Aflopende contracten

02 juni 2014 12:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Aflopende contracten #166

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.


Als jij je nu de moeite had gedaan om dat bericht dan hier te plaatsen dan had je je de moeite kunnen besparen om deze reactie te plaatsen.


Ik zal er in het vervolg opletten.

PS hou jij wel contact met die bron die je bij MVV hebt meestal heeft die wel eens leuke spelers in de aanbieding. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 12:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #167

ouwe rot schreef :

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.


Als jij je nu de moeite had gedaan om dat bericht dan hier te plaatsen dan had je je de moeite kunnen besparen om deze reactie te plaatsen.


Ik zal er in het vervolg opletten.

PS hou jij wel contact met die bron die je bij MVV hebt meestal heeft die wel eens leuke spelers in de aanbieding. :lachen:


Pfff ga buiten spelen met je kinderachtige reacties. Ipv een bijdrage te leveren aan dit forum ben je de mensen die wat fatsoenlijks proberen te posten alleen maar aan het afkraken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 13:06
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #168

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.


Als jij je nu de moeite had gedaan om dat bericht dan hier te plaatsen dan had je je de moeite kunnen besparen om deze reactie te plaatsen.


Ik zal er in het vervolg opletten.

PS hou jij wel contact met die bron die je bij MVV hebt meestal heeft die wel eens leuke spelers in de aanbieding. :lachen:


Pfff ga buiten spelen met je kinderachtige reacties. Ipv een bijdrage te leveren aan dit forum ben je de mensen die wat fatsoenlijks proberen te posten alleen maar aan het afkraken.


Ergste van het hele verhaal is dat ik door te reageren me helaas verlaag naar het zelfde niveau..... :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 13:10
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Aflopende contracten #169

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Tom van Hyfte en Antonio Stankov zouden in de belangstelling staan van FC Volendam.


Fortuna home heeft dit al veertien dagen geleden gemeld.


Als jij je nu de moeite had gedaan om dat bericht dan hier te plaatsen dan had je je de moeite kunnen besparen om deze reactie te plaatsen.


Ik zal er in het vervolg opletten.

PS hou jij wel contact met die bron die je bij MVV hebt meestal heeft die wel eens leuke spelers in de aanbieding. :lachen:


Pfff ga buiten spelen met je kinderachtige reacties. Ipv een bijdrage te leveren aan dit forum ben je de mensen die wat fatsoenlijks proberen te posten alleen maar aan het afkraken.



Youri Tielemans was geen slechte geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 16:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #170
Heracles zet in op ervaring en presenteert twee nieuwe aanwinsten
Dinsdag, 3 juni 2014 om 16:00
/

Heracles Almelo heeft de selectie voor komend seizoen voorzien van extra routine. De club maakt dinsdagmiddag middels de officiële kanalen bekend dat het middenvelder Bas Sibum en doelman Bram Castro heeft vastgelegd. Eerstgenoemde tekende een contract voor twee jaar met de optie op nog een extra jaar, Castro tekende voor twee seizoenen.

Voor de 31-jarige Sibum gaat daarmee een wens in vervulling. In april gaf de ex-speler van onder meer Roda JC Kerkrade en NEC al te kennen dat hij graag wilde terugkeren in de Eredivisie. De voorbije seizoenen was hij actief in België bij Waasland-Beveren. "Hij is een speler met veel ervaring die een belangrijke rol moet krijgen binnen de jonge selectie", meldt Heracles op de website.

Castro, eveneens 31 jaar, komt over van MVV Maastricht. De Belgische doelman was eerder onder meer actief bij Roda JC Kerkrade en VV Sint-Truiden, maar maakte medio 2012 de overstap naar MVV. Voor die club speelde hij in totaal 77 wedstrijden, waarin hij 101 doelpunten moest incasseren. "Een keeper met veel ervaring en een goede mentaliteit", zo omschrijft zijn nieuwe club hem.


In mijn ogen de beste MVVer van afgelopen seizoen. Ik vind het heel erg jammer dat hij gaat. Succes Bram en hopelijk mag je 1e doelman daar worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2016 21:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #171
Toch weer dit topic omhoog krikken.

Zou MVV niet er goed aan doen om met spelers nu al beginnen te praten over een contract verlenging?
Waarvan op het einde van dit seizoen hun contract van afloopt en toch belangrijk zijn in het team. Want je weet onderhand wel wie belangrijk is voor het team.
Dan denk ik aan een:

Nys, Kuijpers, Güvenç en Pereira

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2016 22:45
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Aflopende contracten #172
Nee. Precies dit is waarom clubs in de knoei komen. Nu Perreira 3 potjes het goed doet, moet zijn contract verlengd worden.. Vorig jaar moest hij nog van 90procent van de supporters weg. Tegen einde van het jaar zal de technische staf de balans opmaken over het team/de spelers, en dan zullen sommige spelers inderdaad een aanbod krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2016 19:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #173

You Are schreef : Nee. Precies dit is waarom clubs in de knoei komen. Nu Perreira 3 potjes het goed doet, moet zijn contract verlengd worden.. Vorig jaar moest hij nog van 90procent van de supporters weg. Tegen einde van het jaar zal de technische staf de balans opmaken over het team/de spelers, en dan zullen sommige spelers inderdaad een aanbod krijgen.


Nou voor mij deed hij het vorig seizoen ook goed hoor.
Een aantal slippertjes gebeurd iedereen wel eens. Maar mij heb je nooit gehoord dat hij mocht vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 00:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #174
Nys ging niet verlengen wat ik hoorde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 03:06
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #175

Anna D. schreef : Nys ging niet verlengen wat ik hoorde.


Die heeft ook nog een contract voor twee jaar. Ik denk dat hij hetzelfde pad gaat bewandelen als Croux.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 07:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Aflopende contracten #176

tuutsje schreef :

Anna D. schreef : Nys ging niet verlengen wat ik hoorde.


Die heeft ook nog een contract voor twee jaar. Ik denk dat hij hetzelfde pad gaat bewandelen als Croux.


Nee Nys heeft aflopend contract. Ippel niet. Anna D. heb je iets mee info? Waarom zou zo'n speler bij voorbaat niet verlengen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Aflopende contracten #177
Omdat hij verwacht elders meer te verdienen en/of op een hoger niveau aan de slag te kunnen, natuurlijk. Waarom zou hij bij voorbaat wel verlengen? Als ik geen MVV-fan zou zijn, zou ik Nys groot gelijk geven, eerst eens afwachten wat andere clubs hem kunnen bieden. Kan hij eventueel uiteindelijk altijd nog bij MVV bijtekenen, als er niets voorbij komt dat hem zint.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 09:59 01 sept 2016 09:59 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Aflopende contracten #178
@Jacques, dat is niet precies wat ik bedoel.

Anna D. zegt het alsof hij SOWIESO niet gaat verlengen bij MVV. Dat hij dus nu al besloten heeft niet bij MVV te blijven, wat het aanbod van MVV ook zal zijn. Dat hij op dit moment in het jaar niet gaat verlengen lijkt me voor zo'n sterkhouder duidelijk, die wilt hogerop. Maar dan nog, MVV nu al uitsluiten zou ik vreemd vinden.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:34
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #179

Boe is dat feeske? schreef :

tuutsje schreef :

Anna D. schreef : Nys ging niet verlengen wat ik hoorde.


Die heeft ook nog een contract voor twee jaar. Ik denk dat hij hetzelfde pad gaat bewandelen als Croux.


Nee Nys heeft aflopend contract. Ippel niet. Anna D. heb je iets mee info? Waarom zou zo'n speler bij voorbaat niet verlengen?


Ik was er echt heilig van overtuigd dat hij en Ippel op hetzelfde moment een drie jarig contract hadden getekend.... Toch nog maar eens na de kerk gaan denk ik dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 15:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Aflopende contracten #180

tuutsje schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

tuutsje schreef :

Anna D. schreef : Nys ging niet verlengen wat ik hoorde.


Die heeft ook nog een contract voor twee jaar. Ik denk dat hij hetzelfde pad gaat bewandelen als Croux.


Nee Nys heeft aflopend contract. Ippel niet. Anna D. heb je iets mee info? Waarom zou zo'n speler bij voorbaat niet verlengen?


Ik was er echt heilig van overtuigd dat hij en Ippel op hetzelfde moment een drie jarig contract hadden getekend.... Toch nog maar eens na de kerk gaan denk ik dan.


Nee echt Ippel had voor 3 jaar getekend en Nys 2 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden