Aflopende contracten

16 mei 2014 16:38
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #151

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef :

Smicerke schreef : Heb ook vernomen dat Scheurs op de hazendans gaat wonen.Dus ga er wel vanuit dat hij blijft.


Ik heb vernomen dat Schreurs zijn huis verkocht heeft en met Ruys naar de woestijn verhuist.

Afkomstig van dezelfde bron die je vertelde over Youri Tielemans ?


Ja idd dezelfde bron.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 22:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Aflopende contracten #152
Het lijkt me sterk dat Schreurs zijn huis verkocht heeft omdat hij woont in een pand van een van de MVV-bestuursleden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2014 00:26
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #153

Frank Salemans schreef : Het lijkt me sterk dat Schreurs zijn huis verkocht heeft omdat hij woont in een pand van een van de MVV-bestuursleden.


Voor mijn gevoel wordt juist het gerucht steeds geloofwaardiger. Nu hij het huis heeft verkocht van een MVV-bestuurslid, is hij natuurlijk opzoek naar een land waar hij kan onderduiken met het geld. De Emiraten hebben geen uitleveringsverdrag met Nederland, dus daar is hij veilig. De gegevens en handtekening van dit bestuurslid stonden natuurlijk op de laptops die waren gestolen bij de administratie. Die heeft hij natuurlijk vervalst.

Tiny kent het land en heeft de connecties met de broederschap daar, Danny wist dat. Die heeft natuurlijk met ronkende motor staan wachten bij de notaris totdat alles rond was, daarna zijn ze met gierende banden richting Düsseldorf gescheurd. Partners in crime. Voetbal was maar een dekmantel. En die telefoons die gestolen zijn uit de kleedkamers, worden momenteel als wegwerptelefoons gebruikt om niet traceerbaar te zijn voor Interpol. Danny zal wel gedacht hebben "Geen Winst Premie? Dan maar een Premie A woning!"

Eindelijk weer eens een gerucht dat waarheid lijkt te worden, van een betrouwbare bron waar je geen bier in hoeft te gooien voor informatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2014 12:29 17 mei 2014 12:32 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Aflopende contracten #154
Haha, kijk zo komen er misverstanden. Of bedoel je het als een grapje (ik zie geen smileys staan). Hij zit in dat huis als part-of-the-deal (contract), toegestemd door dat bestuurslid. Dat huis is dus niet van Danny en Danny heeft dus niets verkocht. Hij woont er gewoon. Hoe het verder zit weet ik niet (of hij gaat verhuizen of zo), maar het levert hem in elk geval geen bom duiten op die hij kan meenemen naar een belastingparadijs.

Blijf maar lekker ballen bij MVV, Danny! Je kunt het!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 06:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #155
Wederom zelfde bron als Thielemans dus ik hecht er niet teveel geloofwaardigheid aan. Van Hyfte zou vertrekken naar NEC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 06:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #156
Tom van Hyfte denkt aan een vertrek bij MVV

Na vijf seizoenen komt er mogelijk een einde aan de samenwerking tussen Tom van Hyfte en MVV. Het contract van de middenvelder en aanvoerder loopt af. Van Hyfte sprak met de leiding over een mogelijk vervolg, maar de aanbieding die hij ontving is beduidend lager dan het contract wat hij heeft. “Het is nog niet definitief, maar ik denk dat het hierbij blijft. Dat heb ik de mensen ook medegedeeld. Ik ga de komende periode rondkijken”, laat Van Hyfte weten aan TjerkstraMedia.nl.

“Ik verwacht dat het voor de club volgend seizoen een moeilijk jaar gaat worden”, vertelt de sterkhouder die een meerwaarde is geworden voor MVV. “Vooral financieel en organisatorisch is het lastig op dit moment. Veel contracten lopen af en bovendien gaat de club verder zonder jeugdopleiding. Er wordt wel gesproken met de mensen die een aflopend contract hebben, maar men heeft geen zicht op hoe het er volgend jaar uit zal komen te zien. De hoofdtrainer is nog onbekend, het budget is niet duidelijk. Het is moeilijk en daarom moet ik misschien ook wel verder kijken.”

Vijf jaar lang deelde Van Hyfte lief en leed met bij de Maastrichtse club. In zijn eerste jaar ging het de club financieel al niet voor de wind, echter stap op stap werden er plusjes gemaakt. Het doet de middenvelder zeer als we het wederom over het ‘financiële afdalen’ hebben van de club. “In mijn eerste jaar hebben we ternauwernood de financiële malaise met het vorige bestuur overleeft. Voor mijn gevoel ging het stap voor stap beter met de club, maar helaas is MVV terug bij af. Het is zo zonde. Zeker voor de stad Maastricht, een geweldige stad met veel potentie. Er moet toch een manier zijn om deze voetbalclub budgettair te onderhouden? De concurrentie van Sittard en Kerkrade speelt vermoedelijk ook een grote rol in dit geheel.”

Laten we financiële zorgen even voor wat het is en ons gaan richten op het veld. De selectie van MVV herbergt meerdere geroutineerde spelers met aangevuld een aantal jonge getalenteerde spelers. Voldoende kwaliteiten om hoger te eindigen dan het afgelopen seizoen. Van Hyfte: “Dat klopt wel enigszins”, zegt Van Hyfte. “Het was een seizoen met twee gezichten. Voor het nieuwe jaar ging het een en ander gepaard met vallen en opstaan, met helaas het voorval in Cuijk en het opstappen van de hoofdtrainer. Na de winterperiode hebben we ons aardig herpakt. We hebben een aantal goed wedstrijden gespeeld. Met name tegen ploegen die hoger in de ranglijst zijn geëindigd. Tegen de met alle respect kleinere ploegen ging het minder, want dan moesten we vaak zelf het spel maken. Daar lag een deel van het probleem. Daarnaast ontbrak er scorend vermogen. Deze jaargang kan gekenmerkt worden als ‘net niet’. Aan het einde van het seizoen sta je waar je behoort te staan denk ik. Een positie waarbij je zegt: we hebben ons net niet gekwalificeerd voor Play-Offs.”

“De selectie beschikt over voldoende kwaliteiten, maar het hele seizoen loop je tegen het feit aan dat je als ploeg minder doelpunten maakt. Defensief waren we niets minder dan het vorige seizoen, maar als de topschutter van het team op zeven treffers staat dan weet je min of meer waar het probleem ligt. Veel Jupiler League-ploegen hadden afgelopen seizoen één speler in het team die er vijftien of twintig goals ik kan trappen. Helaas hadden wij zo’n iemand niet in onze ploeg. Ik moet daarbij wel aangeven dat we dit seizoen wel lager stonden dan het vorige jaar. Daardoor konden we minder dominant zijn en kwamen we ook minder voor het doel van de tegenstander.”

Na een seizoen van ‘net niet’, zal de 28-jarige Van Hyfte mogelijk de kans wagen bij een andere club. Het maakt de speler in kwestie niet uit waar hij terecht zal komen. “Ik laat alle opties open. Ik ben altijd bereid te luisteren. Ik wil het graag een trede hoger proberen, en dan hopende op de eredivisie, maar het kan ook België zijn. Ik ben voor de eerste keer transfervrij en neem dan ook de tijd om te kijken welke opties er zijn of komen.”

Vorig seizoen meldden Go Ahead Eagles en De Graafschap zich aan de poorten van het MVV-stadion voor Van Hyfte. “Misschien had ik toen moeten doorzetten, maar de club wilde een bedrag voor me ontvangen. Ik wist dat beide ploegen concreet waren maar MVV wilde niet meewerken. Achteraf is het gemakkelijk praten maar misschien had ik meer moeten aandringen op een transfer. Dat was mogelijk voor de club en voor mij beter geweest, want ik speelde dit seizoen bij MVV ook niet altijd groots.”

“Ik ben afgelopen seizoen minder in beeld geweest”, geeft de Belgische middenvelder aan. “De jaren er voor waren allemaal degelijk voor mijn gevoel. Het moet volgens mij niet uitmaken of ik een mooie club vind of niet. Clubs in Nederland of België weten na vijf jaren wel wat ik wel en niet kan. Mijn zaakwaarnemer is voor me aan het rondkijken. Ik merk dat er veel transfervrije spelers rondlopen op de markt die laat op gang komt. Ik hoop echter voor mezelf dat er snel duidelijkheid is over mijn toekomst.”

Voor een groot aantal eredivisieclubs kan Van Hyfte een meerwaarde zijn of worden voor het elftal. De middenvelder zelf is bescheiden en houdt zich op de vlakte. “Haha…ik zal mogelijk eerst een periode moeten acclimatiseren denk ik want ik ben niet gewend aan dat niveau natuurlijk” geeft Van Hyfte aan. “Daar moet ik wel reëel over zijn. Ik weet dat ik het aankan, want ik beschik over een aantal kwaliteiten die niet iedere speler bezit. Ik moet het hebben van mijn loopvermogen en vista/overzicht. Daarnaast ben ik een combinatiespeler. Ik beheers het positiespel goed en met mijn diepgang kan ik over de verdediging heengaan.”

Van Hyfte die zijn carrière begon in de jeugd van Anderlecht en daarna verder ging bij het Belgische KFC VW Hamme, toen tweede Nationale, inmiddels Derde Klasse A, kan op meerdere posities op het middenveld uit de voeten. “Een controlerende rol kan ik invullen als ook op tien kan ik spelen, maar ik zie mijzelf meer als een schakel daar tussenin. Daar komen mijn kwaliteiten het beste tot uiting denk ik. Afgelopen seizoen kwamen mijn kwaliteiten niet helemaal tot zijn recht omdat we iets meer terug zakten en daardoor kwam ik ook minder voor het doel. Dat was voor mij lastig voetballen soms. Ik heb daar veel met de assistent over gesproken. Ik moet misschien wat meer aan mezelf gaan denken, en af en toe voor mijn kans gaan. Ik ben op en top teamspeler, maar in bepaalde gevallen moet ik iets meer aan mezelf denken. Mogelijk ben ik bepaalde situaties te lief, maar dat hoort ook wel een beetje bij mijn karakter. Ik ben in de vijf jaar dat ik in Nederland ben wel mondiger en harder geworden. Als aanvoerder moet dat misschien ook wel.”

In zijn vrije tijd is Van Hyfte druk in de weer met een jeugdelftal uit zijn eigen dorp. Tom is jeugdtrainer en vindt dat een liefhebberij. “Dat vind ik ontzettend leuk om te doen”, zegt hij. “Als we bijvoorbeeld op de vrijdagavond een slechte match hebben gespeeld dan ben ik dat op de zaterdag snel vergeten als ik die kleine ‘mannekes’ zie. Naast het trainen met de jeugd probeer ik in België mijn trainerspapieren te halen, maar door het trainen op de zaterdagochtend is dat lastig in te plannen. Hopelijk kan ik dat snel weer oppakken.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 09:06
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Aflopende contracten #157
Heel open en realistisch interview met Van Hyfte. Hij is aanvoerderwaardig. Afgelopen seizoen hebben we de echte Van Hyfte niet of nauwelijks gezien. Ik denk dat het voor hem beter is om verder te gaan. Tenzij er 0,0 interesse is, maar je moet toch wel gek zijn om bij te tekenen als het contractvoorstel fors minder is, er geen trainer bekend is, geen er veel contracten aflopen, financieel nóg minder mogelijk is qua investeren in selectie. Alles is minder bij MVV op dit moment.
En dat lijkt me heel lastig voor Van Hyfte om te accepteren.
Ik wens hem het allerbeste, zolang hij maar niet naar Aachen-Nord gaat....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 13:20
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Aflopende contracten #158
ja heb er ook alle begrip voor als hij gaat; er zal ongetwijfelt een club komen. Bedankt voor het mooie voetbal Tom. Ooit kom je misschien terug als trainer. :)
En dan wordt het aantrekken van een opvolger weer belangrijk (Peeters van Sparta /Racing Genk ?).
Volgend jaar om deze tijd zal Smeets wel dezelfde stap willen maken....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 15:48 23 mei 2014 15:52 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #159

tuutsje schreef : Wederom zelfde bron als Thielemans dus ik hecht er niet teveel geloofwaardigheid aan. Van Hyfte zou vertrekken naar NEC.


Wordt op het NEC forum genoemd door een poster die hem wel zou willen zien komen naar Nijmegen. Denk dat daar het gerucht vandaan komt. Zou hetzelfde zijn als ik hier een wensenlijstje zou neerzetten van aantrekkelijke transfervrije spelers voor MVV.

Van Hyfte heb ik al uitgezwaaid in Oss bij zijn laatste wedstrijd, zou raar zijn als die bleef. Toffe kerel en wens hem ook het allerbeste toe. Go Ahead Eagles, Heracles, Cambuur, Den Haag, Sint Truiden, KV Mechelen, Lierse, Waasland-Beveren zoiets zal het worden denk ik voor Tom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 15:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #160
Als hij speelt als afgelopen seizoen dan zit hij meer op de bank dan dat hij speelt.
Maar als hij de oude weer wordt staat hij gewoon overal in de basis.

Succes Tom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 12:29
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Aflopende contracten #161
De "beste" spelers zullen MVV voor 99% zeker verlaten. Ik ben benieuwd met welke spelers MVV op de proppen komt maar ik verwacht er niet veel van. Het is natuurlijk te begrijpen maar als het volgend jaar nog slechter wordt dan haken nog meer mensen af. Het opeenvolgende seizoen zal zullen deze mensen niet meteen terugkeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 07:40
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #162
Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 08:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Aflopende contracten #163

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 09:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #164
Geen idee lees Fortunahome niet zovaak en had het nog niet gelezen hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 10:29 02 juni 2014 10:30 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #165

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.


Als jij je nu de moeite had gedaan om dat bericht dan hier te plaatsen dan had je je de moeite kunnen besparen om deze reactie te plaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden