Aflopende contracten

07 jan 2013 16:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #1
Het is pas vroeg, maar toch wil ik eens kijken hoe jullie denken over de aflopende contracten.

Volgens MVV.nl lopen de contracten af van de komende spelers/trainers:
Trainer:
René Trost: Lijkt me duidelijk. Hij is op zijn plek bij MVV. Ik ben geen voorstander van langdurige contracten, maar om te beginnen verlengen met 2 jaar, dan eens verder kijken hoe MVV er dan voor staat.

Doelmannen:
Yannick Derix: Ik kan niet echt oordelen over hem. Als 3e doelman wel nuttig. Geen nieuw contract.
Yannick De Winter: Ik heb hem af en toe gezien in oefenpotjes. Het lijkt me niet de doelman die nr 1 kan worden in het doel. Wel geschikt voor 2e doelman. Geen nieuw contract.

Verdedigers:
Nick Kuipers: Jongen uit de regio, momenteel aan het revalideren van een zware blessure, 2e in 2,5 jaar tijd. Ik zou hem er graag bijhouden.
Antonio Stankov: Verdedigend mag het beter bij hem, maar opbouwend wel oke. Ik twijfel bij hem voor contractverlenging.
Kjell Knops: Bezig aan een uitstekend seizoen bij MVV. Een goede trap in zijn linkerbeen, verdedigend heel sterk. Hem vastleggen voor nog eens zeker 2 jaar.

Middenvelders:
Lance Voorjans: 'ne jong vaan de club'. Hij krijgt nauwelijk/geen kansen meer dit seizoen, 2 jaar geleden was hij nog basisspeler. Ik twijfel of hij het 'hogere' niveau aankan, eerlijk gezegd denk ik van niet. Conclusie: geen nieuw contract.
Bryan Smeets: Hij speelde in het begin van dit seizoen een paar aardige wedstrijden (o.a. Excelsior thuis, Cambuur uit),
maar zakte daarna weg. Hij is weliswaar pas 20 jaar, maar je kunt niet het eeuwige talent hebben. Voor mij mag die blijven.

Aanvallers:
Lloyd Borgers: Hij krijgt helemaal geen kans meer. Hij heeft nog geen 10 minuten gespeeld de eerste seizoenshelft. Ik denk dat het voor Lloyd einde verhaal is.
Malcolm Esajas: Dit seizoen zijn beste seizoen. Veel dreiging, scoort en geeft assists. Hij wou weg aan het eind van vorig seizoen. Zo'n speler als Esajas mag blij zijn dat hij bij een club als MVV mag voetballen. Conclusie: Het eens zijn dat je bij MVV mag voetballen, anders pech.
Davide Timmermans: Voor de breedte erbij houden. Een fel en aanvallend ingestelde (rechter-) vleugelspits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2013 17:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Aflopende contracten #2

Mie leef Mestreech schreef : Het is pas vroeg, maar toch wil ik eens kijken hoe jullie denken over de aflopende contracten.

Volgens MVV.nl lopen de contracten af van de komende spelers/trainers:
Trainer:
René Trost: Lijkt me duidelijk. Hij is op zijn plek bij MVV. Ik ben geen voorstander van langdurige contracten, maar om te beginnen verlengen met 2 jaar, dan eens verder kijken hoe MVV er dan voor staat.

Doelmannen:
Yannick Derix: Ik kan niet echt oordelen over hem. Als 3e doelman wel nuttig. Geen nieuw contract.
Yannick De Winter: Ik heb hem af en toe gezien in oefenpotjes. Het lijkt me niet de doelman die nr 1 kan worden in het doel. Wel geschikt voor 2e doelman. Geen nieuw contract.

Verdedigers:
Nick Kuipers: Jongen uit de regio, momenteel aan het revalideren van een zware blessure, 2e in 2,5 jaar tijd. Ik zou hem er graag bijhouden.
Antonio Stankov: Verdedigend mag het beter bij hem, maar opbouwend wel oke. Ik twijfel bij hem voor contractverlenging.
Kjell Knops: Bezig aan een uitstekend seizoen bij MVV. Een goede trap in zijn linkerbeen, verdedigend heel sterk. Hem vastleggen voor nog eens zeker 2 jaar.

Middenvelders:
Lance Voorjans: 'ne jong vaan de club'. Hij krijgt nauwelijk/geen kansen meer dit seizoen, 2 jaar geleden was hij nog basisspeler. Ik twijfel of hij het 'hogere' niveau aankan, eerlijk gezegd denk ik van niet. Conclusie: geen nieuw contract.
Bryan Smeets: Hij speelde in het begin van dit seizoen een paar aardige wedstrijden (o.a. Excelsior thuis, Cambuur uit),
maar zakte daarna weg. Hij is weliswaar pas 20 jaar, maar je kunt niet het eeuwige talent hebben. Voor mij mag die blijven.

Aanvallers:
Lloyd Borgers: Hij krijgt helemaal geen kans meer. Hij heeft nog geen 10 minuten gespeeld de eerste seizoenshelft. Ik denk dat het voor Lloyd einde verhaal is.
Malcolm Esajas: Dit seizoen zijn beste seizoen. Veel dreiging, scoort en geeft assists. Hij wou weg aan het eind van vorig seizoen. Zo'n speler als Esajas mag blij zijn dat hij bij een club als MVV mag voetballen. Conclusie: Het eens zijn dat je bij MVV mag voetballen, anders pech.
Davide Timmermans: Voor de breedte erbij houden. Een fel en aanvallend ingestelde (rechter-) vleugelspits.


Kan ik me wel aardig in vinden vind het wel jammer voor Borgers en Lance en Rene mag voor mij een heel lang contract krijgen ook hoop ik dat Malcolm nog een 1 jaar eraan plakt maar denk dat hij vertrekt einde seizoen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 19:45
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Aflopende contracten #3
lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 19:49 16 jan 2013 20:09 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Aflopende contracten #4

Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup


Bron? Welke club? mocht dit waar zijn snel Godee halen inplaats van Lance zou zijn keuze wel begrijpen maar vind t wel jammer als het waar is :(

Lance vraagt zich volgens mij af waar dit gerucht vandaan komt?
Hij weet van niks maak ik op uit zijn reactie op dit bericht via FB

Overzicht: Flink wat Eredivisiespelers beschikken over aflopend contract

Een groot aantal voetballers in de Eredivisie beschikt over een aflopend contract. Met nog zes maanden te gaan tot de verbintenissen de prullenbak in kunnen, maakt SoccerNews een overzicht op.

Vooral clubs in de lagere regionen gaan hoogstwaarschijnlijk te maken krijgen met een flink verloop aan spelers. Zo dreigt Willem II elf vacante posities opnieuw op te moeten vullen en mag ook de scouting van NAC Breda gaan zoeken naar versterkingen. Ook enkele interessante spelers vertrekken bij hun huidige club. Zo lijken Daley Blind en Ryan Babel Ajax te verlaten, zijn de contracten met Wilfred Bouma en Mark van Bommel nog niet verlengd en verliest Heracles Almelo met Ninos Gouriye, Willie Overtoom, Everton en Marko Vejinovic mogelijk vier sterkhouders.

Overzicht spelers met aflopend contract in de Eredivisie

ADO Den Haag: Martijn de Zwart, Tom Beugelsdijk, Ramon Leeuwin, Tom Broekhuizen, Stanley Elbers, Tjarron Chery, Kenneth Omeruo (gehuurd van Chelsea)
Ajax: Daley Blind, Ryan Babel
AZ: Erik Heijblok, Giliano Wijnaldum, Ali Messaoud, Kevin Luckassen
Feyenoord: Ronald Graafland, Kelvin Leerdam (naar Vitesse), Miguel Nelom
FC Groningen: Kees Kwakman, Hyun-Jun Suk, Emil Johansson, Tim Sparv, Tim Keurntjes, Luis Pedro
sc Heerenveen: Brian Vandenbussche, Kenny Steppe, Gianni Zuiverloon (gehuurd van Real Mallorca), Doke Schmidt, Lukas Marecek (gehuurd van Anderlecht), Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Oussama Tannane
Heracles Almelo: Brian van Loo, Marko Vejinovic, Willie Overtoom, Everton, Ninos Gouriye, Geoffrey Castillion (gehuurd van Ajax), Luis Pedro, Daryl van Mieghem
NAC Breda: Tim Coremans, Wilko de Vogt, Kees Luijckx, Mike Zonneveld, Sepp De Roover (gehuurd van SC Lokeren), Jens Janse, Thilo Leugers (gehuurd van FC Twente), Andreas Lasnik, Anthony Lurling, Danny Verbeek (gehuurd van Standard Luik)
NEC Nijmegen: Gábor Babos, Khalid Sinouh, Daan Disveld, Leroy George, Danny van den Meiracker, Melvin Platje, Youri Loen, Kevin Wattamaleo, Marcel Stutter, Nick van der Velden, Rémy Amieux
PEC Zwolle: Danny Wintjens, Joey van den Berg, Norichio Nieveld, Ricardo Talu, Frank Olijve, Aleksandar Stefanovic, Denni Avdic (beide gehuurd van Werder Bremen), Arne Slot, Sherwin Grot, Furdjel Narsingh
PSV: Boy Waterman, Jagos Vukovic, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Mark van Bommel, Gianluca Maria
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet (gehuurd van PSV), Arjan van Dijk, Guy Ramos, Ard van Peppen, Frank van Mosselveld, Henrico Drost, Sigourney Bandjar, Nourdin Boukhari (amateur)
Roda JC: Bryan Roox, Rob Wielaert, Jimmy Hempte, Danilo Pereira (gehuurd van Parma FC), Laurent Delorge, Adil Ramzi, Amin Affane (gehuurd van Chelsea), Mikolaj Lebedynski
FC Twente: Sander Boschker, Peter Wisgerhof, Douglas, Edson Braafheid (gehuurd van 1899 Hoffenheim), Tim Cornelisse, Roberto Rosales, Denny Landzaat, Dmitri Bulykin
FC Utrecht: Erik Cummins, Jan Wuytens, Mark van der Maarel, Anouar Kali, Eduoard Duplan, Cedric van der Gun
Vitesse: Tomas Kalas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta (gehuurd van Chelsea), Jan-Arie van der Heijden, Michihiro Yasuda, Simon Cziommer,
VVV-Venlo: Niclas Heimann, Robin Udegbe, Nils Röseler (gehuurd van FC Twente), Ahmed Ammi, Aleksandar Radoslavljevic (beide gehuurd van ADO Den Haag), Ismo Vorstermans, Marcel Seip, Niels Fleuren, Jeffrey Leiwakabessy, Roland Bergkamp (verhuurd aan Brighton & Hove Albion), Robert Cullen
Willem II: David Meul, Arjan Christianen, Soufian Akouili, Mitchell Piqué, Hans Mulder, Niek Vossebelt, Danny Guijt, Robbie Haemhouts, Genaro Snijders, Marc Höcher, Aurélien Joachim (gehuurd van F91 Dudelange)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 21:32
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Aflopende contracten #5

Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup


Als dit de waarheid is, dan zou ik dit jammer vinden.
Een speler, die mijn inziens, meer speeltijd verdient.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 22:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Aflopende contracten #6

peter ruiver schreef :

Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup


Als dit de waarheid is, dan zou ik dit jammer vinden.
Een speler, die mijn inziens, meer speeltijd verdient.


OPA ZEET:

Maar die ,,meer,,speeltijd kunnen ze hem helaas niet geven,alleen wat invalbeurten...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 00:09
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Aflopende contracten #7
Zonder 2e elftal zal dit ook gebeuren voor Borgers/Timmermans/beide reservekeepers/Mustafa/etc.
Lang leve Maastricht United/Limburg United en nog iets United!
Zonder 2e elftal geen toekomst voor onze eigen jeugd, tenzij ze héél goed zijn en meteen de basis in kunnen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 01:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Aflopende contracten #8

Maosbrögk schreef : Zonder 2e elftal zal dit ook gebeuren voor Borgers/Timmermans/beide reservekeepers/Mustafa/etc.
Lang leve Maastricht United/Limburg United en nog iets United!
Zonder 2e elftal geen toekomst voor onze eigen jeugd, tenzij ze héél goed zijn en meteen de basis in kunnen....


En zelfs die nu wel meekunnen, zullen bij een eventuele promotie in een tweede elftal terecht komen...
omdat de eredivisie dan nog net een maatje te groot is en ze dat "2de" nodig hebben om wat meer te "rijpen"... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 01:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Aflopende contracten #9

Sjop schreef : lance gaat in de winterstop weg. Hij heeft een andere clup

Dan zou die club wel een transfersom moeten betalen...
Vraag me af of ze dat willen (of kunnen) en niet afwachten tot over 6 maanden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 09:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Aflopende contracten #10
Wie kan mij overtuigen waarom Smeets, wel kansen krijgt en Lance niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 11:01
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Aflopende contracten #11

middenstip schreef : Wie kan mij overtuigen waarom Smeets, wel kansen krijgt en Lance niet?


Trost kan je overtuigen.
Die is dag en nacht bezig met de jongens en weet als geen ander waarom Smeets ipv Voorjans op het veld staat.
Sorry, voor dit simpele antwoord.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 14:23
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Aflopende contracten #12

Dixi schreef :

middenstip schreef : Wie kan mij overtuigen waarom Smeets, wel kansen krijgt en Lance niet?


Trost kan je overtuigen.
Die is dag en nacht bezig met de jongens en weet als geen ander waarom Smeets ipv Voorjans op het veld staat.
Sorry, voor dit simpele antwoord.

Dixi


Ben ik helemaal met je eens Dixi. Smeets heeft het gewonnen van Lance. Maar vreemd is het toch wel dat Lance in begin van het jaar in de basis stond, later steeds invalbeurten kreeg als Smeets uitviel en later nagenoeg niet meer aan het spelen kwam. Zelfs als Smeets naar de kant ging. Ik heb Lance een paar keer heeeeel lang zien warm lopen en niet mogen invallen. Ik heb nooit begrepen waarom Lance opeens niet meer in beeld kwam bij Trost. Jammer dat weer een speler uit eigen kweek nu weg moet gaan. 2e elftal zou een oplossing zijn. Hoop in ieder geval dat lance bij een leuke club terecht komt waar hij zich verder kan ontwikkelen en dat MVV al in de winterstop meewerkt aan een verhuur of transfer. Misschien komt hij dan ook weer een keer terug in Maastricht. Nu alvast succes Lance en bedankt voor je inzet en mooie doelpunten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 14:36 17 jan 2013 14:37 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #13
Ik denk dat Lance even vaak betrokken was bij een doelpunt als Smeets. Lance heeft een goede voorzet in de benen, maar een povere afwerking. Ik denk dat daarom Smeets de voorkeur krijgt. Qua mobiliteit is Smeets een stuk trager dan Lance, maar brengt wel meer body in het duel. Hoewel Smeets rond de 70e minuut door zijn krachten heen zit, begrijp ik niet dat je Lance geen kans geeft. Meestal wordt Gillis ingebracht, terwijl je gewoon aanvallend kunt blijven voetballen als je Voorjans of La Rosa erin zet.

Het aantal blessures is dit seizoen laag, buiten Voorjans vind ik ook dat de rest van de reserve bank weinig speel minuten krijgt. Zonder tweede elftal stagneer je op die manier de ontwikkeling van talent. Ik verwijt Trost dat niet, hij zal moeten kiezen tussen talent ontwikkelen of meedoen om het kampioenschap. Het zou voor die jongens goed zijn als ze een (half-)jaartje konden worden verhuurd aan een lager geklasseerde profclub, desnoods gratis, als men denkt dat het de vruchten afwerpt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, middenstip, Knuvelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 15:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Aflopende contracten #14
Bedankt houten Gerard, Trost is natuurlijk de man die bepaald wie speelt en wie niet en terecht,
maar waarom krijgt Lance geen speel minuten meer?
Ik weet haast zeker als hij die kansen kreeg die Smeets ,al heeft gekregen wij meer plezier van
Lance, hadden gehadt als van Smeets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Knuvelke, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 15:42
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Aflopende contracten #15

middenstip schreef : Bedankt houten Gerard, Trost is natuurlijk de man die bepaald wie speelt en wie niet en terecht,
maar waarom krijgt Lance geen speel minuten meer?
Ik weet haast zeker als hij die kansen kreeg die Smeets ,al heeft gekregen wij meer plezier van
Lance, hadden gehadt als van Smeets.


Of dat zo is weet ik niet. Maar ik vind Lance iemand die altijd naar voren speelt, snel in de omschakeling is en vooral goed zou kunnen spelen met een speler als Veldmate. Ik ben het ook met "houten Gerard" eens dat Lance niet altijd gelukkig is geweest in de afwerking. Ondanks dat blijft het toch heel jammer dat wij afscheid gaan nemen van deze leuke jonge speler. Hoop niet dat dit vanaf nu met alle jonge spelers gaat gebeuren uit eigen kweek. Als dit zo is dan is er iets mis met de opleiding.

Ik vond trouwens de eerste wedstrijden van het seizoen Lance helemaal niet slecht spelen, was zelfs fysiek sterker geworden, ging duels aan, maakte overtredingen. Was alleen niet zuiver in de afwerking. Ergens heeft iemand de beslissing genomen om Lance naar de achtergrond te schuiven. Gillis is toch echt op de positie van Smeets niet beter dan Lance, maar toch kreeg hij de voorkeur...... Vreemd toch.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden