Aflopende contracten

23 mei 2013 11:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #31

Anna D. schreef : Castro: Keeper
Kuipers: Rechtsback/centrale verdediger
Verdellen: Rechter centrale verdediger
Gillis: Linker centrale vedediger
Winkens: Linksback
Rutjes: Centrale middenvelder
van Hyfte: Centrale Middenvelder
Veldmate: Spits
Stankov: Rechtsback/middenvelder
Braken: Middenvelder/Aanvaller
La Rosa: Links/rechtsbuiten
Schreurs: Rechtsbuiten

Dan ga ik er even vanuit dat Labylle vertrekt en Kuipers zijn contract verlengd. Denk dat Knops en Smeets voorlopig niet zullen verlengen. Hopelijk blijft van Hyfte gewoon aan.

Wat we dan nog nodig hebben voor volgend seizoen in mijn ogen is sowieso een rechtsback aangezien Stankov het goed doet op het middenveld. Een linksback hopelijk Schroyen dan. En 2 buitenspelers aangezien we alleen Braken hebben nu voor begin volgend seizoen met de blessures van Schreurs en La Rosa.


De gesprekken met Knops zouden vanuit zijn kant zijn hervat, de kans lijkt mij dan redelijk aanwezig dat hij toch bijtekent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 11:54
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #32
Weet ik maar gezien de aanwezigheid van Gillis op zijn positie zou ik eigenlijk zeggen laat maar zitten dan. MVV heeft al volgend jaar minder te besteden zoals elke club in de Jupiler League dus zou andere keuzes in het elftal de prioriteit geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 12:48
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Aflopende contracten #33

Anna D. schreef : Castro: Keeper
Kuipers: Rechtsback/centrale verdediger
Verdellen: Rechter centrale verdediger
Gillis: Linker centrale vedediger
Winkens: Linksback
Rutjes: Centrale middenvelder
van Hyfte: Centrale Middenvelder
Veldmate: Spits
Stankov: Rechtsback/middenvelder
Braken: Middenvelder/Aanvaller
La Rosa: Links/rechtsbuiten
Schreurs: Rechtsbuiten

Dan ga ik er even vanuit dat Labylle vertrekt en Kuipers zijn contract verlengd. Denk dat Knops en Smeets voorlopig niet zullen verlengen. Hopelijk blijft van Hyfte gewoon aan.

Wat we dan nog nodig hebben voor volgend seizoen in mijn ogen is sowieso een rechtsback aangezien Stankov het goed doet op het middenveld. Een linksback hopelijk Schroyen dan. En 2 buitenspelers aangezien we alleen Braken hebben nu voor begin volgend seizoen met de blessures van Schreurs en La Rosa.


MVV heeft dit seizoen een beetje pech gehad met blessures, niet zozeer van basisspelers maar bijvoorbeeld wel van de buitenspelers waardoor het moeilijk was een vaste speelwijze te hanteren. Al denk ik dat dit niet de belangrijkste reden voor Trost was om van spelsystemen te wisselen.

Het verlengen van contracten moet natuurlijk ook in overleg met de nieuwe trainer gebeuren en zolang niet duidelijkheid is wie er straks voor de groep staat is het moeilijk om een selectie samen te stellen. Zeker als je met korte spelerscontracten wilt werken of spelers gaat huren.

Ondanks zijn slechte relatie met het publiek vind ik Smeets toch een speler met veel potentie, zeker voor JL-niveau en gezien zijn leeftijd verwacht ik dat hij ieder jaar beter en stabieler wordt. Knops hoeft voor mij niet te blijven, aangezien ik hem niet meer beter zie worden (vooral verdedigend zie ik dat niet gebeuren) en ik Gillis een betere verdediger vind. Ik denk dat ze de optie op Moustafa moeten lichten, of er zou uit de jeugd een betere vervanger moeten doorstromen, maar dat lijkt me niet reëel. Moustafa is nog jong en moet speelkansen krijgen om zich te ontwikkelen. Indien Kuipers bijtekent en er een goede vervanger voor Labylle komt zit het achterin wel goed, aangezien Winkens ook centraal zou kunnen spelen, en Rutjes heeft daar bij Sparta ook vaker gespeeld.

Op het middenveld en voorin zijn dan nog de nodige vacatures in te vullen. De invulling hiervan hangt natuurlijk samen met de speelwijze onder de nieuwe trainer. Ik hoop dat alles snel duidelijk wordt, maar vrees van niet, eigenlijk verwacht ik weer een 'tussenjaar'. En dat zal wel niet het laatste zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 15:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #34
Je hebt met Verdellen en Gillis 2 goede centrale verdedigers. Knops heeft zich heel goed ontwikkeld, laat me dat voorop zeggen.
Ik hoop dat Knops blijft. Maar stel dat Kuipers ook blijft, dan heb je 4 potentiële centrale verdedigers (Kuipers tel ik als rechtsback en centrale verdediger). Dat is, in mijn ogen en wat hier ook gezegd werd, voor een Jupiler League-club veel. Dan kun je beter investeren in een andere speler waar MVV meer aan heeft. Maar als Kuipers blijft, zal die vooral rechtsback spelen. Stankov kan eventueel op het middenveld/rechtshalf spelen. Dan kan Kuipers onze nieuwe rechtsback worden.

Ik heb nauwlettend op Gillis gelet in die 2 duels met Volendam, hij maakte op mij een hele goede indruk qua verdedigend opzicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 14:36
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #35
Verberne van MVV naar FC Eindhoven

Voormalig MVV-assistent Maurice Verberne vertrekt naar FC Eindhoven. Hij gaat zich daar voor een belangrijk deel bezighouden met het trainen van de verdedigers.

Maastricht
Van onze verslaggever

Verberne tekent een tweejarig contract. Hij moest in Maastricht vertrekken wegens bezuinigingen.

Had volgens mij een aflopend contract dat niet wordt verlengd. Vandaar dat ik het hier plaats

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 18:23
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Aflopende contracten #36

Mie leef Mestreech schreef : Je hebt met Verdellen en Gillis 2 goede centrale verdedigers. Knops heeft zich heel goed ontwikkeld, laat me dat voorop zeggen.
Ik hoop dat Knops blijft. Maar stel dat Kuipers ook blijft, dan heb je 4 potentiële centrale verdedigers (Kuipers tel ik als rechtsback en centrale verdediger). Dat is, in mijn ogen en wat hier ook gezegd werd, voor een Jupiler League-club veel. Dan kun je beter investeren in een andere speler waar MVV meer aan heeft. Maar als Kuipers blijft, zal die vooral rechtsback spelen. Stankov kan eventueel op het middenveld/rechtshalf spelen. Dan kan Kuipers onze nieuwe rechtsback worden.

Ik heb nauwlettend op Gillis gelet in die 2 duels met Volendam, hij maakte op mij een hele goede indruk qua verdedigend opzicht.


Ik vond nl. de spoeling achterin erg dun aan het eind van het seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 20:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #37
en dat bedoel ik nou met graaiers ook ron elzen vult alleen zijn eigen zakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 22:28
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Aflopende contracten #38

dreekemvvke schreef : en dat bedoel ik nou met graaiers ook ron elzen vult alleen zijn eigen zakken



Dat is nogal een beschuldiging van jou ,waar baseer je dat op Dreekemvvke ??

als je zoiets niet kunt onderbouwen kun je het beter achterwege laten. :unsure:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 23:22
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #39

Us Clubke schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Je hebt met Verdellen en Gillis 2 goede centrale verdedigers. Knops heeft zich heel goed ontwikkeld, laat me dat voorop zeggen.
Ik hoop dat Knops blijft. Maar stel dat Kuipers ook blijft, dan heb je 4 potentiële centrale verdedigers (Kuipers tel ik als rechtsback en centrale verdediger). Dat is, in mijn ogen en wat hier ook gezegd werd, voor een Jupiler League-club veel. Dan kun je beter investeren in een andere speler waar MVV meer aan heeft. Maar als Kuipers blijft, zal die vooral rechtsback spelen. Stankov kan eventueel op het middenveld/rechtshalf spelen. Dan kan Kuipers onze nieuwe rechtsback worden.

Ik heb nauwlettend op Gillis gelet in die 2 duels met Volendam, hij maakte op mij een hele goede indruk qua verdedigend opzicht.


Ik vond nl. de spoeling achterin erg dun aan het eind van het seizoen.


Daar ben ik ook met je mee eens.
Maar we hebben genoeg verdedigers maar als er eentje weg gaat dan moet je zowiezo een nieuwe vervanger voor halen.
Als eentje langdurig geblesseerd raakt zoals Kuipers en dan heb je Verdellen hij is al op leeftijd dus krijgt ook vaker last als hij veel wedstrijden speelt en raakt sneller geblesseerd dan hou je achterin niet zoveel man over.

En daar speelt MVV ook op Labylle vertrekt (waar het op lijkt dan kan niet anders) en ze hebben al een nieuwe binnengehaald.
Als Kjell Knops weg gaat dan moeten ze daar ook gewoon een opvolger voor halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Aflopende contracten #40
Sorry hoor ik zou niet meer reageren, maar dat word onmogelijk gemaakt door sommige reacties hier :pinch:

@Dreeke geef eens antwoord als mensen je wat vragen!
Inplaats van over dingen te lullen waar je niks vanaf weet Boer 458 stelt jou een normale vraag, Kun je ook eens normaal antwoorden?

@ mvv4ever ik snap dat je denkt dat hij als vervanger voor Leroy komt maar leroy is nog niet weg dus dan kun je ook nog geen vervanger halen daarbij zal die niet in de basis beginnen en zeker niet Leroy kunnen vervangen!

Dat het niet boterde tussen bestuur en trainer. En alles wat daar bij kwam kijken werd toen ik t zei als onzin bestempeld :lachen:

Nu lees ik de ene na de andere post die er over gaat haha :thinking: :rolleye:
Maar ja Trost weg Elssen weg Verberne weg dit word geen tussenjaar dit word van 0 opnieuw beginnen,
Gelukkig blijven tot nu toe de meeste belangrijke basis spelers( maar dat kan nog veranderen)
En hopelijk blijft t financieel goed gaan,

Raar dat ik vraag of men account verwijderd kan worden maar daar geen gehoor aan word gegeven.
Blijkbaar zijn sommige mensen toch nog wel blij met mijn inbreng ;) alleen word dat niet gezegd, maakt niks uit I Love MVV For Ever

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:30
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Aflopende contracten #41

Danny1983 schreef : Sorry hoor ik zou niet meer reageren, maar dat word onmogelijk gemaakt door sommige reacties hier :pinch:

@Dreeke geef eens antwoord als mensen je wat vragen!
Inplaats van over dingen te lullen waar je niks vanaf weet Boer 458 stelt jou een normale vraag, Kun je ook eens normaal antwoorden?


Misschien zit Dreeke niet dag en nacht op dit forum zoals jij??
Die man plaatst gisterenavond iets op het forum en wordt 12 uur later gesommeerd antwoord te geven, klasse!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:33
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Aflopende contracten #42
Danny als jij nu al weet wie er in de basis komt te staan dan ben je wel een hele goede... Je weet niet eens hoe de selectie eruit gaat zien. Vertrekken er nog jongens en wie komen erbij?? dus om nu al te zeggen dat ospitalieri niet in de basis gaat beginnen vind ik wat te voorbarig.

Dat dreeke nog niet heeft geantwoord op een vraag die gisteravond om half 11 gesteld is geworden door boer458 is toch mogelijk? Niet iedereen zit dag en nacht op het forum te koekeloere.

Dat het niet meer boterde tussen trainer en bestuur dat zal zeker kloppen alleen vind ik de manier waarop jij het overal beschrijfd een beetje overdreven. De visie van trainer en bestuur verschilde van elkaar na ruim 2 jaar goed te hebben samengewerkt. Trost heeft ambities en als mvv/bestuur daar niet aan kan voldoen dan is het jammer voor trost, maar dan moet hij het ergens anders gaan zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:41
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #43
met graaien heb ik het niet over geld maar over persoonlijke macht er zijn wel vaker dingen gebeurd waar elzen bij betrokken was maar wist zich altijd op tijd terug te trekken,er zijn genoeg voorbeelden van uit het verleden wat niet wil zeggen dat ik daarover hoeft uit te wijden.Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig,en hierbij laat ik het want het is mijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 10:56 21 juni 2013 10:59 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Aflopende contracten #44

Greun graas schreef : Danny als jij nu al weet wie er in de basis komt te staan dan ben je wel een hele goede... Je weet niet eens hoe de selectie eruit gaat zien. Vertrekken er nog jongens en wie komen erbij?? dus om nu al te zeggen dat ospitalieri niet in de basis gaat beginnen vind ik wat te voorbarig.

Dat dreeke nog niet heeft geantwoord op een vraag die gisteravond om half 11 gesteld is geworden door boer458 is toch mogelijk? Niet iedereen zit dag en nacht op het forum te koekeloere.

Dat het niet meer boterde tussen trainer en bestuur dat zal zeker kloppen alleen vind ik de manier waarop jij het overal beschrijfd een beetje overdreven. De visie van trainer en bestuur verschilde van elkaar na ruim 2 jaar goed te hebben samengewerkt. Trost heeft ambities en als mvv/bestuur daar niet aan kan voldoen dan is het jammer voor trost, maar dan moet hij het ergens anders gaan zoeken.


@ Dixie dag en nacht denk dat jij meer op t forum zit als ik, alleen niet zo vaak reageert. Dus je je lult ook maar wat uit je nek.
Ben nu aan t kijken heb er sinds men laatste post helemaal niet meer na gekeken heb ik de tijd niet meer voor dus vandaag pas alles gecheckt.
Heb gister een geweldige dag gehad financieel onafhankelijk :daag: dus vanaf gister weer wat meer tijd
Daarbij mag Dreeke ook zijn tijd nemen maar normaal gesproken reageerd hij meteen behalve als hij niet weet waar hij t over heeft daarom zei ik dat.

@ Greungraas klopt ik kan dat niet weten maar je gaat geen vervanger halen voor iemand die nog niet weg is, vooral niet met ons budget ;)
Stel Leroy dient gewoon zen contract uit (wat ik niet denk) dan had je dus beter een ander speler kunnen halen, en hoe ik die dingen breng is juist niet overdreven is zelfs nog zacht uitgedrukt allee word dat hier gedempt, om MVV niet in een kwaad dag licht te zetten wat ik begrijp maar de feiten liegen niet,
En als Trost die ambities had zat hij nu niet bij VVV ;) dat het bestuur anders heeft gehandeld dan van tevoren was afgesproken, blijkt door de leegloop want er blijft zo niemand meer over van de staf. maar dat is mijn mening, en ik respecteer die van jou, :thumbsup:

Verder gaan jullie maar lekker zeiken op hoelang en hoevaak ik volgens jullie op t forum zit :lachen: (Get A Life)
Ik ben lekker weg aan t rijden in men nieuwe Audi A8 250 pk gister gekocht 3 maandjes oud lekker met men vrouwtje , dus heb wel wat beters te doen.
En zal over een week wel weer eens kijken, of jullie nog steeds niks beters te doen hebben dan mij afkraken terwijl je beter eerst in de spiegel kan kijken, want zodra ik iets plaats zijn t vaak dezelfde die meteen reageren.
Dus hoezo dag en nacht erop, diegene die steeds reageerd ja die zit er dag en nacht op :daag:
(ik slaap iedere dag voor 00.00 uur door de week. Niet dat iemand daar wat mee te maken heeft maar dan weten jullie dat Dixe uit zijn nek lult en niet ik)
Fijne dag voor de mensen die hier wel normaal mee omgaan!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2013 11:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Aflopende contracten #45
Zo dat was de rust weer op het forum... Moderators kunnen jullie alsnog danny van het forum verwijderen dat is een stuk beter voor elk topic. Alvast bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden