Aflopende contracten

04 mei 2014 20:54
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Aflopende contracten #106
heet in de gezet gestoan de telgraaf geluif iech , mer dat maak niks oet hermans geit weg

was getekend UsMvvKe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 20:24
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Aflopende contracten #107

de jeuris schreef : wee zeet dat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 20:33
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Aflopende contracten #108
Verdellen vertrekt... heeft zijn huis in eijsden opgezegd en vertrekt richting zijn oude woonplaats in venlo.
winkens .. zou met gedachten lopen om te stoppen.
castro moet rond de 50% salaris inleveren om te blijven en voor van hyfte geldt hetzelfde!
schreurs zou vertrekken samen met ruijs zijn nieuwe club.
Veldmate en rutjes zouden al gehoord hebben dat ze mochten uitkijken naar een andere club.

Elsen zou hoofdtrainer blijven met erik meijer en dearden als assistenten.

Geruchten.. komt vanaf t eigen trainingsveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 09:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Aflopende contracten #109
Dat er veel spelers zullen vertrekken lijkt me duidelijk.
Alleen de vraag is waarheen, wie heeft er interesses in onze spelers.
Nu is het geluk dat vele contracten aflopen dus dat niet onze zorgen zijn.

Echter zullen we ook spelers moeten aantrekken en met welke pluspunten gaan we MVV aantrekkelijk maken?

Je kunt stellen dat het gezellig is want het aantal werknemers inclusief spelers zal niet ver boven de 40 uitkomen, dus iedereen kent elkaar haha.
Vele handen maken ligt werk? je zult zelf je trainings spullen naar het trainings veld moeten dragen.
Beter neem je ook persoonlijke spullen mee het veld op want anders worden deze gestolen of is de kans groot dat ze bedolven worden onder klein geuselt als die inzakt.
We kunnen leuke bonussen beloven aangezien we die toch nooit uitbetalen.
We kunnen misschien pronken met een nieuwe leuke trainer. ( niks mis met ron elsen )

Hier boven is allemaal sarcastisch bedoeld maar ik vraag het me wel serieus af hoe we deugdelijke spelers naar MVV kunnen halen. Dat we niet voor het kampioenschap spelen is al zeker.
Dat we niet kunnen degraderen is ook een feit. Echter moeten we niet op plek 17 a 18 hangen.

1 ding is zeker we zullen sinds jaren weer een vol stadion hebben en dat is als roda komt.
Als het dan nog niet vol is dan weet ik het ook niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 09:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3836
Meer
Aflopende contracten #110
Het hoort hier totaal niet thuis dus excuus, maar even reageren op je laatste zin. Reken maar op bizarre maatregelen voor de thuiswedstrijd tegen de Ossies. Kaarten enkel persoonlijk af te halen, niet meer dan een kaart per BSN-nummer, enkel in voorverkoop twee weken voor de wedstrijd. Of het uitverkocht gaat raken, betwijfel ik alleen al daarom. Ik heb er zin in, net zoals in de uitwedstrijd in de circustent! :thumbsup: :applaus: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 17:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #111

minckeleers schreef : Verdellen vertrekt... heeft zijn huis in eijsden opgezegd en vertrekt richting zijn oude woonplaats in venlo.
winkens .. zou met gedachten lopen om te stoppen.
castro moet rond de 50% salaris inleveren om te blijven en voor van hyfte geldt hetzelfde!
schreurs zou vertrekken samen met ruijs zijn nieuwe club.
Veldmate en rutjes zouden al gehoord hebben dat ze mochten uitkijken naar een andere club.

Elsen zou hoofdtrainer blijven met erik meijer en dearden als assistenten.

Geruchten.. komt vanaf t eigen trainingsveld.


En ook ik heb precies hetzelfde gehoord.
Schreurs gaat met ruijs waarschijnlijk mee naar Verenigd Emiraten , maar Schreurs heeft zelf ook gezegd dat hij hier zou willen blijven voetballen voor de helft van zijn salaris.

Maar MVV doet nog niks met te proberen voor contracten te laten verlengen ze willen eerst afwachten met de seizoenskaarten hoe het verkoop daarvan gaat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 18:01
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #112

mvv4ever schreef :

minckeleers schreef : Verdellen vertrekt... heeft zijn huis in eijsden opgezegd en vertrekt richting zijn oude woonplaats in venlo.
winkens .. zou met gedachten lopen om te stoppen.
castro moet rond de 50% salaris inleveren om te blijven en voor van hyfte geldt hetzelfde!
schreurs zou vertrekken samen met ruijs zijn nieuwe club.
Veldmate en rutjes zouden al gehoord hebben dat ze mochten uitkijken naar een andere club.

Elsen zou hoofdtrainer blijven met erik meijer en dearden als assistenten.

Geruchten.. komt vanaf t eigen trainingsveld.


En ook ik heb precies hetzelfde gehoord.
Schreurs gaat met ruijs waarschijnlijk mee naar Verenigd Emiraten , maar Schreurs heeft zelf ook gezegd dat hij hier zou willen blijven voetballen voor de helft van zijn salaris.

Maar MVV doet nog niks met te proberen voor contracten te laten verlengen ze willen eerst afwachten met de seizoenskaarten hoe het verkoop daarvan gaat worden.


Komkommersalade tijd. ;)

- Verdellen zou ongeacht of MVV hem een contract geeft of niet, terug verhuizen naar Noord-Limburg. Tijdens een interview zei hij dat dit los stond van zijn toekomst bij MVV.
- Het Emiraten verhaal lijkt me een verzinsel voor iemand met weinig fantasie. Ligt weer in het verlengde van het verleden, zie je ieder jaar weer rond dit tijdstip terug op het forum. Geloof daar weinig van. Vooral in de relatie Ruijs - Schreurs.
- Veldmate en Rutjes uitkijken naar een andere club? Wilt MVV ze dan transfervrij laten vertrekken? Lijkt me niet de juiste aanpak voor een gemotiveerde ploeg, mocht dit natuurlijk waar zijn, vooral als ze nog een jaar voor je moeten voetballen.
- 50% salaris inleveren, betekent dat je als profvoetballer bijna tegen het minimumloon aan het voetballen bent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand, hoe penibel de situatie ook is, dit als serieus voorstel ziet. Rijk der fabeltjes? Een Pool komt voor dat bedrag niet eens zijn bed uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 18:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Aflopende contracten #113
Het ziet ernaar uit dat MVV volgend jaar met een vernieuwd team zal beginnen. Er zijn onvoldoende financiële middelen om een topteam voor de Jupiler League te contracteren. Het zal afhangen van de scouting of betaalbare talenten kunnen worden aangetrokken om een rol te spelen komend seizoen. Om als club voor spelers interessant te blijven, zal MVV alles eraan moeten doen om die spelers die naar elders vertrekken, een gedenkwaardig afscheid te geven. Als afscheidscadeau lijkt mij een leuke replica van de "Mestreechter Geis" wel passend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 18:12
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Aflopende contracten #114

De Zwarte Vogel schreef : Om als club voor spelers interessant te blijven, zal MVV alles eraan moeten doen om die spelers die naar elders vertrekken, een gedenkwaardig afscheid te geven. Als afscheidscadeau lijkt mij een leuke replica van de "Mestreechter Geis" wel passend.


Dus als je vertrekkende spelers een kadootje geeft blijf je interessant op de transfermarkt? Sorry maar die logica kan ik niet volgen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 20:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Aflopende contracten #115
Het gaat natuurlijk niet om de transfermarkt. MVV heeft daar niets te zoeken, want dat kan de club zich niet veroorloven. Het gaat erom dat spelers vanwege de sfeer in de club en binnen de spelersgroep bereid zijn naar Maastricht te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 21:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #116

houtengerard schreef :

mvv4ever schreef :

minckeleers schreef : Verdellen vertrekt... heeft zijn huis in eijsden opgezegd en vertrekt richting zijn oude woonplaats in venlo.
winkens .. zou met gedachten lopen om te stoppen.
castro moet rond de 50% salaris inleveren om te blijven en voor van hyfte geldt hetzelfde!
schreurs zou vertrekken samen met ruijs zijn nieuwe club.
Veldmate en rutjes zouden al gehoord hebben dat ze mochten uitkijken naar een andere club.

Elsen zou hoofdtrainer blijven met erik meijer en dearden als assistenten.

Geruchten.. komt vanaf t eigen trainingsveld.


En ook ik heb precies hetzelfde gehoord.
Schreurs gaat met ruijs waarschijnlijk mee naar Verenigd Emiraten , maar Schreurs heeft zelf ook gezegd dat hij hier zou willen blijven voetballen voor de helft van zijn salaris.

Maar MVV doet nog niks met te proberen voor contracten te laten verlengen ze willen eerst afwachten met de seizoenskaarten hoe het verkoop daarvan gaat worden.


Komkommersalade tijd. ;)

- Verdellen zou ongeacht of MVV hem een contract geeft of niet, terug verhuizen naar Noord-Limburg. Tijdens een interview zei hij dat dit los stond van zijn toekomst bij MVV.
- Het Emiraten verhaal lijkt me een verzinsel voor iemand met weinig fantasie. Ligt weer in het verlengde van het verleden, zie je ieder jaar weer rond dit tijdstip terug op het forum. Geloof daar weinig van. Vooral in de relatie Ruijs - Schreurs.
- Veldmate en Rutjes uitkijken naar een andere club? Wilt MVV ze dan transfervrij laten vertrekken? Lijkt me niet de juiste aanpak voor een gemotiveerde ploeg, mocht dit natuurlijk waar zijn, vooral als ze nog een jaar voor je moeten voetballen.
- 50% salaris inleveren, betekent dat je als profvoetballer bijna tegen het minimumloon aan het voetballen bent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand, hoe penibel de situatie ook is, dit als serieus voorstel ziet. Rijk der fabeltjes? Een Pool komt voor dat bedrag niet eens zijn bed uit.


Ik zie niet dat Verdellen elke dag komt trainen vanuit Noord Limburg??

Emraten verhaal heb ik gehoord van familie van Schreurs maar dat hij liever hier wilt blijven voor de helft.

De minimumloon de helft van 50.000 is 25.000 dat is volgens mij nog steeds het dubbele van een minimumloon...

Veldmate had toch maar contract voor 2 jaar getekend herinner ik me dus dat zou betekenen dat hij al transfervrij is?
En Rutjes dat weet ik niet?Dat lijkt mij ook sterk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 22:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #117

mvv4ever schreef :
Ik zie niet dat Verdellen elke dag komt trainen vanuit Noord Limburg??

Emraten verhaal heb ik gehoord van familie van Schreurs maar dat hij liever hier wilt blijven voor de helft.

De minimumloon de helft van 50.000 is 25.000 dat is volgens mij nog steeds het dubbele van een minimumloon...

Veldmate had toch maar contract voor 2 jaar getekend herinner ik me dus dat zou betekenen dat hij al transfervrij is?
En Rutjes dat weet ik niet?Dat lijkt mij ook sterk.


Toch heeft hij dit gezegd op L1. Als hij een contractverlenging zou krijgen bij MVV, dan zou hij sowieso terug verhuizen. Ideaal is het inderdaad niet.

25.000 = brutoloon. Dat is 2083 euro bruto per maand, gaat zo'n 30 tot 40% heffing vanaf. Hou je +/- 1300 euro over per maand (excl. toeslagen). Dat is geen vetpot.

Veldmate heeft samen met Rutjes destijds voor drie jaar getekend. Dus die staan beiden op de loonlijst.

Schreurs zal dan wel kloppen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2014 23:53
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Aflopende contracten #118
Waar is Esajas gebleven; uitgevoetbald bij Ado...? Kunnen we hem niet terughalen, dan maken we uit Ospitaleri een links back en hebben we bijna weer dezelfde situatie als 2 jaar geleden: de tandem Esajas - Labylle aan de linker kant.

En Hoe zit het met Mike Sema ? Is zijn contract daar in Nor/Sw nog niet afgelopen dan kunnen we hem ook een anbieding doen.

Waar Fatty Pappi is gebleven daar zal ik maar niet naar vragen

Zou al blij zijn als vanHyfte blijft;
met de verkoop van 1000 seizoenskaarten hebben ze toch weer 1,5 tot 2 ton bij elkaar ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 08:25
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Aflopende contracten #119
Cem Unal vertrekt naar kvc westerlo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 10:15
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Aflopende contracten #120

NathanR schreef : Waar is Esajas gebleven; uitgevoetbald bij Ado...? Kunnen we hem niet terughalen, dan maken we uit Ospitaleri een links back en hebben we bijna weer dezelfde situatie als 2 jaar geleden: de tandem Esajas - Labylle aan de linker kant.

Inderdaad geen contract gekregen bij ADO. Die zal echt niet voor een paar euros weer bij MVV komen spelen.

NathanR schreef : En Hoe zit het met Mike Sema ? Is zijn contract daar in Nor/Sw nog niet afgelopen dan kunnen we hem ook een anbieding doen.

Nog steeds bij Haugesund. Heeft na zijn vertrek bij MVV slechts 4 wedstrijden gespeelt. Zijn contact loopt tot eind dit jaar.

NathanR schreef : Waar Fatty Pappi is gebleven daar zal ik maar niet naar vragen

Vanaf 2012 speelt hij in Zuid-Afrika voor Bidvest Wits.

NathanR schreef : Zou al blij zijn als vanHyfte blijft;
met de verkoop van 1000 seizoenskaarten hebben ze toch weer 1,5 tot 2 ton bij elkaar ?

Zou je niet denken dat MVV dat geld voor andere zaken zal inzetten?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden