Jordy Croux

30 aug 2016 21:01 30 aug 2016 21:03 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jordy Croux #136

Audiowaste schreef :

Hill28 schreef :
En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.

En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.

Maar het zal wel allemaal niet kunnen.


Zolang al 100 keer gezegd, hij had een gelimiteerde transfersom. Betaalt een club dat bedrag, dan heeft MVV niets meer te willen. Anders staat die clausule er ook voor Jan Lul in.

Had MVV hem aan zijn contract gehouden, dan was hij volgend jaar gratis de deur uitgelopen.


Fijn, dan hadden we wel een goed seizoen gedraaid. Mensen die blij zijn met het geld kunnen misschien beter naar Ajax gaan kijken, die verkopen ook graag hun sportieve ambities voor een paar euro.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:03
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Jordy Croux #137
Verschrikkelijk nieuws...

Toch moeten we blij zijn dat we eindelijk eens geld gaan vangen!
Daarbij geeft dit ook een signaal af... Spelers kunnen via ons daadwerkelijk een stapje hoger komen...
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:06
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Jordy Croux #138
Mensen willen het gewoon niet begrijpen. Een gelimiteerde afkoopsom betekent dat Croux weg kan wanneer dat bedrag betaald wordt. Hier heeft MVV nu niks meer over te zeggen. Dat zo'n clausule in een contract wordt opgenomen is een ander verhaal, maar zonder zullen spelers van zijn kaliber fijn meteen ergens anders gaan voetballen. Nogmaals, als er als vervanger een speler kan worden vastgelegd met dezelfde kwaliteiten en potentie maar alleen met een afkoopsom keurt denk ik iedereen dat goed. Zo werkt het nu eenmaal!
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:07
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Jordy Croux #139
Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.

Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.

Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen financieel maar nu ook op sportief vlak.

Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).

Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:09
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Jordy Croux #140

bokkesprongen schreef : Anna hou eens op Jordy en Stef waren toch heel iests anders dan Gijzen en Benteke die 2 krijg je niet vervangen met wat halve het

hele elftal van Nu draaide op die 2 krijg je niet vervangen . Was mvv goed bezig geweest hadden ze Sleegers vast gelegd , dan had je perspectief nu ga je jaren achteruit en van Genk komt er niets bij ,

Terug naar af .


Heb het niet eens over Peeters gehad en daarbij heb ik het nog over Pedro buiten Gijzen en Benteke. Zeg alleen dat Gijzen het goed doet tijdens die 2 invalbeurten tot nu toe wil jij zeggen dat het niet zo is Bokkie? En Benteke is een gok inderdaad. Maar MVV mag me morgen ook met een andere speler verrassen hoor. Ik ben toch ook niet blij met het vertrek van Croux of wel dan? Echter hij is verleden tijd en we moeten direct naar de toekomst kijken hoe we zijn positie gaan invullen.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:11
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jordy Croux #141

Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.

Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.

Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen financieel maar nu ook op sportief vlak.

Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).

Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.


Frankie beter kan ik het hier niet verwoorden :thumbsup: ....gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #142

Hill28 schreef :

Audiowaste schreef :

Hill28 schreef :
En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.

En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.

Maar het zal wel allemaal niet kunnen.


Zolang al 100 keer gezegd, hij had een gelimiteerde transfersom. Betaalt een club dat bedrag, dan heeft MVV niets meer te willen. Anders staat die clausule er ook voor Jan Lul in.

Had MVV hem aan zijn contract gehouden, dan was hij volgend jaar gratis de deur uitgelopen.


Fijn, dan hadden we wel een goed seizoen gedraaid. Mensen die blij zijn met het geld kunnen misschien beter naar Ajax gaan kijken, die verkopen ook graag hun sportieve ambities voor een paar euro.


Ik geef het op, mijn woorden zijn aan dovemansoren gericht

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #143

Frank Salemans schreef :
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij


Er komt geen Chadli, daarvoor had hij een internationale transfer moeten maken. Dat is nu niet het geval.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jordy Croux #144

Mienclub1902 schreef : Misschien de contacten met Andries Jonker bij Arsenal warm houden.


En jij denkt dat zij meer spelers hiernaartoe sturen voor hier op de bank te kunnen gaan zitten?

Tuor schreef : Er vanuit gaande dat Croux 50.000 per jaar verdiende heeft MVV nu op papier 150.000 te besteden, daar kun je 3 JL toppers voor halen.


Je kan wel gelijk hebben, maar hoe kun je in een dag 1 topper binnen halen als ze hier niet op voorbereid waren? Neem aan dat ze niemand op het oog hadden voor deze positie.
Laat staan 3 toppers dan...

Ster_Drager schreef : Belachelijk dat sommige mensen denken dat je kunt promoveren door alleen croux in de ploeg te houden, ik lach me helemaal kapot. Het is een teamsport en dit seizoen staat bij mvv een TEAM. En seizoenskaart inleveren voor 1 vertrekkende speler hahahaha dan blijf voor altijd weg ! NIEMAND is groter dan de club !! ook niet een speler als croux met alle respect, maar spelers zijn uiteindelijk ook maar passanten. en hij levert ons dan ook nog eens een ton op. Croux bedankt ! Het ga je goed. MVV chapeau en verras ons met een leuke nieuwe speler ik heb alle vertrouwen in Elsen en co !


Ik vind dat je gelijk hebt richting Hartmans, er is geen speler groter dan de club Croux ook niet.
Alleen je kunt nu ook zo gaan bekijken alle sterkhouders van afgelopen seizoen zijn nu vertrokken. (Coppens, Peeters en Croux)
Dat is toch een aderlating vooral nu zo kort voor de transferdeadline nu je de laatste en misschien wel de belangrijkste speler moet gaan missen. Met deze spelers erbij hadden we zeker kunnen promoveren. Nu is de kans nihil laten we hopen dat we bij de eerste 10 eindigen...Dat we in de eerste seizoenshelft de slachtingen beperkt gaan houden. Want zonder Croux had je de wedstrijd tegen Achilles gelijk gespeeld en Nac ook niet gewonnen.


Maar positief is ook weer MVV kan spelers weer langer aan zich binden en ze verkopen eindelijk weer eens een speler.
MVV haalt meestal ook wel weer goede spelers in huis .(Niet altijd meteen zichtbaar) Alleen om nu nog een redelijk goede speler hiernaartoe te kunnen halen terwijl ze nog niet eens op gerekend hebben op een vertrek van Croux lijkt me sterk.
Pedro is misschien 1/6 van Croux, Benteke kan ik niet over oordelen. En volgens mij spelen ze aan de andere kant en niet aan de kant van Croux toch?
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jordy Croux #145
Nou dan maar hopen dat Croux over een paar jaar die internationale transfer maakt. Dan vangen we nog een paar euro/ En zijn we onze beste buitenspeler sinds Leo Koswal voor 100 duizend euro en een paar kloete kwijt.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:22
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Jordy Croux #146

Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.

Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.

Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen financieel maar nu ook op sportief vlak.

Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).

Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.


Frank, MVV krijgt geen ene rooie cent van de transfer van Chadli. Bron: onze voorzitter de heer Kersten op facebook (omdat hij in Engeland blijft). We blijven het braafste jongetje van de klas en hopen in tussenjaar 527 schuldenvrij te zijn. Dit brengt ons niet verder zo. Stiekem hoop ik ondertussen ook op een rijke Arabier of Turk of wat dan ook die de zaak omhoog kan stuwen. Als de club er bter van wordt zal het mij worst zijn wie de eigenaar is. Tot nog toe zijn al die overgenomen clubs er beter van geworden. We kunnen op deze kruideniersmanier geen enkele speler behouden die ook maar 1 centimeter boven het maaiveld uitsteekt. Ik heb het helemaal gehad met die verschrikkelijke Jupilerleague.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jordy Croux #147
Lol dus het is de makelaar die slim is en Elsen heeft nergens verstand van qua contracten. Ha ha.

Croux en Peeters hadden hier nooit getekend als deze eisen niet in het contract hadden gestaan. Ze zagen MVV als opstap, en in ruil kon MVV van hun diensten gebruik maken.

Beide spelers wilden maar 1 ding, hoogste niveau. Uiteindelijk heeft Jordy de doorslaggevende stem, niet de makelaar.

Toch zie ik langzaam een zuigende werking. Peeters, Croux. Ciranni en Loshaj liggen vast en zijn ook ruwe briljanten. Spelers, vooral van Genk, zien MVV nu als springplank. Tijd dat er een echte topper van Genk naar MVV gaat om die reden.

Tijdstip is bijzonder lastig. Maar de Technische Staf heeft ALTIJD een schaduwlijst klaar. Reken maar dat MVV nu bezig is.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:25
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Jordy Croux #148
Kun je even aangeven waarom hij gelijk heeft richting mij? Want ik roep nergens dat jordy of welke speler dan ook groter is dat de club?

Ik vind dat je gelijk hebt richting Hartmans, er is geen speler groter dan de club Croux ook niet.
Alleen je kunt nu ook zo gaan bekijken alle sterkhouders van afgelopen seizoen zijn nu vertrokken. (Coppens, Peeters en Croux)
Dat is toch een aderlating vooral nu zo kort voor de transferdeadline nu je de laatste en misschien wel de belangrijkste speler moet gaan missen. Met deze spelers erbij hadden we zeker kunnen promoveren. Nu is de kans nihil laten we hopen dat we bij de eerste 10 eindigen...Dat we in de eerste seizoenshelft de slachtingen beperkt gaan houden. Want zonder Croux had je de wedstrijd tegen Achilles gelijk gespeeld en Nac ook niet gewonnen.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 21:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #149

pinobel schreef :
Als de club er bter van wordt zal het mij worst zijn wie de eigenaar is. Tot nog toe zijn al die overgenomen clubs er beter van geworden.


Ga dat maar eens vertellen tegen onze vrienden van Visé

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
30 aug 2016 22:33
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Jordy Croux #150
Jammer dat jordy vertrekt. Het is hem wel gegund.
Ik krijg een slappe ... van wat ik hier allemaal voor negatiefs lees. Ik denk dat 90% van de jonge talenten in de jup met een normale makelaar en een meer jaren contract een gelimiteerde transfersom heeft. De meeste van deze jongens spelen voor een modaal salaris en willen op deze manier een soort verzekering voor als het lukt door te breken. Bij de top clubs gaat het net andersom. Heel veel salaris en dus ook een heel hoge vastgestelde transfer som. Dit is vraag en aanbod hier kun je vanalles van vinden, je seizoenskaart in leveren. Denken dat je hierdoor geen kampioen wordt :thinking: enz enz. Als mvv en alle andere clubs in de marge niet zo werken komt er geen talent hierheen voor een appel en een ei.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Gianni Bruno
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden