wedstrijd. Transfervrije voetballers mogen ook na morgen gehaald worden. En er zijn nog talloze voetballers die geen club hebben, en dat zijn echt niet alleen kneuzen. Cambuur haalt vandaag Robbert Schilder. Ik zeg niet dat MVV zulke spelers kan of moet halen, maar het geeft wel aan dat er nog best wel wat kwalitatief goede spelers op de markt zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:32
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Jordy Croux #128
Belachelijk dat sommige mensen denken dat je kunt promoveren door alleen croux in de ploeg te houden, ik lach me helemaal kapot. Het is een teamsport en dit seizoen staat bij mvv een TEAM. En seizoenskaart inleveren voor 1 vertrekkende speler hahahaha dan blijf voor altijd weg ! NIEMAND is groter dan de club !! ook niet een speler als croux met alle respect, maar spelers zijn uiteindelijk ook maar passanten. en hij levert ons dan ook nog eens een ton op. Croux bedankt ! Het ga je goed. MVV chapeau en verras ons met een leuke nieuwe speler ik heb alle vertrouwen in Elsen en co !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Jordy Croux #129
In elk geval weer met 2 benen op de grond en de harde feiten: wij promoveren hier niet meer.

Want als we een speler hebben die effe ietsje meer kan, dan raken we hem kwijt. Aan Willem II ook nog, voordat we ook maar 1x in de top van de Jupiler League zijn geëindigd.

Sneu.

En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.

En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.

Maar het zal wel allemaal niet kunnen.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:43
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #130
Nou ja het lijkt er op dat het over grote deel hier blij mee is. Ik wens jullie dan de komende decennia's nog veel plezier in de Jupiler Leaque want meer gaat het hier nooit worden op deze manier van contract onderhandelen.

En ik gun het jordy van harte deze transfer maar blij kan ik er niet van worden.

De enige die hier lachen zijn de speler die heeft zich 2 jaar in de kijker kunnen spelen en de makelaar lacht zich ook kapot.

Als je sect bekijkt heeft hij hier voor niks gevoetbald en hebben wij leuke momenten gehad nou zeg hoi!!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #131

Hill28 schreef :
En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.

En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.

Maar het zal wel allemaal niet kunnen.


Zolang al 100 keer gezegd, hij had een gelimiteerde transfersom. Betaalt een club dat bedrag, dan heeft MVV niets meer te willen. Anders staat die clausule er ook voor Jan Lul in.

Had MVV hem aan zijn contract gehouden, dan was hij volgend jaar gratis de deur uitgelopen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjefsjengko, kyleman333
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:49
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Jordy Croux #132
Toch moeilijk te begrijpen blijkbaar dat MVV hier niks te willen heeft.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Jordy Croux #133
Anna hou eens op Jordy en Stef waren toch heel iests anders dan Gijzen en Benteke die 2 krijg je niet vervangen met wat halve het

hele elftal van Nu draaide op die 2 krijg je niet vervangen . Was mvv goed bezig geweest hadden ze Sleegers vast gelegd , dan had je perspectief nu ga je jaren achteruit en van Genk komt er niets bij ,

Terug naar af .
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:53
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Jordy Croux #134

Jacques schreef : Als die prutsers en rodafans van 1limburg het plaatsen krijg ik hoop dat het toch niet doorgaat. Die zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben, vinden stemming maken belangrijker dan nieuws brengen. En dat niet alleen bij MVV of sportzaken maar in het algemeen.

Dream on... Croux is de pietewei op richting Tilburg!

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 20:57
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #135
MVV had nooit akkoord moeten gaan met zo'n contract. Dan maar geen jordy hij heeft een klasse makelaar die goed kan onderhandelen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden